Aangezien er geen review over te doen is omdat ik deze cadeau deed aan mijn zuster die er weg van is en komende maand er zeker niet van kan scheiden, maar er ook geen topic over loopt en ik wel al fan-pagina's elders ontdekte hoop ik dat dit een topic wordt voor eigenaren van deze tablet.
Uiteraard heb ik er wel al mee 'gespeeld' toen ik het aan haar uitlegde, google account opzette e.d.

Ik noem deze tablet een net-niet-budget tablet met zijn 199 euro's prijs.
Toch is ie niet verkeerd!, ik heb zelf een asus tf101, en na de laatste update dAArop is er bijv. gezichtsherkenning beveilging om de tablet te kunnen gebruiken.
Deze Cresta ctp 888 heeft dat ook, en is denk ik dus helemaal up to date met android.
Aansluitingen e.d.: wifi, 2 x mini of micro usb, volume + en - in 1 knop, aan/uit/standbye, 2 luidsprekertjes, koptelefoon aansluiting 3,5 mm , ingebouwde microfoon, micro sd/sdhc sleuf geschikt tot 32 GB, stroom in, homeknop, menuknop. 2 MP camera's voor en achter, ruim voldoende voor haar twitter en facebook 'needs'.
De 2 usb (micro of mini weet ik niet eerlijk gezegd) hebben aparte functies, degene met de tekst OTG er naast is voor bijv. usb sticks, en die sluit je aan met bij tablet geleverd kabeltje.
Hij werkt iets vlotter dan mijn asus tf101 !, media afspelen, dus ook films, perfect. Wellicht mede door de 1.2 Ghz processor.
Opladen middels usb kan niet, dit moet echt met bijgeleverde 'pikkie' oplader.
Eigenlijk is het wat mij betreft 1 van de 'best bang for bucks' tablets. Mijn zus heeft de verpakkings sheet nog op het capacitieve scherm en nog werkt die bijna 100% accuraat op de aanrakingen.
Met 640 gram niet de lichtste, echter de achterkant is dan ook van 'een' metaal.
Specificaties
- Android 4.0.3
- 9,7 inch capacitief multi touchscreen
- Resolutie 1024x786p
- Intern geheugen 8GB
- Geheugen uitbreidbaar met micro SD tot 32GB
- Speelt MP3, WMA, WAV, APE, AGG, FLAC, AAC, JPEG, BMP, GIF, AVI, 3GP/MP4, RM/RMVB, FLV, MKV, MOV, WMV
- Wi-Fi
- 3G dongle ondersteuning
- 2.0 megapixel camera aan voor- en achterzijde
- Tilt-sensor
- Ingebouwde microfoon en speaker
- HD playback 720p
- Processor RK2918 CORTEX A8 1.2GHZ
- Tot 7 uur surfen, tot 30 uur muziek luisteren en tot 6 uur video afspelen
- USB 2.0
- Voorgeïnstalleerde Google Play Store
- Flash ondersteuning
- Incl adapter en USB-kabel
- Voor technische ondersteuning, vragen en reparaties: bel 020-5608942 of 020-6932932 (Cresta)
Meer info vind je o.a. hier:
http://crestactp888.geodu...-ctp-888?showall=&start=2
Uiteraard heb ik er wel al mee 'gespeeld' toen ik het aan haar uitlegde, google account opzette e.d.

Ik noem deze tablet een net-niet-budget tablet met zijn 199 euro's prijs.
Toch is ie niet verkeerd!, ik heb zelf een asus tf101, en na de laatste update dAArop is er bijv. gezichtsherkenning beveilging om de tablet te kunnen gebruiken.
Deze Cresta ctp 888 heeft dat ook, en is denk ik dus helemaal up to date met android.
Aansluitingen e.d.: wifi, 2 x mini of micro usb, volume + en - in 1 knop, aan/uit/standbye, 2 luidsprekertjes, koptelefoon aansluiting 3,5 mm , ingebouwde microfoon, micro sd/sdhc sleuf geschikt tot 32 GB, stroom in, homeknop, menuknop. 2 MP camera's voor en achter, ruim voldoende voor haar twitter en facebook 'needs'.
De 2 usb (micro of mini weet ik niet eerlijk gezegd) hebben aparte functies, degene met de tekst OTG er naast is voor bijv. usb sticks, en die sluit je aan met bij tablet geleverd kabeltje.
Hij werkt iets vlotter dan mijn asus tf101 !, media afspelen, dus ook films, perfect. Wellicht mede door de 1.2 Ghz processor.
Opladen middels usb kan niet, dit moet echt met bijgeleverde 'pikkie' oplader.
Eigenlijk is het wat mij betreft 1 van de 'best bang for bucks' tablets. Mijn zus heeft de verpakkings sheet nog op het capacitieve scherm en nog werkt die bijna 100% accuraat op de aanrakingen.
Met 640 gram niet de lichtste, echter de achterkant is dan ook van 'een' metaal.
Specificaties
- Android 4.0.3
- 9,7 inch capacitief multi touchscreen
- Resolutie 1024x786p
- Intern geheugen 8GB
- Geheugen uitbreidbaar met micro SD tot 32GB
- Speelt MP3, WMA, WAV, APE, AGG, FLAC, AAC, JPEG, BMP, GIF, AVI, 3GP/MP4, RM/RMVB, FLV, MKV, MOV, WMV
- Wi-Fi
- 3G dongle ondersteuning
- 2.0 megapixel camera aan voor- en achterzijde
- Tilt-sensor
- Ingebouwde microfoon en speaker
- HD playback 720p
- Processor RK2918 CORTEX A8 1.2GHZ
- Tot 7 uur surfen, tot 30 uur muziek luisteren en tot 6 uur video afspelen
- USB 2.0
- Voorgeïnstalleerde Google Play Store
- Flash ondersteuning
- Incl adapter en USB-kabel
- Voor technische ondersteuning, vragen en reparaties: bel 020-5608942 of 020-6932932 (Cresta)
Meer info vind je o.a. hier:
http://crestactp888.geodu...-ctp-888?showall=&start=2
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)