Toon posts:

Wat is een goed µATX moederbord voor de Phenom II 965?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik had een vraagje. Ik zit erover na te denken om een andere kast te kopen en de kast waar mijn oog op is gevallen heeft alleen de mogelijkheid om een micro-ATX moerderbord in te bouwen. Mijn vraag is nu deze: Wat voor micro-ATX moederbord raden jullie aan voor een AMD Phenom II 965?

Alvast bedankt!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02:17
http://tweakers.net/price...PuQwmNUhytAuRO_2BZN0zX9Q0

Doe je geluk op in de pricewatch, dit had je erg makkelijk zelf kunnen vinden.

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10-2025
je mag voortaan wel even zelf eerst wat onderzoek gaan doen voordat je klakkeloos een topic opent.
leest eerst even dit door: **LET OP** Welk moederbord moet ik kopen?

• Sniperzkillz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2023
Wat is je budget? Wat voor eisen stel je aan het bord? Lees zoals hierboven gezegd eerst dit **LET OP** Welk moederbord moet ik kopen? maar eens door

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

Verwijderd

Topicstarter
GewoonWatSpulle schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:10:
http://tweakers.net/price...PuQwmNUhytAuRO_2BZN0zX9Q0

Doe je geluk op in de pricewatch, dit had je erg makkelijk zelf kunnen vinden.
Daar had ik zelf al op lopen kijken, maar ik wilde weten of er mensen waren die er ervaring mee hadden..

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2012 18:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sniperzkillz schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:14:
Wat is je budget? Wat voor eisen stel je aan het bord? Lees zoals hierboven gezegd eerst dit **LET OP** Welk moederbord moet ik kopen? maar eens door
Ik dacht dat mijn eisen duidelijk waren. Ik zoek een goed micro-ATX moederbord voor een AMD Phenom II 965, de prijs maakt me niet uit

Verwijderd

Topicstarter
Maar please, ik wil graag advies, ik kom hier niet om te discussiëren..

• Sniperzkillz
Ok, maar wil je Crossfire/SLI draaien, overclocken? En hoeveel wil je eraan uitgeven?

[ Voor 25% gewijzigd door Sniperzkillz op 07-05-2012 18:20 ]

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:16:
[...]

Ik dacht dat mijn eisen duidelijk waren. Ik zoek een goed micro-ATX moederbord voor een AMD Phenom II 965, de prijs maakt me niet uit
Als je eisen duidelijk zijn, dan kan je makkelijk zelf door middel van de Pricewatch een mobo opzoeken, vervolgens van dat mobo wat reviews gaan lezen en een beslissing maken. We zijn hier een forum en geen helpdesk, dus verlaag ons hier aub ook niet naar. Eigen inzet is iets wat hier verwacht wordt voordat je een topic opent, maar jij wil een antwoord op een gouden schaaltje aangereikt krijgen en zo werkt het niet.

Verwijderd

Topicstarter
wft is dit voor shit? Ik kan merken dat het maandag is, laat ook maar :/

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-01 15:26
Idd, maandag, dan worden er nogal veel nutteloze topics geopend. :)

Zoals gezegd, gevalletje pricewatch.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:52:
wft is dit voor shit? Ik kan merken dat het maandag is, laat ook maar :/
Dit is geen shit, dit is gewoon hoe het hier werkt. Wil je je daar niet naar conformeren, dan raad ik je aan je heil ergens anders te zoeken. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Scroll omhoog. Ik vraag heel vriendelijk of iemand mij advies wilt geven over een micro-ATX moederbord voor mijn AMD Phenom II 965 processor. Ik stel verder geen eisen anders had ik die er bij gezet. Ik heb al op pricewatch gekeken, maar ik ben niet heel goed met het uitkiezen van zo'n moederbord, omdat het er nogal veel zijn, dus ik wil graag van een ervaren iemand weten wat hij/zij mij aanraadt. Is er iemand die mij hierbij kan helpen?

Verwijderd

Wat staat er dan in je berichtje van 18:16? Lees hieronder :

Ik dacht dat mijn eisen duidelijk waren. < dit is wat je zelf typt en nu heb je opeens geen eisen?

Daarnaast ben je door hardwarejunk ook al op een ander topic gewezen, dus doe daar eens wat mee.
Dit soort topic houden het meestal niet lang uit, aangezien dit soort topics gewoonweg niet toegestaan zijn, dus het is nu wachten tot het een moderator opvalt.

Verwijderd

Topicstarter
Please, ik kom hier niet om te discussiëren.., is er dan niemand die me wilt helpen?

Verwijderd

Dit is een FORUM!, wat denk je dat we hier doen? Juist...discusseren. Nogmaals het is geen helpdesk hier, wat snap je daar niet aan?
Bezoek nou eens dat topic wat hardwarejunk je aanraad, daar zal je je vraag kunnen stellen.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:31
De reden waarom je dergelijke reacties krijgt, is dat je nergens definieert wat voor jou een goed bord is.

De enige eisen die je stelt zijn compatibel met AMD Phenom II 965 en micro-ATX.
Aan deze eisen voldoen 15 moederborden. De goedkoopste daarvan is de Asrock 960GM-GS3 FX, en dan zijn we dus klaar.

Maar als je 4 DDR3 slots wil hebben, komen we op de MSI 760GM-E51 (FX).
Wil je nog een nieuwere south bridge? Geen probleem, de Asrock 880GM-LE FX heeft een 880G ipv de 760G.

Heb je het niet zo voor MSI of Asrock? Ga dan voor Asus of Gigabyte.

Ik zie in ieder geval het probleem niet echt hoor.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Sniperzkillz
Als er toch geen eisen zijn, neem dan deze pricewatch: Gigabyte GA-890FXA-UD7.

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

AMD µATX mobo
Keuze genoeg, om je keuze te bepalen moet je gewoon revieuws lezen, en daarop je mening baseren.

[ Voor 3% gewijzigd door J.S. Bach op 08-05-2012 11:24 ]

Johann Sebastian Bach

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Die is niet micro atx 8)7

Ontopic, als je een beetje 'nieuwe' features wilt (pcie2, sata600, usb3) blijven er 4 over.
http://tweakers.net/price...2073;285325;285033;285036

Vergelijk ze gewoon en kies er 1 uit.
Pagina: 1