Een vriend van mij zoekt al een tijdje een laptop. Helaas lukt het mij zelf niet een goede te vinden. Misschien zie ik dingen over het hoofd. Vandaar dat ik het vraag. De Trinity laptops laten al een tijd op zich wachten. En ook de GT6xxm kaarten, en 7xxxm kaarten doen er ook wel lekker lang over. Hij wacht onderhand al dik 3 maanden. En kan het echt niet meer aan op zijn Compaqje.
De laptop moet een goede all-rounder zijn. De processor hoeft niet perse zo krachtig, zolang het maar niet teveel moet inboeten bij games en dergelijken. Bij games moet je denken aan spellen zoals Diablo 3 en Skyrim.
Ram geheugen maakt weinig uit want het kan altijd vervangen worden.
Videokaart zou toch wel graag iets krachtigers zijn dan een GT540m. Een GT555m, Kepler 6xxm, en AMD 6750M en hoger zou wel prettig zijn.
Een scherm resolutie van 1920x1080 is een must. Games zullen niet perse op deze resolutie gespeelt worden. Is dan ook vooral voor algemeen gemak, en bij het kijken van films en dergelijke.
Hardeschijf ruimte graag 500GB en groter als kan. Op een RPM van 7200, maar dat is niet perse nodig.
Boven het budget uitgaan is mogelijk. Maar dan moet het wel aantrekkelijk zijn.
De laptop moet een goede all-rounder zijn. De processor hoeft niet perse zo krachtig, zolang het maar niet teveel moet inboeten bij games en dergelijken. Bij games moet je denken aan spellen zoals Diablo 3 en Skyrim.
Ram geheugen maakt weinig uit want het kan altijd vervangen worden.
Videokaart zou toch wel graag iets krachtigers zijn dan een GT540m. Een GT555m, Kepler 6xxm, en AMD 6750M en hoger zou wel prettig zijn.
Een scherm resolutie van 1920x1080 is een must. Games zullen niet perse op deze resolutie gespeelt worden. Is dan ook vooral voor algemeen gemak, en bij het kijken van films en dergelijke.
Hardeschijf ruimte graag 500GB en groter als kan. Op een RPM van 7200, maar dat is niet perse nodig.
Boven het budget uitgaan is mogelijk. Maar dan moet het wel aantrekkelijk zijn.
[ Voor 0% gewijzigd door Atrevir op 23-05-2012 14:50 . Reden: Typfoutje ]