Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ga je hem neerleggen of overeind zetten ? Aan je reservoir te zien overeind zetten, maar aan je radiator en fans te zien neerleggen. Of mis ik iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 10:45

ToCuS

It begins in the brain!

Mooi hoor, ik had niet zo verwacht.. dus ge bent goed bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:58

Pixeltje

Woo-woohoo!

Je zou kunnen overwegen om de waterslangen te vervangen door metalen (koper?) leidingwerk. Dat kun je helemaal naar smaak om je moederbord heen leiden als je wilt. Alle hardware in zicht én mooiere routing van je slangen :)

Kan me ook voorstellen dat je het niet doet, want ruimte is beperkt en ik kan vanaf hier niet inschatten of je ruimte hebt voor een beetje leidingwerk. Vind het hoe dan ook een toffe mod!

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausio
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-09 08:42
maks11223344 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 02:04:
@ antonmol tja je kan niet alles hebben he je ziet er is daar echt geen plek voor een rechtreekse verbinding ik vind die loop een mooie oplossing :)
:*) Thnx, en bedankt voor je uitleg scheelt mij weer typ werk :P
Hippocampus schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 03:06:
Ga je hem neerleggen of overeind zetten ? Aan je reservoir te zien overeind zetten, maar aan je radiator en fans te zien neerleggen. Of mis ik iets ?
Hij komt overeind te staan ;) er zitten verhoogingtjes onder dus op die manier :9
ToCuS schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 07:24:
Mooi hoor, ik had niet zo verwacht.. dus ge bent goed bezig..
_/-\o_
Pixeltje schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 07:27:
Je zou kunnen overwegen om de waterslangen te vervangen door metalen (koper?) leidingwerk. Dat kun je helemaal naar smaak om je moederbord heen leiden als je wilt. Alle hardware in zicht én mooiere routing van je slangen :)

Kan me ook voorstellen dat je het niet doet, want ruimte is beperkt en ik kan vanaf hier niet inschatten of je ruimte hebt voor een beetje leidingwerk. Vind het hoe dan ook een toffe mod!
Mss wel een vet idee voor de toekomst :P heb geen ervaring met dat loodgieters werk en word wel weer een hoop gedoe :P maar het zou wel in de stijl kunnen passen denk ik en het kan er indd mooi omheen komen te zitten.

Whats up fishes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjezzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-03 10:23
Mooie oplossing zo, vind het een gedurfde en originele build! Mijn complimenten!

CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:01
Als je de voeding iets naar onder verplaatst, kun je dan onder de originele vuldop van de jerrycan niet een klein reservoirtje lassen met een paar slangkoppelingen er onderuit. Dan ben je dat reservoir kwijt en heb je een mooi origineel reservoir in je kast.
Dan lopen je slangen ook mooier.

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausio
Gertjezzz schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:08:
Mooie oplossing zo, vind het een gedurfde en originele build! Mijn complimenten!
Thnx :D er zit behoorlijk wat zweet in :P ook veel klooien en proppen xD
Acid_Schnitzel schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:50:
Als je de voeding iets naar onder verplaatst, kun je dan onder de originele vuldop van de jerrycan niet een klein reservoirtje lassen met een paar slangkoppelingen er onderuit. Dan ben je dat reservoir kwijt en heb je een mooi origineel reservoir in je kast.
Dan lopen je slangen ook mooier.
Als je bij een eerder update kijkt kun je zien dat er nog maar net 1/2 mm tussen pomp en voeding zit, heb er vandaag met moeite een kabeltje tussen door kunnen doen voor de koeling van de voeding, dus een mm meer naar beneden gaat niet.

Verder heb ik vandaag na het lektesten alles erin gebouwd, dus ik helemaal blij om te kijken wat het doet.
Dus eenmaal aangesloten ik zet hem aan, na net 1 sec slaat ie af zonder een piepje of whatever en gaat daarna niet meer aan. 8)7 Ik van alles geprobeerd met cmos reset, 3 andere type geheugen modules erin wisselen met de plaats van bankjes en de voeding nagemeten maar geen succes.
Dus daarna het moederbord eruit gehaald gewoon los aangesloten en na veel en moeite kwam ik uiteindelijk de bios in maar zodra je hieruit gaat doet hij het weer niet(Ik heb echt zowat alle instellingen geprobeerd met dus 3 verschillende merken/type geheugen maar geen succes) Dus word het mobo RMA sturen en langer wachten eer ik echt me jerrycan kan ga gebruiken :'( :'( :'( :'(

Afbeeldingslocatie: http://i1247.photobucket.com/albums/gg625/mausio99/2012-07-05_13-41-26_384.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1247.photobucket.com/albums/gg625/mausio99/2012-07-05_14-06-50_934.jpg

Whats up fishes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maks11223344
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-02-2023
ahh das balen man :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:15

Fordox

00101010

ja dat is inderdaad vervelend...
alleen lijkt het me nog wel leuk om een andere sticker op je gpu te zetten. zo verlies je die garantie ook niet.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Fordox schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:05:
ja dat is inderdaad vervelend...
alleen lijkt het me nog wel leuk om een andere sticker op je gpu te zetten. zo verlies je die garantie ook niet.
Dat idee had ik ook, hij steekt behoorlijk wat af tegen al het roest.
Mocht je dus een roestige sticker (of iets dergelijks kunnen vinden zou dat mijn inziens een stuk beter staan)
kan zoiets niet met sticker met een metalen bovenkant? (bovenkant roestig laten lijken)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausio
Rubman schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:05:
[...]

Dat idee had ik ook, hij steekt behoorlijk wat af tegen al het roest.
Mocht je dus een roestige sticker (of iets dergelijks kunnen vinden zou dat mijn inziens een stuk beter staan)
kan zoiets niet met sticker met een metalen bovenkant? (bovenkant roestig laten lijken)
Goed idee ik was eerst naar een complete koeler op zoek maar een andere sticker werkt ook natuurlijk ;) ik zal een kijken of ik wat leuks kan verzinnen ;)

Whats up fishes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maks11223344
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-02-2023
wat denk je van een waterblock op je gpu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Mausio schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:46:
[...]

Goed idee ik was eerst naar een complete koeler op zoek maar een andere sticker werkt ook natuurlijk ;) ik zal een kijken of ik wat leuks kan verzinnen ;)
Of je zoekt een stuk metaal slijpt deze wat ruig af laat hem verroesten en schroeft deze op de koeler
dat lijkt volgens mij ook super

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 15:20
Mooi origineel projectje ! zulke kastjes zie je niet veel ! 8)
( Alleen jammer van die backplate, ik had die backplate IN de jerrycan gedaan en via een klein gaatje al je kabels naar binnen sluizen en daar aansluiten.. dan had je miss ook geen gezeur gehad met positionering van je GPU.)

Die killswitch _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Maar zal idd goed te sjouwen zijn straks voor lanparties...
mijn kast heeft ook een ''hendel'' bovenop, maar dat kreng weegt ex hardware al 30 kilo.
Dus die laten we mooi op 't bureau staan :+

[ Voor 6% gewijzigd door Patientzero op 12-07-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausio
Mochten mensen een Highflow account hebben, ik doe mee met de casemod compo @ theparty!
Zouden jullie mij willen helpen door op mij te stemmen? O-)

Stemmen kan hier -> http://forum.highflow.nl/...in-ook-een-prijsje-14660/ In iedergeval bedankt :)

hier is mijn casemod submissie: http://forum.highflow.nl/f95/ww2jerry-mausio-14670/

Whats up fishes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausio
Pics van theparty :*)
Afbeeldingslocatie: http://img208.imageshack.us/img208/4410/1zdmc9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img844.imageshack.us/img844/8104/2edxw1v.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img690.imageshack.us/img690/6649/2vcao2q.jpg

Hafd zelfs nog 2e prijs voor orginaliteit bij de Highflow casemod competitie :)

Whats up fishes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry H.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-10-2022
Ziet er zeker mooi uit! Gefeliciteerd met de 2e plaats!

Reviews: MSI GeForce GTX 760 2GB Twin Frozr Gaming

Pagina: 1 2 Laatste