Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freesurr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-08 22:06

Sony Xperia Ion Discussietopic

Afbeeldingslocatie: http://www-static.se-mc.com/blogs.dir/0/files/2012/02/xperia-ion-galleryimage940x529-4.png
Inhoudsopgave
Algemeen
Specificaties
Afbeeldingen
Video
Reviews

Algemeen
Ondanks dat het niet echt duidelijk is of de Sony Xperia Ion naar Nederland komt, toch deze topic.
Ik vind die doorzichtige balk van de Sony Xperia S niet mooi en hoop dan ook dat de Ion naar Nederland komt, zodat ik die kan kopen. Graag jullie mening en informatie hieronder... ;)

Specificaties
Camera and video
12.1 megapixel camera with LED flash and Auto focus
Sony’s Exmor™ R for mobile CMOS sensor
16x digital zoom
HD video recording (1080p)
3D Sweep Panorama
Image playback, supported formats: BMP, GIF, JPEG, PNG, WBMP
Image capture, supported format: JPEG
Video playback and recording, supported formats: 3GPP, MP4
Accelerated Adobe Flash Video
Front-facing camera (1.3 megapixel, 720p)
Face detection

Connectivity and communication
USB High speed 2.0 and Micro USB support
WiFi and WiFi Hotspot functionality
HDMI Support
DLNA Certified
Synchronisation via Exchange ActiveSync, Google Sync and Facebook
aGPS
WebKit web browser with Pan & zoom
Bluetooth technology
Native USB tethering
NFC
ANT+ technology

Networks
GSM EDGE 850, 900, 1800, 1900
UMTS HSPA+ 850, 1900, 2100
LTE Band IV and Band XVII

Entertainment
xLOUD Experience – audio filter technology from Sony
FM Radio with RDS
3.5 mm audio jack for headphones
Audio playback, supported formats: MP3, 3GPP, MP4, SMF, WAV, OTA, Ogg vorbis
Audio recording, supported formats: 3GPP, MP4, AMR
3D and motion gaming
Timescape with Twitter integrated
Facebook inside Xperia 2.0
Sony Entertainment Network
TV launcher
Shazam™ service

Display
4.55”, 1280 x 720 pixels 16M color TFT
Reality Display with Mobile BRAVIA® Engine
Scratch-resistant, shatter proof sheet on mineral glass
Capacitive touchscreen with on-screen QWERTY keyboard
Screenshot capturing

Pre-loaded applications
Google Voice Search
Google Talk with video chat
Google Mail
Google Calendar
Google Maps with Street View and Latitude

Memory
RAM: 1GB
Flash memory: 16GB eMMC
Expansion slot: microSD, up to 32GB

Afbeeldingen
Afbeeldingslocatie: http://www-static.se-mc.com/blogs.dir/0/files/2012/02/xperia-ion-galleryimage940x529-1.png

Video

Reviews
http://www.techradar.com/...xperia-ion-review-1053630

//- freesurr //-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de ION nooit naar Nederland gaat komen omdat de internationale versie van de Xperia GX in die ruimte zal springen denk ik.

Sony LT29i Hayabusa / LT30i (Mint?) : het geruchtentopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freesurr
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:15:
Ik denk dat de ION nooit naar Nederland gaat komen omdat de internationale versie van de Xperia GX in die ruimte zal springen denk ik.

Sony LT29i Hayabusa / LT30i (Mint?) : het geruchtentopic
Nou ik hoop het niet, wat een lelijk ding is dat. Dan vind ik de SX mooier eerlijk gezegd...

//- freesurr //-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freesurr

//- freesurr //-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freesurr

//- freesurr //-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterbas
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 00:03
Hij ziet er inderdaad strakker uit dan de S en ben er ook wel benieuwd naar of hij hier ook gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:29
Raar, ookal zegt men dat de Ion niet naar Benelux komt, staat die toch al in een Belgische winkel:

Inderdaad, de Ion in een Belgische Winkel!

Hij staat erop voor €529.

Vind ik persoonlijk toch wel interessant!

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Snobbieh schreef op maandag 30 juli 2012 @ 20:20:
Raar, ookal zegt men dat de Ion niet naar Benelux komt, staat die toch al in een Belgische winkel:

Inderdaad, de Ion in een Belgische Winkel!

Hij staat erop voor €529.

Vind ik persoonlijk toch wel interessant!
En de levertijd staat op 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Aha, dat had ik niet verwacht, oorspronkelijk was het niet gepland om de ion naar de Europese markt te brengen!

Lijkt er op dat Sony de markt wat wil verzadigen met verschillende opties (die eigenlijk ongeveer hetzelfde zijn, zoals de S, ion en Acro S).

Ik vind hem dan wel weer duur. De adviesprijs voor de Xperia S is nu ook wel €499, maar €529 zou nu niet direct meer uitgeven aan de ion aangezien je de Xperia S al rond €399 kan vinden. En de LT29 (en LT30) komen er ook aan binnen een maandje of twee-drie.

Aan de andere kant is er wel een verklaring. Vroeger was Sony Ericsson BeNeLux een bedrijf dat veel samenwerkte, wanneer een toestel in Nederland op de markt kwam kwam het ook in België op de markt en omgekeerd. Met de overname door Sony worden de activiteiten de laatste maanden ook overgedragen naar de teams van Sony zelf. Sony doet niet heel erg veel in België, het meeste laten ze over aan Sony France. Aangezien de ion naar Frankrijk komt zou het dus best wel kunnen dat hij daarom ook naar België komt. Net als de Acro S, trouwens.

(PS: door de overname zijn mijn contacten binnen Sony Ericsson België enkele maanden terug ook allemaal ontslagen geweest dus ik heb bijna geen recente info meer :| )

[ Voor 7% gewijzigd door AmbroosV op 30-07-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Kijk eens wat ik net in onze systemen heb gevonden (The Phone House België):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8UzLgl.jpeg
€499 dus, nog nergens in stock (ook niet centraal).

[ Voor 13% gewijzigd door AmbroosV op 02-08-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usr101
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-08 23:13
Echt een heel mooi toestel. Heel sober en elegant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Leuk ding, hij zal in Nederland in September te koop zijn. Hopelijk wel onder de <500 euro. Anders wordt het mij iets te gortig. 399 euro lijkt me een nette prijs. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Arsenius op 17-08-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 13:27
Zijn er al ervaringen met het toestel? Inmiddels prima te verkrijgen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Aangezien de ion op de behuizing na exact hetzelfde is als de Xperia S ga je in het Xperia S-topic meer ervaringen (met de software dan toch) kunnen vinden. Qua hardware weet ik het niet zo.

Sony Xperia S (deel 2, ICS-generatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100€ cashback op de ION in België : http://campaigns.sonymobile.com/voordeel/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Waarschijnlijk omdat ze voor geen meter verkopen. Iedereen neemt gewoon de S of nu de Xperia T, zonder cashback zijn die allebei goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 20:55
Ik kan bij mijn nieuwe abbonement een ion of s nemen. De s kost me na promo's en cash back dan €208 en de ion €175. Lijkt me dat de ion de betere telefoon is, maar anderzijds vind ik het design van de S wel knapper. In dubio. Iemand hier al ervaringen met de ion? De s staat in heel wat winkels uitgestald, maar de ion ben ik nog niet tegengekomen. Beiden bij een abbonement van een jaar, €15 per maand met 120 belminuten, onbeperkt smsen en 1GB internet. Beiden lijken me een goede deal, maar een gsm kiezen is nog best moeilijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Teun_2 op 28-12-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf de Ion gekocht een paar weken geleden en toch wel onder de indruk van het design, je moet 'm wel in real-life gezien hebben, op foto toont hij anders. De Ion heeft de Reddot Design Award gewonnen dit jaar, en dat heeft die wel verdiend, persoonlijk het mooiste toestel dat ik al gehad heb...

Voor het design zou ik dus zeker kiezen voor de Ion, voor andere technische voor/nadelen tussen beide modellen kan ik mij niet uitspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
De ion is best wel knap. Qua hardware zijn ze ongeveer hetzelfde, de ion is misschien iets beter. Het display van de ion is qua contrast en kleurweergave wel wat beter dan de S. ion heeft 16GB (systeem+2GB apps+10GB voor eigen data) maar wel een microsD-slot en de Xperia S heeft 32GB, waarvan bijna 26GB voor eigen data en geen SD-slot.

De capacitieve knoppen op de ion zijn beter en het toestel zelf is niet groter. Doordat die doorschijnende balk er niet is heeft de ion een groter scherm op een gelijk toestelformaat.

Ik heb de S (al sinds dag 1) maar zou nu voor de ion kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Merci. Da's best een uitgebreide reactie. De Ion wordt het dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:02

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik probeerde de Ion te vergelijken met de Acro, S en T en het viel me op dat de informatie over de Ion wat summier/incompleet lijkt te zijn, t.o.v. de andere telefoons. Ook de beltijd van de Acro wijkt enorm af.

Zie pricewatch

[ Voor 19% gewijzigd door Jorgen op 29-12-2012 23:00 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Jorgen schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 22:56:
Ik probeerde de Ion te vergelijken met de Acro, S en T en het viel me op dat de informatie over de Ion wat summier/incompleet lijkt te zijn, t.o.v. de andere telefoons. Ook de beltijd van de Acro wijkt enorm af.

Zie pricewatch
Die informatie is meestal niet helemaal correct, de informatie in de whitepapers van Sony Mobile/op de site van Sony Mobile is de enige juiste.

De Acro S, S en ion zijn vrijwel exact gelijk qua hardware (dus ook batterij, modem en beltijd) en helemaal gelijk qua software. De T heeft een andere SoC (processor+gpu) en is een andere 'generatie' qua software (de apps van Sony zijn wat nieuwer, maar het verschil is klein).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
De batterij van de ion is 1900mAh vs 1750mAh voor de S, maar het scherm op de ion is groter. Ik gok dat het allemaal behoorlijk diocht bij elkaar in de buurt ligt. Hangt er ook vanaf of je de 4g versie van de ion hebt, waar de beltijd op 4g gerekend wordt, of de 3g versie. Ik kan me voorstellen dat dat ook wel een factor is in de beltijd en standbytijd.

@AMbroosV, jij hebt af en toe wat inside informatie bij Sony, weet jij of de cashbackactie in België voor de ion toevallig verlengd wordt? En hoe streng die is? Ik heb een orderbevestiging en betaalbewijs van zaterdag, maar factuur wordt pas woensdag opgemaakt, wat buiten de cashback actie valt. Is die orderbevestiging en betaalbewijs voldoende? Of is het echt heel strikt de datum van factuur die telt?

[ Voor 37% gewijzigd door Teun_2 op 30-12-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Ik weet het niet echt, dat soort dingen worden meestal door een externe firma geregeld. Normaal is een orderbevestiging+betaalbewijs voldoende, maar er moet een IMEI opstaan. Zonder IMEI is het niet geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@ AmbroosV en Teun_2: bedankt voor de info! :)
Ik houd Sony telefoons al een hele tijd in de gaten om mijn 1e smartphone te worden. Ik ben benieuwd wat er in Q1 van 2013 aankomt. (Yuga/Odin/iets anders?) Anders zou het weleens een Ion kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
AmbroosV schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:45:
Ik weet het niet echt, dat soort dingen worden meestal door een externe firma geregeld. Normaal is een orderbevestiging+betaalbewijs voldoende, maar er moet een IMEI opstaan. Zonder IMEI is het niet geldig.
Ik heb het toestel besteld bij een Belgische webshop, die zijn toestellen uit Nederland haalt (weet ik nu toevallig). In de voorwaarden van de cash back staat hier (in tegenstelling tot andere cashback acties waar specifiek dealers worden gespecifieerd) niets over in. Als ik dan die IMEI van een Nederlands toestel invoer, zou ik in principe geen problemen moeten krijgen, maar hoe zit dat in de praktijk? Ik zou nu eventueel mijn bestelling nog kunnen annuleren en morgen een toestel van Belgische oorsprong elders kopen. Alleen is dat dan wel wat duurder. Ik ga morgenvroeg eens met die externe firma bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Zolang het toestel via een Belgische firma (met een Belgisch BTW-nummer, Coolblue en GSMWijzer bijvoorbeeld) is aangekocht maakt het niet uit waar ze hun toestellen halen.

Maar opnieuw, je zal waarschijnlijk een document met IMEI dat ten laatste vandaag (31/12) gedateerd is moeten hebben om in aanmerking te komen voor de cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Aanvragen kunnen worden ingediend tot 15/01. HighCo struikelt wél over de datum van factuur, ongeacht betalingsbewijs/orderbevestiging. :'(

Toch eens kijken of gsmwijzer.be geen verkoopbon kan opmaken ofzo. Dat zou hopelijk wel moeten lukken en kan in principe wel op datum van vandaag.

Ambroos, bedankt voor je deskundige uitleg.

edit:
GSMwijzer.be kan geen verkoopbon maken op datum 31/12/2012, maar na nog eens met HighCo te hebben gebeld willen ze toch die cashback terugbetalen, maar dan moet ik alles via de post opsturen. Komt dus allemaal goed.

Een ion voor €175 (inclusief verzendkosten & BTW) met een éénjarig proximuscontract van €15/maand met 120 belminuten, onbeperkt smsen en 1GB. Niet slecht, denk ik :9

[ Voor 117% gewijzigd door Teun_2 op 05-01-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Vandaag de gsm aangekregen. Best wel tevreden over. Hoe zit het met de garantie als je de bootloader unlockt? Vervalt die sowieso, of enkel als wat er mis is, effectief het draaien van custom roms als oorzaak heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Ik heb ondertussen ook deze jongen besteld voor €234. Heeft iemand misschien suggesties voor displayfoli en een leuke case? Of heb je geen case nodig? Ik lees overal dat de behuizing zo sterk is als een tank, althans die indruk geeft elke review mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Teun_2 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:07:
Vandaag de gsm aangekregen. Best wel tevreden over. Hoe zit het met de garantie als je de bootloader unlockt? Vervalt die sowieso, of enkel als wat er mis is, effectief het draaien van custom roms als oorzaak heeft?
Een groot deel vervalt sowieso, ongeveer alles waarvoor een boardswap nodig is. Alleen bekende productiefouten (zoals bijvoorbeeld de vlekken op het scherm bij de Xperia S) worden nog gemaakt wanneer de bootloader unlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Thx AmbroosV, jij weet ook echt alles over Sonytelefoons. @Narathan: ik doe daar sowieso niet aan mee. Een telefoon is voor mij een gebruiksvoorwerp, waar krasjes en blutsjes op mogen komen. Kijk eens op ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Heb al gekeken, gewoon een cheap dingetje besteld voor het scherm. Las ook dat de bouwkwaliteit *erg* goed is dus ik neem het risico. (slechte ervaring met htc gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon en heb de Xperia Ion op het oog. Het is na mijn idee een erg mooie telefoon en ik vind vooral de camera erg mooi. Ik las op deze pagina dat er een aantal zijn die deze telefoon aangeschaft hebben. Kunnen jullie mij misschien vertellen of de telefoon bevalt? En zo niet welke telefoon jullie mij dan aanraden.

Groetjes Teun,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Dag Teun (wat een prachtige naam!).

Mij bevalt hij zeker. Heel soms hapert hij eens, maar da's echt niet zo heel veel. Voor de prijs die ik betaald heb, is het een hele goede telefoon. De €400 die hij overal kost lijkt me wat aan de dure kant. Dan zou ik eerder net wat meer uitgeven aan een telefoon met een recentere soc, zoals de Xperia T ofzo.

Ambroos verkoopt zijn T hier: http://www.9lives.be/foru...a-t-zwart-gloednieuw.html

[ Voor 16% gewijzigd door Teun_2 op 08-01-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
Haha, Teun meets Teun!

Teun_2, gebruik jij een custom rom, of stock rom? En wat zijn jouw ervaringen met custom roms? Kan je beter de stock rom er op laten (ik wil wel graag rooten, bloatware er af halen) of heb je er het toestel niet geroot? Ik ben hier naar benieuwd omdat ik gemengde reacties zie betreft batterij gebruik. Bij sommige is die heel laag en bij anderen weer heel hoog, maar ik vraag me af of dit door een custom rom/kernel komt of niet. Ik wil het toestel nog niet bootloader unlocken eigenlijk vanwege garantie, maar een root schijnt wel mogelijk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Ik gebruik nog de stock. De roms op basis van CM9 ondersteunen geen HDMI en smsen van over 160 karakters en in CM10 werkt mobiele data nog niet. Ik heb ook nog niet geroot. De meeste van de Bloatware kan je er zo afhalen zonder root ofzo.

Mijn ervaringen met custom roms op eerdere toestellen (htc wildfire S en Samsung Spica) zijn overwegend positief, zolang je je goed inleest over wat werkt en wat niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Teun_2 op 08-01-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Luky
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:24
Hallo

Ik bezit sinds enkele weken een Ion en ben echt heel tevreden over dit toestel.
Intussen heb ik er wel een 32 GB SSD bijgestopt en wat apps toegevoegd.
Nu plaats ik altijd mijn apps zeg maar per onderwerp op verschillende pagina's
Intussen zijn er dat een stuk of 5
Nu zou ik graag de ene pagina voor de andere zetten.
Weet iemand of dit kan en zoja hoe dit moet.

Alvast grtz en thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Bij mijn weten is dat met de sony launcher niet mogelijk. Je zou je vraag ook eens in het xperia p en xperia s topic kunnnen stellen. De software is dezelfde. Daar weet misschien wel iemand een oplossing voor jou probleem.

[ Voor 59% gewijzigd door Teun_2 op 14-01-2013 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Luky
Ik zal daar ook eens gaan kijken.

Alvast THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Luky
Heb nog een vraagje waar ik niet uitkom.

Ik heb de GMAIL app op mijn Ion staan en ik kan perfect EEN Gmail account beheren.
Nu heb ik er nog twee en deze zou ik ook graag kunnen gebruiken maar dat lukt mij niet.
Ik zie op het net afbeeldingen van deze app waar beneden een buttom ad account opstaat.
Maar dat zie ik bij mij niet ( versie 4.2.1 )

Iemand een tip hoe het mij wel zou lukken.

PS
Al mijn andere mail accounts werken perfect

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
@Mr Luky

Je kan gewoon bij Instellingen > Accounts/synchronisatie een nieuwe Google-account toevoegen. Dan kan je in de Gmail-app bovenaan op "Postvak In" bijvoorbeeld drukken (de naam van de huidige map) om een map van de andere account te openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Luky
Dat is het hem juist
Ik kan daar wel willen een account toe te voegen maar als ik daar de gegevens van de servers opgeeft krijg ik de melding dat er geen verbinding kan gemaakt worden met de servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Mr Luky schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:53:
Dat is het hem juist
Ik kan daar wel willen een account toe te voegen maar als ik daar de gegevens van de servers opgeeft krijg ik de melding dat er geen verbinding kan gemaakt worden met de servers
Servergegevens bij Gmail?

Je moet gewoon kiezen voor accounttype "Google", dan kiezen voor bestaand en je emailadres en wachtwoord ingeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Luky
Thx voor de oplossing van een van de problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderOppeel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-03-2023
Narathan schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 21:00:
Ik heb ondertussen ook deze jongen besteld voor €234. Heeft iemand misschien suggesties voor displayfoli en een leuke case? Of heb je geen case nodig? Ik lees overal dat de behuizing zo sterk is als een tank, althans die indruk geeft elke review mij.
waar heb je die zo goedkoop gevonden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat vind ik nou ook interessant om te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn Xperia Ion, van de ene moment op de andere begint mijn telefoon een eigen leven te leiden, mijn scherm springt van het een naar het ander, terwijl ik het scherm totaal niet aanraak.
Ik heb al 2x een softwareherstel gedaan met de PC Companion software, de eerste keer heeft het geholpen, maar vandaag na de 2de keer blijft het probleem zich voordoen.
Ik weet totaal niet of dit probleem software- of hardwaregerelateerd is, kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Dat lijkt me een hardwarematig probleem met je touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Luky
Ik heb op mijn Ion als browser Firefox omdat ik deze ook gebruik op mijn laptop en desktop en gemakelijk via Xmarks mijn favorieten kan sycen.

Ik kom zeer regelmatig op sites waar flash toestanden gebruikt worden.
Dat werkt op mijn Ion dus niet.

Weet iemand hoe ik dit best oplos zodat ik perfect via firefox naar deze sites kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
Mr Luky schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:37:
Weet iemand hoe ik dit best oplos zodat ik perfect via firefox naar deze sites kan
http://download.macromedi...tall_flash_player_ics.apk - dit even installeren op je telefoon :) Downloaden, ergens op je telefoon gooien en met Astro openen. Als hij een waarschuwing geeft moet je eerst Instellingen > Beveiliging > Onbekende Bronnen aanzetten. Daarna kan je in Firefox gewoon Flash gebruiken. Standaard geeft hij een grijs vak waar Flash zit, als je daar dan op tikt wordt Flash geladen.

Alle uitleg daarover kan je hier vinden: http://support.mozilla.or...sh-videos-firefox-android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met het verwijderen van de 'screen protector' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
De 4.1-update is er eindelijk! Nog niet beschikbaar voor mijn (Nederlands) toestel. iemand hier die hem wel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 23:23
Beste

Is de ION compatibel met de cameralenzen van Sony? De QX10 bv.?
Pagina: 1