Toon posts:

BoomCase

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Je ziet het goed, een boomcase!
dat is wat ik binnenkort wil gaan maken.
ik heb al een beetje rond zitten loeren naar andere topics en ik weet nu precies hoe ik het ga doen!
ik wil een Philips SPA5300 in een koffer stoppen! (portable)
de Philips SPA5300 heeft een subwoofer en 2 stereospeakers, ook zit er een schakelaar op en er zit al een versterker in.

toch heb ik 1 belangrijke vraag :
de Philips SPA5300 heeft een 220v stekker, kan ik deze ombouwen tot een 12v om aan een 12v accu aan te sluiten???

Graag zou ik wat informatie er over willen, heb er eigenlijk nog niks over op het forum gevonden!
Groetjes Peter

• ikke26
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:10
Past deze vraag niet beter in het kistradiotopic dat hier voor bedoelt is?

Als er een DC 12V voeding bij zit, dan kun je die gewoon vervangen door een accu en klaar is kees.
Je zult toch echt wat meer moeite moeten doen en met wat meer informatie over de brug moeten komen voordat je daar een goed oordeel over kan vellen.

Zit de voeding ingebouwd dat kan je misschien die bypassen en als de output DC 12V is is daarmee het probleem ook opgelost, is de spanning hoger, dan heb je misschien iets aan een step-up (of down) converter en dan kan het ook.

Met de informatie die je zo geeft valt er weinig te zeggen verder. Ik raad je aan eerst eens de kistradiotopics (diagonaal) door te lezen, dan vind je als het goed is zelf het antwoord op je vraag en leer je er ook nog wat van.

Verder zijn er zat voorbeelden in het kistradiotopic van het gebruik van computerspeakers om een kistradio te maken.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:22

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

En daar gaan we verder :)

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.