Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinzy12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik heb de volgende vraag: ik heb laatst een sitecom game router II gekocht en ik zou die graag willen gebruiken met dezelfde functie die mijn provider router heeft. Zoals port forwarding en andere functies. Alleen ik kan de dhcp server van mijn huidige router van mijn provider niet uitschakelen. Het is zo'n router met minimale functies. Het type nummer van de router is thomson tg782. Ik heb hierbij hulp nodig. Iedere tip is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Waarom zou je dit willen doen? Werkt de thomson niet goed? Port forwarding en upnp is allemaal niet zo spannend.

De term game router is overigens pure marketing als het gaat om de router functionaliteit.

Gaat eerder om de doorvoer snelheid van je interfaces(LAN/WIFI/WAN) en het aantal connecties etc.

[ Voor 99% gewijzigd door Workaholic op 20-05-2012 19:31 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

stel je gm router in als dmz

wat voor router heb je ? wie is je provider ?

[ Voor 46% gewijzigd door Fish op 20-05-2012 19:33 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinzy12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik heb een sitecom game router II en mijn provider is t-mobile online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nogmaals:
Waarom zou je dit willen doen? Werkt de thomson niet goed? Port forwarding en upnp is allemaal niet zo spannend.
Waarom wil je dit doen?

Als je exact uitlegt wat je wilt bereiken kunnen wij de beste suggestie doen hoe je dat met deze apparatuur kunt doen.

Trouwens, die Sitecom namen zeggen weinig, geef anders gewoon even het productnr - mogelijk WL-309 in dit geval, maar het zou net zo goed iets anders kunnen zijn...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-06 08:19

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Bij ziggo moet je naar de klantenservice bellen om hem in brigded mode te laten zetten, kweet niet of dat ook zo is bij online, maar dat zou je kunnen uitzoeken.

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-08 14:59

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik stel voor dat we het in 1 tpic houden.. We gaan hier verder: Game router gebruiken ipv router van provider
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.