Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Review schrijven: tussendoor opslaan?

Pagina: 1
Acties:

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Topicstarter
Geachte redactie Lieve Devvers :> >:)

Ik zou graag willen voorstellen om een mogelijkheid te maken om uitgebreide reviews tussendoor op te kunnen slaan zonder deze direct te publiceren.

Een beetje zoals een advertentie, je kan daarbij de preview modus activeren waarmee de advertentie wordt opgeslagen, kan worden bekeken en later worden aangepast.

Uitgebreide reviews zijn vaak veel werk, veel meer dan een advertentie en een kleine fout zoals per ongeluk 'Back' in je browser helpt je hele review om zeep.

Offline bewerken is wel een mogelijkheid (eigenlijk meer een noodzakelijk kwaad) maar mooier zou natuurlijk zijn om het op te kunnen slaan.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Je hebt een previewmodus toch? Alleen om die te activeren moet je hem eerst even een keer gepubliceerd hebben geloof ik. Als je hem eerst plaatst als een 'simpele' review en je gaat hem daarna bewerken staat er net boven 'Algemene beoordeling' een selectievakje:
Previewmodus (review niet zichtbaar voor anderen)
Edit:
Voor meer info:
Preview functie productreview
en
Megaflix in "[Reviews] Voorstel"

[ Voor 18% gewijzigd door Rupie op 03-05-2012 10:09 ]

Desktop | Server | Laptop

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Topicstarter
Hey dat is het helemaal. Dank je wel!

Ik zal de volgende keer eerst zoeken voordat ik meteen begin te blaten want ik zie nu dat ik niet de enige ben die dit heeft gevraagd |:(