Wat is de beste manier om Nederlandse proxies te vinden? Momenteel gebruik ik Real Hide IP en hide my ass maar soms werken die niet of niet lekker. En hoelang zou het uren als ik zelf naar proxies zou zoeken? Hoe groot is de kans dat die lang goed blijven werken?
Je provider biedt meestal wel een proxy aan. Als je op zoek bent naar een proxy om de blokkade van TPB te omzeilen ben je hier denk ik op het verkeerde adres.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Inderdaad, dan moet je hier wezen: The Pirate Bay bereikenMagicTempest schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:50:
Als je op zoek bent naar een proxy om de blokkade van TPB te omzeilen ben je hier denk ik op het verkeerde adres.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Inderdaad, dan moet je hier zijn:MagicTempest schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:50:
Je provider biedt meestal wel een proxy aan. Als je op zoek bent naar een proxy om de blokkade van TPB te omzeilen ben je hier denk ik op het verkeerde adres.
The Pirate Bay bereiken
Even helemaal los van deze vraag, vroeger met snelheden van max. zo'n 50 kbit/s waren proxiservers vooral nuttig als buffer. Het maakte tergend langzaam laden van pagina's iets dragelijker. Die tijd is met de huidige snelle verbindingen gelukkig voorbij.
Het lijkt mij aannemelijk dat daardoor de populariteit van proxiservers behoorlijk afgenomen is, en dat de toepassing ervan andere redenen moeten hebben. Ik ben een beetje nieuwsgierig wat momenteel nog het nut er nog van is. Wie gebruikt zoiets momenteel eigenlijk nog? Afgezien van activiteiten die het daglicht niet kunnen verdragen en enigszins de surfer in de anonimiteit laten. Maar die categorie gebruikers zitten hier toch niet?
Het lijkt mij aannemelijk dat daardoor de populariteit van proxiservers behoorlijk afgenomen is, en dat de toepassing ervan andere redenen moeten hebben. Ik ben een beetje nieuwsgierig wat momenteel nog het nut er nog van is. Wie gebruikt zoiets momenteel eigenlijk nog? Afgezien van activiteiten die het daglicht niet kunnen verdragen en enigszins de surfer in de anonimiteit laten. Maar die categorie gebruikers zitten hier toch niet?
knip
[ Voor 98% gewijzigd door Techneut op 26-05-2012 11:28 ]
Proxies worden (nog steeds) veel gebruikt voor caching. Met name binnen grote bedrijfsomgevingen scheelt het behoorlijk wat load op een Internet lijn. Je kan je zo voorstellen dat wanneer er 1500 man op 1 internet pijpje zitten, ongeacht de snelheid, dat dit behoorlijk wat lag op kan leveren omdat je verschrikkelijk veel connecties te gelijk moet maken. Een LAN is, in de meeste gevallen, nog altijd sneller dan de internet lijn.
Let wel, ik heb het hier over "reguliere" gebruikers, geen grote ISPs
Let wel, ik heb het hier over "reguliere" gebruikers, geen grote ISPs
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Ze zijn ook te gebruiken als je bijv. een website of youtube-video wilt zien die normaal alleen beschikbaar is voor bezoekers vanuit bepaalde landen.
Ik gebruik ze nu nog om af en toe een blokkade te omzeilen. Soms gebruik ik ook wel eens een telefoon daarvoor maar dat is niet altijd mogelijk voor wat ik er mee wil doen en erg snel werkt dat ook niet. Ik zoek dus eigenlijk gewoon http proxies.
Mijn vragen zijn dus nog niet beantwoord dus ik hoor graag wat ontopic reacites. En hoe kom ik de gegevens van de proxie(s) te weten die mijn isp aanbied? Ik gebruik tele2.
Mijn vragen zijn dus nog niet beantwoord dus ik hoor graag wat ontopic reacites. En hoe kom ik de gegevens van de proxie(s) te weten die mijn isp aanbied? Ik gebruik tele2.
Pagina: 1