Preview functie productreview

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:28
Beste Devvers,

Ik heb even snel gezocht in de search op productreview maar kwam zo snel niets tegen. Ik vroeg me af of het mogelijk is of er een preview functie komt bij het invoeren van productreviews, net zoals je bij een topicstart kunt bekijken hoe je topic eruit komt te zien alvorens het gesubmit wordt.

Is dit een technische beperking of een ingrijpende aanpassing waarom dit nog niet doorgevoerd is, of wellicht een andere reden?

Nu zit ik mijn teksten steeds in kladblok te typen, overigens geen ramp maar het invoegen van url's en images en andere ubb-codes verloopt een stuk tijdrovender, alvorens ik de review submit. Bijkomend onderdeel is ook vaak dat als je een voorlopige review submit je beoordeling omlaag getrokken wordt.

Alvast bedankt

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zo doe je een preview: Megaflix in "[Reviews] Voorstel"

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ok, was ik niet van op de hoogte. Dan zijn we snel klaar. bedankt _/-\o_ over-en-uit 8)

maaruh.. hij kan wel in preview-modus dan wordt de tekst wel opgeslagen maar dan kan ik nog geen voorbeeld zien

[ Voor 16% gewijzigd door loewie1984 op 15-06-2009 12:25 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Even naar http://tweakers.net/productreview/manager gaan en dan op het getal onder het oogje klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Nou als ik onder het oogje klik, krijg ik ook geen preview te zien maar slechts mijn review in de edit-modus.
Ik bedoel gewoon dezelfde functie als de knop Bekijk bericht bij een topic reply

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Heel stiekem ot, maar bestaat dit ook voor reacties die je op FP plaatst? Ik ben nogal van de layout namelijk...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerbro
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
loewie-643- schreef op maandag 15 juni 2009 @ 12:18:
maaruh.. hij kan wel in preview-modus dan wordt de tekst wel opgeslagen maar dan kan ik nog geen voorbeeld zien
Volgens mij moet je ook positieve en negatieve eigenschappen opgeven, ik krijg pas een preview te zien als ik ook wat tekst in de tekstvakken voor positieve en negatieve punten heb getyped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als je je review in previewmodus hebt staan staat er bovenaan de tekst:
Preview (de review zal online verschijnen nadat je de preview-modus hebt uitgezet - een preview van de review kan hier bekeken worden)
Onder het woordje hier zit een url naar je review zoals deze er op de frontpage uit komt te zien. Hier heeft nog geen underline, maar daar heb ik al een devtrack voor ingediend: devtrack: [Productreview] Preview-tekst tweaken
CLB schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:29:
Heel stiekem ot, maar bestaat dit ook voor reacties die je op FP plaatst? Ik ben nogal van de layout namelijk...
Dan maar wat langzamer typen of nog beter de UBB-codes uit je hoofd leren, maar nee die functie is er niet, en zal er hoogstwaarschijnlijk ook niet komen (niet mijn woorden maar die van de devvers).

[ Voor 0% gewijzigd door Wiethoofd op 16-06-2009 01:37 . Reden: *O* devtracklinkjes worden geparsed *O* ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1