Wijziging User Review - [ID sir serial] [sahmad]

Pagina: 1
Acties:
  • 903 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09 15:28

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Hallo Tweakers

Ik probeerde mijn Revodrive x2 240 te verkopen en kreeg een email van sahmad ( sahmad ) met daarin een bod van de vraagprijs!

Ik had in mijn advertentie ( V&A aangeboden: OCZ Revodrive 2x 240GB ) duidelijk mijn voorkeuren aangegeven betreffende verzendvoorkeur en betaalvoorkeur!
Vervolgens krijg ik via Dm een bericht waar in staat : brengen in Tilburg??? ik gaf aan dat ik alleen wou verzenden na betaling of hij kon de revodrive ophalen!

Ik heb na dik een week gevraagd wat de bedoeling was omdat hij toch een serieus bod had uitgebracht waarop ik als reactie kreeg : brengen in Eindhoven?? ... sorry maar ik was volgens mij vrij duidelijk in mijn voorkeuren (meerdere malen).

Na een tijd geen reactie meer te hebben gehad, heb ik deze tweaker een - beoordeling voor communicatie gegeven die in mijn ogen zeer terecht is zie ook : gallery: sahmad

Nu heeft meneer dit gezien en is op zijn tenen getrapt (erg raar als je zo handeld lijkt me) en heeft bij mij het volgende geschreven :

Hij is zeer onbetrouwbaar. Onduidelijk communicatie. Wat een rare naam serial??? Het is beter als je in toekomst iemand gaat bellen ipv e-mail versturen.

Ik blijk dus onbetrouwbaar (zie ook de rest van mijn feedback lol), ik heb een rare naam...mijn keuze lijkt me en wat heeft dit met onze (niet doorgegane) deal te maken en ik moet hem bellen omdat hij mij een email stuurt? (hij had ook mijn nummer kunnen vragen bij intresse)

Zie ook : gallery: sir serial

Ik zoek liever geen contact meer met deze "tweaker" omdat zijn reacties onduidelijk en soms onbegrijpelijk zijn, dus bij deze de vraag of jullie deze feedback weg willen halen!

(ik zal hem de link hiernaartoe DMmen maar weinig kans op een reactie!)

Gr: Arnold (sir serial)

EDIT: DM naar Sahmad gestuurd!

Hallo Sahmad

Ik zou je willen vragen om je feedback bij mij weg te halen! deze is in mijn ogen onterecht en gaat eigenlijk helemaal nergens over in mijn ogen.

De min beoordeling die ik bij jou zette lijkt me meer dan terecht omdat ik verzendopties duidelijk in mijn advertentie heb geplaatst en je toch door bleef gaan over dat ik hem langs moest brengen!

ik heb een forumbericht geplaatst om jou feedback weg te laten halen die kun je hier vinden:
Wijziging User Review - [ID sir serial] [sahmad]

Gr: serial

[ Voor 12% gewijzigd door sir serial op 04-05-2012 18:19 . Reden: dm met link gestuurd naar Sahmad ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Ik heb een reactie gehad van Sahmed (daarna was het weer stil)

Verzonden op zaterdag 05 mei 2012 09:58
--------------------------------------------------------------------------------
sahmad
--------------------------------------------------------------------------------
Waarom heeft u mij negatief feedback gegeven. Ik vroeg u kunt u naar Eindhoven of den Bosch of Tilburg komen? want ik had geen tijd om naar Enschede te reizen.

Mvg
Samay

Mijn reactie hierop:

Verzonden op zaterdag 05 mei 2012 11:59
sir serial
In mijn advertentie kon je zien wat mijn voorkeuren zijn en dat ik niet door nederland wou reizen.
In mijn ogen vraag je dan of dit mogelijk is en breng je niet een bod uit.
Als ik dit in dm uitleg vraag je gewoon nog een keer.
En het duurde steeds een aantal dagen voor ik reactie kreeg!
Zo hoort het in mijn ogen niet.

Gr: Arnold

Blijft dus gewoon vragen!
Kan hier iets aan gedaan worden aub?
Ik vind namelijk dat zijn beoordeling niet bij mijn feedback hoort!

Gr: Arnold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
vandaag verzonden naar hem via dm : hopelijk snapt hij het.....

Zou je hier : Wijziging User Review - [ID sir serial] [sahmad]
even willen aangeven waarom de feedback die jij mij gaf terecht is?

of je kan aangeven dat een admin jou feedback bij mij weg mag halen (lijkt me nog verstandiger)

gr: serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
ik krijg geen gehoor meer.kan een mod aub deze belachelijke feedback weghalen aub?

alvast bedankt!

gr: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap eigenlijk niet waarom je een tweaker een beoordeling geeft terwijl er niks concreets is afgesproken.
Hij brengt een bod uit, laat vervolgens een week niks horen. Dan zou het voor mij duidelijk zijn dat hij niet serieus te nemen is. :)

Indien hij iets zou hebben gereserveerd zou ik het een ander verhaal vinden, dat heb ik zelf helaas ook al eens meegemaakt. Zit je een week met de spullen te wachten en komt er alsnog geen betaling.

Hij wil dat je het brengt, jij wilt niet brengen. Dan ben je sowieso toch uitgepraat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Thx voor je reactie (iig iemand lol)

Idd normaal zou ik het laten zitten ware het niet dat hij (in het begin) snel en serieus (dacht ik) reageerde.
Hij vroeg ook waar hij het op kon halen en daarna begon het gezeur.

De feedback is bedoeld om mensen te waarschuwen omdat hij ook vroeg of ik het niet eerst op wou sturen..en hij woont in capelle maar ik had het moeten brengen in Tilburg of eindhoven...misschien goede reden voor maar hij probeerde wel van alles om of dat ik het bracht (waar hij niet woont) of dat ik het zou versturen voor betaling.

En dit was niet zijn eerste probleem op tweakers zie ook andere - beoordeling...beter 2x duidelijk maken met wie je het te doen krijgt want 1 (eerste) slippertje kan iedereen maken.

Vandaar dus mijn beoordeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

sir serial schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:33:
ik krijg geen gehoor meer.kan een mod aub deze belachelijke feedback weghalen aub?

alvast bedankt!

gr: Serial
Spelregels:

De tegenpartij heeft 2 weken om te reageren. Weigert de tegenpartij mee te werken, passen we de review eenzijdig aan. Als de tegenpartij in die twee weken niet op tweakers.net inlogt, dan krijgt hij nog twee weken verlenging.

How to - V&A feedback laten aanpassen

Nog even geduld hebben dus :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Hoi Pcgek

Bedankt voor je reactie...ik had daar helaas overheen gelezen.

Tot over 2 weken lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
We lezen mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
valt weinig te lezen helaas..deze persoon hoor ik niets meer van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Ik heb nog weer een DM gestuurd naar deze Tweaker..hopen dat het helpt.

Hoi Samay

Zou je nog even willen reageren bj deze topic? : sir serial in "Wijziging User Review - [ID sir serial] [sahmad]"

Moderatoren van Tweakers wachten op de reden van jou om mij een min beoordeling te geven.

Gr: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Jo Serial! Gappie! :D He, het zit wel goed met die beoordelingen van jou hoor! Als er 1 zo'n eppo roar gaat doen doet dat niet af aan de andere tig beoordelingen die je hebt welke ik uit eigen ervaring kan bevestigen. Don't sweat it, justice will prevail :)

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir serial

sir serial

Eeuwige Noob

Topicstarter
Hoi Escovan

Dank je, ik probeer ook altijd netjes mijn zaken te doen (vandaar denk ik ook mijn goede beoordelingen) en dan heb ik wel moeite met zo iemand inderdaad die maar raak bied en rare eisen stelt :S

Ik hoop (denk) wel dat het weg gehaald word over een paar dagen, ik vind het toch raar ertussen staan zo lol.

Bedankt voor je ondersteunng iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Geen reactie van de tegenpartij dus conform verzoek verkoper afgehandeld.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.