Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Nee, hij laadt dus niet via Minu USB...

Klopt, maar mijn eigen chineese tablets (HANNSpad en Ainol Novo9 Spark) hebben dezelfde vorm van laden en beiden hebben nooit zo'n probleem gehad. Sowieso zag het moederbord er erg netjes uit voor "goedkope prul"! Sommige mensen hebben gewoon geen geld voor een A-merk, en dan zijn dit soort Tabletjes een uitkomst.

Maargoed, we hebben de bon gevonden en we hebben nog 10 dagen garantie, dus we gaan hem morgen naar de Intertoys brengen. Hopelijk krijgen we een nieuwe, en flash ik er meteen CyanogenMod 9 op voor mijn moeder. Die vond de stock rom minder fijn dan CM7 op haar HTC Desire Z en mistte wat CM functies. (wat weer mijn oude smartphone was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 00:01
Heb de support gevraagd om de sourcecode van de 20120801 standaard rom, als (en zodra) ik hem binnenkrijg zal ik wel hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-05 12:56
Hoi allen,

Mijn broertje heeft een Qware Tablet Pro 3 9.7" gekregen en is benieuwd of custom firmware nog extra snelheid met zich meebrengt. Nu heb ik me in dit topic en via Google (plus XDA search) gezocht (zie screenshot) maar ik kom er niet helemaal uit. Zelf ben ik goed bekend met het flashen van telefoons dus het proces zelf zie ik niet als een probleem.

Ik heb hier in het topic wel enkele verbeteringen gezien die in de custom ROMS verwerkt zijn maar die informatie is veelal verouderd. De vraag is eigenlijk simpel: welke custom mod moet ik hebben voor de Qware Tablet Pro 3 9.7" of is de Qware rom sinds december 2012 on par (aka: het is al Android 4.0.4)?

Alvast bedankt!

http://img197.imageshack.us/img197/5127/tabjesqware.png

[ Voor 4% gewijzigd door BartOtten op 08-05-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 491195

Mijn dochter van 3 heeft deze tablet 3 maanden geleden voor haar verjaardag gekregen en sinds 2 dagen gedraagt de tablet zich raar.

Het geluid doet het niet als het scherm aanstaat. Enkel als het scherm uit is (met de aan/uit knop) speelt deze muziek af, zij het met een nodige kraakjes tussendoor.

Als de koptelefoon erin zit krijg je hetzelfde gedrag, met dat verschil dat hij zowel op de speaker als op de koptelefoon afspeelt.

Daarnaast lijkt hij willekeurig te tikken als het geluid niet aan staat. Dat lijkt me een aarde probleem.

Omdat het zo consequent bij scherm uit/scherm aan is, vraag ik me af of dit wel hardware gerelateerd is.

Iemand die dit ook heeft meegemaakt/zich herkent in dit probleem?

Ik heb al een factory herstel uitgevoerd wat niet hielp en ook heb ik de custom rom van de eerste pagina geinstalleerd, maar helaas met weinig succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Inmiddels de tablet teruggebracht naar Intertoys, welke daar ook niet wou laden en helemaal niks meer deed. Zonder problemen kregen we een nieuwe mee, die weer thuis niet wilt laden. De lader is dus blijkbaar ook kapot gegaan? Gelukkig kunnen we zonder problemen ook een nieuwe lader gaan halen, en er werd ons erop gewezen dat er 2 jaar garantie op deze tablets zitten! Sowieso voor de RMA afhandeling (gewoon een nieuwe geven) van Intertoys een dikke duim omhoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 469974

android 4.2.2 werkt op de Allwinner A10 tablet, Carbon Rom

Rom: http://www.mediafire.com/...L-20130507-162344-907.zip

Gapps: http://goo.im/gapps/gapps-jb-20130301-signed.zip

en voor touchscreen: http://www.slatedroid.com...on=attach&attach_id=17994

paar kleine bugs

interne sdkaart wilt het af en toe niet doen, HDMI werkt niet, camera wel 8)

hardware acceleratie werkt ook goed, mooie animaties.. zeker het proberen waard (ik heb dit alleen getest op de Pro3 7'', dus ik weet niet of het op de andere tablets ook werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het forum loopt volgensmij tegen het einde aan... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 440625

leontje

kan ik dit met livesuit doen?

dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee, dit moet je via CWM doen... deze is wel voor de qware pro3 7''.. heb je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja die heb ik met de 4.1 cherry rom erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke dan, gewoon de zips in CWM installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus zips op sd card
aanzetten met menubutton ingedrukt.
apply update from external storage.
en dan zie ik alleen een android met een driehoek en meer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry verkeerde knop :(
het werkt thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooi, veel plezier ermee :), jammer dat HDMI niet werkt.. ach ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458243

Ik heb Instagram op mijn Qware Pro 4 Slim TB-9718D tablet. Met de laatste update kun je filmpjes plus geluid (AV) posten en ook afluisteren/bekijken.
Ik hoor wel geluid maar het beeld gaat op zwart.
Wat is de oorzaak en hoe kan ik het verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het probleem kan in Instagram zelf zitten.. misschien even wachten totdat er weer een update voor uit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dankje. Is er iemand die Instagram op dezelfde Qware tablet heeft?
Anoniem: 469974 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:07:
het probleem kan in Instagram zelf zitten.. misschien even wachten totdat er weer een update voor uit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee, ik gebruik het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lees nu ergens dat je Android 4.1 en hoger moet hebben...
Anoniem: 458243 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 11:07:
Ik heb Instagram op mijn Qware Pro 4 Slim TB-9718D tablet. Met de laatste update kun je filmpjes plus geluid (AV) posten en ook afluisteren/bekijken.
Ik hoor wel geluid maar het beeld gaat op zwart.
Wat is de oorzaak en hoe kan ik het verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Zou iemand deze touchscreenfix ergens kunnen mirroren? Slatedroid is wel erg streng met downloaden van attachments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor welke zoek je de fix? welke rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Anoniem: 469974 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:16:
voor welke zoek je de fix? welke rom?
Voor de Qware Pro3 7" en Carbon rom. Ik heb inmiddels al een nieuwere versie van die ROM geflashed die in jouw post stond, waarbij het touchscreen wel direct werkt.

Tot nu toe heb ik alleen problemen gehad met de hardware knoppen (stonden op verkeerde keycodes, maar die heb ik zelf al aan kunnen passen) en de camera lijkt veel te veel ingezoomd (net alsof je er 2 cm vanaf zit als je hem normaal vast houdt zegmaar) en ondersteboven in portraid mode. Anders dan dat werkt het allemaal beter dan verwacht.

Ben dus benieuwd naar de files die gebruikt worden voor de camera in de door mij gequote compatibility.zip link (momo9_compatibility_1.2.0_for_CarbonROM.zip dus), opdat ik de camera ook kan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-04 17:33
Ik heb een Pro 3 Slim 9.7" en zie tussen de bomen het bos niet meer, de standaard ROM werkt waardeloos... kan iemand me een fatsoenlijke firmware aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 23:12

Smarron

The bend

De Pro2 7" is nu vrij goedkoop bij de BCC. Blijft een leuk speeltje en helemaal voor die prijs!

http://www.bcc.nl/actie/weekenddeal.html

Die van mijn zoontje was al een paar keer op de grond gevallen en het scherm is nu wel kapot bovenin de linkerhoek. De screen protector houdt het glas netjes bij elkaar, alles werkt nog wel, maar die protector is vrij dof en ik vind het er gewoon niet uitzien.

Zit toch stiekem naar deze te kijken als vervanger, maar aan de andere kant is een Samsung Galaxy Tab 2 7" met cashback te krijgen voor ongeveer 100 euro (t/m 30 juni). Dit is natuurlijk een tablet van een iets andere klasse. Nog even een weekend over nadenken.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand instructies hoe emoji's te installeren om voor Instagram te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Ik heb vanavond mijn pro3 8" gebricked.
Ik wilde CM10 erop installeren, wat zou moeten werken volgens alles wat ik kon vinden.
Eerst 3 uur gespeurd, toen CWM erop, CM10 image erop gezet, en nu blijft hij hangen op een backlit scherm en doet verder niets meer.
Het is de CM10 image voor de Allwinner A10 chip.

Ik kan helemaal niets meer met de tablet, ben al sinds 9 uur aan het zoeken wat ik nog kan proberen maar alles wat ik vind over de Ployer Momo tablets gaat over andere modellen (met Rockchip SoC, die een reset van de NAND kan krijgen, waarmee je nog iets kunt redden).

Ik denk dat ik deze dus maar als paperweight moet gaan beschouwen.

Iemand hier nog een idee?

Edit: Met het shorten van de NAND (pin 7+8 bovenste chip) heb ik nu de image van de 10" versie erop staan. Ik heb nu een onjuiste resolutie en het touchscreen reageert niet maar ik moet hiermee verder kunnen!
Het is iets :)

[ Voor 14% gewijzigd door benji83 op 30-06-2013 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
pro 3 9.7" bedoel je denk ik? =]

dat is mij al tal van keren overkomen, is altijd wel te fixen (zonder pins te shorten)

gewoon een kwartier met de volume up + powerknop kloten, terwijl livesuit aan staat en de kabel in het juiste gat zit... krijg je vanzelf 'Do you want to format' > YES.. etc.. flashen die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Nee, 8".
Deze: http://www.intertoys.nl/g...t-pro3-8-inch-589238.html

Maar hij was er niet uit te krijgen zonder de pins te shorten, de knoppen deden niet meer wat ze moesten doen, zover heen was hij.
Inmiddels draaide hij weer aardig al had ik nogsteeds niet de juiste firmware, en mijn broer liet hem nogal hardhandig uit zijn handen vallen...
Scherm kaduuk en de behuizing half uit elkaar.
Verzekering dus maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 526614

Vraagje...

Wij gaan binnenkort op vakantie, maar hebben op de camping beperkt wifi bereik (als het er al is, dan tegen betaling).
Kunnen we met een dongel uit de voeten op het qware pro 3 tablet? Of kan er helemaal geen 3G internet op? (ik ben dus best een nitwit, en durf niet de hele tablet op de kop te gooien)

In dat laatste geval zal ik een buitenlandse simkaart halen met databundel, en mijn telefoon als hotspot instellen. Maar in dat geval kan ik dus niet gebeld worden als de kinderen een telekidsflmpje aan het kijken zijn.

Vast bedankt voor jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:27
Er zijn dongels die werken met de pro3. Er zwerft ergens wel een lijstje rond. Een alternatief dat ik veel gebruik is een MIFI met als voordeel meerdere tabs/laptops op 1 SIM zonder je telefoon te moeten gebruiken. Hangt er een beetje vanaf waar je naar toe op vakantie gaat, maar in veel landen kun je relatief goedkoop een prepaid abbo incl. mifi kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-03 13:36
Nog steeds niemand de Pro4 geupdate naar 4.1 of 4.2? De multiple user optie mis ik enorm namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Rode76 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 17:16:
Nog steeds niemand de Pro4 geupdate naar 4.1 of 4.2? De multiple user optie mis ik enorm namelijk.
Ik denk het niet aangezien ik nog geen custom ROM voorbij heb zien komen voor de Pro4. Helaas is er voor zover ik weet geen 'generieke' RK3066 firmware die 100% Pro4 compatible is (te maken). Er zijn legio tablets die erg lijken op de Qware, maar steeds met kleine harware verschillen. Alleen al van de Ployer Momo 11 zijn 3 of 4 versies met dezelfde chip en kleine verschillen. Ik neem aan dat een dev op basis van een van die roms wel een Pro4 versie kan maken, maar er is nog niemand die zich geroepen voelt helaas.

EDIT: op basis van de naam van de originele Qware firmware (update_tve910s_dayao_r781.img) zou de PCB fabrikant Zhongcheng zijn en het basismodel de TVE910S. De enige andere tablet die ik ken met die aanduiding is de P90D (Greenpower?) met JB 4.1 die je wellicht kunt proberen. Zelf heb ik mijn Pro4 in bruikleen gegeven (te veel tablets misschien 8)7), dus ik kan het zelf nu niet testen.

[ Voor 26% gewijzigd door mtr33 op 09-07-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rode76
mtr33 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:22:
[...]

Ik denk het niet aangezien ik nog geen custom ROM voorbij heb zien komen voor de Pro4. Helaas is er voor zover ik weet geen 'generieke' RK3066 firmware die 100% Pro4 compatible is (te maken). Er zijn legio tablets die erg lijken op de Qware, maar steeds met kleine harware verschillen. Alleen al van de Ployer Momo 11 zijn 3 of 4 versies met dezelfde chip en kleine verschillen. Ik neem aan dat een dev op basis van een van die roms wel een Pro4 versie kan maken, maar er is nog niemand die zich geroepen voelt helaas.

EDIT: op basis van de naam van de originele Qware firmware (update_tve910s_dayao_r781.img) zou de PCB fabrikant Zhongcheng zijn en het basismodel de TVE910S. De enige andere tablet die ik ken met die aanduiding is de P90D (Greenpower?) met JB 4.1 die je wellicht kunt proberen. Zelf heb ik mijn Pro4 in bruikleen gegeven (te veel tablets misschien 8)7), dus ik kan het zelf nu niet testen.
Thnx! Ik krijg alleen ruzie thuis als ik dat tablet langer dan één avond buiten gebruik hou. :O Dus als iemand het kan uittesten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 526614

Dank voor je reactie op de dongelvraag!

Maar i.v.m. de kosten van een dongel (€45,-), en het weinige internetgebruik, wilden we toch proberen mijn telefoon als wifispot in te stellen op een buitenlands kaartje.

Ik heb het thuis even getest, de pro3 herkent het netwerk van mijn telefoon (simpele lg optimus l3), staat ook keurig een wifi symbool onderin de tablet, maar deze wordt niet groen... en met test op youtube, wordfeur oid, geeft hij aan dta hij geen netwerk heeft. Terwijl je bij de instellingen ziet dat de ontvangst van de wifi uitstekend is.
Ligt dit dan aan mijn telefooninstellingen (nu zo geblokkeerd dat ik alleen binnen wifi-bereik kan internetten, dus geen data roaming, of andere data mogelijk)?
Kunnen jullie me hier ook mee verder helpen, of moet ik beide apparaten maar even naar een telecomzaak meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Volgens mij kun je het beste een wifi tether app op je L3 gebruiken en daarmee de verbinding tot stand te brengen. Of android inmiddels out of the box kan tetheren weet ik zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46724

Help...

Ik heb mijn Pro3 aan mijn vader gegeven. Nu wil hij de stock 4.0 erop hebben. Ik had die er juist afgegooid omdat de browser steeds langzame werkte en ik het lettertype te klein vond.

Na veel gekloot heb ik de drivers in orde, Livesuit begint fijn met flashen, maar gaat tot 48% en dan loopt dan weer terug naar 0% :( Ik heb al de stockrom van hier gedownload en geprobeerd, maar daar gebeurt hetzelfde bij.

Wat nu? Kreng gaat uiteraard niet meer aan of uit :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:34

KennyPlox

feest vierende banaan

Werkt de ROM die in de beginpost staat ook op een 7'' Pro3 1207-BL?
Tablet is echt ongelofelijk langzaam en geeft veel random reboots, hoop dat op te lossen met een ROM

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

33999

Ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort. Ik heb een BITT Gamingtablet gekocht van Qware bij Intertoys. Als het goed is moet dit ook de Allwinner A10 variant zijn zoals de 7" Qware tablet. Ik wil hier lubuntu op draaien maar na het image met dd op een sd kaartje te hebben gezet volgt er geen boot, android start gewoon op. Iemand tips of ervaring met dit tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167581

33999 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:48:
Ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort. Ik heb een BITT Gamingtablet gekocht van Qware bij Intertoys. Als het goed is moet dit ook de Allwinner A10 variant zijn zoals de 7" Qware tablet. Ik wil hier lubuntu op draaien maar na het image met dd op een sd kaartje te hebben gezet volgt er geen boot, android start gewoon op. Iemand tips of ervaring met dit tablet?
Zelf nog steeds van plan te linuxen tot op heden niet van gekomen. Onderstaande link naar fedora t.b.v. verschillende A10 A20 etc. Tijd geleden rapporteerde in dit topic ook iemand over ubuntu op card. Even zoeken. Op de fora van miniand en rikomagic ook verschillende.

http://www.cnx-software.c...10-a10s-a13-and-a20-socs/

Uiteraard nieuwsgierig naar je ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

33999

Anoniem: 167581 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:27:
[...]

Zelf nog steeds van plan te linuxen tot op heden niet van gekomen. Onderstaande link naar fedora t.b.v. verschillende A10 A20 etc. Tijd geleden rapporteerde in dit topic ook iemand over ubuntu op card. Even zoeken. Op de fora van miniand en rikomagic ook verschillende.

http://www.cnx-software.c...10-a10s-a13-and-a20-socs/

Uiteraard nieuwsgierig naar je ervaringen ?
Ik heb de miniand images geprobeerd en nog wat andere a10 debian images, geen enkele boot vanaf mijn sd kaart.. vraag me nu af of de BITT versie dit dan wel ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167581

33999 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:14:
[...]

Ik heb de miniand images geprobeerd en nog wat andere a10 debian images, geen enkele boot vanaf mijn sd kaart.. vraag me nu af of de BITT versie dit dan wel ondersteund.
Ben te zeer noob om zinnig te antwoorden.

Enige wat ik kan bedenken: "is de sd card goed ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60113

Mijn zoontjes hebben allebei de Qware 8" Tablet PRO4 HD 8GB. Best een snel tablet maar ik heb ze beide teruggebracht naar Intertoys na twee weken. Ze worden RMA gestuurd of niet dat moet ik nog even afwachten. Euvel: een zeer slechte Wifi. zodra je 4 meter van de router af bent wordt de verbinding zeer slecht en onderbreekt. Als je iets wilt downloaden dan moet je het apparaat tegen de router aanhouden om het enigzins binnen te kunnen halen. Ondanks fabrieksreset etc geen enkele verbetering. Het doet zich voor ook bij andere routers ongeacht of er veel of weinig of geen andere computers verbonden zijn. Zijn er nog meer mensen met deze ervaringen met Qware en wat heb je gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
Mijn zoontje heeft een Qware 7'' Pro3 1207-BL.
Sinds kort werkt geen enkel Angry Birds spelletje meer. Het scherm blijft zwart na het aanklikken van de apps...
Dit terwijl het altijd goed heeft gewerkt!

Iemand een idee?

Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 23:12

Smarron

The bend

Is het interne opslaggeheugen misschien vol? Dus die 1GB wat je aan ruimte hebt voor apps en games ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
Smarron schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 21:11:
Is het interne opslaggeheugen misschien vol? Dus die 1GB wat je aan ruimte hebt voor apps en games ?
Nee, dat is bij mij niet het geval.

Heb zelfs opnieuw de firmware erop gezet, dus fabriek-af zeg maar, en Angry Birds schoon geinstalleerd.
Ook dan heb ik een zwart scherm, na het aanklikken van het spel...

Heel vreemd daar het altijd wel gewerkt heeft :(

Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 533456

hasjee schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:01:
Ik draai nu een tijdje een custom JB 4.1.1 voor de 7" pro3 die te flashen is via livesuit en helemaal goed werkt. Inclusief camera in tegen stelling tot de cherrytab JB rom.

Rom komt hier vandaan.

Voor het gemak heb ik de rom in mn dropbox gezet.

instructie:
Download hier

Flash de .img met livesuit alsof je een originele rom flashed.

klaar.

Veel plezier.
Ik gebruik ook deze rom werkt inderdaad goed alleen de batterij is snel leeg ook als die niet gebruikt word en veel apps zijn niet compatible die met de originele rom wel compatible waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 537798

ik lees hier overall dat de oudere pro 3 versies van qware tables pre rooted waren.
ik heb een 7.9 nieuwe pro4 versie...ben al 2 dagen aan het proberen hem te rooten maar lukt me nog steeds niet.

kan iemand me aub helpen.....

:) bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Anoniem: 537798 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:02:
ik lees hier overall dat de oudere pro 3 versies van qware tables pre rooted waren.
ik heb een 7.9 nieuwe pro4 versie...ben al 2 dagen aan het proberen hem te rooten maar lukt me nog steeds niet.

kan iemand me aub helpen.....

:) bedankt
Zoek even op Pro4 in dit topic en je vindt een manier (ZhuoDaShi). Als je de 9.7" bedoelt ten minste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb ik al geprobeerd....kan er niks van lezen....ja...9.7" tablet....sorry voor de schrijf fouten...raak flink gefrustreerd....

kan je me misschien uitleggen wat de stappen zijn als je de download kent...enne....kan jij dat lezen ?

alvast bedankt he.....ben blij dat er iemand reageert !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry ik weer....het is wel degelijk een 8"....

qware pro 4 hd 4.1.1
type qw tw-1380 hd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Anoniem: 537798 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:34:
sorry ik weer....het is wel degelijk een 8"....

qware pro 4 hd 4.1.1
type qw tw-1380 hd
De TW-1380 ken ik niet, maar er zit zo te zien een dual core Rockchip in dus rooten kan wellicht met ZhuoDaShi. Het is in het Cinees, maar de pictogrammen zijn redelijk te begrijpen. Je kunt ook TPSarky-VonDroid-Root proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb net zhuodashi weer geprobeerd.....alles SCHIJNT te lukken...MAAR....ik weet dat ik de binary moet updaten....ik krijg 2 apps op mijn tabet in chinees :( maar weet niet hoe ik dat moet doen....
de vertaling die ik gevonden heb gaat niet verder dan het instaleren...

wel kan ik de supersu app op mijn tablet zetten...maar die zegt binary is niet ge update....
HELP AUB

en ja, dual core...

bedankt he !!!!!!!!!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Ik heb mijn Pro4 hier niet meer, dus kan je niet helpen met de exacte stappen helaas. Google even op het gebruik van het programma, er staan volgens mij een aantal guides met plaatjes voor niet Chinezen. Wellicht handiger is eerst TPSarky of SuperOneClick te proberen aangezien die in het Engels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb met hulp van xda zhuodashi gedraaid, lukt TOTDAT er supersu of superuser op moet staan en ik de bin moet bijwerken...is allemaal in chinees, alle gebruiksaanwijzingen stoppen voordat process...

mijn tablet is dus niet (volledig) geroot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Probeer Superuser eens te installeren uit de store (na doorlopen programma). Ik meen me te herinneren dat je dat handmatig moest doen. De twee alternatieven zouden dat wel automatisch moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, heb ik geprobeerd, kan hem alleen bijwerken...dan krijg ik n melding :
"FOUT"
"pakketbestand is niet correct ondertekend. Verwijder het vorige exemplar van de app en prober het opnieuw"

ik heb geprobeerd de oude te verwijderen.....laat hij niet toe.....heb zelfs al 2x geprobeerd mijn tablet
leeg te maken met fabrieks reset....gaat ook niet...

volgens mij ben ik er echt 99%.....maar waar zit het hem in....

bedankt voor de hulp he !!! stel ik zeer opprijs !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wel gek....ik denk dat ik net een app kon downloaden die alleen met een rooted apparaat gebruikt kan worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb het net nog een keer gedaan.....lijkt beter gelukt...ik heb op advise van iemand titanium backup root op mijn tablet gezet....dat werkt....
alle supersu is in chinees...MAAR...

er staat ergens op internet dat shuodashi een ouder versie van supersu gebruikt die niet automatisch word ge upgrade....tips ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoi mtr 33

ik heb tp sharky op mijn tablet losgelaten ;) en...........

WERKT !!!

super bedankt voor alle hulp vandaag !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel.rietveld
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-06-2024
Mijn dochter heeft een
QWare QW TB-1280BL tablet.
Nu start deze niet meer op.
Er zitten de volgende knoppen op:

1 ronde menu bevestigings knop
2 volume +
3 volume -

4 power knop
5 reset gaatje

Ik probeer tevergeefs het ding weer aan de praat te krijgen maar hij blijft telkens hangen in het qware of android logo.

combi's van 10 sec de harde reset dmv een paperclip in 5 levert niets op
cobmi van de powerknop met menu en of volume knop levert geen menu

suggesties?

ik heb contact gezocht met de qware helpdesk via e-mail, deze gaven aan dat de firmware er opnieuw op zou moeten maar doordat de site niet goed werkte was dit nog niet beschikbaar. Dus.....
Als papa heb ik toch een sla na te streven ;-)

Michel

• mtr33
Gebeurt er iets als je 'm (erg) lang aan de oplader laat liggen en/of aan de PC hang? Als er een Alwinner A10 chip in zit, zou hij met een ROM flash vrijwel altijd weet tot leven te wekken moeten zijn. Kunnen ze je 'm niet gewoon mailen als de download niet werkt?

[ Voor 43% gewijzigd door mtr33 op 05-09-2013 10:43 ]

• Rode76
Weet iemand welke versie van Android erop wordt gezet als je de Tablet PC Pro4 Slim HD update via de tools op de site van Qware? Hij draait nu 4.1, af fabriek.

Versie 4.2 met verschillende useraccounts zou in mijn situatie wel erg welkom zijn.

Deze vraag heb ik ook al aan de helpdesk van Qware gemaild, maar die antwoorden niet. 8)7

• 4henri2all
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-04-2022
Hoi,

Ik heb na lang overwegen mijn QWare TB 9718 HD toch maar geroot.
Via het chinese programma dat in omloop is is het me gelukt.
(dit vooral om vanuit de recovery straks een backup te kunnen maken)
Maar ik kan nergens vinden hoe ik een nieuwe recovery op de tablet zet.
Als ik nu probeer in de recovery te komen krijg ik een liggende android met een rood uitroepteken te zien en moet mijn tablet via de reset weer aan de gang krijgen.
Waar kan ik ergens vinden hoe ik een nieuwe recovery op de tablet zet, het liefste een CWM-recovery omdat ik die op mijn andere tablet ook heb staan, maar iedere recover y is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 00:01
Goedendag, zou iemand van jullie CM10.1 kunnen porten naar de Pro 4 8 inch? Heb al een image van de stock build. Ik zou evt graag willen testen indien mogelijk.
Het lijkt erop dat het een zgn. RKimage is, verwacht dat dit gewoon (indien gerenamed naar .zip) gewoon een update zipje is. Zal hier gelijk naar kijken.
Linkje voor de rom: http://qware.nl/lanotatta...load/file/id/127/store/1/
(sidenote: de guide zegt dat het dat kleine dingetje is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4henri2all
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-04-2022
Hallo,

Is er iemand die mijn kan vertellen hoe ik in de recovery-mode kom van de QW 9718 HD?
Het is mij toevallig wel een keer gelukt, maar welke combinatie van toetsen ik ook probeer ik kom er niet meer in.
Welke toetsen moet ik gebruiken en hoelang?
Als is Power en Volume + lang genoeg druk kom ik bij het scherm van een liggende droid met een rood uitroepteken.
Maar dan?
Volgens Qware zou dan Power en Volume + een menu moeten tonen, ik heb dat menu een keer gezien maar toen per ongeluk weer op power gedrukt waardoor het menu verdween en ik weet niet meer welke combinatie ik toen heb gebruikt en nu kom ik maar niet verder.
Er moet toch iemand zijn die weleens naar de recovery-mode is geweest en nog weet hoe hij dat deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
Mijn TB 9178 is echt rete langzaam met de laatste door qware aangeboden firmware (en alle daarvoor)

wat me opviel is dat als je ´Kernel Tuner´ uit Play-store gebruikt, en de process-scheduler op performance zet, en de min-speed gelijk aan de max (1.2ghz dus). dat de tablet wel redelijk te gebruiken is.

Het lijkt erop alsof deze a10 tablet geen fatsoenlijke scheduler heeft, en dus geen fatsoenlijke firmware..
(als iemand tips heeft over hoe je deze tablet normaal kan laten functioneren... moet goede firmware, hoor ik dat graag)

Wat echt cool is van deze a10 tablets .. is dat de Linux ondersteuning steeds beter wordt!, als je een micro-sdkaartje hebt, en leeg... in de tablet stopt, kan je vervolgens met de berryboot apk (zie http://www.berryterminal.com/doku.php/berryboot_a10 ), heel eenvoudig het kaartje voor linux bootable maken, na opstarten met de sdkaart erin, kan je vervolgens aangeven welke linux-distro je wilt gebruiken

Ik heb zelf raspberry debian erop staan, en dat boot echt binnen 5sec, en de tablet werkt ook lekker snel. Helaas is er echter geen hware video support, out of the box, al ziet het er wel naar uit dat dit op niet al te lange termijn komt, zie http://linux-sunxi.org/Reverse_Engineering/Cedar_Status en http://linux-sunxi.org/Reverse_Engineering/Cedar_Status

Als je geen verloop stekkertje voor de usb hebt, en dus geen muis/keyboard kan aansluiten, moet je er niet aan beginnen; een virtual keyboard is er wel, maar dat is niet zonder ^^ te installeren

[ Voor 4% gewijzigd door mvkdev op 13-10-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05 13:35
Ik ben sinds kort in het bezit van een Qware TB-1007 en wil deze 7" tablet graag voorzien CWM recovery en een custom rom.
Ben al een paar dagen bezig om dit voor elkaar te krijgen maar zonder resultaat. |:(
Ik ben geen leek op dit gebied want al mijn smartphones draaien custom roms, maar bij deze tablet krijg ik het echt niet voor elkaar.
Het enige wat me lukt is het rooten van het apparaat inclusief een geinstalleerde superuser.
De standaard recovery die in de tablet zit daar kom ik wel in maar welke cwm recovery zip file ik ook probeer te installeren krijg altijd de melding dat de zip file niet compatible is.
Heb ook geprobeerd om .img images te flashen dmv livesuit, maar ook hier kom ik niet verder dan het bestand kiezen, daarna format upgrade mode en finish.
De installatie zou dan van start moeten gaan maar hij blijft vrolijk op 0% hangen. 8)7
Kan iemand mij helpen dit voor elkaar te krijgen, desnoods als het echt moeilijk is mij kunnen voorzien van de originele 4.0.3 image die Qware van de website heeft gehaald.
Dan ben ik in ieder geval 2.3.3 af, daar is echt niet mee te werken zo traaggggg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448946

@mkvdev

Hoe heb jij die linux dingen voor elkaar gekregen.
Ik ben ook even aan het prutsen geweest met berryboot maar bij werkt hij niet.

Hoe moet het wel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:55
Hier het zelfde probleem met een qware tb1010 deze valt niet te updaten naar 4.xx blijft hangen op 2.2.1 vanuit standaart recoverymenu zecht hij dat de update niet geldig is en stopt er dan weer mee.
Heb geprobeert om recovery erin te zetten dat lijkt te lukken alleen kom je daarna helemaal niet meer in de standaart recovery en ik weet niet welke toetsencombi nodig is voor cwm.

Hoe is deze tablet nou updatebaar naar hogere android, en hoe root je hem zeer makkelijk want ook daar krijg je errors (tablety is al geroot maar mist su library enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235805

@franssnarf, ik heb hier ook een QW Tb-1010 pro 3 tablet liggen, deze komt niet voorbij Android
start scherm en wil deze nu opnieuw installeren met de originele firmware. Helaas is de firmware
die te downloaden is vanaf de Qware site corrupt met uitpakken en niet te gebruiken.
Mocht je het .img bestand hebben, zou ik deze dan van je kunnen krijgen/downloaden, want
helaas krijg ik het tot op heden niet voor elkaar om dit via Qware zelf te krijgen :? (support)
Het gaat om de tb-1010_pro3_original_firmware.zip

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

Qware Tablet Pro 3 10" ga ik aanschaffen voor mijn zoon. Ik zie op de site van Intertoys dat ie Google Play compatible is. Is dat ook zo?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

PcDealer schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:41:
Qware Tablet Pro 3 10" ga ik aanschaffen voor mijn zoon. Ik zie op de site van Intertoys dat ie Google Play compatible is. Is dat ook zo?
Besteld en heb reeds een aantal spellen gedownloaded via Google Play :)
Hang wel af en toe. Waarschijnlijk vanwege de magere 512MB ram. Verder prima ding voor nog geen EUR 130,00. Nu nog de rubber sleeve/bumper er bij.

[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 01-11-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-04 07:59

Hak

Heeft iemand al een Kitkat 4.4 rom ontdekt die misschien op de Pro 3 7" zou kunnen werken? Lijkt me wel leuk om m'n verstofte tablet er een nieuw leven mee in te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camberwell
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-03 15:39
Ik heb mijn TB-9718D de laatste update van het Qware website geïnstalleerd, en nu heb ik 4.0.4. maar ik kan nu niet meer het tablet an mijn pc (Win 7 x64) connecteren. Voor de update was het automatisch gedaan door Windows, maar nu krijg ik het error: Windows could not find driver software for your device.
Weet iemand waar ik kan een werkende driver vinden? Excuses voor mijn heel slechte nederlands, ik ben Schots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
De driver zit volgend mij in de FW download. Wellicht moet je eerst de oudere drivers verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nonaak43
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-10-2020
Hallo allemaal,

Ik heb van de zoon van een goede vriend een tablet onderhanden gekregen, met de vraag of dat er een custum rom op kan die met Angry Birds Star Wars II poppetjes overweg kan.

Angry Birds Star Wars II zijn poppetjes die je op de camera van de tablet zet, en de tablet leest dan een QR code van de onder kant van het poppetje en weet dan welk poppetje dat is.

De tablet is een Qware QW-1217BL.

Kan iemand mij de goede weg wijzen in dit topic, of weet iemand welke rom ik het beste kan gebruiken hier voor en/of dat het wel mogelijk is.

Alvast bedankt. Nonaak _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 14:42

seninha

god's right foot

Ik heb hier sinds kort een Qware QWTB-1280BL waar Android 4.0.4 draait.
Nou vraag ik me af of er voor deze nog een resent custom rom voor is?

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:53

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Sinds donderdag ben ik ook eigenaar van een tablet. Het betreft hier de 9,7 inch QW TB-9718HD.

Hij loopt best fijn moet ik zeggen. Ik heb wel een andere browser geinstalleerd. Chrome loopt hier nogal traag. Boat Browser werkt behoorlijk beter.

Android versie die erop staat is 4.1. Werkt prima.

Het is wel een blijvertje :-)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 14:42

seninha

god's right foot

Mijn zoontje gebruikt de pro3 8" maar moet zeggen dat ik het wel een traag apparaat vind.
Na het opstarten duurt het even voor scherm reageert.

Draait ook op 4.0.4
Heb al CPU tuner er op maar deze onthoudt niet de instellingen. Heb ook superuser er op maar heb geen idee of deze tablet roofde is of niet.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-04 12:37

LegacyCode

De crack van de division

Moeder is er in geslaagd om de USB poort af te breken op haar 8 inch TB-1380HD.
Ze heeft zo een cover met toetsenbord en vermoedelijk is de kabel van het toetsenbord ergens blijven haken en heeft zo het USB poort van de printplaat afgetrokken.
Zou zoiets zelf te herstellen zijn?

legacycode.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

LegacyCode schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 12:46:
Moeder is er in geslaagd om de USB poort af te breken op haar 8 inch TB-1380HD.
Ze heeft zo een cover met toetsenbord en vermoedelijk is de kabel van het toetsenbord ergens blijven haken en heeft zo het USB poort van de printplaat afgetrokken.
Zou zoiets zelf te herstellen zijn?
Hele goede vraag. Ik weet niet of ze nog garantie heeft op de tablet. Zo niet, dan zal repareren erg lastig worden vrees ik.

Waarschijnlijk is het goedkoper/beter om een andere tablet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb in het verleden een week met een tablet gespeeld, maar kroop toen toch meestal achter de pc of pakte mijn mobiel, en heb hem de deur weer uitgedaan. Nu heb ik weer interesse in een goedkope tablet. Een paar vragen:
-Hoe is de wi-fi ontvangst van deze tablets.
-Loopt youtube op 720p een beetje op deze tablets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zou er een nemen met 1GB ram, mijn Pro 3 (2nd Gen.) heeft slechts 512MB. Daardoor duurt het soms lang voordat een app is geopend. Verder loopt het vrij soepel. Zeker voor de EUR 130,00 die wij hebben betaald voor deze 10".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

zacht schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:16:
Ik heb in het verleden een week met een tablet gespeeld, maar kroop toen toch meestal achter de pc of pakte mijn mobiel, en heb hem de deur weer uitgedaan. Nu heb ik weer interesse in een goedkope tablet. Een paar vragen:
-Hoe is de wi-fi ontvangst van deze tablets.
-Loopt youtube op 720p een beetje op deze tablets?
Wi-fi is redelijk. Mijn vaders Odys Xelio 10pro scoort wat dat betreft duidelijk beter. Maar goed, mijn tablet werkt prima door mijn hele huis heen. Dus dat mag geen probleem zijn.

YouTube loopt prima hier. Resolutie van mijn tablet is 1024x768 dus echt super HD hoeft je niet te selecteren om een fatsoenlijk filmpje te kunnen zien.
PcDealer schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:16:
Ik zou er een nemen met 1GB ram, mijn Pro 3 (2nd Gen.) heeft slechts 512MB. Daardoor duurt het soms lang voordat een app is geopend. Verder loopt het vrij soepel. Zeker voor de EUR 130,00 die wij hebben betaald voor deze 10".
1 gb is zeker een must. Kale start hier met Android 4.1 en een paar apps op de achtergrond (mail, weer etc). Dan zit de tablet al op ongeveer 430 mb ram gebruik. 1 gb volstaat meestal wel, tenzij je een aantal websites tegelijk opent. Want dan heb je het zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Thnx, 1 GB gaat hem worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_nomercy
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hallo,
Ik heb een TV-9718HD voor me zoontje gekocht. Deze boot spontaan op soms.
Wil eens een rom testen op de tablet en heb live en andere tools al klaar staan maar ben opzoek naar een rom voor deze tablet. De rom link in het begin werkt niet.

Kan iemand me een link geven waar ik custom roms kan downloaden.
En welke is de beste, is dat nogsteeds die van Cyanogen ?

Alvast bedankt.
mvg
Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_nomercy
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Helaas werken de rom links niet meer en kan op cyanogenmod.com niets vinden over de QW TB 9718HD.
Zijn er nog andere links waar ik een rom kan vinden misschien ??

De Qware Pro 9.7" heeft ondersteuning voor CyanogenMod 9, één van de meest populaire custom ROMs ooit.
Een overzichtje van features:

Bluetooth USB dongle support (btusb and ath3k)
USB GPS support (cp210x and pl2303)
Xbox 360 gamepad support (xpad)
PS3 USB gamepad support (hid-sony)
Generic / chinese (Pantherlord / GreenAsia) gamepads support (hid-pl and hid-gaff)
OpenVPN support (tun)
NTFS and ExFat support
Veno congestion control algorithm

In tegenstelling tot officiële ROMs en custom ROMs voor de Qware Pro3 7", gebeurd de installatie via ClockworkMod. ClockworkMod kan je hier vinden. De ROM zelf kan hier worden gedownload.

In sommige gevallen werkt het touchscreen niet na het opstarten, de fix daarvoor staat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Toch voor deze gegaan
http://www.kijkshop.nl/pr...esta-tablet-ctp828-zwart/
Cortex A9 dual-core 1.6 GHz en 1 GB RAM voor 85 euro.
Eerste indruk: veel waar voor mijn geld.

Edit:
Tweede indruk, veel waar voor mijn geld.
A9 rk3066 dualcore 1.6, 1GB RAM, 1024*600 scherm, alles snel en soepel.
Hij is wat zwaar, en de kijkhoeken zijn niet echt top, maar voor de rest ben ik meer dan tevreden.

[ Voor 37% gewijzigd door zacht op 26-12-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice22
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-02 13:53
Zou de Android 4.1 versie van de Qware QW TB-9718HD op de QW TB-9718D draaien?

Als ik naar de specificaties kijk van beide tablets, zie ik dat ze beide de Rockchip 3066,Cortex A9 Multi-Core ARM v7 processor hebben en de Quad Core MALI 400 GPU. Het enigste verschil dat er volgens mij is, is dat de QW TB-9718HD geklokt is op 1.6GHz i.p.v. 1.5 GHz en dat hij Bluetooth heeft.

Vreemdgenoeg als ik op de Qware site de originele firmware voor de QW TB-9718HD download, staat er in de bijgevoegde installatie handleiding: "Firmware upgrade for QW TB-1517". Het is me dus niet helemaal duidelijk voor welke versie deze firmware nou is. Op de Qware site staan geen specs over de 1517, maar wat ik zo op internet vind, heeft deze een andere processor, namelijk de RK2926.

Als ik deze firmware toch zou proberen, kan ik dan altijd nog de originele firmware van de QW TB-9718D (van de Qware website) herstellen op de tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-05 12:10
onze zoon heeft nog steeds plezier met zijn Qware Tabby (de 7" 1.2Ghz 1 GB versie van intertoys)
Maar weet iemand of er ook een autolader te verkrijgen is via ebay ofzo ?
Want we gaan nogal eens een weekendje weg met de motor en dan vind hij het fijn om onderweg een filmpje te kijken maar dan trekt ie hem toch wel snel leeg.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ziggo TV werkt nu ook op mijn Qware TB-9718HD. HD kanalen geregeld schokkerig, voornamelijk met scenes vol met actie. Maar normale kanalen lopen prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 573153

Allen,

Hier ligt momenteel een Qware TB-9010 waarbij de tablet blijft hangen op het opstartlogo van Qware. Verschillende combo's geprobeerd met de toetsjes maar hij vertrekt geen spier.
Wie kan mij op weg helpen met op dit moment prachtige dienblaadje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

harley schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:21:
onze zoon heeft nog steeds plezier met zijn Qware Tabby (de 7" 1.2Ghz 1 GB versie van intertoys)
Maar weet iemand of er ook een autolader te verkrijgen is via ebay ofzo ?
Want we gaan nogal eens een weekendje weg met de motor en dan vind hij het fijn om onderweg een filmpje te kijken maar dan trekt ie hem toch wel snel leeg.
Kun je hem niet gewoon met USB opladen? Of gaat dat te langzaam?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:40
In huis heb ik een Bose Mini Soundlink systeem staan.
Nu wil ik graag vast aan de muur een redelijk goedkope tablet hangen om daar de Spotify app mee weer te geven.

Dus lekker simpel en snel playlist selecteren via Spotify op tablet aan de muur en deze speelt het dan via Bluetooth af op de Bose Mini Soundlink.

Zou de Qware Tablet Pro4 HD 8 inch daarvoor geschikt zijn (van Intertoys)?
- Is de wifi enigszins naar behoren? Hoeft eigenlijk niet heel ver en geen muren ertussen.

Iemand wellicht hier al ervaring mee? Werkt het dan snel?
Top als iemand dit kan nagaan (wellicht een screenshot van de Spotify app op deze tablet?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
qware pro3 7" met vergeten code dus ik wil hem factory resetten:

Ik druk menu + power in en dan boot hij als het goed is in recovery niet? Ik zie heel even een balkje laden en dan verschijnt een driehoek met een blauw uitroepteken en een groen androidje.

Ik heb 1 keer daarna een menu gezien maar ik weet niet meer hoe je daar in komt? Ook kon ik niet door de menu items heen? Power koos gewoon de bovenste optie, reboot.

heb het idee dat er iets niet werkt..

[ Voor 4% gewijzigd door maratropa op 08-03-2014 15:42 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119066

Voor mij ligt de QW TB-1210BL van een kennis. Deze heeft vreemde kuren. Vorige week liep ie vast na een game update via Google-Play. Dit overigens pas na dat de tablet was uit gezet. Nadat ik erachter was, dat de door Qware geleverde drivers voor Windhoos 32-bit waren 8)7 , kon ik de stock-rom erop zetten. De tablet heeft het goed gedaan tot het weekend. Ineens doet WiFi raar. Heb weer de ROM erop gezet, factory reset gedaan en met het pinnetje een reset gedaan. Het vreemde is, dat je in de instellingen de 'WiFi-schuif slecht kan schuiven om WiFi aan- en uit te zetten (reageert domweg slecht) en na een seconde of 5 gaat de schuif automatisch weer naar stand uit. Verder zie je in het infoveld 'Wi-Fi inschakelen' staan en blijft er staan.
Is dit een bekend probleem? Zo ja, wat kan ik er aan doen? Zat zelf aan driver probleem te denken of de WiFi-module is naar de eeuwige jachtvelden... Kloppen mijn vermoedens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119066

Ik wil nog even laten weten wat het probleem was bij deze tablet. Als eerste getracht van Qware uitsluitsel te krijgen. Helaas, niets anders dan de standaard dingen (FW flashen en factory reset) als tip gekregen. Tevens ben ik erachter dat men daar niet echt goed weet hoe consumenten recht in elkaar steekt, maar dat even terzijde.

Nu het probleem en oplossing. WiFi was idd defect. De oplossing was simpel. Heb een nano WiFi dongle gekocht van EDUP en dat werkte meteen! Nu kan mijn kennis weer internetten en gamen voor 4,50 euro!
Hoeft deze de Tablet nog niet weg te gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04-2020
Ik heb de QWare Pro3 7 1217 van mijn vader gekregen. Die kon er niets meer mee omdat Play Store niks doet. Als je Play Store aanklikt licht het scherm een momentje op en wég.

Ik heb gegoogled op "Playstore opent niet" en overal hetzelfde verhaal gevonden
Ik heb een harde reset gedaan, fabrieksinstellingen, etcetera.
Het truukje met "uploads verwijderen" bij de apps werkt ook niet - die knop is er niet eens.

Ik heb play store geprobeerd te downloaden met de browser via de site http://www.mediafire.com/...ndroid.vending-4.4.22.apk (tip van een kennis) maar krijg dan de boodschap "downloadbeheer is gestopt".

Vervolgens via de QWare-site op mijn Win8.1 laptop de originele software gedownload en unzipped en volgens instructies geprobeerd te gebruiken, maar met Life Suite kom ik niet verder, de img wordt niet herkend en wat er in de handleiding wordt beschreven gebeurt niet.

Ik ga QWare niet bellen (50 ct/minuut) en op mijn mail wordt niet gereageerd.

Ik heb geen verstand van rooten en rommen en weet ik veel. Maar hoe krijg ik in godsnaam die tablet weer werkend?
Of valt dit nog onder de garantie? (Intertoys, tot half juni)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-08-2024
probeer de livesuit een met een XP machine
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste