Fout in éóúíüïëä

Pagina: 1
Acties:

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het valt met op dat als je in een post op T.net in een stukje \me de grijze tekst stopt en de zwarte tekst verder gaat als je leestekens gebruikt buiten de 'standaard' tekens, hebben meer mensen daar problemen mee?
Voorbeeldje:
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=287139
(heb mijn eigen post's maar zonder gedaan, maar het is wel storend)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik zie een nog veel irritantere bug, namelijk dat de ampersand && niet goed uit de URl komt.
Errug leuk als je zo'n link plakt. En het heeft wel normaal gewerkt..

[edit] en nog een leuke is dat als MySQL weer eens een slok koffie neemt op het moment dat je post het volgende gebeurt:
Je post je antwoord alsnog, maar in de draad wordt je posting niet opgeteld en het topic komt dus ook niet naar boven toe.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:58

Booster

Superuser

Zie ook deze ouwe thread hiero.

Toen werd er niet door een developer gereageerd.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik zie een nog veel irritantere bug, namelijk dat de ampersand && niet goed uit de URl komt.
Is al een tijdje bekend:
Op vrijdag 09 maart 2001 20:31 schreef Arjen het volgende
Het & probleem heb ik nog niet helemaal door..
(en nu kennelijk nog steeds niet)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

:+
'tis druk zullen we maar zeggen ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Die fout in de '/me'-tag ligt aan de serverconfig. Het speelt zowel op GoT als op tweakers.net sinds de serverchange en aan de scripts is wat dat betreft niks veranderd.

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Op maandag 26 maart 2001 21:29 schreef Jorma het volgende:
Die fout in de '/me'-tag ligt aan de serverconfig. Het speelt zowel op GoT als op tweakers.net sinds de serverchange en aan de scripts is wat dat betreft niks veranderd.
Dan moeten de scripts verbeterd worden, je kunt me niet wijsmaken dat zoiets alleen kan als de server er speciaal voor ingesteld is..

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:58

Booster

Superuser

Wow... hoor ik daar een developer posten? :)

Anyway, als je de server-config de schuld geeft, dan denk ik ook dat je het probleem wat beter moet kunnen beschrijven...

Komen dat soort probs meer voor dan?
En waar ergens in de server-config zou de fout dan zitten?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Onno
  • Niet online
Nou, laat dan even een diff op de config bestanden los en fix het...

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op Rick afschuiven is gewoon het makkelijkst...

Zelfde voor die e-mailadressen, het kan idd ook door Rick worden opgelost, maar zoals we nu in de afgelopen tijd hebben kunnen zien gaat dat niet snel. Er zijn zat andere oplossingen te verzinnen waarvoor je alleen jullie eigen scripts wat hoeft aan te passen.

Maarja.. negeren is makkelijker dan oplossen schijnt het Topix-motto te zijn, helaas...
Pagina: 1