Wie gaat het EK winnen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:54
Wie gaat het Europees Kampioenschap 2012 winnen en gaat met de befaamde Coupe Henri Delauney aan de haal.

Ik vrees zelf dat de volgende ploegen de meeste kans maken, ook in die volgorde:

1. Duitsland
Fantastisch team, niet zozeer betere spelers. Maar het team wil voor elkaar vechten en dan heb je natuurlijk Ozil, misschien wel beste middenvelder ter wereld op dit moment..

2. Nederland
Spelers die geweldig in vorm zijn, met Robben, Huntelaar en van Persie. En natuurlijk nog van der Vaart en Wesley Sneijder dat toch speler zijn van wereldklasse. Vrees alleen voor de wedstrijd tegen Denemarken, verwacht dat die wel eens beslissend kan zijn in de poule. Want wint Denemarken die dan kunnen hun zo maar eens de finale halen.

3. Spanje
Hebben bewezen de laatste jaren dat ze het op toernooien toch altijd goed doen. Er komt een keer een einde aan die van een topploeg, maar zou zo 1 2 3 niet weten wie er anders in de top 3 zou moeten staan. dus is eigenlijk een veilige keuze!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er dit EK geen touw aan vast te knopen is. Zo zijn Frankrijk en Italie zeker niet kansloos, vooral laatstgenoemde komen nu met een nieuwe lichting. Daarnaast zie ik Spanje niet direct als favoriet vanwege hun verdedigende problemen, want buiten Puyol en Pique hebben ze niet echt waardige vervangers. Duitsland gaat denk ik het EK ook niet winnen, ook hun verdediging is niet al te best met Badstuber etc. Daarnaast denk ik dat ze worden uitgeschakeld door een land uit de subtop (Italie, Engeland, Frankrijk etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 23:07
1. Spanje
Ondanks dat ze een aantal blessures hebben en de deelname van Villa niet zeker is blijft het gewoon een ontiegelijk sterk team. Xavi en Iniesta kunnen het verschil maken.

2. Duitsland
Verdediging is iets minder maar ze hebben met Ozil een van de beste middenvelders ter wereld. Tijdens de laatste oefenwedstrijd tegen Oranje zag je hoe ontzettend goed en doeltreffend ze op de counter zijn.

3. Nederland
Verdediging is een zorgenkindje, middenveld en aanval zit wel snor. Het is cruciaal om bij de eerste wedstrijd de Denen te verslaan en dat ging 2 jaar geleden ook niet makkelijk ( het vloeide niet )
Met de Duitsers hebben we nog een appeltje te schillen en met de Portugezen al helemaal. Ik verwacht dat we van de Duitsers wel kunnen winnen maar dat de Portugezen het ons weer heel lastig gaan maken en ik hoop dan ook dat het dit keer een wat eerlijkere wedstrijd wordt en dat die Portugezen niet weer zo smerig gaan spelen. ( Zij begonnen in 2006! :P )

Verder zie ik Engeland, Frankrijk en Italie als de outsiders. Frankrijk kan alleen maar beter als vorig WK, wat een debacle was dat zeg. Engeland heeft wel goede spelers maar als team functioneert het nooit helemaal lekker. Italie moet je nooit onderschatten, dat gebeurde in 2006 ook en toen werden ze kampioen. Maar ja, straks wordt bijvoorbeeld Griekenland weer kampioen, dan vreet ik echt mijn schoen op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
1. Nederland
Gewoon het beste team op papier, als ze geen off-days hebben worden ze kampioen.

2. Italië
Wordt zwaar onderschat op het moment, ik zie ze zeker erg ver komen.

3. Duitsland
Na Nederland op papier het beste team (dit zeg ik omdat Spanje zoveel geblesseerden heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Krukar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:32:
1. Nederland
Gewoon het beste team op papier, als ze geen off-days hebben worden ze kampioen.
Ik hoop dat dit een grap is? Op de aanval na bestaat oranje uit heel middelmatige voetballers hoor. ;)
Op het WK klopte alles, maar nu missen teveel spelers de vorm om echt een top toernooi te spelen.

Ik verwacht dat Duitsland kampioen wordt, zij zijn momenteel het enige land wat Spanje kan verslaan.
Daarnaast zijn er genoeg outsiders (zoals Rusland en Portugal) maar daar reken ik Nederland zeker niet onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcv
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-02-2024

mcv

Pffff don't shoot the messenger, maar ik zie Nederland er in de 1ste ronde al uitvliegen.
Bertje heeft op de linksback positie een probleem, moet op andere posities lastige keuzes maken (vd vaart of de jong, van persie of huntelaar, wat te doen met Kuyt) en tot overmaat van ramp worstelen een aantal spelers al het hele seizoen met hun vorm (stekelenburg, sneijder).

Spanje is m.i. ook over de top, dus moet ik helaas onze oosterburen weer tippen als mijn "favoriet" voor de eindoverwinning. Hopelijk geeft 1 van de outsiders het toernooi nog kleur 8)

Computer says NO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
tweaker2010 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:21:
[...]

Ik hoop dat dit een grap is? Op de aanval na bestaat oranje uit heel middelmatige voetballers hoor. ;)
Op het WK klopte alles, maar nu missen teveel spelers de vorm om echt een top toernooi te spelen.
Aanval: Huntelaar, van Persie, Robben
Middenveld: Sneijder, van der Vaart, van Bommel, Affelay, de Jong
Verdediging: Mathijsen, Heitinga, van der Wiel

"middelmatige voetballers" |:(

Ik hoop dat je door hebt dat je hier zelf een grap maakt. Het enige wat er middelmatig is bij Nederland is de linksback-positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Krukar schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:32:
[...]
Aanval: Huntelaar, van Persie, Robben
Even een kleine voorspelling van mijn kant: Huntelaar zit op de bank en Kuyt staat linksbuiten ;)
Middenveld: Sneijder, van der Vaart, van Bommel, Affelay, de Jong
Affelay is geen middenvelder maar een aanvaller, Sneijder is slecht in vorm en Van der Vaart zit op de bank.
Zet daar het Duitse of Spaanse middelveld maar eens tegenover...
Verdediging: Mathijsen, Heitinga, van der Wiel
Matige verdedigers, waarvan er 2 over hun top heen zijn. Om maar te zwijgen over de linksback :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:18
tweaker2010 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:20:
[...]

Even een kleine voorspelling van mijn kant: Huntelaar zit op de bank en Kuyt staat linksbuiten ;)
Een voorspelling, maar geen feit en dat doet ook niets af aan de kwaliteiten van de spelers. Het zijn gewoon goede voetballers en zeker geen middelmaat.
Affelay is geen middenvelder maar een aanvaller, Sneijder is slecht in vorm en Van der Vaart zit op de bank.
Zet daar het Duitse of Spaanse middelveld maar eens tegenover...
Affelay is van nature een nummer 10, maar kan ook links en rechts op de vleugels spelen, hij is meer een middenvelder dan een aanvaller. Sneijder heeft gesukkeld met blessures, maar ik vraag me af hoeveel wedstrijden van Inter jij kijkt om tot de conclusie te komen dat hij uit vorm is. Daarnaast is vorm maar een relatief begrip. Heel het team van Inter draaide slecht, dat kan je niet in je eentje ineens laten doen kantelen. Ik ben er van overtuigd dat Sneijder op het EK weer gewoon de vorm heeft die we willen zien van hem.

Zelfde geld voor Van Der Vaart, hoeveel wedstrijden van de Spurs kijk jij? Hij zit op de bank? Hij staat namelijk vaker in de basis dan dat hij op de bank zit. 20 wedstrijden heeft hij gevoetbald in de Premier League voor de Spurs, enkel Bale, Walker, Friedel en Assou-Ekotto speelden meer wedstrijden.
Matige verdedigers, waarvan er 2 over hun top heen zijn. Om maar te zwijgen over de linksback :z
En weer heb ik het idee dat je iets zegt zonder dat je weet waar je het over hebt. Heitinga is nog lang niet over zijn top. Is dit jaar zelfs door de supporters van Everton uitgeroepen tot speler van het jaar en speelde ontzettend goed. Mathijssen ben ik het mee eens dat die over zijn top heen is, maar is nog steeds bruikbaar. En gelukkig hebben de andere landen ook niet echt geweldige verdedigers. Spanje moet Puyol missen en daarachter is het ontzettend dun. Duitsland heeft als één van de eerste keuzes aan verdedigers Mertensacker, dan weet je ook wel dat andere favorieten voor de eindoverwinning het niet heel veel beter hebben dan wij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Discussies over de opstelling van Oranje en de keuze tussen Huntelaar en Van Persie graag in de daarvoor bedoelde topic. Dit topic draait om de vraag wie het EK gaat winnen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
1 Spanje
2 Duitsland
3 Portugal
4 Italië
5 Nederland
6 Engeland

Dit vrees ik. Maar ik hoop natuurlijk Nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:34
1 Duitsland
2 Spanje
3 Nederland

1 : Duitsland waarom ?, de kwaliteit in het veld zit ook op de bank
2 : Spanje Idem, al zijn ze wat minder in ogen dit jaar.
3 : Nederland : Goed team, maar allemaal niet altijd in vorm en in hun Hum, ik zie ze er dan ook voor aan om in het begin weer super te spelen en dan uit angst penalty's en extra tijd te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spanje gaat het in de poule lastig genoeg krijgen. Die hebben pas 1x van Kroatie gewonnen bijvoorbeeld. Engeland heeft nog NOOIT van Zweden gewonnen ook zoiets :) Ik denk dat het een heel gek EK gaat worden en Frankrijk is ook zeker favoriet (17 x ongeslagen inmiddels) en een heel goed elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:22:
1 Spanje
2 Duitsland
3 Portugal
4 Italië
5 Nederland
6 Engeland

Dit vrees ik. Maar ik hoop natuurlijk Nederland!
dat kan natuurlijk niet.... duitsland , portugal en nederland kunnen niet alledrie door naar de kwartfinales...

ik hoop op NL, maar denk:
1 Italie
2 Duitsland
3 Nederland
4 Spanje
5 Zweden
6 Kroatie

[ Voor 12% gewijzigd door P.O. Box op 22-05-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
P.O. Box schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:50:
[...]

dat kan natuurlijk niet.... duitsland , portugal en nederland kunnen niet alledrie door naar de kwartfinales...

ik hoop op NL, maar denk:
1 Italie
2 Duitsland
3 Nederland
4 Spanje
5 Zweden
6 Kroatie
Ik heb opgeschreven wie het meeste kans maakt (denk ik), niet op het uiteindelijke klassement. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik geef het op! het is toch een soort van loterij, geluk is een grote factor met zulke teams, die zo aan elkaar gewaagd zijn.

Ik hoop op het beste, en mooiste voetbal!

En het liefst zie ik Nederland dat doen!
En duitsland gun ik opzich nog wel de titel.... boven spanje (naast hun schoenen lopen...)

dus als Nederland het niet is, dan het liefst duitsland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:33
Er zitten 4 teams in een poule, er gaan er 2 door en dan zijn in onze poule Portugal en Duitsland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Littledevil9 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:50:
Er zitten 4 teams in een poule, er gaan er 2 door en dan zijn in onze poule Portugal en Duitsland..
Juist, en in dat geval dicht ik Portugal (met Ronaldo) toch wat meer kans toe dan Oranje.
De eerste wedstrijd tegen Denemarken is cruciaal, laten ze daar punten liggen, dan wordt het heel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:33
Tegen Denemarken moet sowieso gewonnen worden anders is het al zo goed als gebeurd. Tegen Portugal hebben we 10 wedstrijden gespeeld waarvan 1 gewonnen en van Duitsland zie ik Oranje ook niet snel winnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Muta schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:50:
Ik geef het op! het is toch een soort van loterij, geluk is een grote factor met zulke teams, die zo aan elkaar gewaagd zijn.

Ik hoop op het beste, en mooiste voetbal!

En het liefst zie ik Nederland dat doen!
En duitsland gun ik opzich nog wel de titel.... boven spanje (naast hun schoenen lopen...)

dus als Nederland het niet is, dan het liefst duitsland!
Een Nederlander die Duitsland de titel gunt? Het moet niet gekker worden! Waar zijn de dagen dat we het bloed van de Duitsers wel konden drinken en Ronald Koeman zijn kont afveegde met een Duits shirt :+

Afbeeldingslocatie: http://vorige.nrc.nl/multimedia/dynamic/00126/Koeman_webC_244202a_126372a.jpg

Ik vrees er wel voor, denk dat wij dit keer in de poule-fase gaan sneuvelen. Het kan niet altijd meezitten zoals in 2008...

[ Voor 13% gewijzigd door Vlassie1980 op 24-05-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:34
Vlassie1980 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:37:
[...]

Een Nederlander die Duitsland de titel gunt? Het moet niet gekker worden! Waar zijn de dagen dat we het bloed van de Duitsers wel konden drinken en Ronald Koeman zijn kont afveegde met een Duits shirt :+

[afbeelding]
Nederlands zijn gewoon een vorm van Duitsers, niks meer en niks minders.
Das schrikken he ?, zelfs de Friezen zijn nog meer Nederlander dan de rest van Nederland ;).

Maar dat terzijde.
Ik ben bang ook Duitsland op 1# waarom hun team is gewoon goed, jong en ambitieus.
Frankrijk gaat dit jaar ook weer leuk worden met hun "fresh elftal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ik verwacht stiekem ook veel van Denemarken, maar ze zitten ook met Duitsland en ons in de poule.. Portugal gaat het sowieso gewoon niet redden.. Maar wij dan sneuvelen ten koste van Denemarken?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gynnad schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:40:
Ik verwacht stiekem ook veel van Denemarken, maar ze zitten ook met Duitsland en ons in de poule.. Portugal gaat het sowieso gewoon niet redden.. Maar wij dan sneuvelen ten koste van Denemarken?..
En waarom zou Portugal het niet redden? Qua kwaliteit zijn zij superieur aan Denemarken hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
tweaker2010 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:52:
[...]

En waarom zou Portugal het niet redden? Qua kwaliteit zijn zij superieur aan Denemarken hoor :o
Denemarken won de beslissende en allerlaatste wedstrijd van Portugal, had Portugal die gewonnen dan was Portugal 1e geworden in die groep.

Portugal is een beetje over de top, individueel hebben ze wel klasse, maar Denemarken is meer een team! Met geweldig individueel talent erin, Eriksen speelt altijd grandioos daar! Bij Ajax laat die dat niveau nog verre van zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey EK-liefhebbers, kunnen jullie even volgende superkorte enquête invullen?

*spam*

Thanks!!!

[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 25-05-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Mijn voorspelling:

1. Duitsland
2. Spanje
3. Nederland

Voor het eerst dat ik er gewoon van uit ga dat ze niet de finale halen ondanks alle kwaliteit.

In groep B denk ik dat het er als volgt uit ziet;
1. Duitsland
2. Nederland

Nederland neemt het in de 1/4 finales volgens mijn voorspelling op tegen Rusland en wint dat. De halve finale tegen Spanje verliezen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:57:
Hey EK-liefhebbers, kunnen jullie even volgende superkorte enquête invullen?

*nee*

Thanks!!!
Zijn de resultaten ook nog ergens te zien? Mijn antwoorden:
1) Duitsland
2) 0 doelpunten
3) Rusland
4) Duitsland
5) Spanje
6) Frankrijk
7) 5-6 doelpunten

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 25-05-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Uitslag in onze poule kan best wel eens volgende worden:

Duitsland 3-9
Nederland en Portugal: 3-4
Denemarken: 3-0

Nederland en Portugal spelen derhalve gelijk, winnen van Denemarken en verliezen van Duitsland.

Wat gaat dan de doorslag geven? Doelsaldo of de 'geschoonde' stand (dus zonder Denemarken)?

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Witte schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:54:
Uitslag in onze poule kan best wel eens volgende worden:

Duitsland 3-9
Nederland en Portugal: 3-4
Denemarken: 3-0

Nederland en Portugal spelen derhalve gelijk, winnen van Denemarken en verliezen van Duitsland.

Wat gaat dan de doorslag geven? Doelsaldo of de 'geschoonde' stand (dus zonder Denemarken)?
Ik denk eerlijk gezegd dat Denemarken nog wel wat punten pakt. Ik vrees ook tegen Nederland, het is voor Nederland toch wel een nadeel om eerst tegen Denemarken te spelen, je moet die wedstrijd meteen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:38
Exocet schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:59:
Ik denk eerlijk gezegd dat Denemarken nog wel wat punten pakt. Ik vrees ook tegen Nederland, het is voor Nederland toch wel een nadeel om eerst tegen Denemarken te spelen, je moet die wedstrijd meteen winnen.
En liefst ook nog met 3-0 of 4-0 ofzo, want scenarios met twee ploegen die op 4 punten eindigen of zelfs drie ploegen die 6 punten halen zijn imo best reeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Dit is de officiële UEFA-regelgeving:
If two or more teams are equal on points on completion of the group matches, the
following criteria are applied, in the order given; to determine the rankings:
a) higher number of points obtained in the matches among the teams in question;
b) superior goal difference in the matches among the teams in question (if more
than two teams finish equal on points);
c) higher number of goals scored in the matches among the teams in question (if
more than two teams finish equal on points);
d) superior goal difference in all the group matches;
e) higher number of goals scored in all the group matches;
f) position in the UEFA national team coefficient ranking system (see Annex I,
paragraph 1.2.2);
g) fair play conduct of the teams (final tournament);
h) drawing of lots.
Sleepie schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:02:
[...]

En liefst ook nog met 3-0 of 4-0 ofzo, want scenarios met twee ploegen die op 4 punten eindigen of zelfs drie ploegen die 6 punten halen zijn imo best reeel.
Inderdaad, je kan het best tegen (op papier) de sterkste tegenstander starten. Nederland is altijd een slow-starter in toernooien.

[ Voor 19% gewijzigd door Witte op 25-05-2012 16:06 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:41
Sleepie schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:02:
[...]

Sterker nog, een scenario van 4 ploegen met 4 punten is zelfs een keertje voorgekomen:

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/911Screen_shot_2012_05_25.png

Was het WK in 1994 in Amerika.

Om ontopic te blijven:

1. Nederland
2. Duitsland
3. Spanje (mede door het ontbreken van Villa en Puyol)

[ Voor 10% gewijzigd door Jolly_Jumper op 25-05-2012 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zwitserland 4 - 2 Duitsland
Dus zo onverslaanbaar zijn die Duitsers nu ook weer niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:55
Witte schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:04:
Dit is de officiële UEFA-regelgeving:

[...]

[...]

Inderdaad, je kan het best tegen (op papier) de sterkste tegenstander starten. Nederland is altijd een slow-starter in toernooien.
Behalve op het EK van 2008 natuurlijk ;) 3-0 4-1 en 2-0 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:15

Fiber

Beaches are for storming.

Wie er gaat winnen? Geen idee, zullen de Duitsers of Spanjaarden wel weer worden.

Ik vrees dat het EK voor Nederland heel kort wordt:
  • Eerste wedstrijd: Best aardig voetballen, tachtig procent balbezit, maar toch verliezen omdat Denemarken wel scoort uit een halve kans en Nederland zevenentwintig kansen verprutst.
  • Tweede wedstrijd: Goed beginnen, rode kaart voor Nigel de Jong, kansloos met 3-1 verliezen van Duitsland. Invaller Huntelaar redt de eer met een late tegentreffer.
  • Derde wedstrijd: Doet er niet meer toe, Nederland is al uitgeschakeld, Portugal is al door, 0-0.
:)F + oOo ---> -O- + :'(

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik verwacht de eerste wedstrijd tegen Denemarken een gelijkspel en daarna twee nederlagen. Vergeet niet dat Portugal ook tegen Duitsland moet, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat die na 2 rondes al door zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 17:25

mrc4nl

Procrastinatie expert

mijn gevoel zegt: nederland op die 4e plaats.
en spanje 2e.

wie er wint? geen idee :P

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:28

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

mijn ideen over wie de groepsrondes gaan overleven:

Groep A:
Polen en Rusland door
Tsjechie en griekenland niet

Groep B:
Duitsland, Nederland door
Portugal, denemarken niet

Groep C:
Italie en Kroatie door
Ierland, spanje niet (ja, ik vermoed datd aarw el eens een verrassing kan zitten)

groep D:
Frankrijk, Zweden door,
Engeland, oekraine niet

Nederland zou dan de tweede ronde tegen Polen moeten en dat imho kunnen winnen en de halve finale zou dan vermoedelijk Duitsland, Italie, Frankrijk en Nederland zijn (uitgaande dat de andere groepswinnaars dat allemaal winnen), toevallig ook de 'klassieke' landen...
alle vier zouden ze een goede kans hebben en geluk kan veel uitmaken.. overigens, na Polen zou nederland in de halve finale tegen Italie moeten...

[ Voor 6% gewijzigd door RM-rf op 29-05-2012 15:42 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
RM-rf schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:30:
mijn ideen over wie de groepsrondes gaan overleven:

Groep A:
Polen en Rusland door
Tsjechie en griekenland niet

Groep B:
Duitsland, Nederland door
Portugal, denemarken niet

Groep C:
Italie en Kroatie door
Ierland, spanje niet (ja, ik vermoed datd aarw el eens een verrassing kan zitten)

groep D:
Frankrijk, Zweden door,
Engeland, oekraine niet

Nederland zou dan de tweede ronde tegen Polen moeten en dat imho kunnen winnen en de halve finale zou dan vermoedelijk Duitsland, Italie, Frankrijk en Nederland zijn (uitgaande dat de andere groepswinnaars dat allemaal winnen), toevallig ook de 'klassieke' landen...
alle vier zouden ze een goede kans hebben en geluk kan veel uitmaken.. overigens, na Polen zou nederland in de halve finale tegen Italie moeten...
Ah wij zitten op een paar punten op een lijn :P

Ik denk dat Polen het goed zal goed op hun EK, hun groep zit natuurlijk ook mee maar ik heb vertrouwen dat hun voor hun eigen publiek in ieder geval de groepsfase door moeten kunnen, aan de andere kant in oekrainie heb ik geen enkel vertrouwen dat hun voor een stunt kunnen zorgen.

Ik geloof ook dat Engeland het niet gaat redden, weining creativiteit in dat team, rooney geschorst in de groepsfase en veel talenten die er niet bij zijn door blessures.

Italie is een groot vraagteken door alle schandalen van de laatste tijd, op het moment denk ik dat ze de groepsfase moeten kunnen overleven, aan de andere kant als er nog meer spelers uit de selectie worden gezet dan kan alles weer anders worden, goed in de gaten houden dus, trouwens Spanje gaat wel door hoor denk ik, maar Spanje heeft toch een paar goede spelers verloren.

Ik moet nog zien of Portugal word uitgeschakeld in de groepsfase, als Cristiano Ronaldo of Nani er zin in hebben tegen Nederland nou dan moet ik nog zien op de verdediging van Nederland zich staande houd tegen hun, trouwens Nederland heeft het altijd moeilijk tegen Portugal, ik denk dat Portugal wel eens zou kunnen stunten als Ronaldo zijn vorm bij Madrid doortrekt bij het Portugese elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:17
Wat voor invloed denken jullie dat het omkoopschandaal zal hebben op de prestaties van Italië op het EK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nikolas schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:48:
Wat voor invloed denken jullie dat het omkoopschandaal zal hebben op de prestaties van Italië op het EK?
Een positief effect, in 2006 zat Italie ook midden in het omkoopschandaal waar onder andere Juventus bij was betrokken. Niemand gaf een cent voor de Italiaanse ploeg op dat moment en toch werden ze Wereldkampioen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Die Deense keeper is trouwens geblesseerd en wordt vervangen door Kasper Schmeichel (jawel, de zoon van).
De laatste keer dat de Denen europees kampioen werden, was hun voorbereiding ook niet optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Duitsland wint, vooral in dat mooie shirtje van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind NL super mooie shirtjes hebben. Vooral het uitshirt vind ik het aller mooiste tenue zijn. Straalt echt veel ontzag uit. Thuis shirt vind ik vooral de kleur oranje mooi. Niet van dat felle, maar nu warme oranje kleuren en het schijnt op het aller eerste shirt gebaseerd te zijn, die vlakken. Nou dat is toch wel cool zo'n back to the roots idee? Ik vind het hele mooie shirts hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij wil ik mijn voorspelling voor komend toernooi geven. Ik heb dit ook als voetbalpoule op het bedrijf waar ik werk. Mocht mijn voorspelling uitkomen is het een droomscenario waar elke Oranje fan van zal watertanden. Als het niet lukt is het natuurlijk jammer, maar dat de kans uberhaupt bestaat is iets wat ik aan jullie wil geven om over te kunnen dromen..

Groepsfase:

NL begint stroef, de oefenwedstrijden wijzen al uit dat het niet lekker loopt. We gaan weer verder waar we het vorige toernooi mee zijn geeindigd en dat is stroef voetbal spelen en worstelen met het potentie wat er maar niet uit lijkt te komen. De eerste wedstrijd tegen Denemarken wordt dan ook erg lastig. Zij weten hoe ze tegen ons moeten spelen omdat ze dat het vorige toernooi ook hebben gedaan en willen sinds die verloren wedstrijd wat recht zetten tegen NL. Dit wordt dan dus een gelijkspel, kan een 0-0 of 1-1 worden, veel doelpunten zullen hier niet vallen. Van Persie krijgt wss weer de voorkeur boven Huntelaar en met het blok de Jong en v Bommel wil het spel maar niet lekker gaan lopen.

Waar op het WK dit spel nog leidde tot succes, zullen we daar nu juist pech van ondervinden en het wachten is dan ook tot het kwartje valt bij v Marwijk. De wedstrijd tegen Duitsland wordt een open wedstrijd. Twee kwetsbare verdedingen tegen mekaar zorgen voor veel doelpunten. Toch klopt de opstelling bij NL nog niet helemaal waardoor de gelijkopgaande wedstrijd in Duitsland zijn voordeel wordt beslist, ik denk 3 - 2 voor Duitsland.

Na 2 wedstrijden heeft NL dus nog maar 1 punt gesprokkeld. Maar doordat Duitsland al zijn groepswedstrijden en Portugal van Denemarken wint en revanche neemt op de kwalificatiewedstrijden van eerder, is het nu do or die voor NL. Door te winnen van Portugal en als Duitsland wint of gelijkspeeld met Denemarken, gaat NL met 4 punten door. Voor Portugal is een gelijkspel genoeg dus die zal zich in gaan graven. Oplossing hiervoor? Vd Vaart naast v Bommel! Of v Marwijk dat vanaf het begin aandurft betwijfel ik, maar in de tweede helft zal vd Vaart er zeker in gaan komen want het blijft lang 0-0 in deze wedstrijd en NL is nu nog 30min verwijdert van uitschakeling. Maar op dit moment met het inbrengen van vd Vaart op het middenveld is het laatste puzzelstukje op de juiste plaats gevallen en begint het EINDELIJK lekker te lopen bij het NL elftal. NL wint de zenuwslopende wedstrijd met ik denk 3-1 en rekent af met het aloude Portugal syndroom. Dat Maniche niet meedoet kan natuurlijk ook geen kwaad he ;-)

In de andere groepen kwalificeren Rusland en Tjechie, Duitsland dus en NL, Spanje en Italie, Frankrijk en Engeland zich

Kwartfinale!

4 Jaar geleden uitgschakeld door Rusland met een NLse coach. Nu in de kwartfinale weer tegen Rusland met WEER een NLse coach. Dit is de uitgelezen mogelijkheid op revanche. Heel NL is er inmiddels van overtuigd dat de sleutel tot succes een meer aanvallende opstelling met vd Vaart is. V Marwijk zou zelfmoord plegen om niet voor deze opstelling te kiezen. NL heerst de wedstrijd, mede doordat Rusland toch een stuk minder is onder Advocaat en zal dan ook kansloos verliezen met 2-0

Andere kwartfinales waarin Duitsland van Tjechie wint, Spanje van Engeland wint en een zeer vermakelijke wedstrijd waarin Frankrijk revanche neemt op Italie door ze net zoals in de WK finale van 2006 nu wel dmv penalties weten te kloppen.

Halve finales!

NL tegen Spanje! Dit is natuurlijk DE uitgelezen kans om revanche te nemen op de verloren WK finale. V Marwijk twijfelt nu zeer of hij vd Vaart wel moet opstellen. Ik denk dat hij dat niet durft en weer teruggrijpt naar het blok de Jong en Bommel. NL graaft zich weer in en zoals dat vorige keer wel werkt, lukt dat dit keer niet en na een helft staat NL met 0-2 achter en lijkt het een beetje een verloren zaak. Maar in de tweede helft komt vd Vaart er weer in, v Marwijk beseft zijn fout en de tweede helft wordt de wedstrijd waarvan iedereen hoopte wat de WK finale had moeten worden. Een zeer aantrekkelijke en open wedstrijd om van te watertanden. NL komt terug tot 2-2. Spanje begint het gemis van Villa en Puyol te voelen en na verlengen staat het 3-3. Het ongelofelijke is nu mogelijk. Waar we de vorige keer de strafschoppenserie net niet haalden, weten we die nu wel te halen. Super spannend word het nu, en waar NL het momentum nu ket zich mee heeft lijkt het NL zijn kant op te gaan doordat uitgerekend Iniesta die vorige keer de held van Spanje was door de winnende WK treffer te maken, nu een strafschop zal missen. Robben loopt dan naar de stip en helaas voor NL mist hij toch nog het vertrouwen en mist WEER een penalty, arme Robben. Ramos denkt dan de missen van de CL van zich af te kunnen schieten maar Stekelenburg pakt de bal knap, waarna NL de beslissende penalty raak schiet en door gaat naar de finale!

De andere wedstrijd is Duitsland tegen Frankrijk. Frankrijk is de meest verrassende ploeg van het toernooi. Blanc heeft er een prima team van gemaakt en weet het Duitsland erg moeilijk te maken. Eerder in een oefenpot won Frankrijk met 2-1 van Duitsland in Duitsland. Duitsland wil revanche en wint deze pot met 2-1 van Frankrijk.

Finale!

Nu dan de finale waar iedere Oranje supporter van droomt. Niet alleen een finale tegen onze geliefde oosterburen maar ook DE kans op revanche van de laatste 2 verloren wedstrijden tegen Duitsland. Duitsland daardoor de grote favoriet, maar v Marwijk kiest nu voor vd Vaart in de basis en dat maakt de twee ploegen gelijkwaardig aan mekaar. Een open en enerverende wedstrijd wat op en neer gaat, maar lang doelpuntloos blijft doordat beide ploegen elkaar inmiddels goed kennen en weten waar de zwakke plekken liggen. Ergens aan het einde van de wedstrijd zal NL dan een penalty krijgen. Wss wordt Robben neergelegd wat hem DE uitgelezen kans geeft om revanche te nemen op alle verloren finales en hem natuurlijk DE kans geeft om de mensen bij Bayern Munchen stil te krijgen door hun nu dmv een penalty terug te pakken en af te rekenen met het er net niet staan op belangrijke momenten. HET moment van zijn leven, en hij schiet de penal raak, NL wint en is Europees Kampioen..

Ik bedoel stel je voor ja.. NL neemt revanche op achtereenvolgens Portugal, Rusland, Spanje EN Duitsland. Het is gewoon een serieuze mogelijkheid mits wat ik voorspel uitkomt. Een mooier toernooi zou volgens mij niet mogelijkheid zijn in theorie. En heerlijk om over te dromen natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:54:
In de andere groepen kwalificeren Rusland en Tjechie, Duitsland dus en NL, Spanje en Italie, Frankrijk en Engeland zich
Dromen mag, maar ik geloof niet dat Engeland zonder Rooney veel kans maakt op de volgende ronde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen, dit zou geweldig zijn.
Maar we moeten denk ik wel met beide beentjes op de grond blijven staan.

Heb niet het gevoel dat we het dit jaar heel ver gaan schoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:59:
[...]

Dromen mag, maar ik geloof niet dat Engeland zonder Rooney veel kans maakt op de volgende ronde. ;)
Haha, ik dacht na die maar dat je over NL ging beginnen. Pak je dr opeens een stukje over Engeland uit, dat was wel komisch.

Denk dat Engeland het moeilijk gaat krijgen, het is wel een lastige groep, leuke groep om te kijken straks. Maar geen Rooney kan ook bevrijdend werken. Dat ze niet op hem kunnen leunen en dat ze zich op hunzelf focussen. Ik denk wel dat ze doorgaan. Ze zijn hongerig na het slecht verlopen WK

@Vlassie

Nou het moet idd nog gaan lopen. Mijn theorie met het meer aanvallende spel op het middenveld moet de doorslag geven denk ik en hoop ik. Op het nippertje de groepsfase overleven is wat ik momenteel denk. Je zag tegen Slowakije dat het nog totaal niet loopt en het leek wel een beetje alsof ze voor het eerst samenspeelden. Ik hoop dat het na de groepsfase beter begint te lopen, maar die halen zal nog heel lastig worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:38
iPodKiller schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:33:
Duitsland wint, vooral in dat mooie shirtje van hun.
Helaas denk ik ook dat Duitsland favoriet voor de titel is.
Nederland komt na Duitsland en Spanje.

Als alles meezit kunnen we het EK winnen, maar een tegenslag in de poule en het toernooi is voorbij.
Ik ga in ieder geval lekker met biertje kijken :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Overigens, ik denk zelf dat duitsland nu toch wat zwakker is dan een half of een heel jaar terug...

mentaal zijn de bayernspelers die toch het skelet van dat team vormen behoorlijk aangeslagen..
Schweinsteiger en Lahm gaat het momenteel niet goed, schweinsteiger heeft zelfs een behoorlijk rot half jaar met veel blessure's en ook nu is hij niet blessurevrij.
Müller is ook dit hele seizoen niet in de vorm waarin hij twee jaar terug wél zat..
defensief is duitsland zeer kwetsbaar, wat de zwitsres recentelijk bewezen (toen wel zonder Badstuber, Lahm en Neuer maar overall was daar wel te zien dat duitsland daar zeer kwetsbaar en een beetje de weg kwijt was)

veel zal aankomen op Özil, maar ik betwijfel of hij werkelijk een dragende rol kan vervullen.

hlemaal lastig zal worden dat in tegenstelling tot 2010 de verwachtingen die aand e duiste spelers hangen behoorlijk hoog zijn..
in 2010 verwachtte niemand veel van Duitsland, zeker niet nadat Ballack gebleseeerd raakte en het team vooral leek te bestaan uit erg onervaren jonge gastjes (5,6 basisspeler met nog geen 10 interlands aan ervaring)... Juist dat gaf hen de 'vrijheid' lekker te spelen en maakte ook dat missers (zoals een zwakke verliespot tegen Servie, die ze 0-1 verloren) snel vergeten werd...

De Top-favoriet-rol vervullen is gewoon wat anders en ik denk dat Duitsland, maar overigens ook Spanje dat als grootste probleem zullen hebben..
het is ook een flinke druk en zo'n toernooi wordt toch vaak ook grotendeels mentaal beslist.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:46:
Overigens, ik denk zelf dat duitsland nu toch wat zwakker is dan een half of een heel jaar terug...

mentaal zijn de bayernspelers die toch het skelet van dat team vormen behoorlijk aangeslagen..
Schweinsteiger en Lahm gaat het momenteel niet goed, schweinsteiger heeft zelfs een behoorlijk rot half jaar met veel blessure's en ook nu is hij niet blessurevrij.
Müller is ook dit hele seizoen niet in de vorm waarin hij twee jaar terug wél zat..
defensief is duitsland zeer kwetsbaar, wat de zwitsres recentelijk bewezen (toen wel zonder Badstuber, Lahm en Neuer maar overall was daar wel te zien dat duitsland daar zeer kwetsbaar en een beetje de weg kwijt was)

veel zal aankomen op Özil, maar ik betwijfel of hij werkelijk een dragende rol kan vervullen.

hlemaal lastig zal worden dat in tegenstelling tot 2010 de verwachtingen die aand e duiste spelers hangen behoorlijk hoog zijn..
in 2010 verwachtte niemand veel van Duitsland, zeker niet nadat Ballack gebleseeerd raakte en het team vooral leek te bestaan uit erg onervaren jonge gastjes (5,6 basisspeler met nog geen 10 interlands aan ervaring)... Juist dat gaf hen de 'vrijheid' lekker te spelen en maakte ook dat missers (zoals een zwakke verliespot tegen Servie, die ze 0-1 verloren) snel vergeten werd...

De Top-favoriet-rol vervullen is gewoon wat anders en ik denk dat Duitsland, maar overigens ook Spanje dat als grootste probleem zullen hebben..
het is ook een flinke druk en zo'n toernooi wordt toch vaak ook grotendeels mentaal beslist.
Ja heb je mooi gezegd. Ik heb ook minder vertrouwen in Duitsland gekregen. Het zal ze ook zeker niet makkelijk afgaan, maar Duitsers zijn wel Duitsers. Als ze op een toernooi spelen kunnen ze zich als geen ander focussen. Ze zijn dan wel minder dan eerst en ze praten zichzelf ook wat teveel naar de titel toe. En het is daarnaast ook nog steeds een jonge ploeg die zichzelf ook wat kan overschatten. Met hun verdediging zal het lastig voor ze zijn om de titel te winnen.

Spanje mist vooral aanvallende kracht. Torres is nu wel aardig in vorm, maar Villa missen is een groot gemist. Hij is iemand die een wedstrijd kan openbreken. Ze missen daardoor veel doelpunten sinds hij ook hun alltime topscoorder is. Toch zijn hun de te kloppen ploeg.

Maar welke ploeg zie jij dan de meeste kans maken?

Persoonlijk denk ik dat Frankrijk sterk gaat meedoen en dat er heel wat voor nodig is om hun te stoppen. Ribery, Benzema, Nasri en Ben Arfa en goede middenvelders, maken dit een gevaarlijke ploeg.

En toch denk ik dat mits het lekker gaat lopen, NL toch een goede kans maakt om te winnen hoor. Alleen is dat defensieve middenveld een groot struikelblok. We zullen zien hoe dat uit gaat pakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
NL - Denemarken: 1-2
DLD - Portugal : 1-2
DK - Portugal: 1-1
NL - DLD: 2-2
Portugal - NL: 1-3
DK - DLD: 1-3

Poulfase:
1. DLD - 4pnt, doelsaldo: 6-5=+1
2. NL - 4pnt, doelsaldo: 6-6=0
3. Denemarken - 4pnt, doelsaldo: 4-5=-1
4. Portugal - 4pnt, doelsaldo: 4-5=-1.

Verliezen van Denemarken, gelijk tegen Duitsland en winnen van Portugal. En de anderen winnen er ook een, spelen er een gelijk en verliezen er een :P Op doelsaldo gaan DLD/NL dan door. Dan krijg je in groep A: Polen 1, Rusland 2.In groep C zie ik Kroatië nog wel tweede eindigen en Spanje eerste. In groep D zie ik eerder Frankrijk eerste eindigen, gevolgd door Engeland op 2.

Kwart-finales:
Polen - Nederland: 0-1, saaie wedstrijd, geen mooi voetbal. Gewoon resultaat wat telt!
Duitsland - Rusland: 3-0, Rusland wordt van het veld geveegd :P
Spanje - Engeland: 2-1, maar het winnende doelpunt valt pas heel laat.
Frankrijk - Kroatië: 4-2, een open, aanvallende, leuke wedstrijd :)

Halve finales:
Nederland - Spanje: oi, revanche 8) 1-0, niet van harte maar Spanje kan afzwaaien.
Duitsland - Frankrijk: gaat leuk worden die wedstrijd. 3-3, verlenging mondt uit in penals und keine schade Deutschland alles ist vorbei, maar quelle horreur les bleu ont dit: adieu :+

Finale:
Nederland - Duitsland: zoals het hoort :> 2-2, verlenging en penals.. Stekelenburg maakt een mooie redding waarna Robben zich revancheert door de winnende penal erin te knallen.

Winnaar: NL :)F
Tweede: DLD
Derde: Frankrijk, dat team gaat zoals DLD speelde op het vorige EK en verslaat Spanje.
Vierde: Spanje.

Kortom: geen mooie doelpuntenregen van Oranje, het zal niet van harte gaan en toch rollen ze weer mooi de finale in zoals de vorige keer tegen Spanje, nu DLD. Die nieuwe octopus zal het beter moeten uitwijzen :+ Met resultaatvoetbal zullen we ditmaal effectief de titel in de wacht slepen.

/me Joosie200 blijft het leuk vinden om mee te doen aan zulke poules. Maarja, das meer onder het mom: de wens is de vader van de gedachte... O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 31-05-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:03:
Ik vind NL super mooie shirtjes hebben. Vooral het uitshirt vind ik het aller mooiste tenue zijn. Straalt echt veel ontzag uit. Thuis shirt vind ik vooral de kleur oranje mooi. Niet van dat felle, maar nu warme oranje kleuren en het schijnt op het aller eerste shirt gebaseerd te zijn, die vlakken. Nou dat is toch wel cool zo'n back to the roots idee? Ik vind het hele mooie shirts hoor
Dat is jou mening(gelukkig). Want ik vind Nike gestoord aan het worden, die nieuwe tenues van Nederland lijken met trainingsshirtjes. Afschuwelijk lelijk.

Kijk arsenal, manutd en barca, echt lelijke shirtjes van Nike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Joosie200 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:28:

Derde: Frankrijk, dat team gaat zoals DLD speelde op het vorige EK en verslaat Spanje.
Vierde: Spanje.
Er is geen wedstrijd om de derde/viede plek op het EK, gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:13
Ik denk dat de "groten" geen van allen gaan winnen maar dat een onderschatte 2e rangs europees kampioen word, net zoals Griekenland een paar jaar geleden.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJVL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:50:
Ik denk dat de "groten" geen van allen gaan winnen maar dat een onderschatte 2e rangs europees kampioen word, net zoals Griekenland een paar jaar geleden.
Dat zou wel grappig zijn ja. Wie denk je dat dat zou kunnen? Ierland misschien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:13
Inderdaad Ierland, Kroatie, Griekenland of misschien wel Rusland.
Lijkt me echt geweldig...

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, nou ik weet nog wel toen Griekenland won. Het was knap dat ze die uitslagen neerzette, maar het spel was ultra defensief en af en toe uit de counter sloegen ze toe. Verder niet heel interessant om naar te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Joosie200 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:28:
NL - Denemarken: 1-2
DLD - Portugal : 1-2
DK - Portugal: 1-1
NL - DLD: 2-2
Portugal - NL: 1-3
DK - DLD: 1-3

Poulfase:
1. DLD - 4pnt, doelsaldo: 6-5=+1
2. NL - 4pnt, doelsaldo: 6-6=0
3. Denemarken - 4pnt, doelsaldo: 4-5=-1
4. Portugal - 4pnt, doelsaldo: 4-5=-1.
Er zit een klein rekenfoutje in, Nederland zou maar vijf tegengoals hebben. (2+2+1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:11:
Mja, nou ik weet nog wel toen Griekenland won. Het was knap dat ze die uitslagen neerzette, maar het spel was ultra defensief en af en toe uit de counter sloegen ze toe. Verder niet heel interessant om naar te kijken
Chelsea heeft er de CL mee gewonnen, dus wat dat betreft kan het een verrassend/vervelend jaar worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/2824173/engeland-zonder-lampard-ek.html
Lampard gaat ook niet mee. Het wordt voor de engelsen nu wel erg lastig om de volgende ronde te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frankrijk is nu 20 wedstrijden ongeslagen.. Een goede titelfavoriet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:10:
Frankrijk is nu 20 wedstrijden ongeslagen.. Een goede titelfavoriet?
Inderdaad een mooie serie, maar ik denk niet dat ze het EK gaan winnen. De halve finale moet wel haalbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Dit vraagt om een poll.

Poll: Wie wint het EK?
Denemarken
Duitsland
Engeland
Frankrijk
Griekenland
Ierland
Italië
Kroatië
Nederland
Oekraïne
Polen
Portugal
Rusland
Spanje
Tsjechië
Zweden
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=380965&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:02
Kroatië, mark my words!

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 20:19

duderuud

Sliden is koel

Polen hoop ik

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Afbeeldingslocatie: http://www.castrolfootball.com/resources/images/team-hubs/widget_route.php?team=900002&pos=2nd
Nederland eindigt 2e in de groep, waarbij ze van Denemarken en Portugal winnen maar tegen Duitsland verliezen.

Vervolgens kunnen we 3 keer revanche nemen door Rusland in de kwartfinale uit te schakelen en ze even laten weten hoe het voelt om uitgeschakeld te worden in de kwartfinale.

Daarna even wraak nemen op Spanje vanwege de WK finale.

En als kers op de taart de Duitsers dit keer wel verslaan en de beker is van ons! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd, dat scenario verteld ik hierboven ook al. Zou HET ideale scenario zijn, droom scenario. Wat dat betreft maar even expres van Duitsland verliezen vind je niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

KopjeThee schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:56:
Dit vraagt om een poll.

Poll: Wie wint het EK?
Ierland (1)
Wie heeft er op Ierland gestemd? 8)7

Ik denk dat Duitsland kampioen wordt. Van een land als Rusland verwacht ik ook dat ze ver komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

http://www.spitsnieuws.nl...kans-op-het-kampioenschap
Wat vinden jullie hiervan?

Ik zie het eerder zo:
50% kans dat we de groepsfase doorkomen. (2 van de 4 gaan door, dus 2/4de).
6,25% kans dat we kampioen worden. (Slechts 1 van de 16 kandidaten wordt kampioen, dus 1/16de).
(of: 50% dat we de groepsfase doorkomen, 50% kans de wedstrijd daarop dat er gewonnen wordt -> 50% van 50% is 25%. 50% daar weer van is 12,5% en dan sta je inmiddels in de finale. Kans dat je die wint is 50% dus 50% van 12,5% is 6,25%).
:)F *O*

[ Voor 4% gewijzigd door GS88 op 04-06-2012 17:01 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 18:16
1. Duitsland - Mijn inziens het beste "team". Ook individueel zeer goede spelers als Ozil, Muller, Kroos en noem ze maar op.

2. Nederland - Spelers in goede vorm en als ploeg redelijk in vorm. Mede doordat Spanje er zwakker voorstaat acht ik Nederland betere kansen te hebben dan Spanje.

3. Spanje/Frankrijk - Ik kies hier voor 2 ploegen. Spanje omdat ze op papier nog steeds sterk zijn ondanks dat ze Puyol en Vila, samen met Xavi de bepalende spelers, missen. Maar zodoende acht ik Frankrijk ook als kanshebber. Jaren een dipje gehad maar ik ben er van overtuigd dat de huidige selectie aardig wat in zijn mars kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05
Ik denk Spanje, iedereen schrijft Spanje af maar als het er op aan komt gaat het daar wel rollen. Topscorers aanwezig of niet ;)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Portugal, puur omdat de rest zo standaard is, al gun ik ze het niet, ik ga toch voor Portugal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 12-08 16:38

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ik verwacht ook dat Portugal het toernooi gaat winnen, puur en alleen omdat het klootzakken zijn die er vaak staan wanneer het moet. :Y

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Tsjipmanz schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:31:
Ik verwacht ook dat Portugal het toernooi gaat winnen, puur en alleen omdat het klootzakken zijn die er vaak staan wanneer het moet. :Y
als er een land is dat eigenlijk al bijna 20 jaar onderpresteerd op werkelijk uiteindelijke eindtoernooien (en niet bij jeugd-WK's waar ze juist ontzettend veel gewonnen hebben), is het Portugal wel..

DE laatste wedstrijden heeft Portugal trouwen slechts eenmaal gewonnen (een belangrijke want de kwalificatie tegen Bosnie -Herzegowina, maar geen al te moeilijke wedstrijd, al maakten ze het zichzelf nog heel moeilijk)
verder tweemaal verloren en driemaal een bloedeloze 0-0

[ Voor 23% gewijzigd door RM-rf op 06-06-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:15

Nox

Noxiuz

Dunno if repost, maar deze vent zegt het te weten. Koekjes voor degene die ziet waarom het niet kan (en Nederland op een is een goede maar niet een geldige reden :+)

Afbeeldingslocatie: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/523507_416802458351075_1512419059_n.jpg

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Laatst online: 12-08 16:38

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

RM-rf schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:33:
[...]

als er een land is dat eigenlijk al bijna 20 jaar onderpresteerd op werkelijk uiteindelijke eindtoernooien (en niet bij jeugd-WK's waar ze juist ontzettend veel gewonnen hebben), is het Portugal wel..

DE laatste wedstrijden heeft Portugal trouwen slechts eenmaal gewonnen (een belangrijke want de kwalificatie tegen Bosnie -Herzegowina, maar geen al te moeilijke wedstrijd, al maakten ze het zichzelf nog heel moeilijk)
Klopt, maar resultaten in de voorbereiding zeggen mij niet zoveel. Het laatste WK hadden ze de pech om in de achtste finales nipt te verliezen van de latere kampioen. Ik zie ze toch nog steeds als een gevaarlijke outsider. Maar goed, de tijd zal het leren, om er maar eens een cliché tegenaan te gooien

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
NoxiuZ schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:02:
Dunno if repost, maar deze vent zegt het te weten. Koekjes voor degene die ziet waarom het niet kan (en Nederland op een is een goede maar niet een geldige reden :+)

[afbeelding]
Hij zegt toch niet dat het de top 4 wordt ;) . Heb zelf ook (als eerste :P ) Spanje in de poll ingevuld, Duitsland allemaal leuk en aardig maar Spanje heeft nog altijd het beste middenveld. T.o.v. 2010 is Klose er niet bij, Schweinsteiger waarschijnlijk niet en Muller uit vorm. Beste spelers van Dortmund zijn allemaal Polen :D
Maar mischien moet ik de DLD selectie er eens bij pakken ...
RM-rf schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 17:33:
[...]als er een land is dat eigenlijk al bijna 20 jaar onderpresteerd op werkelijk uiteindelijke eindtoernooien (en niet bij jeugd-WK's waar ze juist ontzettend veel gewonnen hebben), is het Portugal wel..

Volgens mij valt dat wel zwaar mee van die jeugd WK's. Ooit was er de gouden generatie met Joao Pinto en Fernando Couto, Figo en Rui Costa & Co. en die zijn respectievelijk kampioen geworden in '89 en '91. Zie nog een derde plek in '95 en dan pas weer die van afgelopen jaar waar ze tweede werden. Ze staan daarmee wel weer 3e op de meest succesvolle landen lijst na Argentinie en Brazilie 8) . Nederland is in geen velden of wegen te bekennen :+ , zelfs Qatar en Australie hebben t beter gedaan ...

[ Voor 41% gewijzigd door apis29 op 06-06-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

apis29 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:39:
[...]

T.o.v. 2010 is Klose er niet bij
Huh, hij is er toch gewoon bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Reiben schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:19:
[...]

Huh, hij is er toch gewoon bij?
:*) Ja zie het net, hij leeft nog :D . Is blijkbaar alweer fit (dacht eigenlijk dat ie na het WK al gestopt was met internationaal)... Maar dan nog als Badstuber (potentieel) basis is, is je verdediging niet veel beter dan Nederland? Heb je eigenlijk nu alleen Khedira om ze af te schermen ...

[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 06-06-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Klose heeft in de loop van de jaren een mooie reputatie als doelpuntenmaker opgebouwd. In 114 interlands was hij liefst 63 keer trefzeker.
Dat is nog eens een spits! De kans dat Duitsland het EK wint is nu toch wel fors toegenomen.
Klose, Gomez, Podolski en Muller... wat een aanval zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Vlassie1980 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 12:18:
[afbeelding]
Nederland eindigt 2e in de groep, waarbij ze van Denemarken en Portugal winnen maar tegen Duitsland verliezen.

Vervolgens kunnen we 3 keer revanche nemen door Rusland in de kwartfinale uit te schakelen en ze even laten weten hoe het voelt om uitgeschakeld te worden in de kwartfinale.

Daarna even wraak nemen op Spanje vanwege de WK finale.

En als kers op de taart de Duitsers dit keer wel verslaan en de beker is van ons! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Inderdaad het droomscenario voor Oranje dit EK.

[ Voor 5% gewijzigd door Fid3lity op 07-06-2012 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 10-09 15:40

Mystikal

It never hurts to help!

Wat mij opvalt is dat Nederland heel vaak verliest van de winnaar van het toernooi!

Er zijn mensen die het vast beter weten uit hun hoofd maar ik doe alvast een poging:

'94 - Brazilie - Nederland (3-2)
'96 - Frankrijk - Nederland (5-4) na strafschoppen
'98 - Brazilie - Nederland (4-2) na strafschoppen
'00 - Italie - Nederland (3-2) na strafschoppen
'02 - Geen Deelname
'04 - Portugal - Nederland (2-1)
'06 - Portugal - Nederland (1-0)
'08 - Nederland- Rusland (1-3)
'10 - Nederland - Spanje (0-1)

Toch maar even opgezocht, valt het toch nog tegen. Sterker nog, mijn hele gevoel sloeg nergens op 8)7

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:27

aapelite

Do the kirby!

Mystikal schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:54:
Wat mij opvalt is dat Nederland heel vaak verliest van de winnaar!

Er zijn mensen die het vast beter weten uit hun hoofd maar ik doe alvast een poging:

'94 - Brazilie - Nederland (3-2)
'96 - Frankrijk - Nederland (5-4) na strafschoppen
'98 - Brazilie - Nederland (4-2) na strafschoppen
'00 - Italie - Nederland (3-2) na strafschoppen
'02 - Geen Deelname
'04 - Portugal - Nederland (2-1)
'06 - Portugal - Nederland (1-0)
'08 - Nederland- Rusland (1-3)
'10 - Nederland - Spanje (0-1)

Toch maar even opgezocht, valt het toch nog tegen. Sterker nog, mijn hele gevoel sloeg nergens op 8)7
Toch heb je gelijk. Als je verliest, doe je dat altijd van de winnaar :P

Ik denk overigens;

1 Spanje
2 Duitsland
3 Nederland

Ik denk dat Spanje wel kan winnen van duitsland zoals ze dat van Nederland deden. Niet mooi, maar wel effectief. nederland hoort wel in de top 3. We hebben veel kwaliteit in huis en er is geen reden om aan te nemen dat we niet zo hoog thuishoren.

[ Voor 16% gewijzigd door aapelite op 08-06-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brazilië gaat het EK winnen en Nederland die verliezen weer voor de zoveelste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
LOL @ hierboven.

Ik gok op Frankrijk, en hoop Nederland.

[ Voor 90% gewijzigd door teupje op 08-06-2012 16:19 ]

http://steamcommunity.com/id/teupje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:26
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:18:
Brazilië gaat het EK winnen en Nederland die verliezen weer voor de zoveelste keer.
Brazilië op het EK? 8)7

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja waarom niet, doen toch wel meer landen mee die niet bij de Europese unie horen hoor, dat zie je op Euro song festival ja ook.

Maar het was een grapje hoor, wou eigenlijk een andere land noemen maar dat was niet grappig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:08
Ik vind het grappig dat bijna niemand Frankrijk als kanshebber benoemd.

Ik denk dat de finale tussen Frankrijk en Duitsland gaat, mensen onderschatten het Franse elftal behoorlijk, maar er spelen behoorlijke spelers die flink op dreef zijn. Nederland zal er in de halve finale wel uitvliegen, als het niet eerder is.

offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:22:
Ja waarom niet, doen toch wel meer landen mee die niet bij de Europese unie horen hoor, dat zie je op Euro song festival ja ook.[/quote]

Eurovisie songfestival heeft niks met Europa te maken, maar is van de EBU waar ook een aantal landen buiten europa aan deelnemen.

[ Voor 38% gewijzigd door bakakaizoku op 08-06-2012 16:25 ]

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me lachen als de finale weer tussen Spanje en Nederland is en ze dan weer verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:25:
Lijkt me lachen als de finale weer tussen Spanje en Nederland is en ze dan weer verliezen.
Er gaan geruchten dat dit ook weer de finale wordt. Dan winnen wij met 2-0 natuurlijk. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Laatst online: 25-07 15:35

Strikie

Athletics

:)F Ik zet mijn geld op Nederland :)F

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
NoxiuZ schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:02:
Koekjes voor degene die ziet waarom het niet kan
geef mij die koekjes dan maar. Het wordt erg lastig om drie ploegen uit de zelfde poule bij de laatste vier te hebben...
Mystikal schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:54:
Wat mij opvalt is dat Nederland heel vaak verliest van de winnaar van het toernooi!
je gevoel was toch niet zo onaardig, zeker niet als je wat verder terug kijkt, denk niet dat er andere landen zijn die zo'n lijstje hebben: in 74', '76, '78, '90, '92, '94 en '10 is Nederland uitgeschakeld door de uiteindelijk kampioen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:36
1. Duitsland
2. Spanje
3. Rusland
4. Portugal

NL gaat er tijdens de groepsfase uit.
DL heeft zeer talentvolle spelers, spelen aanvallend en tegelijkertijd degelijk voetbal. Özil wordt de speler van dit EK. Portugal heeft een sterke aanval tegenover een relatief zwakke verdediging van NL. Met oa Pepe achterin zullen ze van Persie en co weten af te stoppen. Ronaldo en Nani zullen onze backs helemaal zoek spelen en Vlaar en Heitinga zullen onvoldoende meedekken.

Ik denk dat Kuyt de sleutel is tegen DL om oa Lahm als opkomende back te stoppen en Willems te helpen bij Ronaldo. Daarnaast kan hij zijn tegenstander helemaal stuk lopen om een invaller vervolgens het te laten afmaken.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:18:
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:26:
[...]

Er gaan geruchten dat dit ook weer de finale wordt. Dan winnen wij met 2-0 natuurlijk. :o
Ik vrees van niet... Duitsland zal zeker in de finale zitten.

[ Voor 36% gewijzigd door electrom op 10-06-2012 10:28 ]

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
electrom schreef op zondag 10 juni 2012 @ 10:27:
[...]

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

[...]

Ik vrees van niet... Duitsland zal zeker in de finale zitten.
Heeft de uefa dit al besloten? Moeten ze nog wel de wedstrijden spelen, of gewoon meteen finale?

Do what you love, do it often

Pagina: 1