heb je ook een filling vid?? die vind ik altijd awsome met dit soort builds!!
Verder is het weer een build om van te genieten!!!!
Thanks, vullen is ook gedaan nu alleen nog de bekabelingGerGio schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:39:
Aa Kier deze update ziet er geweldig uit
Het wordt een mooi project en ik kan niet wachten op de eind picture. Ik moet wel zeggen je hebt zeker je eigen stijl welke overigens wel ervoor zorgt dat je mooie mods bouwt
KUTGW.
Dank uGeforce660 schreef op maandag 24 september 2012 @ 00:57:
Dit is echt nice! Heel mooi gemaakt! Zou het zelf echter niet kunnen![]()
Mooi werk!
Thanks,MdemiC schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:58:
heb je ook een filling vid?? die vind ik altijd awsome met dit soort builds!!
www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
Hiervoor gebruik ik matzwart plak vinyl van ultimatetuning.nlmasauri schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:35:
Welk materiaal heb je gebruikt of hoe heb je het rode acryl zwart gemaakt ?
Dmv een plaatje ofzo want daar kom ik maar niet aan uit:-p
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
DankLinkeLouie schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:48:
Kier, hulde! wat een prachtige kast weer, en weer in die mooie strakke en 'cleane' stijl die je altijd hanteert!
Neem aan dat je nog wel wat gaat doen aan de kabels in de achterkant van je kast? verder echt prachtig, dank je wel!
Lol, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, en daar komt bij dat dit precies de kleur is van het mat zwart die 90% van de kasten is. Daar komt ook nog bij dat ik een hekel aan paintjobs heb. Dit is snel toegepast, hoeft niet te drogen en is na redelijk kras bestendigmasauri schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:52:
Thx voor je antwoord, ik dacht gewoon te ver na:-p
Ziet er echt wel mooi clean en strak uit ja!
You got meF.West98 schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:31:
Busted! Je 24-pins is nog niet aangeslotenIk dacht al, waarom is het zó clean
oh wacht. Geen enkele kabel is aangesloten
Thanks, ik moet toegeven dat het plex iets te vel is vergeleken met het rood van de liquid en het rode van de mobo accessoiresFordox schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:01:
wauw ik hou van je cpu blok, hoe die buizen mooi naar boven lopen en vooral dat mat doorschijnende acryl met de geweldige kleur rood erbij
zelf vind ik nu die plexi er een beetje vel over komen in tegen stelling tot de rest.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
[ Voor 42% gewijzigd door Aardwolf op 29-09-2012 08:32 ]
Thanks PixelPixeltje schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:57:
Wat een afwerkingsniveau weer.. petje af!
Tot nu toe geen meuk gezien in mn loops met de EK coolant. De aurora zou ik zeker niet toepassen voor huis tuin en keuken gebruik maar meer voor presentatie doeleinden. Eerlijk gezegdt ben ik niet echt fan van Mayhem. We hebben denk ik allemaal de foto's wel gezien van K3nny's rig en de reactie van Mayhemmarcel87 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 08:25:
Holy shit! Wat een pracht van een machine wordt dit... hehe mooie build zover!
Hoe verhoud zich eigenlijk die EK coolant tot bijv. de beruchte Mayhems Aurora die zooi achterlaat op tijd van duur?
https://www.facebook.com/DutchLionCustomising
Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)
Begrijp je twijfel, er zal gerust na een tijd meuk ontstaan maar dat is met vrijwel alle vloeistof+kleur toevoegingenmarcel87 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:27:
Oké dank je voor je reactie! Hopen dan dat dit niet vastkoekt in de hoekjes. Eigenlijk ben ik door het zien van die foto's van Kenny @ HF een beetje huiverig geworden van gekleurde vloeistoffen, maar misschien valt het dan dus toch mee.
Zit trouwens die onderste case bij jouw en nu vast aangeschroefd of kan je die heel gemakkelijk er onderuit halen en heb je daar nog snelkoppelingen in je loop zitten, bijvoorbeeld als je bij je rads moet oid?
Yup geen lekkage, stond er zelf ook van te kijken, vooral omdat ik een hoop rotery's heb gebruikt waarvan het merendeel EK rotery's. Voorgaande builds heb ik over het algemeen Bitspower rotery's gebruikt waar altijd wel 1 of twee lekkende bijzaten. Bij de EK rotery's heb ik er nog niet een gehad...top spul dus.Hukkel80 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:00:
Heb je geen enkele lekkage gehad? Dan werkt je systeem dus super. Echt ook heel erg tof dat je uitleg gegeven hebt omtrent je werkwijze van de crystal links. Super!
Thanksmarquis schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 13:11:
Hey Kier, wat een juweeltje! Super gemaakt in die twee kleuren.![]()
Lol....Logisch, Hij komt echt jouw kant op als ie klaar is
[ Voor 12% gewijzigd door kier op 10-10-2012 18:40 ]
ThanksRubm93 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:46:
Prachtig! Heel erg mooi!
Lol, dak moet eraf om hem te verplaatsen, photoshoot word dus ook niet in studio maar gewoon op mn zoldertje.jip_86 schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:32:
Wat een beest, volgende job word modden van een heftruck om dat ding te verplaatsen?
Thanks HukkelHukkel80 schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:46:
Prachtige bouw Kier.
Wat ik nog het mooiste vindt aan deze bouw is de lijnen overal door de bouw. Door de strakke plexi buizen, de enkele rode plexi platen zijkanten, de enkele rode sleeving per stekker, echt heel erg strak.
Het enige dat ik niet mooi vind is op de voorkant op het onderpaneel dat stripje. Nu lijkt het net een laatje.
Hoe is nu de koeling? Omdat de buizen een binnen diameter hebben van 8mm. Heb je de cpu overclocked? Ik ben benieuwd naar temperaturen.
flickr - WOT Profile - Game PC
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq