Wijziging User Review - [tomtom1234] [fotografie999]

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik (fotografie999) (Maarten-Jan) had op 17 mei een mail verstuurd naar verkoper.
Daarop kreeg ik geen antwoord. Kan, dus ik stuur een DM. Waarin ik zeg dat ik 30euro incl (inclusief) verzenden bied. Hierop krijg ik een DM terug dat hij 30euro exclusief verzenden wil zien. Ik DM terug dat ik wil weten wat dan de kosten van het verzenden zullen zijn. Hij zegt 1 a 2 euro. +- 11 uur later krijg ik een DM dat hij toch voor 30euro incl verzenden wilt verkopen. Nu zondag iets over 12. Krijg ik een DM waarin hij vraagt waarom ik niet reageer. (De toon is niet naar mijn zin en ik denk dat meneer zowat ontploft van woede dus ik reageer in mijn ogen op de beste manier)
Ik leg uit dat er mensen zijn die het hele weekend moeten werken. Mijn week is als volgt:
Maandag school tot 5
Dinsdag school tot 5
Woensdag school tot 3 daarna werken tot 9
Donderdag school tot 3 daarna werken tot 9
Vrijdag school tot 3 en daarna werken tot 9
Zaterdag werken van 9 tot 6 of 9
Zondag werken van deze tijd is verschillend (Begin kan 8 9 10 of 11 uur zijn einde rond 18:00)

Oftewel ik zag weinig mogelijkheid eerder te reageren. Zeg erbij dat ik het een soort van raar vindt dat je na 1 dag al antwoord van iemand verwacht aangezien ik (96+) feedback wel eens kopers/verkopers had die 3 dagen niet reageerde. Voor mij is het vervolgens wel duidelijk, ik heb geen vertrouwen meer in de verkoper en zeg dat ik af zie van een eventuele koop en wens hem veel succes met de verkoop.

Hierop krijg ik een DM terug:
jij bent me er 1 zeg. ik zal bij deze negatieve feedback achterlaten op je pagina.

Reactie was al te verwachten en niet veel later deze feedback:
tweaker reageerd niet op dm, wil evt wel kopen maar dan ineens weer niet, zeer slechte ervaring met deze tweaker, niet in zee gaan. ondanks zijn positieve feedback kan ik weinig merken van de goede aard van deze tweaker.

gallery: fotografie999

V&A aangeboden: Apple ipod, type onbekend 1GB 30 euro voor 3 stuks

en wat screenshots van de DM's:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/210g503.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/8zoegn.png
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2hgd07t.png

Ik heb het lijstje:How to - V&A feedback laten aanpassen
gevolgd maar als ik iets vergeten ben hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
*knip

Wat begrijp je niet aan "Reageer niet in topics waar je zelf geen partij bent."?

[ Voor 88% gewijzigd door Microkid op 20-05-2012 14:52 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
Excuses moet een TR zijn

[ Voor 94% gewijzigd door fotografie999 op 20-05-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg doe eens niet zo hooghartig tegen andere gebruikers. Maak gewoon een TR aan als je het ergens niet mee eens bent. Anderen terecht wijzen leidt alleen maar tot meer offtopic reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:47:
Zeg doe eens niet zo hooghartig tegen andere gebruikers. Maak gewoon een TR aan als je het ergens niet mee eens bent. Anderen terecht wijzen leidt alleen maar tot meer offtopic reacties.
Mijn excuses was niet de bedoeling! Ik heb tomtom1234 een DM gestuurd na het aanmaken van dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Review is verwijderd. Je moet uiteraard wel de kans krijgen om te reageren, als het nu een week zou zijn dan kon ik het me wel voorstellen maar iets meer dan 1 dag is veel te kort.

Aan jou dan wel het advies om (zoals Hahn al zegt) niet zo te reageren als een wijsneus.

@Hahn: Blijf aub weg uit deze topics. Zoals in How to - V&A feedback laten aanpassen staat zijn deze topics alleen voor degene bedoeld waar het om gaat.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
Was ik niet van op de hoogte, mijn excuses. (Moest dat nou echt zo vijandig gebracht worden? :P)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
FlipFluitketel schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:18:
Review is verwijderd. Je moet uiteraard wel de kans krijgen om te reageren, als het nu een week zou zijn dan kon ik het me wel voorstellen maar iets meer dan 1 dag is veel te kort.

Aan jou dan wel het advies om (zoals Hahn al zegt) niet zo te reageren als een wijsneus.
Duizendmaal dank! En ik ga mijn best doen niet zo te reageren.(Wordt een hele opgave ben ik bang voor) Nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Mooi, afgehandeld dus. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.