Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atrevir
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-03 00:07
Een vriend van mij zoekt al een tijdje een laptop. Helaas lukt het mij zelf niet een goede te vinden. Misschien zie ik dingen over het hoofd. Vandaar dat ik het vraag. De Trinity laptops laten al een tijd op zich wachten. En ook de GT6xxm kaarten, en 7xxxm kaarten doen er ook wel lekker lang over. Hij wacht onderhand al dik 3 maanden. En kan het echt niet meer aan op zijn Compaqje.

De laptop moet een goede all-rounder zijn. De processor hoeft niet perse zo krachtig, zolang het maar niet teveel moet inboeten bij games en dergelijken. Bij games moet je denken aan spellen zoals Diablo 3 en Skyrim.

Ram geheugen maakt weinig uit want het kan altijd vervangen worden.

Videokaart zou toch wel graag iets krachtigers zijn dan een GT540m. Een GT555m, Kepler 6xxm, en AMD 6750M en hoger zou wel prettig zijn.

Een scherm resolutie van 1920x1080 is een must. Games zullen niet perse op deze resolutie gespeelt worden. Is dan ook vooral voor algemeen gemak, en bij het kijken van films en dergelijke.

Hardeschijf ruimte graag 500GB en groter als kan. Op een RPM van 7200, maar dat is niet perse nodig.

Boven het budget uitgaan is mogelijk. Maar dan moet het wel aantrekkelijk zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door Atrevir op 23-05-2012 14:50 . Reden: Typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:45

ChillPascal

In the end...

Er staat een typfoutje in je topic, 7400RPM moet 7200RPM zijn.

OT: Denk dat je je budget wel een beetje moet aanpassen. Ik heb bijvoorbeeld ingevuld hier in prijswatch op Tweakers:
Alle i5's en i7's van de 2e en 3e generatie.
7200rpm HDD
Full HD
Max 800 Euro
15,6"~17"

Kom hierop uit: Linkje

Zoals je ziet alleen maar Asus' en deze voldoen ook nog niet aan je eis voor een goede Grafische Kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atrevir
Ah, sorry voor het typfoutje. Even de post editen
Dit is in ieder geval mijn dillema. Het lukt dus niet een propere laptop te vinden. Mogelijk komt dit doordat er een hoop nieuwe reeksen aankomt in verband met nieuwe hardware. Maar er is gewoon geen enkele sweetspot laptop. In ieder geval nog bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef je het "standaard" advies :

Dell XPS 15

Op dit momennt de laptop met het beste scherm, beste geluid en waarschijnlijk de beste prijs/presentatie verhouding. Ik heb geen idee of Dell al een betere grafische kaart als de GT540M beschikbaar heeft maar anders komt die vast snel (bij de Ivy Bridge refresh?).

Topic staat hier.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik heb zelf gisteren een laptop (acer aspire) gehaald die niet perse voor te gamen was, maar waar ik wel diablo 3 goed op kan spelen op medium+ graphics.

i3 second gen., 14 inch, 540m 1GB videokaart, 500GB hardeschijf. Scherm resolutie is alleen niet zo hoog als jij wil hebben. Doet het prima verder. 499 euro. Zeer tevreden :-)

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:53:

Dell XPS 15

Op dit momennt de laptop met het beste scherm, beste geluid en waarschijnlijk de beste prijs/presentatie verhouding. Ik heb geen idee of Dell al een betere grafische kaart als de GT540M beschikbaar heeft maar anders komt die vast snel (bij de Ivy Bridge refresh?).

Topic staat hier.
en bij de Ivy bridge refresh heb je namelijk ook het grootste voordeel van deze laptop wat direct wegvalt: namelijk de R+GR WLEd paneel die Dell bij dit model gebruikt.. Dus daarop wachten zou ik niet doen.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinand schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:56:
[...]

en bij de Ivy bridge refresh heb je namelijk ook het grootste voordeel van deze laptop wat direct wegvalt: namelijk de R+GR WLEd paneel die Dell bij dit model gebruikt.. Dus daarop wachten zou ik niet doen.
Is dat al aangekondigd? Ik dacht dat er tot nu aan toe alleen maar geruchten over waren. Dan zou inderdaad wel het grootste voordeel wegvallen, tenzij ze ergens een nog beter scherm vandaan hebben weten te halen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atrevir

Dell XPS 15

Topic staat hier.
De XPS 15 is niet meer te krijgen met een full HD scherm. De website geeft je teminste niet meer de optie om zelf te kiezen wat je in en op je laptop wilt hebben. Ik dacht er zelf al aan. Maar jammer genoeg is het niet meer zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Dell XPS 15

Topic staat hier.
1. Dell XPS 15 heeft GEEN optie meer tot een Full-HD scherm
2. Waarschijnlijk gaat de IB-Based XPS 15 ruim over z'n budget heen

Maar in principe heeft hij wel gelijk, XPS 15 is een top laptop, en met de achterlijke kortingen gaat er ook zo nog een dikke 15% van de prijs af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olympia
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-06 01:52
Sssquirrel schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:53:
Ik heb zelf gisteren een laptop (acer aspire) gehaald die niet perse voor te gamen was, maar waar ik wel diablo 3 goed op kan spelen op medium+ graphics.

i3 second gen., 14 inch, 540m 1GB videokaart, 500GB hardeschijf. Scherm resolutie is alleen niet zo hoog als jij wil hebben. Doet het prima verder. 499 euro. Zeer tevreden :-)
Ik snap het nut van je post eerlijk gezegd niet zo. De TS vraagt om een redelijke processor; een i3 is te mager. Zelf geef je al aan dat de schermresolutie niet hoog is, terwijl de TS duidelijk vermeldt dat een 1920x1080 een must is.

Ik kan nu alleen http://tweakers.net/price...53sv-s1886v.html#tab:info rond die prijsklasse vinden. De videokaart voldoet echter niet aan je wensen.
Wat vind je van deze? -> http://tweakers.net/pricewatch/286519/asus-n55sf-s1060v.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atrevir
Olympia schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:17:
[...]

Ik snap het nut van je post eerlijk gezegd niet zo. De TS vraagt om een redelijke processor; een i3 is te mager. Zelf geef je al aan dat de schermresolutie niet hoog is, terwijl de TS duidelijk vermeldt dat een 1920x1080 een must is.

Ik kan nu alleen http://tweakers.net/price...53sv-s1886v.html#tab:info rond die prijsklasse vinden. De videokaart voldoet echter niet aan je wensen.
Wat vind je van deze? -> http://tweakers.net/pricewatch/286519/asus-n55sf-s1060v.html
De eerste Asus had ik ook al gevonden. Lijkt me nog wel het beste achter de handje als ik niets beters weet te vinden. Aangezien die de beste combinatie aan eigenschappen levert.

Die tweede Asus lijkt me goed, het enigste jammere, is dat hij zo verdomd lelijk is ugh. Buiten dat levert hij wel nog het beste van alles tot dus ver kwa wat ik melde onder eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Olympia schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:17:
[...]

De eerste wil ik waarschijnlijk ook aanschaffen en voldoet enkel niet aan z'n Grafische kaart eis.

De tweede voldoet niet aan de 7200RPM eis en er zit ook een 'mindere' processor in. Wel beschikt deze over een bluray.

De N55 (tweede) kost dan ook 100 euro meer, dus ik was wel voor de N53 gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
ChillPascal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:14:
[...]

1. Dell XPS 15 heeft GEEN optie meer tot een Full-HD scherm
2. Waarschijnlijk gaat de IB-Based XPS 15 ruim over z'n budget heen

Maar in principe heeft hij wel gelijk, XPS 15 is een top laptop, en met de achterlijke kortingen gaat er ook zo nog een dikke 15% van de prijs af.
De FULL HD Wled r+gr paneel was JUIST de reden om voor de XPS 15 te kiezen. Voor dat bedrag vind ik zelf hd+ resolutie veeeel te mager voor woorden. Dan mag je gewoon niet meer aanbieden in een "multi-media" machine van tegenwoordig rond de 700/800 euro.

Dan is de Asus N55 series nog veel beter dan de Dell XPS 15...
Alternatief: Sony F series misschien? Die hebben nog backlit keyboard.. (en een "apart" uiterlijk :F)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Vinand schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:23:
[...]

De FULL HD Wled r+gr paneel was JUIST de reden om voor de XPS 15 te kiezen. Voor dat bedrag vind ik zelf hd+ resolutie veeeel te mager voor woorden. Dan mag je gewoon niet meer aanbieden in een "multi-media" machine van tegenwoordig rond de 700/800 euro.

Dan is de Asus N55 series nog veel beter dan de Dell XPS 15...
Alternatief: Sony F series misschien? Die hebben nog backlit keyboard.. (en een "apart" uiterlijk :F)
Kijk eens op de site, de optie voor een FULL-HD scherm is weg.
Nu nog enkel 1366x768!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
ChillPascal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:26:
[...]

Kijk eens op de site, de optie voor een FULL-HD scherm is weg.
Nu nog enkel 1366x768!
Daarom zeg ik toch ook, dat de Asus nu een veel betere keuze is ! Effe nog een keertje mijn bericht lezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Vinand schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:27:
[...]

Daarom zeg ik toch ook, dat de Asus nu een veel betere keuze is ! Effe nog een keertje lezen :p
Ja las 't idd te snel blijkbaar. Voordat je je reactie plaatste dacht ik al: Dit klopt niet.

Maar je hebt inderdaad gelijk, op 't moment is de Asus de beste keuze. En denk dat dat ook zo blijft.

De IB-Based Laptops met deze spec's zullen bijna €1000 gaan kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
ChillPascal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:28:
[...]

Ja las 't idd te snel blijkbaar. Voordat je je reactie plaatste dacht ik al: Dit klopt niet.

Maar je hebt inderdaad gelijk, op 't moment is de Asus de beste keuze. En denk dat dat ook zo blijft.

De IB-Based Laptops met deze spec's zullen bijna €1000 gaan kosten ;)
De IB based asus (N56) gaat erg duur worden.

De specs/prijs verhouding gaat flink achteruit, ik moet eerst nog meemaken wat Toshiba en Sony op de markt gaan uitbrengen voordat ik je woord kan bevestigen, Dell lijkt de boot te missen met de nieuwe XPS 15 modellen door over te gaan naar HD+ en max 900p :F . Voornamelijk bij de Sony zouden ze bij de nieuwe IB based Vaio SE als ze de schoonheidfoutjes eruit gehaald hebben en een betere gpu plaatsen, zomaar uit het niets Asus van zijn troon afstoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Vinand schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:33:
[...]

De IB based asus (N56) gaat erg duur worden.

De specs/prijs verhouding gaat flink achteruit, ik moet eerst nog meemaken wat Toshiba en Sony op de markt gaan uitbrengen voordat ik je woord kan bevestigen, Dell lijkt de boot te missen met de nieuwe XPS 15 modellen door over te gaan naar HD+ en max 900p :F . Voornamelijk bij de Sony zouden ze bij de nieuwe IB based Vaio SE als ze de schoonheidfoutjes eruit gehaald hebben en een betere gpu plaatsen, zomaar uit het niets Asus van zijn troon afstoten...
Maar dan gaat 't al snel over mijn, en ook de TS z'n budget. Denk dat de Asus N53 de beste keuze blijft.
Alhoewel ik een budget heb van ongeveer 900, maar ik wil er nog een SSD inbouwen, ipv de optische drivebay. En wil het toetsenbord vervangen voor een backlight keyboard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
ChillPascal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:34:
[...]

Maar dan gaat 't al snel over mijn, en ook de TS z'n budget. Denk dat de Asus N53 de beste keuze blijft.
Alhoewel ik een budget heb van ongeveer 900, maar ik wil er nog een SSD inbouwen, ipv de optische drivebay. En wil het toetsenbord vervangen voor een backlight keyboard ;)
Dat snap ik wel, maar de Asus N53 en N55 zijn gewoon matig op zijn best... Slecht toetsenbord, matige schermkwaliteit, etc... etc...

Misschien kan er beter gevraagd worden hoeveel haast er is... want, je kan beter toch gewoon eventjes gaan wachten wat de rest doet voordat je met een "relatief dure SB" laptopje thuis zit. De prijzen van de N-serie restpartijen gaan met de introductie van de N56 nog flink naar beneden kelderen.

Daarnaast weet je maar nooit wat de andere concurrenten gaan doen. Voordat je het weet introduceert bijvoorbeeld Sony met de Ivy Bridge line up een F serie die net zoals de voorgaande FW series van een jaar of 3 terug uit het niets baanbrekend gaat zijn (Alhoewel ik dat betwijfel).

De aankondigingen liggen om de hoek, wacht er gewoon eventjes op. De Asus N is het gewoon op veel fronten niet helemaal. (wat de xps 15 dus wel was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Vinand schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:41:
[...]

Dat snap ik wel, maar de Asus N53 en N55 zijn gewoon matig op zijn best... Slecht toetsenbord, matige schermkwaliteit, etc... etc...

Misschien kan er beter gevraagd worden hoeveel haast er is... want, je kan beter toch gewoon eventjes gaan wachten wat de rest doet voordat je met een "relatief dure SB" laptopje thuis zit. De prijzen van de N-serie restpartijen gaan met de introductie van de N56 nog flink naar beneden kelderen.

Daarnaast weet je maar nooit wat de andere concurrenten gaan doen. Voordat je het weet introduceert bijvoorbeeld Sony met de Ivy Bridge line up een F serie die net zoals de voorgaande FW series van een jaar of 3 terug uit het niets baanbrekend gaat zijn (Alhoewel ik dat betwijfel).

De aankondigingen liggen om de hoek, wacht er gewoon eventjes op. De Asus N is het gewoon op veel fronten niet helemaal. (wat de xps 15 dus wel was).
Hmm, maar wat denk je dat ik straks voor spec's kan krijgen voor €700? Ik vind het design van Dell trouwens vrij lelijk, maar blijft natuurlijk wel een optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atrevir
Het is op het moment gewoon erg lastig een goede laptop te vinden op dit budget. Vooral het missen van een goede XPS doet pijn aan deze klasse. Maar lijkt er op dat Asus de beste aanbod heeft op het moment, ook al is het niet zo uitmuntend als het zou kunnen zijn. Hopelijk komen er lekker veel FullHD reso laptops uit dit jaar. Zou de prijs wat drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Maar wat zou je doen als je opzoek was naar een laptop rond dit budget, dat binnen 2 mnd maximaal?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
ChillPascal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:10:
Maar wat zou je doen als je opzoek was naar een laptop rond dit budget, dat binnen 2 mnd maximaal?!
Binnen 2 maanden, dan zou ik wachten tot alle aankondigingen van IB er zijn, althans het aanbod in het segment waar jij in zoekt is gewoon zo slecht dat het nu gewoon niet slechter kan worden, alleen maar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Vinand schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:13:
[...]

Binnen 2 maanden, dan zou ik wachten tot alle aankondigingen van IB er zijn, althans het aanbod in het segment waar jij in zoekt is gewoon zo slecht dat het nu gewoon niet slechter kan worden, alleen maar beter.
Ben ik niet met je eens, vind de asus nog een prima ding voor €700,-.

Ook ben ik bang dat deze straks nog weer duurder word.
Hij is zowel in de aanbieding bij de Wehkamp als bij Redcoon, bij Wehkamp is die onderhand alweer €760. Bij Redcoon staat die nog steeds omschreven als 'Hot Deal'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
ChillPascal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:51:
[...]

Ben ik niet met je eens, vind de asus nog een prima ding voor €700,-.

Ook ben ik bang dat deze straks nog weer duurder word.
Hij is zowel in de aanbieding bij de Wehkamp als bij Redcoon, bij Wehkamp is die onderhand alweer €760. Bij Redcoon staat die nog steeds omschreven als 'Hot Deal'
Op de koeling na + gemiddelde specs/prijs verhouding is er geen sterke eigenschap die de asus N53 heeft. En met koeling is het nog steeds niet zo goed als de high end MSI, XPS 15 of de Alienware series. Op alle andere fronten is het op zijn best matig te noemen.

Het is maar waar je genoeg mee neemt. Als jij dit goed vind moet je het nemen, het is jouw keuze, jouw laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Vinand schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:57:
[...]

Op de koeling na + gemiddelde specs/prijs verhouding is er geen sterke eigenschap die de asus N53 heeft. En met koeling is het nog steeds niet zo goed als de high end MSI, XPS 15 of de Alienware series. Op alle andere fronten is het op zijn best matig te noemen.

Het is maar waar je genoeg mee neemt. Als jij dit goed vind moet je het nemen, het is jouw keuze, jouw laptop.
Ik denk dat koeling juist het punt is waar Asus van bijna alle andere merken wint, waaronder Dell.

Tja wat denk jij dat ik voor specs over een paar mnd kan krijge voor €700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
ChillPascal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 17:23:
[...]

Ik denk dat koeling juist het punt is waar Asus van bijna alle andere merken wint, waaronder Dell.

Tja wat denk jij dat ik voor specs over een paar mnd kan krijge voor €700?
Dat zeg ik toch ook dat de koeling juist het enigste punt is waar de Asus in uitblinkt :p...

Voor 700 euro ga je voornamelijk hopelijk een betere machine in algeheel krijgen. Waarschijnlijk zullen de rest partijen van de N55/N53 series achteruit gaan in de prijs vanwege de N56 modellen. Dus daarin zul je allereerst nog wel wat meer aanbiedingen en kansen in verwachten.

Ten tweede kun je ook een apparaat krijgen met een 6xx series gpu van nvidea, aangezien het verschil gewoon erg groot is ten opzichte van de 5x series. Ik kan je geen bijzondere verwachting geven, want ik weet gewoon nog lang niet wat er op de markt gaat verschijnen. Het verschil is dat je dat over een maand/ 1,5maand wel allemaal weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom mis ik de Dell XPS 17 in deze discussie? Mis ik een voorwaarde waar deze laptop niet aan voldoet? Ik zal wel ergens overheen lezen :) . Toch nog maar even het linkje:

http://configure.euro.del...nlepp1&model_id=xps-l702x

En de lenovo e530? (NZQC2MH) - pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E530 3259 (NZQC2MH) . Geen 1080 maar 900 scherm, dat is dan weer een nadeel. Wel goede gpu+cpu. En naar ik meen 100 euro cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Deze Acer was voorheen 700 euro maar met vakantiegeld aftrek bij Media Markt maar 625.
pricewatch: Acer Aspire 5755G-2458G75MN
Goeie deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

fritske23 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:35:
Deze Acer was voorheen 700 euro maar met vakantiegeld aftrek bij Media Markt maar 625.
pricewatch: Acer Aspire 5755G-2458G75MN
Goeie deal?
Valt wel tegen vind ik zelf.
->
5400RPM schijf i.p.v. 7200RPM
Dualcore i.p.v. Quad core
1366x768 Scherm i.p.v. 1920x1080 (full HD)
En i5 i.p.v. i7, dus geen Hyper threading

Oftewel, niet echt een goede deal als je 't mij vraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23

fritske23

Echte naam Rob

ChillPascal schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:42:
[...]

Valt wel tegen vind ik zelf.
->
5400RPM schijf i.p.v. 7200RPM
Dualcore i.p.v. Quad core
1366x768 Scherm i.p.v. 1920x1080 (full HD)
En i5 i.p.v. i7, dus geen Hyper threading

Oftewel, niet echt een goede deal als je 't mij vraagt ;)
Voor 625 zul je niet veel beters kunnen krijgen volgens mij, ofwel? (tips)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

fritske23 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:48:
[...]

Voor 625 zul je niet veel beters kunnen krijgen volgens mij, ofwel? (tips)
Ik zou zo even voor je kijken in de pricewatch, of kun je natuurlijk zelf ook doen.

Dit is een van de laptop's die wel alles biedt, maar kost dan €74 meer dan de €625.
Acer N53

EDIT: Met 'alles' bedoel ik dan de hierboven genoemde criteria waar de Acer niet aan voldeet dus: Full HD scherm, 7200rpm HDD, Quad-core i7.

[ Voor 13% gewijzigd door ChillPascal op 24-05-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23

fritske23

Echte naam Rob

Ik wil hem vooral gebruiken voor het streamen van films naar mijn TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

fritske23 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:16:
Ik wil hem vooral gebruiken voor het streamen van films naar mijn TV
Dan denk ik dat je met een goedkopere laptop ook nog prima uit de voeten komt.
Ik moet zo gaan, maar vul gewoon eens iets in bij de pricewatch.

Bijv. alle i5's van de 2e generatie aanvinken (de 2xxx typenr's), 6GB of meer werk geheugen. 7200rpm HDD. Dan zullen er vast wel een paar leuke laptops uitschieten voor een goede €500,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23

fritske23

Echte naam Rob

ChillPascal schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:19:
[...]

Dan denk ik dat je met een goedkopere laptop ook nog prima uit de voeten komt.
Ik moet zo gaan, maar vul gewoon eens iets in bij de pricewatch.

Bijv. alle i5's van de 2e generatie aanvinken (de 2xxx typenr's), 6GB of meer werk geheugen. 7200rpm HDD. Dan zullen er vast wel een paar leuke laptops uitschieten voor een goede €500,-
Zal zo wel eens even kijken. Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atrevir
Me vriend heeft de 700 euro Asus bestelt. Hij krijgt hem morgen binnen. Ik zal dan wel een post maken van zijn gebruikers ervaring en of het voldoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atrevir schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:25:
Me vriend heeft de 700 euro Asus bestelt. Hij krijgt hem morgen binnen. Ik zal dan wel een post maken van zijn gebruikers ervaring en of het voldoet!
Ben benieuwd naar zijn ervaring.
Kwam die Asus (pricewatch: Asus N53SV-S1886V) ook hiertegen, en die heeft alles wat de XPS17 heeft, alleen 500gb ipv 750gb HD en dat voor ruim 150 euro minder. Zit er sterk aan te denken om die te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-09 17:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik faal om te zien wat er precies zo'n goede deal is?
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:35:
[...]

Ben benieuwd naar zijn ervaring.
Kwam die Asus (pricewatch: Asus N53SV-S1886V) ook hiertegen, en die heeft alles wat de XPS17 heeft, alleen 500gb ipv 750gb HD en dat voor ruim 150 euro minder. Zit er sterk aan te denken om die te nemen.
Volgens de specs ja. In de praktijk heeft de asus een veel minder toetsenbord, speakers, scherm, en GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 02:05:

[...]

Volgens de specs ja. In de praktijk heeft de asus een veel minder toetsenbord, speakers, scherm, en GPU.
Oeps zie nu pas das die de GT540m heeft ipv de GT555m :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atrevir
Ik denk dat het generaal wel goed bekent is dat de meeste laptops, het nou eenmaal aflegen tegen een XPS. Vooral het scherm van die dingen is echt enorm goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Atrevir schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:35:
Ik denk dat het generaal wel goed bekent is dat de meeste laptops, het nou eenmaal aflegen tegen een XPS. Vooral het scherm van die dingen is echt enorm goed
Alleen de xps 15... (En de 17 in veel mindere mate)

Xps 14z, 15z, en voornamelijk de 13 kun je wel heel gemakkelijk opzij leggen als fail aankoop...

Pagina: 1