Game router gebruiken ipv router van provider

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinzy12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-03-2021
Ik heb de volgende vraag: hoe kan ik mijn sitecom game router II gebruiken als hoofdrouter, met dezelfde functies die de router van mijn provider heeft. Ik bedoel hiermee port forwarding en andere functies. Ik heb zoals in een eerder topic de kabel van mijn huidige router via de lan poort aan mijn 2de router gehangen. Heb het ip adres veranderd van mijn 2de router alleen dat werkt niet. Ik kan het configuratie gedeelte van mijn 2de router niet bereiken. Ik bedoel hij kan mijn 2de router niet meer vinden, nadat ik hem een reboot heb gegeven. Ook kan ik in de router van mijn provider de dhcp niet uitschakelen, omdat het een router is met weinig functies. Het typenummer van mijn huidige router is: thomson tg782. Ik heb hier hulp bij nodig. Iedere tip is van harte welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Hoe heb je alles precies ingesteld?? Als je in een ander subnet zit, kun je niet zomaar naar een ander subnet. Daar moet je eerst routes voor instellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-07 21:43

allure

Titaan fase 2/3

Of tijdelijk je PC een adres geven die in de range valt van de 2e router, het ding een vast adres geven die dan weer in de range van de 1e router valt.
Op die manier kun je beide apparaten bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinzy12
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-03-2021
Ok en wat is "het ding" waar je het over hebt in de volgende zin: het ding een vast adres geven die dan weer in de range van de 1e router valt.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-07 21:43

allure

Titaan fase 2/3

Met "het ding" bedoel ik je 2e router. :)