Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
Ik heb (ik denk sinds de update naar iOS 5.1.1) diverse vage dingen met mijn iPhone 4:

- WiFi lijkt over het algemeen een minder goed signaal aan te geven dan voorheen.
- WiFi valt op 1 meter afstand v/d router soms spontaan weg, en blijft dan ook enige tijd weg. Het is zeker geen fout in het icoontje want als ik verbonden ben met mijn TeamSpeak server zie ik direct een ander IP verschijnen (Voda IP) zodra de iPhone naar 3G switcht.
- Soms crasht heel mijn springboard totaal (na een ronddraaiend dingetje op een zwart scherm alsof de iPhone zichzelf afsluit) en vraagt hij zelfs opnieuw om mijn wachtwoord. TeamSpeak is dan ook direct afgesloten.

Ik vroeg me af of er meerdere mensen last van hebben of dat mijn iPhone zijn beste tijd gehad heeft. Ook vroeg ik me meteen af of er toch niet op één of andere manier werk te maken is van die "antenna-gate". Zodra ik mijn hand om mijn telefoon doe springt mijn ping in TeamSpeak van 100 naar 500, en verdwijnt hele mijn 3G. Eigenlijk vind ik dit (ookal heb ik de telefoon al even) best wel onacceptabel voor een "speeltje" van destijds € 650,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
misschien heb je hier iets aan:
Na update van gisteren problemen (5.1.1)

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Ok, dat topic was ik inmiddels ook al tegengekomen.

Ik heb alleen nog niet overwogen om hem te resetten, het gaat me de nodige moeite kosten om alles weer te krijgen zoals ik het nu heb.

Verder ga ik even onderzoeken of het ook niet op een bepaalde manier aan mijn router kan liggen want die kan ik bijna niet meer aanraken zo heet (Linksys E4200, staat erom bekend dattie heet word).

Mogelijk geeft dit warme weer problemen. Ik zal anders even vanaf een notebook testen of ik wegval heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Nou kon het toch niet laten om hem te jailbreaken, en dat moest weer eens falen. Aangezien ook daar een reset het advies was heb ik dat maar gedaan, zowel de jailbreak als mijn WiFi lijkt nu prima te werken :).

Een reset is tegenwoordig btw veel minder "erg" dan ik eerst dacht. Het is reset, accountgegevens invullen en werkelijk alles word teruggezet. Dat is wel een pak verbeterd t.o.v. een paar jaar terug zeg. Toen koste een reset mij echt een hele dag aan het opnieuw installeren e.d.