Koptelefoon Aanschaffen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgoos
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:57
Beste allemaal,

Nu ik (eindelijk) de knoop heb doorgehakt een spotify premium account heb aangeschaft wordt het ook echt tijd om eens op een goede manier muziek te gaan beluisteren. Ik wil graag een goede koptelefoon aanschaffen. Echter, ik ben helemaal niet thuis in de wereld van koptelefoons en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Een beetje goede bass wordt erg gewaardeerd en het budget ligt rond de 70,00. Kan natuurlijk altijd hoger als er daadwerkelijk een groot verschil in kwaliteit is.

Alvast bedankt,
WGoos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Voor headphones is 70 euro niet heel hoog. Maar wat "extra" bass betreft, zijn mijn ervaringen met sony in deze prijsklasse goed te noemen (overigens wel maar 1 headset).
Maar laat ik de komende 10 posts maar even voor zijn: ik zou vooral eens langs een paar winkels gaan en luisteren, want geluid is echt te persoonlijk om op iemand anders advies in te gaan.

Wel houden merken meestal vast aan een bepaald klankbeeld, vandaar dat je mensen vaak terug ziet komen op dezelfde merken waar ze goede ervaringen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
En hier rondneuzen natuurlijk. :) Het grote Headphones topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgoos
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:57
Gelijk maar naar de winkel gereden! Paar koptelefoons beluisterd en bij de Philips CitiScape SHL5905BK uitgekomen. Wat een verademing om lekker achter de computer te luisteren. Iemand een idee hoe ik via de computer het geluid nog mooier kan krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:58

mr.paaJ

generatie cmd+z

Een paar dingen die je kan doen: alle geluidsverwerkingen uitzetten in je geluidskaart-menu, goede (externe) geluidskaart of DAC en een hoofdtelefoonversterker.

liever de tong gebrand dan lauwe soep