Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Mijn lock toets van mijn HTC legend is kapot. Ik moet met een puntig voorwerp erop drukken voordat het reageert. Repareren is geen optie aangezien dit vrij kostbaar is en daarbij komt dat ik in juni een andere telefoon al mag uitkiezen.

Nu is de vraag, bestaat er een app waarmee je de lock toets, die nu boven aan zit, kan bedienen door bijvoorbeeld op de home of menu button te drukken?

Alvast bedankt,

gr.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij is het wel mogelijk om knoppen te remappen, maar ik denk dat je daar roottoegang nodig voor hebt. Nog even los van het feit of zo'n tweak bestaat voor de Legend.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

RoD schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:32:
Volgens mij is het wel mogelijk om knoppen te remappen, maar ik denk dat je daar roottoegang nodig voor hebt. Nog even los van het feit of zo'n tweak bestaat voor de Legend.
Mwah met misschien een ander lockscreen kan het ook al gerealiseerd worden.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gekeken naar apps in de android market maar ik kom er niet 1,2,3 zo een uithalen die hiervoor geschikt was..

• RoD
  • Niet online

RoD

Touchdomex schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:34:
[...]

Mwah met misschien een ander lockscreen kan het ook al gerealiseerd worden.
Maar dan moet je eerst al op het lockscreen komen. Hoe doe je dat als die knop niet werkt?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

RoD schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:45:
[...]

Maar dan moet je eerst al op het lockscreen komen. Hoe doe je dat als die knop niet werkt?
Ander lockscreen? Widgetlocker zou zoiets toch wel moeten pakken.

Volume buttons wake up android krijg ik genoeg suggesties over dit onderwerp.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• RoD
  • Niet online

RoD

Ah, ik wist niet dat een ander lockscreen dat kon :) Ik dacht dat je eerst de knoppen zelf moest remappen.

[ Voor 34% gewijzigd door RoD op 02-05-2012 11:50 ]

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:21
Je kan ook kijken naar: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=850464 tevens root voor nodig trouwens

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je met tevens root voor nodig?

Ik zie trouwens niet trouwens de mogelijkheid om de lock toets te kunnen veranderen.

• Puc van S.
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:02:
Wat bedoel je met tevens root voor nodig?

Ik zie trouwens niet trouwens de mogelijkheid om de lock toets te kunnen veranderen.
De lock toets is toch dezelfde toets als de powerknop? (rechtsboven) Dat is dus ook degene die je moet wijzigen (of beter gezegd: je dient een aan andere knop naar keuze de power actie te assignen)

Met root nodig word bedoelt dat je je toestel geroot moet hebben, mocht je niet weten wat dit is en geen custom rom geinstalleerd hebben kan je er vanuit gaat dat je dat dus niet gedaan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ja ik probeerde net het te installeren de APK en kreeg de melding dat me toestel niet geroot was!

Heb je toevallig een website met een simpele uitleg om dit te doen? Wil wel proberen om me toetstel zo orgineel mogelijk te houden.

• Puc van S.
http://chrg.zxq.net/htc-legend-root.html wellicht? Compleet eigen risico natuurlijk aangezien ik niet eens een Legend heb en er dus ook niets van afweet qua rooten ed.

en wellicht: HTC Legend of [HTC Legend] Rooten & Custom ROM's

[ Voor 27% gewijzigd door Puc van S. op 02-05-2012 12:30 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:25

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heb je een custom rom? Met mijn ROM kan je je telefoon unlocken dankzij de knop op de trackball. Locken zou mogelijk moeten zijn via een shortcut.

Wat nog veel handiger zou zijn, is inderdaad die button remapper gepost door Puc. Maak je toestel Rooted en S-Off, dan kan je die tool gebruiken om je power button te remappen naar je dpad (trackball) button, die gebruik je toch niet (ik in elk geval niet). Menu of home button remappen lijkt me niet zo slim.

[ Voor 59% gewijzigd door Mavamaarten op 02-05-2012 12:51 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:03
Ik zou een custom rom installeren waarmee je volume buttons wake kan instellen (maw als je in standby op je volume knop drukt gaat je scherm aan), volgens mij kan o.a. CM dit. Om vervolgens weer te locken kan je met bv widgetsoid een knop op je home screen maken waarmee je je toestel in standby kan zetten

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, custom rom? :D

De mobiel is volledig origineel en mijn kennis rijkt op dit gebied niet zo erg ver.

• remysan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-11 14:07
Der zijn toch ook App's om je toestel op standby te zetten.

Ik gebruik een app om hem snel in standby te zetten.

Afbeeldingslocatie: http://img29.imageshack.us/img29/4030/sc20120216224801.png

[ Voor 97% gewijzigd door remysan op 04-05-2012 16:36 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:03
remysan schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:29:
Der zijn toch ook App's om je toestel op standby te zetten.

Ik gebruik een app om hem snel in standby te zetten.

[afbeelding]
dat zeg ik, ik gebruik widget locker om mijn toestel in standby te zetten (een stuk ongebruikte ruimte op mijn middelste home screen is geheel standy knop).
Daarmee heb je echter nog niet te mogelijkheid te UNlocken. Ik geen aan dat dat naar mijn idee het beste kan met een custom rom. Maar wellicht is rooten en een remapper app ook voldoende zoals door iemand anders werd aangegeven.

Strava

Pagina: 1