Na update van gisteren problemen (5.1.1)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37
Ik heb gisteren een update gehad van Apple.

Met installeren helemaal geen problemen gehad, maar wat me opvalt is dat mijn telefoon 4 uur aan staat en mijn batterij al op 34% staat. Dit is erg vreemd, want hij is vannochtend er pas af gegaan.

Ik heb al een restart gedaan, wifi ge-update. Netwerk instellingen hersteld, maar niets lijkt te helpen.

Andere tweakers dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Wellicht even beginnen met al je settings na te lopen. iCloud aan/uit zetten. Mail polling aan/uit zetten. Notificiation center even alles aan/uit zetten. Wellicht zit er een app tussen die wat problemen heeft met de nieuwe software? Anders even backuppen en een restore doen?

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37
Extra informatie: Hij voelt ook constant warm.

Alles uit gezet.

Afbeeldingslocatie: http://uploadimg.nl/Photo%2016-05-12%2011%2027%2009.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-10 19:20
Is de GPS constant aan het werken misschien? Als je naar Location Services gaat, naar onder gaat zie je System Services. Als bij een van die opties GPS wordt gebruikt zie je dit namelijk niet standaard in je notification bar(naast batterij %). Dit kan je wel aanzetten.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:50
Back Up maken, erase alle content and settings en restore doen. Heeft bij mij geholpen.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”