Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SMS problemen

Pagina: 1
Acties:

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik las ook al zoiets over SMS'sen bij Dutchtone (gathering.tweakers.net/showtopic.php/143893) maar hier bij Libertel heb ik er nu ook last van. SMS berichten die vanuit Nederland verstuurd worden blijken niet aan te komen en die vanuit het buitenland wel. Probeer er hier maar eens een te versturen.

Dit is sinds zondag zo... Dit heb ik vooral gemerkt aan van die horoscoop/weer/nieuws SMSjes waarvan ik er normaal toch gauw zo'n 5 tot 8 per dag krijg ;) Afgelopen zondag kreeg ik er dus geen enkele :'( Ook via de site van Genie en Vizzavi kan ik mezelf geen berichten meer sturen. Het zou toch niks met de winter/zomertijd verschuiving te maken hebben :?

Ik vraag me af of ook andere aanbieders hier last van hebben?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Zelf heb ik totaal geen last van [Libertel: 0627193xxx], ik verstuur veel naar Libertels en ze komen allemaal aan, en ik ontvang er zelf ook een paar.

Bedoel je toevallig dat je geen SMSjes meer krijgt van FutereFriday [Letstalk] en Vizzavi? Misschien dat hun SMSprovider [libertel voor Vizzavi] een probleem heeft?

Nou ja, jongen wees sterk, er IS een leven zonder SMS!

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 26 maart 2001 09:33 schreef FlameHeaD het volgende:
Bedoel je toevallig dat je geen SMSjes meer krijgt van FutereFriday [Letstalk] en Vizzavi? Misschien dat hun SMSprovider [libertel voor Vizzavi] een probleem heeft?
Futurefriday heeft zoveel problemen daar ontvang ik inderdaad nix van. Van Vizzavi ontvang ik normaalgesproken alleen het Starmaker news en de horoscoop (de rest werkt inderdaad niet). Maar van Genie ben ik gewend wel alles te ontvangen en dat lukt nu niet (en ook Vizzavi nu niet meer).
Op maandag 26 maart 2001 09:33 schreef FlameHeaD het volgende:
Nou ja, jongen wees sterk, er IS een leven zonder SMS!
Bedankt voor je steun! ;)

Verwijderd

FutureFriday is er meegenokt ofzo, of ze zijn failliet dat ze geen SMSjes meer inkunnen kopen :?:)

Niemand van onze klas krijgt ze nog, nou ja SMS-jes zat. [iedere dag zakennieuws is ook wel handig!].

Stuur anders es wat van Soneraplaza of HotSms of dat ook wil!

Die support komt wel goed joh, RIAGG stuurt wel rekening!

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 26 maart 2001 23:19 schreef FlameHeaD het volgende:
FutureFriday is er meegenokt ofzo, of ze zijn failliet dat ze geen SMSjes meer inkunnen kopen :?:)

Niemand van onze klas krijgt ze nog, nou ja SMS-jes zat. [iedere dag zakennieuws is ook wel handig!].

Stuur anders es wat van Soneraplaza of HotSms of dat ook wil!

Als je bij Futurefriday inlogt kun je lezen dat ze onderhoud plegen dus dat kan nog ff duren...

SMS'sen via Soneraplaza ontvang ik wel dus het zal wel aan die SMS diensten liggen van Genie en Vizzavi ofzo.
Rekening??? Ik ben allergisch voor rekeningen!!! Kunnen ze vast ook mee helpen bij dat RIAGG... Ben daar voorlopig nog niet weg }:O ; wat een slimme manier van geld verdienen is dat toch |:(