Tja, zoiets komt wel vaker voor. Je kunt je eigen posting weer opschonen door de [tags] in de zin te verplaatsen bij de edit.
Zie je wel
Zie je wel
Verwijderd
Kan iemand hier even naar kijken, dan kan deze draad in de trashbin, samen met de draad op TMF.
/me bumps along
/me bumps along
Op donderdag 08 februari 2001 17:15 schreef ecteinascidin het volgende:
Tja, zoiets komt wel vaker voor. Je kunt je eigen posting weer opschonen door de [tags] in de zin te verplaatsen bij de edit.
Zie je wel
Volgensmij is het nu de zoveelste keer dat er iets mis is met het / me-script...
Kunnen we niet een wedstrijd uitschrijven dat de mensen die het altijd zo goed weten met hun talenten eens loslaten op het 'perfecte' / me-scrippie?
Verwijderd
*bump*
Voor het geval iemand het nog niet wist: Booster heeft een probleem en wil graag aandacht.
Best moeilijk: twee draden hoog houden
Voor het geval iemand het nog niet wist: Booster heeft een probleem en wil graag aandacht.
Naja, aandacht...Op donderdag 08 februari 2001 17:36 schreef TgF het volgende:
*bump*
Nah vooruit, ik wil aandacht
Anyway, het is niet echt actief met moddereters en admins hier geloof ik vandaag?
Nou... volgensmij gaat de / me er helemaal uit want ik zie nog geen reactie
Als ik iets stoms heb opgemerkt over die / me dan wil ik het ook weten hoor...
Zullen we 'm maar vertellen dat de / me is vervangen door een /ignore?Op zaterdag 10 februari 2001 17:11 schreef Booster het volgende:
Nou... volgensmij gaat de / me er helemaal uit want ik zie nog geen reactie
Edit: verkeerde gekwoot
Pagina: 1