Sony Vaio E14p laptop bestellingen geannuleerd

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Dit is de bron, en ja het ging om dezelfde situatie. De prijs van de laptop deed zich voor bij alle Sony webshops niet alleen in Nederland.

Er zullen vast wel andere regels gelden maar denk dat in dit geval de e-commerce wet hetzelfde zal zijn, zoniet gunstiger in Nederland?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Na gister telefonisch contact te hebben gehad met de persoon die al mijn emails, en die van andere ook heeft beantwoord vandaag toch maar even de consumentenbond gebeld omdat ze nu in Spanje wel tot leveringen overgaan. Deze de hele situatie uitgelegd waarna ik het advies kreeg om gewoon weer te mailen dat ik de laptop tegen de eerder overeengekomen prijs toch geleverd wil hebben en ze een termijn van 14 dagen te geven om hieraan te voldoen. Werd ook aangegeven dat de prijs die ik betaald heb een normale prijs is voor een laptop dus dat daar niets mee aan de hand is.

Ook ga ik aangeven dat ik overweeg om verdere juridische middelen intezetten zoals mij geadviseerd werd door de consumentenbond. Hoop dat iemand anders hier ook nog wat mee kan.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:00
Bananenspin schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:10:
Na gister telefonisch contact te hebben gehad met de persoon die al mijn emails, en die van andere ook heeft beantwoord vandaag toch maar even de consumentenbond gebeld omdat ze nu in Spanje wel tot leveringen overgaan. Deze de hele situatie uitgelegd waarna ik het advies kreeg om gewoon weer te mailen dat ik de laptop tegen de eerder overeengekomen prijs toch geleverd wil hebben en ze een termijn van 14 dagen te geven om hieraan te voldoen. Werd ook aangegeven dat de prijs die ik betaald heb een normale prijs is voor een laptop dus dat daar niets mee aan de hand is.

Ook ga ik aangeven dat ik overweeg om verdere juridische middelen intezetten zoals mij geadviseerd werd door de consumentenbond. Hoop dat iemand anders hier ook nog wat mee kan.
Je hebt het er maar druk mee :). Ik heb de voucher nog niet gebruikt, dus ik wacht met spanning af hoe het bij jou verder loopt.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Mijn mail is doorgestuurd naar het management omdat de persoon die nu steeds een antwoord gaf er echt niets mee kan.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Heeft iemand anders ondertussen ook nog contact gehad met Sony? Denk dat het management al weekend heeft dus verwacht dan pas antwoord.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:29
nee, maar als je hem krijgt ga ik er ook werk van maken. Sta ik eigenlijk zwakker omdat ik de coupon al heb gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Kreeg van een spanjool te horen dat er bij hun op de actiepagina stond "korting op je upgrade" in plaats van "gratis upgrade" zoals we die hier in NL hadden. (verschil is: gratis upgrade betekent dat de prijs hetzelfde blijft bij een upgrade). [Ik weet niet of het klopt want ik spreek/lees geen spaans.]

Weet iemand of dat zo is?.. ik heb de coupon ook al gebruikt namelijk, maar vind het nog steeds een mooie laptop voor die prijs :p

[ Voor 9% gewijzigd door GS88 op 11-05-2012 15:42 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ik heb bewust hem niet gebruikt inderdaad omdat ze dan zeggen je bent akoord gegaan met annulering want je hebt de coupon gebruikt..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Laatst online: 05-08 10:07
GS88 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 15:27:
Kreeg van een spanjool te horen dat er bij hun op de actiepagina stond "korting op je upgrade" in plaats van "gratis upgrade" zoals we die hier in NL hadden. (verschil is: gratis upgrade betekent dat de prijs hetzelfde blijft bij een upgrade). [Ik weet niet of het klopt want ik spreek/lees geen spaans.]

Weet iemand of dat zo is?.. ik heb de coupon ook al gebruikt namelijk, maar vind het nog steeds een mooie laptop voor die prijs :p
Ja er stond iets van korting op upgrade was een tijdelijke actientoen daarom dacht ook ik dat gewoon klopte kan me alleen niet meer herinneren wat er precies bij stond wel weet ik nog dat die actie tot die dag of iedergeval nog heel kort geldig was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Dit was 'em in het Nederlands:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/ej7ymg.png

1. Gratis upgrade betekent dus dat er niks van de prijs afgaat als je upgrade. (wat dus wel gebeurde).

Afbeeldingslocatie: http://img444.imageshack.us/img444/3403/13410275.png
2. Vanaf- prijs staat vermeld. (dus prijs stijgt vanaf die prijs > OMhoooog)
3. En de tekst "tot core i3" is ook relevant. (dus i5 zou niet moeten lukken)

3 punten samen reden genoeg om door te hebben dat 't een foutje is.
Ik heb d'r een hard hoofd in, al zou 't me nog steeds leuk lijken. :9

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentbeer
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:45
Die gratis graphics upgrade was ook gewoon goed doorgevoerd. Je zag dat de duurste i5 exact even duur was als de duurste i5 met graphics (zie ook de eerste melding van de aanbieding op dit forum). De fout (of op zijn minst het merkwaardige) was dat door de i5 (met of zonder graphics) te kiezen de prijs drastisch omlaag ging vergeleken met de i3.

Daarbij stond bij de optie die je aanklikte dat hij (uit mijn hoofd 80 euro) duurder zou zijn dan de standaardconfiguratie. Dat de totaalprijs dan rond de 200 euro zakt lijkt dan op zijn minst apart.

Het lijkt me dat je selectieve blindheid/onwetendheid fingeert als je dat niet gezien zegt te hebben of het volstrekt logisch zegt te vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door Zentbeer op 11-05-2012 20:32 ]

Pagina: 1 2 Laatste