Ga je hem neerleggen of overeind zetten ? Aan je reservoir te zien overeind zetten, maar aan je radiator en fans te zien neerleggen. Of mis ik iets ?
Mooi hoor, ik had niet zo verwacht.. dus ge bent goed bezig..
Je zou kunnen overwegen om de waterslangen te vervangen door metalen (koper?) leidingwerk. Dat kun je helemaal naar smaak om je moederbord heen leiden als je wilt. Alle hardware in zicht én mooiere routing van je slangen 
Kan me ook voorstellen dat je het niet doet, want ruimte is beperkt en ik kan vanaf hier niet inschatten of je ruimte hebt voor een beetje leidingwerk. Vind het hoe dan ook een toffe mod!
Kan me ook voorstellen dat je het niet doet, want ruimte is beperkt en ik kan vanaf hier niet inschatten of je ruimte hebt voor een beetje leidingwerk. Vind het hoe dan ook een toffe mod!
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
maks11223344 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 02:04:
@ antonmol tja je kan niet alles hebben he je ziet er is daar echt geen plek voor een rechtreekse verbinding ik vind die loop een mooie oplossing
Hij komt overeind te staanHippocampus schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 03:06:
Ga je hem neerleggen of overeind zetten ? Aan je reservoir te zien overeind zetten, maar aan je radiator en fans te zien neerleggen. Of mis ik iets ?
ToCuS schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 07:24:
Mooi hoor, ik had niet zo verwacht.. dus ge bent goed bezig..
Mss wel een vet idee voor de toekomstPixeltje schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 07:27:
Je zou kunnen overwegen om de waterslangen te vervangen door metalen (koper?) leidingwerk. Dat kun je helemaal naar smaak om je moederbord heen leiden als je wilt. Alle hardware in zicht én mooiere routing van je slangen
Whats up fishes!
Mooie oplossing zo, vind het een gedurfde en originele build! Mijn complimenten!
CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex
Als je de voeding iets naar onder verplaatst, kun je dan onder de originele vuldop van de jerrycan niet een klein reservoirtje lassen met een paar slangkoppelingen er onderuit. Dan ben je dat reservoir kwijt en heb je een mooi origineel reservoir in je kast.
Dan lopen je slangen ook mooier.
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
ThnxGertjezzz schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:08:
Mooie oplossing zo, vind het een gedurfde en originele build! Mijn complimenten!
Als je bij een eerder update kijkt kun je zien dat er nog maar net 1/2 mm tussen pomp en voeding zit, heb er vandaag met moeite een kabeltje tussen door kunnen doen voor de koeling van de voeding, dus een mm meer naar beneden gaat niet.Acid_Schnitzel schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:50:
Als je de voeding iets naar onder verplaatst, kun je dan onder de originele vuldop van de jerrycan niet een klein reservoirtje lassen met een paar slangkoppelingen er onderuit. Dan ben je dat reservoir kwijt en heb je een mooi origineel reservoir in je kast.
Verder heb ik vandaag na het lektesten alles erin gebouwd, dus ik helemaal blij om te kijken wat het doet.
Dus eenmaal aangesloten ik zet hem aan, na net 1 sec slaat ie af zonder een piepje of whatever en gaat daarna niet meer aan.

Dus daarna het moederbord eruit gehaald gewoon los aangesloten en na veel en moeite kwam ik uiteindelijk de bios in maar zodra je hieruit gaat doet hij het weer niet(Ik heb echt zowat alle instellingen geprobeerd met dus 3 verschillende merken/type geheugen maar geen succes) Dus word het mobo RMA sturen en langer wachten eer ik echt me jerrycan kan ga gebruiken

Whats up fishes!
ja dat is inderdaad vervelend...
alleen lijkt het me nog wel leuk om een andere sticker op je gpu te zetten. zo verlies je die garantie ook niet.
alleen lijkt het me nog wel leuk om een andere sticker op je gpu te zetten. zo verlies je die garantie ook niet.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Dat idee had ik ook, hij steekt behoorlijk wat af tegen al het roest.Fordox schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:05:
ja dat is inderdaad vervelend...
Mocht je dus een roestige sticker (of iets dergelijks kunnen vinden zou dat mijn inziens een stuk beter staan)
kan zoiets niet met sticker met een metalen bovenkant? (bovenkant roestig laten lijken)
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Goed idee ik was eerst naar een complete koeler op zoek maar een andere sticker werkt ook natuurlijkRubman schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 09:05:
[...]
Dat idee had ik ook, hij steekt behoorlijk wat af tegen al het roest.
Mocht je dus een roestige sticker (of iets dergelijks kunnen vinden zou dat mijn inziens een stuk beter staan)
kan zoiets niet met sticker met een metalen bovenkant? (bovenkant roestig laten lijken)
Whats up fishes!
wat denk je van een waterblock op je gpu?
Of je zoekt een stuk metaal slijpt deze wat ruig af laat hem verroesten en schroeft deze op de koelerMausio schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 12:46:
[...]
Goed idee ik was eerst naar een complete koeler op zoek maar een andere sticker werkt ook natuurlijkik zal een kijken of ik wat leuks kan verzinnen
dat lijkt volgens mij ook super
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Mooi origineel projectje ! zulke kastjes zie je niet veel !
( Alleen jammer van die backplate, ik had die backplate IN de jerrycan gedaan en via een klein gaatje al je kabels naar binnen sluizen en daar aansluiten.. dan had je miss ook geen gezeur gehad met positionering van je GPU.)
Die killswitch
Maar zal idd goed te sjouwen zijn straks voor lanparties...
mijn kast heeft ook een ''hendel'' bovenop, maar dat kreng weegt ex hardware al 30 kilo.
Dus die laten we mooi op 't bureau staan
( Alleen jammer van die backplate, ik had die backplate IN de jerrycan gedaan en via een klein gaatje al je kabels naar binnen sluizen en daar aansluiten.. dan had je miss ook geen gezeur gehad met positionering van je GPU.)
Die killswitch
Maar zal idd goed te sjouwen zijn straks voor lanparties...
mijn kast heeft ook een ''hendel'' bovenop, maar dat kreng weegt ex hardware al 30 kilo.
Dus die laten we mooi op 't bureau staan
[ Voor 6% gewijzigd door Patientzero op 12-07-2012 15:28 ]
Mochten mensen een Highflow account hebben, ik doe mee met de casemod compo @ theparty!
Zouden jullie mij willen helpen door op mij te stemmen?
Stemmen kan hier -> http://forum.highflow.nl/...in-ook-een-prijsje-14660/ In iedergeval bedankt
hier is mijn casemod submissie: http://forum.highflow.nl/f95/ww2jerry-mausio-14670/
Zouden jullie mij willen helpen door op mij te stemmen?

Stemmen kan hier -> http://forum.highflow.nl/...in-ook-een-prijsje-14660/ In iedergeval bedankt
hier is mijn casemod submissie: http://forum.highflow.nl/f95/ww2jerry-mausio-14670/
Whats up fishes!
Pics van theparty

Hafd zelfs nog 2e prijs voor orginaliteit bij de Highflow casemod competitie

Hafd zelfs nog 2e prijs voor orginaliteit bij de Highflow casemod competitie
Whats up fishes!
Ziet er zeker mooi uit! Gefeliciteerd met de 2e plaats!