Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Koffieleut
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-04 14:23
Vandaag zo'n ding op de kop getikt. Wil even terug gaan naar fabrieksinstellingen, maar dan vraagt het ding om "please input phone password"

Iemand enig idee wat het phone paswoord is?

In eerste instantie geen wachtwoorden ingesteld, en als je dat wel ergens doet dan is dat niet hetzelfde als waar het ding om vraagt om terug naar fabrieksinstellingen te kunnen gaan.

Dank alvast voor hulp!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
0000?

• Koffieleut
Nee, helaas ook 1234 is het niet

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

12345... Googlen? Handleiding?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Koffieleut
Helaas. Googlen, zonder enig resultaat, en de handleiding heeft de fabrikant er (nog) niet op gezet. Blijft Aldi spul :-(

Het valt dan wel weer mee dat ie na 83 pogingen van (afgekorte) serienummers ed het gewoon blijft vragen, en niet helemaal vast slaat, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

[ Voor 41% gewijzigd door Koffieleut op 17-05-2012 20:49 ]

• tedades
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-11 21:53
Mogelijk dat je iets kan vinden als je serie/product nummers online zoekt, de importeur heeft zijn logo erop geplakt dus er zullen vast andere merken zijn die exact dezelfde telefoon gebruiken. Mogelijk dat deze wel een handleiding online hebben staan.

Misschien dat je een algemene indruk zou willen posten in het volgende topic voor mensen die hem misschien willen kopen?:
Aldi AT-AS28D - Aanbieding 16 Mei 2012

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:33
Hmm, had jouw topic nog niet gezien, heb zelf net een vragentopic opgesteld.
[Wolfgang AT-AS28D] Aldi Dual SIM smartphone vragentopic

Is er al iemand met Vodafone die internet aan de praat heeft gekregen via 3G? Bij mij werkt het niet. Alle instellingen gecheckt, maar dat veranderd niets.

Verwijderd

Volgens mij kan je het wachtwoord zo instellen:
Instellingen -> Beveiliging -> Schermvergrendeling -> Wachtwoord

Daar kan je je wachtwoord configureren.. Bij mij werkte dit in ieder geval wel omdat ik mijn toestel moest encrypten en hij daarbij om hetzelfde vroeg..

• Koffieleut
Arjandijk: Toppie dank voor je antwoord, ikzelf had ook al gebeld @ 50 cpm maar de verbinding werd verbroken na 5 minuten wachten. Goed dat je een wat beter topic bent gestart, gaan we daar in verder!

<<<< DIT TOPIC KAN OP SLOT >>>>

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:10

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

<<<VOLGENDE KEER GRAAG MET EEN TOPIC REPORT, DAT WERKT WAT SNELLER. NU ZIEN WE HET PAS ALS WE ER LANGSKOMEN :) >>>

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.