Ben benieuwd hoe Narsingh en Willems het gaan doen.
Voor hun is dit toch wel HET moment om zich te bewijzen.. Verwacht dat van Marwijk hun ook wil zien om te kijken of ze acceptabel genoeg zijn voor het EK..Reiben schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:29:
Ben benieuwd hoe Narsingh en Willems het gaan doen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Waarom leek dat een goede oplossing eigenlijk? Ik ben niet zo heel erg op de hoogte van alles op voetbalgebied, maar dat lijkt mij best een crappy 'oplossing'De buitenspeler keerde na een wedstrijd met Nederland geblesseerd terug bij Bayern, waardoor die ploeg zich uiterst gedupeerd voelde. Een oefenwedstrijd leek een goede oplossing te worden
"Hey, hier heb je een speler terug, hij's wel geblesseerd, maar om het goed te maken doen we wel een oefenwedstrijd tussen jullie en ons nationale elftal!"
Sowieso snap ik het nut niet echt van een club-elftal tegen een land-elftal, maar oefenen zal vast geen kwaad kunnen
The devil is in the details.
Hebben ze nou Duitse scheidsrechters?!
Ja, omdat het geen officiele FIFA oefenwedstrijd is denk ik.
Die rugnummers zijn ook belachelijk, Nigel de Jong met nummer 9

Ach, er is geen enkel team dat de traditionele rugnummering aanhoudt. Bayern met een behoorlijk B-team trouwens. Sfeer zit er ook goed in
Hoe zou dat komen

[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 22-05-2012 20:46 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Het is nu al wel duidelijk dat het heel stroef loopt. Snelheid is er niet, geen kort dynamisch spel, en regelmatig lopen spelers niet vrij.
Waarschijnlijk wil Bert van Marwijk nog niet bekend te maken dat Huntelaar straks het nummer 9 shirt krijgt. Of hij is er nog niet uit, dat kan natuurlijk ook.tweaker2010 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:43:
[...]
Ja, omdat het geen officiele FIFA oefenwedstrijd is denk ik.
Die rugnummers zijn ook belachelijk, Nigel de Jong met nummer 9
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nee ze doen het gewoon op alfabet. Zoals de commentator overduidelijk maakteFiber schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:47:
[...]
Waarschijnlijk wil Bert van Marwijk nog niet bekend te maken dat Huntelaar straks het nummer 9 shirt krijgt. Of hij is er nog niet uit, dat kan natuurlijk ook.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
1-0... En het zit weer helemaal goed met m'n vertrouwen in de verdediging van 't Hollandsche elftal
[ Voor 83% gewijzigd door GS88 op 22-05-2012 20:52 ]
Rotterdam
En 1-1.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een paar seconden later... HOENTELAAGH!St@m schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:52:
Poedeltje Vorm.. pff
Rotterdam
1-1 Gaat hard! Huntelaaaaaaaaar!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Mooi geschoten hoor!
Mooie pass ook. Toch al de 2de of 3de goede pass van Kuyt op Huntelaar. Wie had dat gedacht van Kuyt
Mooie pass ook. Toch al de 2de of 3de goede pass van Kuyt op Huntelaar. Wie had dat gedacht van Kuyt
Meteen een antwoord, dat is wel mooi. Zo van ''Oh, we mogen ook scoren? Oké!''
1-2
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
lol, gaat lekker zo
Zouden ze hebben afgesproken dat het 10-10 wordt of zo...?
Dit doet Oranje echt zo vaak. Eerst een tegen doelpunt en dan binnen no time 2 erin.
Toch lekker voor Narsingh!
Wie gaf die pass nou op Narsingh?
Goed om het zelf te doen btw, Kuyt liep niet helemaal goed vrij.
Goed om het zelf te doen btw, Kuyt liep niet helemaal goed vrij.
Het is natuurlijk wel een voordeel van landen als Duitsland en Spanje dat veel van hun spelers ook bij hun clubs al samenspelen en op elkaar ingespeeld zijn. Bij het Nederlands elftal zit vrijwel niemand bij dezelfde club, op een paar van PSV en Ajax na die toch niet in de basis zullen staan.
[ Voor 3% gewijzigd door Reiben op 22-05-2012 21:00 ]
Waarom denk je dat Spanje zo gigantisch sterk is? Vrijwel hun hele elftal is Barcelona.Reiben schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 20:59:
Het is natuurlijk wel een voordeel van landen als Duitsland en Spanje dat veel van hun spelers ook bij hun clubs al samenspelen en op elkaar ingespeeld zijn. Bij het Nederlands elftal zit vrijwel iedereen bij verschillende clubs, op een paar van PSV en Ajax na die toch niet in de basis zullen staan.

Het interessante is wel dat Barca dit jaar niks heeft gewonnen. Is hopelijk een goed teken wat we nodig gaan hebben.
Eerst maar eens voorbij die poulefase komenDanielWW2 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:01:
Waarom denk je dat Spanje zo gigantisch sterk is? Vrijwel hun hele elftal is Barcelona.![]()
Het interessante is wel dat Barca dit jaar niks heeft gewonnen. Is hopelijk een goed teken wat we nodig gaan hebben.(Duitsland is al sterk genoeg)
Boulahrouz doet 't tot zover opvallend goed.. imo is hij beter dan Heitinga.
[ Voor 7% gewijzigd door GS88 op 22-05-2012 21:02 ]
Rotterdam
Denemarken = check
Portugal = lukt ook nog wel
Dan word het uitvechten met onze oosterburen voor de eerste plaats.
Helaas is dit toch wel een fout van Boulahrouz.. Jammer, want hij stond inderdaad redelijk goed te spelen.GS88 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:02:
Boulahrouz doet 't tot zover opvallend goed.. imo is hij beter dan Heitinga.
[ Voor 11% gewijzigd door silmaril8 op 22-05-2012 21:04 ]
Stupid Germans.
Ah, de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden.Tk55 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:05:
Was het iemand ook opgevallen dat ze "Seven Nation Army" draaien als ze scoren?
Sowieso is de gehele verdediging bij Holland een ramp. Ron Vlaar doet 't ook best aardig... maar over 't algemeen is 't echt een ramp die verdediging van onssilmaril8 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:03:
[...]
Helaas is dit toch wel een fout van Boulahrouz.. Jammer, want hij stond inderdaad redelijk goed te spelen.

Rotterdam
Onze verdediging zou nuttiger zijn als ze zich voor het doel parkeren op een lijntje.GS88 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:08:
[...]
Sowieso is de gehele verdediging bij Holland een ramp. Ron Vlaar doet 't ook best aardig... maar over 't algemeen is 't echt een ramp die verdediging van ons
Je ziet toch regelmatig dat Boula te langzaam is en dat het vaak maar net goed gaat.GS88 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:08:
[...]
Sowieso is de gehele verdediging bij Holland een ramp. Ron Vlaar doet 't ook best aardig... maar over 't algemeen is 't echt een ramp die verdediging van ons
Maja je zegt het zelf al, op dit moment is de verdediging gewoon niet goed genoeg en al helemaal niet in de breedte.
Stel gewoon Vertonghen op, als die ze mond houdt hebben ze bij de UEFA toch niet door dat het een Belg is.
Even zijn naam laten veranderen in die van een verdediger van de topklasse en dan wat cosmetische chirurgie en klaarReiben schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:14:
Stel gewoon Vertonghen op, als die ze mond houdt hebben ze bij de UEFA toch niet door dat het een Belg is.
We annexeren België gewoon.Reiben schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:14:
Wie ben jij en hoe ben je achter mijn geniale plan gekomen
Had paar jaar geleden de geniale oplossing om de problemen van het Nederlands elftal te verhelpen.
De wig tussen Frans en Nederlands talig Belgie groter maken en wachten tot Belgie uit elkaar valt en dan het Nederlandse deel annexeren. Dat zou flink wat problemen oplossen.
Hallo, ben Daniël en vind dat België een mislukt stukje NL is dat door ons gered moet worden van zichzelf.Deadsy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:21:
[...]
Wie ben jij en hoe ben je achter mijn geniale plan gekomen![]()
Had paar jaar geleden de geniale oplossing om de problemen van het Nederlands elftal te verhelpen.
De wig tussen Frans en Nederlands talig Belgie groter maken en wachten tot Belgie uit elkaar valt en dan het Nederlandse deel annexeren. Dat zou flink wat problemen oplossen.
En ik stop ook met kijken. Het gaat niet echt lekker nee.

Wat had je dan verwacht. Beide teams willen niet voluit (van Bayern was het al bekend dat ze er geen zin meer in hadden) en ik ga er vanuit dat afgesproken is dat beide teams een x aantal keer scoren puur voor de show.ik222 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:23:
Wat een kansloze wedstrijd dit zeg, ik heb genoeg gezien
Vind het wel lache dat Bayern zich toen deze deal gemaakt werd rijk gerekend had en nu zitten er aardig wat lege plekken in het stadion en kwamen ze de kaarten aan niemand kwijt.
En we gaan weer!
[ Voor 67% gewijzigd door Gynnad op 22-05-2012 21:36 ]
Willems en Narsingh blijven staan op hun plekken, zouden deze dan toch bij de selectie blijven?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Of laatste kans om zich nog te bewijzen, anders worden ze er uit gekickt.Thund3r schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:41:
Willems en Narsingh blijven staan op hun plekken, zouden deze dan toch bij de selectie blijven?
Lijkt me niet, Willems speelt een degelijke wedstrijd, dat wordt gewoon de LB tijdens het EK.Reiben schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:43:
[...]
Of laatste kans om zich nog te bewijzen, anders worden ze er uit gekickt.
Waarom ook niet. Elke optie die er is heeft een nadeel en Narsingh zou ik zelf ook graag op het EK willen zien. Hij speelt geen perfecte pot maar qua snelheid kan hij het denk ik veel backs moeilijk maken. Vooral als de backs die graag mee aanvallen.St@m schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:46:
[...]
Lijkt me niet, Willems speelt een degelijke wedstrijd, dat wordt gewoon de LB tijdens het EK.
Voor Willems geldt dit zeker weten niet. Willems is de enige linksback in de selectie en als Van Marwijk nog nieuwe linksbacks wil uitproberen (die hij dus in de basis, of reserve, wil zetten) is deze wedstrijd daar nu geschikt voor. En dat had hij dus nu Willems eraf moeten halen en een potentiele linksback daar moeten neerzetten.Reiben schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:43:
Of laatste kans om zich nog te bewijzen, anders worden ze er uit gekickt.
Narsingh concurreert met Lens samen denk ik voor de rechtsbuiten (alhoewel Lens op meerdere posities terecht kan). Lens valt denk ik af en Narsingh zal dan blijven.
En ik denk dat Van Marwijk daarom deze 2 (nieuwelingen) in deze wedstrijd wil laten wennen aan het niveau en aan hun medespelers.
Pff, Vorm was daar wel weer makkelijk geklopt zeg. Jammer dat Krul de tweede helft niet mocht keepen.
Dat is waar Bayern 't voor deed.Reiben schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:07:
Let op, nu raakt Robben geblesseerd.
Duits accent opzet: "Zö.. vehl plazierr op ut EK."
Rotterdam
GS88 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:11:
[...]
Dat is waar Bayern 't voor deed.
Duits accent opzet: "Zö.. vehl plazierr op ut EK."

Ach in zo een leeg stadion klinkt het alleen maar erger.silmaril8 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:09:
Zozo, redelijk wat gefluit in het stadion en niet al te veel applaus voor Robben...
Vraag me af hoeveel geld Bayern hiermee verdient heeft en hoeveel ze verwacht hadden.
Hoe kun je dit nou buitenspel noemen? Die scheids is echt de weg kwijt....

Ik heb al een tijdje het gevoel dat die scheids een beetje partijdig is.tweaker2010 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:13:
Hoe kun je dit nou buitenspel noemen? Die scheids is echt de weg kwijt....
Was het btw zo een grote moeite geweest een scheids te halen die niet uit Bayern kwam? Bijvoorbeeld eentje uit Dortmund ofzo
Dat Robben uitgefloten wordt lijkt me ook vet irritant voor hem. Lekkere fans zijn dat.
3-2..
Slecht verdedigd zeg! Ik weet niet wie nummer 13 is, maar die kwam nogal wat snelheid tekort
Vind het zelf vrij dom van hun want stel je nu eens voor dat Robben hierdoor extra goed zijn best gaat doen tegen Duitsland.tweaker2010 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:16:
Dat Robben uitgefloten wordt lijkt me ook vet irritant voor hem. Lekkere fans zijn dat.
Maar om eerlijk te zijn zijn er ook Bayern fans die hem aanmoedigen, het zijn gewoon de rotte appels die elke club heeft.
Maar aan de andere kant heeft Bayern niet echt de beste supporters van Duitsland.
Inderdaad. Gebeurt al sinds Ribery erin staat. Deze verdediging is echt niet goed genoeg, maar gelukkig zijn het niet de basisspelers.silmaril8 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:19:
Zo daar werd de verdediging ff kinderlijk uitgespeeld zeg
Ik denk dat dat geen enkele invloed heeft.Deadsy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:19:
[...]
Vind het zelf vrij dom van hun want stel je nu eens voor dat Robben hierdoor extra goed zijn best gaat doen tegen Duitsland.
[ Voor 31% gewijzigd door RoD op 22-05-2012 22:20 ]
Wat een ZOOTJE is die verdediging van ons
Giovanni come back?
Na die vrije trap van Ribery moest ik eigelijk aan van Hooijdonk denken.. die zou elke vrije trap er zo in knallen
Giovanni come back?
Na die vrije trap van Ribery moest ik eigelijk aan van Hooijdonk denken.. die zou elke vrije trap er zo in knallen
Rotterdam
Wat loopt die Siem de Jong daar te kutten zeg. Valt me sowieso niet mee. Wat mij betreft 1 van de afvallers..
Die Siem de Jong bakt er ook geen pepernoot van, echt een kansloze speler voor oranje
Dat was Maher. Die liep Ribery gewoon maar lopen. Het leek wel alsof Maher dacht dat een verdediger hem wel zou tegenhouden ofzo.tweaker2010 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:19:
Slecht verdedigd zeg! Ik weet niet wie nummer 13 is, maar die kwam nogal wat snelheid tekort
Maar het zijn jammer genoeg wel de reserves. Als Nederland een blessures krijgt in de verdediging op het EK heb je direct een gigantisch probleem.RoD schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:20:
[...]
Inderdaad. Gebeurt al sinds Ribery erin staat. Deze verdediging is echt niet goed genoeg, maar gelukkig zijn het niet de basisspelers.
Ribery is voor Anita toch? Maher vond ik verder niet slecht namelijk. Bouma stond te slapen bij Gomezsilmaril8 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:22:
[...]
Dat was Maher. Die liep Ribery gewoon maar lopen. Het leek wel alsof Maher dacht dat een verdediger hem wel zou tegenhouden ofzo.
Het was Maher die hem liet lopen volgens mij.
Willems is me wel meegevallen, dus dat vind ik een pluspunt.
Willems is me wel meegevallen, dus dat vind ik een pluspunt.
Ik vond Sneijder vies tegenvallen in de eerste helft. Het duurde zelfs even voor ik doorhad dat hij meedeed.
Maher komt daar ook alleen maar helpen. Ribery was gewoon te snel. De verdediging stond gewoon niet goed als Ribery zo op ze af kan komen lopen.
Willems speelde sober en kwam af en toe nog wel eens op: redelijke wedstrijd.
Maar voor de rest: wat een *scheldwoord* wedstrijd.
Maar voor de rest: wat een *scheldwoord* wedstrijd.
Ach, zo'n oefenpotje stelt ook niet veel voor. We speelden vlak voor Euro 2004 tijdens een oefenpotje Griekenland helemaal zoek met 4-0 en vervolgens werd Griekenland Europees Kampioen
[ Voor 9% gewijzigd door Vlassie1980 op 22-05-2012 22:32 ]
Dat zeker, sympathiek figuur is het wel. Maar echt kansloos van de Bayern-supporters.. Dat Robben daar bijgetekend heeftFleximex schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:25:
Goede woorden van van Bommel.

Ik kan me dat potje nog vaag herinneren. Volgens mij was het een experiment met twee spitsen, waaronder Makaay. Die werd daarna niet meer gebruikt.
Verwijderd
Het was gewoon weer typerend. Verdediging die spelers de gelegenheid geeft om een picknicktafel uit te klappen in de 16. Elke keer als ze konden counteren wordt elke kans verpest door lange terugspeelballen of te traag pasen.
Er was geen enkele dreiging, geen kort spel, geen vernuftig samenspel waarbij je de tegenstander dol maakt.
Er was geen enkele dreiging, geen kort spel, geen vernuftig samenspel waarbij je de tegenstander dol maakt.
MVB met zijn powerhouse opmerkingen 
Hij is echt fan van spelers als Anita en Drenthe.
Hij is echt fan van spelers als Anita en Drenthe.
Iemand ergens een samenvatting online zien staan? Heb de wedstrijd gemist namelijk.
Bouma moest iemand anders overnemen die was laten lopen. Willems had Gomez moeten overnemen maar het het te laat door vlgns mijD-e-n schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:26:
[...]
Ribery is voor Anita toch? Maher vond ik verder niet slecht namelijk. Bouma stond te slapen bij Gomez
De Jong/De Jong was niet echt op dreef nee
edit: zie net de herhaling. Ribery was gewoon voor Maher *punt*. Staat er twee meter vanaf en wordt er gewoon dik uitgelopen ... Kwam inderdaad "helpen" en liet z'n eigen man gaan die Bouma daarom moest overnemen waardoor Gomez vervolgens vrij kwam te staan [Willems].

Helpt iig niet dat ze microfoons voor het vak zetten nee. Hoorde de hele tijd wat kinders "Arjan" ... "Arjan" ... "Arjan" roepen om z'n aandacht te trekken.Deadsy schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:12:
[...]
Ach in zo een leeg stadion klinkt het alleen maar erger.
Vraag me af hoeveel geld Bayern hiermee verdient heeft en hoeveel ze verwacht hadden.
(Dat gevoel heb ik sowieso altijd bij [SBS en] RTL uitzendingen, dat er speciaal een microfoon in het vak van meegereisde supporters wordt geplaatst (al dan niet op verzoek) voor de "sfeer" mbt de tv uitzending, zo overduidelijk hoor je die paar honderd altijd; Europaleague)
Waar heeft ie t over dat "niemand" penalties wil nemen dus doet Herr Arjan t welFleximex schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:25:
Goede woorden van van Bommel.

MUNICH (Reuters) -- Some Bayern Munich players including Arjen Robben refused to take penalties in their shoot-out defeat by Chelsea in the Champions League final on Saturday, forcing coach Jupp Heynckes to nominate keeper Manuel Neuer, Heynckes told reporters.
"Some of my players did not feel sure enough or confident enough to take penalties," Heynckes said. "They were tired after 120 minutes of play. You cannot force anyone to take a penalty."
Heynckes said among those was Robben, who takes all of Bayern's penalties but missed one in the first half of extra time.
"He did not feel confident to be nominated," said Heynckes. "So that is why Neuer took a penalty. It is understandable. That is legitimate and I need to know it."
[ Voor 86% gewijzigd door apis29 op 23-05-2012 03:24 ]
Jij snapt niet dat Robben dan geen penalty wil nemen? Lijkt mij volkomen logisch.apis29 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 00:26:
[...]
Waar heeft ie t over dat "niemand" penalties wil nemen dus doet Herr Arjan t welKreeg niet voor niets tikken van Ribery omdat ie ook zo nodig alle vrije trappen moet nemen
. Die corners van hem bereiken ook nooit iemand. Mata neemt de eerste corner en legt hem panklaar op het hoofd van Drogba na 88 minuten ... "Tegen Real Madrid" ... blablabla ... waarom nam ie er dan geen in de penaltyreeks? *checked of ie niet gewisseld was
*
MUNICH (Reuters) -- Some Bayern Munich players including Arjen Robben refused to take penalties in their shoot-out defeat by Chelsea in the Champions League final on Saturday, forcing coach Jupp Heynckes to nominate keeper Manuel Neuer, Heynckes told reporters.
"Some of my players did not feel sure enough or confident enough to take penalties," Heynckes said. "They were tired after 120 minutes of play. You cannot force anyone to take a penalty."
Heynckes said among those was Robben, who takes all of Bayern's penalties but missed one in the first half of extra time.
"He did not feel confident to be nominated," said Heynckes. "So that is why Neuer took a penalty. It is understandable. That is legitimate and I need to know it."
Inderdaad, na die eerste (gemiste) penalty had Robben al geen zelfvertrouwen meer, dus de kans was erg groot dat hij die 2e ook gemist had. Tegen Chelsea heeft Bayern collectief gefaald dus ik begrijp niet dat Robben hier nu opeens alle schuld van krijgt. Hopelijk gaat ie tegen Duitsland op het EK wraak nemen.Exocet schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:58:
[...]
Jij snapt niet dat Robben dan geen penalty wil nemen? Lijkt mij volkomen logisch.
Dat was omdat Robben vond dat Kroos de vrije bal moest nemen, niet omdat 'ie 'm zelf wilde nemen.apis29 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 00:26:
Kreeg niet voor niets tikken van Ribery omdat ie ook zo nodig alle vrije trappen moet nemen
volgens mij nam Robben in de halve finale tegen Real Madrid ook geen strafschop...daar was ik nog wel verbaasd over.. had verwacht dat hij de laatste, meest eervolle, penalty wel zou opeisen...
Heb volgens mij nog weinig gelezen over Mathijsen, die was ook slecht zeg
. Stond paar keer om zijn as te draaien omdat hij de bal/tegenstander volledig kwijt was.

Was dat niet omdat de wedstrijd op dat moment al beslist was?P.O. Box schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:57:
volgens mij nam Robben in de halve finale tegen Real Madrid ook geen strafschop...daar was ik nog wel verbaasd over.. had verwacht dat hij de laatste, meest eervolle, penalty wel zou opeisen...
Nope, Bayern heeft vijf penalties genomen tegen Real. (Alaba en Gomez raak, Kroos en Lahm mis, Schweini raak) Robben had er tijdens de wedstrijd al wel één genomen tho, nam er volgens mij geen omdat 'ie een paar jaar met Casillas gespeeld had en een tweede altijd lastiger is.
[ Voor 45% gewijzigd door Exitium op 23-05-2012 21:15 ]
Hehe zeg ik toch ook nietExitium schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:56:
[...]
Dat was omdat Robben vond dat Kroos de vrije bal moest nemen, niet omdat 'ie 'm zelf wilde nemen.
Lijkt me even logisch dat je je fout wil goedmaken. Snap het ook wel maar als je ballen [lees eerzucht] hebt wil je het goedmaken, Robben niet blijkbaar (niet dat dat altijd verstandig is inderdaad als je jezelf niet kan kalmerenExocet schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:58:
[...]
Jij snapt niet dat Robben dan geen penalty wil nemen? Lijkt mij volkomen logisch.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Scoreverloop wedstrijd: 39. F. de Boer mist penalty 0-0 62. Kluivert mist penalty 0-0 Penaltyserie: Di Biagio 1-0 F. de Boer 1-0 Pessotto 2-0 Stam 2-0 Totti 3-0 Kluivert 3-1 Maldini 3-1 Bosvelt 3-1 |
Herriner me nog twee (geweldige) penaltyreeksen: Nigeria vs Nederland WK onder 20 2005: 10-9 (twee en drie missers resp.) Taiwo de winnende met z'n tweede en Collins John miste z'n tweede.
Andere is Kameroen tegen Ivoorkust Afrika Cup 2006: 11-12 met maar een misser en heel wat ballen strak in de kruising zonder blikken of blozen
[ Voor 84% gewijzigd door apis29 op 23-05-2012 22:22 ]
Ik kan me de Afrika Cup's van 2006, 2008 en 2010 nog herinneren (Egypte 3x op rij gewonnen). En het enige wat ik kan zeggen is dat de keeper van Egypte daar grotendeels verantwoordelijk voor was.. man man wat een goeie doelman was dat! Een kopbal van Drogba die zowat anderhalve meter voor de doellijn stond alsnog stoppen, Ballen die met een rotvaart op em af worden gevuurd vangen alsof 't niks is (volgens mij behalve 1x Keita), ballen uit bijna onmogelijke hoeken weten te meppen, meerdere penalty's stoppen (volgens mij waren ze 1x kampioen geworden in de finale met penalty's waar die keeper er 2 stopte van Ivoorkust, waaronder dus 1 van Drogba). Ikzelf vind Afrikaans voetbal iig ge-wel-dig, elk team een eigen dansje als er gescoord wordtapis29 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:18:
Herriner me nog twee (geweldige) penaltyreeksen: Nigeria vs Nederland WK onder 20 2005: 10-9 (twee en drie missers resp.) Taiwo de winnende met z'n tweede en Collins John miste z'n tweede.
Andere is Kameroen tegen Ivoorkust Afrika Cup 2006: 11-12 met maar een misser en heel wat ballen strak in de kruising zonder blikken of blozen. Uiteindelijk Eto'o die overschoot lees ik net en Drogba die de winnende erin schoot vervolgens.
Rotterdam