Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!
Swordlord in 'reviews: Intels 330 Series-ssd's: betaalbare snelheid'
Je hoeft dus geen aparte topics hiervoor aan te maken voor aanschaf advies.
Voor goed advies ga je naar het SSD aanschaf topic, daar is genoeg aanschaf informatie te vinden.Door Swordlord, woensdag 9 mei 2012 15:48
Nee die wil je niet...
De Kingston V200 is niet meer in productie en is overal voor dumpprijzen beschikbaar tegenwoordig, omdat deze drive een fundamenteel groot probleem heeft met zijn firmware en bijna 100% van alle drives treft..
Na korte tijd verminderd de performance van dit product dermate drastisch dat hij gewoon bijna niet meer bruikbaar is. Dit probleem is erkend door Kingston maar er is nooit een firmware update voor gekomen, ze hebben simpelweg dit product uit productie genomen omdat het zo defect blijft te zijn.
Winkels hebben nog stocks van deze drive en willen deze maar al te graag kwijt.
Maar deze SSD moet je absoluut dus niet kopen... Ondanks zijn prijs.
Edit 1:
Voor meer informatie hierover:
http://forum.notebookrevi...performance-problems.html
Je hoeft dus geen aparte topics hiervoor aan te maken voor aanschaf advies.
[ Voor 8% gewijzigd door Swordlord op 09-05-2012 20:12 ]
Anoniem: 454708
Zie hierboven. 't antwoord is overigens nee. Is een trage SSD. Wil je toch bij Kingston blijven neem dan de V+200maartenford schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:56:
Hallo tweakers,
Ik ben van plan een ssd te kopen voor in mijn laptop
Ik vond deze wel wat : pricewatch: Kingston SSDNow V200 Notebook Upgrade Kit 256GB
Leek me niet te duur
Is Kingston een goed merk met SSD's??
Is deze ssd in werkelijk hij net zo snel als bijv. een Samsung 830??
alvast bedankt
Wat moet ik kopen topic's zijn al een poosje niet meer gewenst en al helemaal niet als er zelf niet al wat onderzoek gedaan is. Had je namelijk wel enige eigen onderzoek gepleegd, dan was je gegarandeerd dit sticky topic tegen gekomen: [BBG aanschaf] SSD en had je het antwoord hoogst waarschijnlijk al geweten. Dit topic gaat dan ook op slot.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Dit topic is gesloten.