[Multi] The Walking Dead (Telltale Games)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ah, ok thanx
dat is idd ook zo, disc kan ik evt doorverkopen of weggeven als uitgespeeld.. (goeie argument)
Denk dat voor die 5 eur extra niet zo slecht idee is om disc te kopen
(Kost weer plaatsje extra in de kast :p)

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb gisteren ep4 uitgespeeld, vanavond maar eens aan ep5 beginnen. Ik vind het trouwens wel leuk om te zien dat je op het eind van een episode kan zien hoeveel procent van de gamers een bepaalde keuze gemaakt hebben.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik ben bezig met 4...
wat een gebeurtenissen allemaal. .

Heb de game uiteindelijk bij de Dixons gehaald 19 euro Nog wat met airmiles. (Zonder is 21.99 eur)

Edit: Moest blijkbaar maar klein stukje van epi 4 Nog spelen. .. spannend..
Ik heb daar op 1 na de keuzes gemaakt die de meesten niet hebben gedaan

[ Voor 32% gewijzigd door Eek2nd op 29-05-2013 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Dat had ik bij episode 4 ook ja...
Ik heb m ondertussen uitgespeeld, ik vond episode 5 toch langer dan verwacht.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik heb het ook uitgespeeld.. En vond het juist beetje kort.
Het spel laat wel heel Veel Tot nadenken achter... zit nog steeds met vragen in mijn hoofd.

Zoals de meesten zeggen idd en emotionele achtbaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eek2nd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:18:
Ik heb het ook uitgespeeld.. En vond het juist beetje kort.
Het spel laat wel heel Veel Tot nadenken achter... zit nog steeds met vragen in mijn hoofd.

Zoals de meesten zeggen idd en emotionele achtbaan
Hoeveel uren praten we dan over? 1 a 2 uur per episode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:06
ja, zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ja.. Dat valt opzicht wel mee. . Maar ik bedoelde dat epi 5 zo kort was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Iemand al eens overgespeeld, maar dan totaal op Andere manier?
Misschien dat ik volgende keer meer als een bad ass ga spelen :p

Trouwens bij doe Omid moet ik steeds aan Valereo denken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-photos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/s720x720/8687_647095128637990_651438140_n.jpg

De DLC Walking Dead 400 Days komt in July uit.
Ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DLC? Ik had een nieuw seizoen verwacht. Ik zag al wel dat ze de game naar een aantal extra platformen gaan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Dit was een tussendoortje volgens mij, om het gat tussen seizoen 1 en 2 te vullen en het vuurtje een beetje levend te houden ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ja, dit downloadable content is idd een extraatje tussen seizoen 1 en 2.
5 epi's over 5 verschillende mensen.

Ik Denk zonder Clementine (in seizoen 2 pas) en misschien heeft dit verhaal met betrekking tot de 2 mensen die Clem zag aan t eind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

nieuws: The Walking Dead: 400 Days verschijnt op 3 juli voor Windows

Morgen komt 400 days uit :)
Waar ik me wel zorgen om maak is dat er verschillende verhaallijnen door elkaar lopen, maar in het interview wordt er gezegd dat 400 days even lang gaat zijn als een gemiddelde season 1 episode. Dat lijkt me toch veel te kort voor wat ze allemaal willen vertellen :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

boe2 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:17:
nieuws: The Walking Dead: 400 Days verschijnt op 3 juli voor Windows

Morgen komt 400 days uit :)
Waar ik me wel zorgen om maak is dat er verschillende verhaallijnen door elkaar lopen, maar in het interview wordt er gezegd dat 400 days even lang gaat zijn als een gemiddelde season 1 episode. Dat lijkt me toch veel te kort voor wat ze allemaal willen vertellen :?
Inderdaad: gemiddeld 4 uur voor een season 1 episode, dus vijf verhaallijnen in 4 uur. Dat is maar dik drie kwartier per verhaallijn. Daarin kan je toch onmogelijk karakters goed genoeg in uitwerken. En dat is wat The Walking Dead zo goed maakt.

Ik maak mij ook zorgen. Plus, dat het mij ook zo'n typisch gevalletje van overbodige DLC lijkt. Ze hadden beter onmiddellijk met season 2 begonnen...

Het lijkt me ook een typische testcase om te kijken hoe ver ze nu werkelijk kunnen gaan in hun episodische verhaalvertellingen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik speel op ps3 dus nog ff wachten...
Volgende week komt ie pas op ps3 europa
5 verhaatjes in 1, 5 uur ong.
Kort, maar ja. Tis een zoethoudertje, daarnaast schijnt dat 2 characters terug intern in season 2... (de 2 die Clem zag aan t eind?)

[ Voor 12% gewijzigd door Eek2nd op 02-07-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Dit is gratis voor de mensen die season 1 direct van de TellTale store hebben gekocht! Whoei! :P

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Heb hem gisteren toch maar gekocht. Amper 2 uur over gedaan om het uit te spelen. Overbodige DLC. Zoals gevreesd dus geen diepgang in de verhaallijnen. Kan ook moeilijk anders als een verhaallijntje amper een half uurtje duurt. Sommige verhaallijnen zijn zelfs compleet onduidelijk. De raakvlakken tussen de verhaallijnen zijn gekuntseld en er wordt zelfs niet uitgelegd op het einde hoe en waarom de vijf hoofdpersonages van de vijf verhaallijnen samen komen.

Omdat het ook allemaal zo kort en zo verwarrend is, is de emotionele betrokkenheid 0 en dat was nu het sterkste punt van The Walking Dead season 1.

Ook zijn er geen puzzels aanwezig in 400 days. Het is gewoon een serie van dialoogkeuzes waar je kan doorklikken. Gameplay lag al lagg in The Walking Dead, maar in 400 days is het nog minder. Niets eigenlijk. Geen items om op te nemen in je inventory, geen puzzels. Gewoon een aantal keuzes, die je voor 99% via dialoogopties maakt.

Dit is eigenlijk nog slechter dan ik had gevreesd. Vijf euro down the drain.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sméagol schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:38:
Dit is gratis voor de mensen die season 1 direct van de TellTale store hebben gekocht! Whoei! :P
Dat geldt zeker alleen voor de PC versie? Ik heb de season pass op de PS3 gekocht ondanks dat deze en fractie duurder was in de sale dan de losse episodes bij elkaar. Ik laat het wel weten. Aankomende week komt hij in onze regio uit voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik heb het op sch ik schijf gekocht. . Dus moet wel betalen waarschijnlijk. ..

Het sterke punt van s1 was dat je alleen maar met Lee speelde. ..
Dus ben je idd Veel meer betrokken. . Maar de DLC schijnt voor een DLC erg goed te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Ik speelde gisterenavond 400 days en het viel met toch wat tegen. In minder dan 90 minuten doorloop je 5 'verhalen'. Je krijgt wel wat interessante keuzes voorgeschoteld maar omdat je de personages nog maar 15 minuten kent, voel je je toch weinig betrokken.
Het spel blijft ook de typische haperende gameplay behouden, dat stoorde me minder in de eerste 5 episodes omdat het verhaal toen zo boeiend was, dat ik graag verder wilde.
Mochten deze karakters nu opduiken in het vervolg, dan zou het wel interessant kunnen worden omdat dit dan een leuke prélude is en dat morele keuzes in de vervolggame over deze personages dan meteen gekaderd zijn. Als het echt een losstaande episode is, dan is het zijn geld niet waard.
Episode 1 - 5: ****
400 days: **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:36:
[...]

Dat geldt zeker alleen voor de PC versie? Ik heb de season pass op de PS3 gekocht ondanks dat deze en fractie duurder was in de sale dan de losse episodes bij elkaar. Ik laat het wel weten. Aankomende week komt hij in onze regio uit voor de PS3.
Gisteravond gekeken en hij zat niet inbegrepen bij de Season Pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Ik heb net ook de dlc gespeeld en ja, als je het los ziet is het wel erg kort,maar toch ben ik erg benieuwd hoe dit terug gaat komen in het nieuwe seizoen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:24

Dreanor

Joene

Net Episode 2 uitgespeeld maar dit spel is intense ... Het gebeurt niet vaak dat ik emoties voel tijdens het gamen (omdat je meestal de awesome held speelt) maar dit grijpt je aan. Zeker als je denkt dat je te snel of verkeerd gereageerd heb ...

In Episode 1 dacht ik nog dat de enige moeilijke beslissing steeds de keuze tussen twee mensen was, welke je redt van de walkers maar dit veranderde in positieve manier in EP2. Naja, positief? De keuzes en de uitkomst worden heftiger, zoals mijn keuze om één iemand met een hooivork te doden ...

Ook moet ik zeggen dat het Episode gebeuren wel lekker weg speelt. Gewoon een paar uurtjes per episode en dan de volgende later spelen.

Nou, ik ga dit topic verder maar mijden want ik wil geen spoilers, hehe. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:36:
[...]

Dat geldt zeker alleen voor de PC versie? Ik heb de season pass op de PS3 gekocht ondanks dat deze en fractie duurder was in de sale dan de losse episodes bij elkaar.
Late reactie, maar:
Het geldt alleen voor PC, en om precies te zijn, als je direct besteld hebt van de Telltale store (op hun eigen site dus). Steam valt hier ook niet onder.

Daarom post ik echter niet, ik wou melden dat Season 2 te pre-orderen is (wat ik zelf zojuist gedaan heb):
http://www.telltalegames.com/walkingdead/
(ook te pre-orderen op Steam overigens)
Een exacte datum is er nog niet, maar het zou voor de Kerst moeten zijn, en de geruchten gaan zelfs deze maand nog. Ook hier weer een bonus als je direct via Telltale bestelt: je kan aan het eind van het seizoen voor alleen shipping & handling costs een collector’s edition (d.w.z. fysieke disc) krijgen.

Er zijn nog niet veel details beschikbaar, maar je speelt met Clem dit keer.

Nou hoop ik alleen dat ik ’m direct kan spelen, ik heb computer problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Volgens Steam komt vandaag de eerste aflevering van seizoen 2 uit! Weet iemand hoe de gemaakte keuzes uit seizoen 1 en 400 days worden overgezet naar het nieuwe seizoen? Krijg je daar een soort 'import' functie voor of gaat dat vanzelf?

Zal ik nu vastzitten om seizoen 2 ook via Steam aan te schaffen, aangezien ik het eerste seizoen via Steam heb aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
De save games van de eerste 2 delen worden idd gebruikt voor S2.
Ik speel het op de ps3, dus zit sowieso aan de ps vast
weet niet hoe het met Steam zit

volgens Playstation store komt het vandaag de 18e uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgernootje83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Skating_vince schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:48:
Volgens Steam komt vandaag de eerste aflevering van seizoen 2 uit! Weet iemand hoe de gemaakte keuzes uit seizoen 1 en 400 days worden overgezet naar het nieuwe seizoen? Krijg je daar een soort 'import' functie voor of gaat dat vanzelf?

Zal ik nu vastzitten om seizoen 2 ook via Steam aan te schaffen, aangezien ik het eerste seizoen via Steam heb aangeschaft?
Voordat je begint heb je inderdaad de keuze om een save game van seizoen 1 te importeren.
En als er geen savegame is of er is een een aflevering niet afgemaakt, dan worden alle missende keuzes gegenereerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Tijgernootje83 op 18-12-2013 08:12 . Reden: iets verkeerd gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
Tijgernootje83 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:11:
[...]

Voordat je begint heb je inderdaad de keuze om een save game van seizoen 1 te importeren.
En als er geen savegame is of er is een een aflevering niet afgemaakt, dan worden alle missende keuzes gegenereerd.
Thnx voor je bericht! Vanochtend even geprobeerd en mijn keuzes zijn meegenomen. Nu maar eens tijd maken om de aflevering door te spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:26
Zojuist eerste episode van The Walking Dead S2 uitgespeeld, het zat behoorlijk goed in elkaar, als het aan mij had gelegen speelde ik nu al episode 2. Van mij had de eerste episode wel iets langer mogen duren, maar goed :)

Mocht iemand goedkoop The Walking Dead S2 online willen kopen, kijk dan op de volgende site:
http://www.gamekeys4u.net...-season-2-steam-gift.html

Is betrouwbaar, ze sturen je een steam gift van de game, verder is ie dan maar €16,09

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik vond het ook erg leuk. Spannend en soms wat gore. Ik had wel een rare bug (PS3): In de twee slaapkamers boven stond een man! Doodstil, zei niets, hoorden er ook (nog?) niet te zijn. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sendy op 19-12-2013 09:35 ]

• Nostordici
Sendy schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:34:
Ik vond het ook erg leuk. Spannend en soms wat gore. Ik had wel een rare bug (PS3): In de twee slaapkamers boven stond een man! Doodstil, zei niets, hoorden er ook (nog?) niet te zijn. :)
Ja, die bug had ik ook. En ik maar denken, waarom negeren ze die persoon zo...how rude! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Nu online
Net ook de eerste episode van season 2 uit. Het is weer net zo sterk als season 1, dus laat die volgende episodes maar komen.

To dare is to do

• Nostordici
Voor de mensen die de 400 days dlc nog goedkoop willen kopen.

Nu op Amazon.com $ 1,25 (koopje, wel creditcard nodig en US adres ;))
http://www.amazon.com/The...0DRKJ7VI/ref=pd_sim_vg_10
Ik kan bevestigen dat het op Steam werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Nu online
Heb trouwens net de eerste episode gespeeld van the wolf among us, ook van telltale. Erg sterk vind ik, leuk sfeertje en lekker gritty.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Slaapje schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:23:
Heb trouwens net de eerste episode gespeeld van the wolf among us, ook van telltale. Erg sterk vind, leuk sfeertje en lekker gritty.
Inderdaad, die was eergisteren gratis te downloaden als XBLA. De gameplay is wel identiek aan die van TWD. En ook het trage laden/gestotter was identiek. Blijft wel leuke vertelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben rustig begonnen aan The Walking Dead, nu we wat gevorderd zijn met de tv-serie. Gisteren dan eindelijk episode 2 van seizoen 2 uitgespeeld. Ik moet zeggen dat de keuzes en gevolgen achteraf best confronterend waren. :o En dan de gebeurtenissen zelf. :o

Over Larry
spoiler:
Ik heb ervoor gekozen om het zekere voor het onzekere te nemen en de groep in bescherming te nemen tegen een potentieel gevaar. Achteraf heb ik wel het idee dat ik wellicht wat voorbarig hiermee was en dat reanimeren mogelijk een betere keus was geweest. Ik vraag me nu namelijk af wat er was gebeurd als we voor reanimatie hadden gekozen.

Keuzes, keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 09:49:
Ik ben rustig begonnen aan The Walking Dead, nu we wat gevorderd zijn met de tv-serie. Gisteren dan eindelijk episode 2 van seizoen 2 uitgespeeld. Ik moet zeggen dat de keuzes en gevolgen achteraf best confronterend waren. :o En dan de gebeurtenissen zelf. :o

Over Larry
spoiler:
Ik heb ervoor gekozen om het zekere voor het onzekere te nemen en de groep in bescherming te nemen tegen een potentieel gevaar. Achteraf heb ik wel het idee dat ik wellicht wat voorbarig hiermee was en dat reanimeren mogelijk een betere keus was geweest. Ik vraag me nu namelijk af wat er was gebeurd als we voor reanimatie hadden gekozen.

Keuzes, keuzes.
Seizoen 1 bedoel je denk ik ;)

Over wat als je de andere keuze had gemaakt (dat was mijn eerste keus)..
Dat moet je echt zelf eens keer over spelen (in andere save game)
Je zult versteld staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh ja, bedankt voor de correctie. :)

Ik denk dat ik hem dan op de PC ga spelen en dan andere keuzes zal maken voor wat betreft de cruciale zaken.

Meh. Gisteren zat ik toch weer The Walking Dead te spelen op de PS3 en toen liep ik tegen een bekende gamebreaking bug aan in Episode 3 van seizoen 1 (de passage met de trein). Omdat het echter al laat was, start ik de game vanavond/morgen maar weer opnieuw.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 08:13 . Reden: laatste post; toevoeging aan eerdere reactie. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistermiddag de game uitgespeeld. Het intrigerende aan deze game vond ik dat ik inderdaad meeleefde met de personages tijdens de gebeurtenissen van de game en daarnaast had ik eigenlijk steeds last van die ene vraag: Heb ik de juiste keuze gemaakt? Ik zal het in de toekomst nog wel eens gaan herspelen. Misschien dan op de PC in plaats van op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Volgens mij is ep1 t/m 5 van seizoen 1 gratis 1 voor 1 te downloaden in de PS store :)
(Ik heb het al op disc.. maar voor de genen die nog moeten of pas zijn begonnen wel interessant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nebur86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-10-2023
episode 2 van Wolf Among us is ondertussen ook eindelijk uit.

Man wat vind ik dat toch een geniale reeks ook. Heb echt genoten weer. Hopelijk hoeven we niet zo lang te wachten op episode 3.

Walking Dead seizoen 2 ben ik nu net aan begonnen. Go Clemmie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ep 2 is nu uit.
(in ieder geval op Steam en de stand-alone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Nu online
Wolf among us is ook echt sterk! Vanavond maar eens ep 2 van the Walking Dead binnenharken.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Slaapje schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 07:57:
Wolf among us is ook echt sterk! Vanavond maar eens ep 2 van the Walking Dead binnenharken.
Zeker doen. Een van de betere episodes naar mijn mening. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Net S02E01 achter de rug en moet zeggen dat ik het nogal 1 dimensionaal vond ... namelijk de "avonturen" van Clem. Ik herinner me dat de eerste episode van het eerste seizoen over Lee ging, over Clementine, over hen twee samen, over Larry, enzovoort... En wat meer gefocused op de relaties tussen de karakters.

Nja, ik vind dit nog steeds een zeer sterk spel, maar deze eerste episode is toch geen échte hoogvlieger imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
SideShow schreef op zondag 09 maart 2014 @ 18:11:
Net S02E01 achter de rug en moet zeggen dat ik het nogal 1 dimensionaal vond ... namelijk de "avonturen" van Clem. Ik herinner me dat de eerste episode van het eerste seizoen over Lee ging, over Clementine, over hen twee samen, over Larry, enzovoort... En wat meer gefocused op de relaties tussen de karakters.

Nja, ik vind dit nog steeds een zeer sterk spel, maar deze eerste episode is toch geen échte hoogvlieger imo.
Je hebt een punt, maar bij de relatie Clem en Luke wordt wel degelijk een beginnetje gemaakt. Zonder spoilers te geven, want je hebt kennelijk episode 2 nog niet gespeeld, deze wordt versterkt in episode 2.

Ik ben het met je eens dat in vergelijking met seizoen 1 de karakter ontwikkeling iets wat tegenvalt, omdat we van bepaalde karakters in de groep eigenlijk nog maar weinig weten. Misschien is dit bewust gedaan en worden we verrast in de komende episodes. We zullen het wel zien.

De kritiek die je geeft heb ik min of meer trouwens ook gegeven op de officiele site van Telltale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Inderdaad, een beginnetje, die na episode 2 nog steeds niet erg veel is. Na deze laatste episode, ben ik nog steeds niet veel enthousiaster. Er gebeurt ook niet zoveel imo. Ik herinner me opnieuw het eerste seizoen, waar men bijvoorbeeld moest binnendringen via de riolering in die "school", alwaar iedereen apart op verkenning moest voor een reden die ik vergeten ben... om maar iets te noemen. Of heel het verhaal met Duck/Kenny en de trein die je in gang moest krijgen. Het verhaal en de interactie slorpte mij volledig op.

Jammer, deze keer niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Begin me vooral te storen aan de rare stotteringen en laadtijden op de ps3 tussen bepaalde scenes in. Elke keer als er een nieuwe scene begint, hapert het even. Was bij season1 ook al het geval en is nog steeds niet opgelost.

Verhaal blijft vet, maar elke episode in season2 is nu wel extreem kort , episode2 nog geen 2uur over gedaan :|. Ook lijk je dit seizoen minder keuze te hebben. Bij seizoen1 kon je veel meer dingen onderzoeken en oppakken.

[ Voor 14% gewijzigd door PBP op 13-03-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ep 3 is nu beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Ge wel dige episode! Beetje kort misschien, maar spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 14:55
Ik vind deze games super! Alleen er blijft wel steeds minder "game" over. :-) Het is echt gewoon een soort tv serie nu.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
De derde episode van seizoen 2 vond ik enorm teleurstellend: was er doorheen op 100 minuten en ik had niet het gevoel dat ik er echt iets heb moeten voor doen.

Het verhaal blijft boeiend, maar ik krijg steeds meer de indruk dat ik het evengoed had kunnen bekijken op Youtube. Interactie is op wat dialoogopties en een enkele actiescène weggedeemsterd.

Ik vind het jammer dat ik de season pass al gekocht heb, anders was ik nu afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ep 4 is nu te downloaden voor PC, PS / X-box is morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41
Ik heb dit spel nu ook gekocht (op aanraden van een Steam buddy). Season 1 - episode 1 was tof! De keuzes die je moet maken zijn niet mals :)

Gisteren episode 2 gespeeld, maar ineens loop ik samen met Mark en Rick. Who the fuck zijn dat? Waar komen ze vandaan? Moet ik soms de comic ernaast lezen alvorens ik alles zal snappen? Vond dit nogal raar namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Mark is gewoon iemand die in die paar maanden bij de groep is gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ah duidelijk. Inmiddels episode 3 afgerond. Vond hem goed! :)

Er gebeurde wel iets waar ik ontzettend van baal!!!
spoiler:
Carly werd neergeschoten

Dus:
spoiler:
De bitch stayes behind!!!

Gaaf hoe je mee leeft met de karakters in het spel. Dit heb ik niet vaak bij spellen. Eigenlijk tot op heden alleen met de Mass Effect reeks gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ja denk dat bijna iedereen het wel vindt van het eerste..
van dat 2e denk ik welwisselvalligge meningen.
maar ik had liever dat die persoon nog mee reisde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
spoiler:
Volgens de eindscore liet 49% haar achter

Dus inderdaad erg wisselvallig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:31
Ik baal enorm dat er geen nederlandse subtitles zijn. Zelf geniet ik van The Walking Dead, maar het engels gaat haar te snel om het goed te begrijpen, en de keuzemomenten zijn te kort. Ben nu bezig het te vertalen, maar zie dat het meer dan 6000 zinnen zijn om te vertalen....
dat zou me 16 uur non-stop kosten :O

das me wat teveel werk :P en dat is enkel voor season 1, episode 1........

maar wel leuk dat het kan :D na wat gepruts...

UPDATE: ff met google translate gedaan :P niet heel slecht... maar ook niet supergoed :D ach maar zien wat ze er van vind morgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Waah op 23-08-2014 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
A.s. woensdag is trouwens de laatste episode van S02 te downloaden (voor PS3 toch)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Waah schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 18:01:
Ik baal enorm dat er geen nederlandse subtitles zijn. Zelf geniet ik van The Walking Dead, maar het engels gaat haar te snel om het goed te begrijpen
haar? Je vriendin? Wie, wat, waar?

Ik mis de Nederlandse ondertiteling zelf niet, maar ben het met je eens dat sommige keuze momenten erg kort zijn. Maar goed, in het 'echt' zou je ook niet tegen een zombie kunnen zeggen van 'ff wachten kerel! Moet even een keus maken'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

De laatste episode is nu te downloaden voor PC. Voor de non-PC gamers: bekijk deze trailer eerst, die bevat geen beelden van de nieuwe episode. Drie kwart is een recap van alle voorgaande episodes, en aan het einde een leuke flashback van voor de outbreak.

Ook leuk trouwens, een interview met de super lekkere en super schattige Christine Lakin (ik had al een crush sinds Step by Step), die de voice van Jane doet:

YouTube: Jane vs. The Walkers, World - IGN Playing Dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
Sméagol, ik neem aan dat jij de episodes download via de Telltale site? Op Steam is hij nog niet vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Yup. Steam is volgens mij altijd later, maar wel dezelfde dag.. Dus ik gok dat ie er inmiddels op moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
Zojuist laatste episode season 2 uitgespeeld. Ik vond dit seizoen erg goed, met name de laatste twee episodes. Leefde meer mee met Clem-clem dan vorig seizoen.

Ben benieuwd met wie jullie zijn overgebleven.
spoiler:
ik eindigde met Jane bij Howe's Hardware store. Toch de familie binnengelaten die om hulp vroeg. hmm.. telltale kennende zal dat wel een slechte beslissing zijn geweest..

• Sendy
  • Niet online
Ik eindigde...
spoiler:
... alleen met AJ, ondergesmeerd met walkerprut, op een veldje.

• Reuzekabouter
Mensen die niet voor
spoiler:
Kenny
kozen beveel ik aan om toch maar even dat einde te bekijken. Krijg je geen spijt van, geloof me.

[ Voor 7% gewijzigd door Reuzekabouter op 04-05-2015 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:39
Zojuist ook een einde gezien, zelfde als rachez toevallig. Qua verhaal enorm genoten van dit seizoen, maar het is niet echt meer een spel te noemen. Soms krijg je na een filmpje van 5 minuten een scene dat je 3 meter vooruit mag lopen en daarna weer een filmpje. Laat dat stukje 'interactiviteit' dan ook weg :)

Daarna via youtube toch ook maar even de alternatieven bekeken, al blijf ik bij mijn keuzes. Ik ben wel heel benieuwd hoe al deze eindes volgend jaar weer bij elkaar gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
De keuze vrijheid valt me een beetje tegen. Ik ben nu bij s1e03 en tot nu toe heb je 1 keer invloed kunnen hebben op wie er sterft:
spoiler:
Carley of Doug

Uiteindelijk hebben je keuzes weinig invloed op het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
Eens, je hebt inderdaad weinig invloed. Daar had ik me van te voren wel meer van voorgesteld. Zeker in S02 is er minder interactiviteit

Maar goed, als keuzes in het begin echt andere verhaallijnen zouden opleveren omdat er iemand dood gaat of iets dergelijks, dan zou je nu wel erg veel verhaallijnen moeten ondersteunen als ontwikkelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik heb dan eindelijk S2 uitgespeeld (voor t eerst).

spoiler: Uiteindijk is mijn keuze gevallen op:
Kenny zijn gang laten gaan en samen met Kenny en AJ weggegaan bij Wellington, vond het anders zo zielig voor Kenny

Heb in 2e save game ook ff gekeken hoe het was om wel Wellington in te gaan

Ik ga binnenkort met mn 2e save game van s1 weer verder met 400 Days (kijken of dat nog beetje invloed heeft op die kamp)
En het einde kiezen voor het andere personage redden.

Ook ga ik niet meer zo aardig (was ook niet altijd helemaal aardig) doen tegen dat creepy zwartharige meisje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk de 400 Days DLC, behorend bij seizoen 1, gespeeld. Een mix van een vijftal korte episodes die uiteindelijk tot een besluit komen en die zijn invloed zouden hebben op seizoen 2. Dat maakt mij wel nieuwsgierig.

Over de slotsom had ik nog wel een opmerking (voor de zekerheid in spoilertags):
spoiler:
In het kamp staan de 5 hoofdrolspelers uiteindelijk voor de keuze om al dan niet mee te gaan in de auto naar het grote kamp. Bij mij gingen er maar twee personen van de vijf mee. Het voelde een beetje als een slechte score en alsof ik nu niet het maximale uit seizoen 2 zou kunnen halen. Ik weet uiteraard niet of dit daadwerkelijk zo is (moet seizoen 2 nog spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:37:
Gisteren eindelijk de 400 Days DLC, behorend bij seizoen 1, gespeeld. Een mix van een vijftal korte episodes die uiteindelijk tot een besluit komen en die zijn invloed zouden hebben op seizoen 2. Dat maakt mij wel nieuwsgierig.

Over de slotsom had ik nog wel een opmerking (voor de zekerheid in spoilertags):
spoiler:
In het kamp staan de 5 hoofdrolspelers uiteindelijk voor de keuze om al dan niet mee te gaan in de auto naar het grote kamp. Bij mij gingen er maar twee personen van de vijf mee. Het voelde een beetje als een slechte score en alsof ik nu niet het maximale uit seizoen 2 zou kunnen halen. Ik weet uiteraard niet of dit daadwerkelijk zo is (moet seizoen 2 nog spelen).
Ik heb 2x gespeeld eerste keer ook maar 2, 2e keer alle 5.
En gezien seizoen 2 is er maar 1 belangrijk personage van de DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eek2nd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 13:45:
[...]

Ik heb 2x gespeeld eerste keer ook maar 2, 2e keer alle 5.
En gezien seizoen 2 is er maar 1 belangrijk personage van de DLC
Bedankt! Ik ga het denk ik dan gewoon maar ervaren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ja, de andere personages komen als figuranten voor of als je niet goed oplet, mis je iemand haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
He, wat is dit voor verrassing!

https://www.telltalegames.com/walkingdead/michonne/

Ik hoop dat wel dat de bugs van GoT (PS3) niet overgenomen zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Sendy op 21-07-2015 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

Een behoorlijke schop, maar ben nu ook bezig met The Walking Dead voor de XONE. Heel season 1 kunnen downloaden voor nop via Gold :)

Heerlijk spel zeg! Zit nu in seizoen 4 (waar we in Crawford aan het zoeken zijn naar supplies voor de boot).

Echt een heftig spel eigenlijk. Speelt heel erg in op je gevoel. Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen!

Ben ik de enige die soms even op Google moet zoeken om verder te komen bij bepaalde punten?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:01
Op dit moment is deel 2 geloof ik gratis te downloaden als je PlayStation+ hebt klopt dat ? En moet ik eerst deel 1 gespeeld hebben voordat ik deel 2 kan doen? Zit al heel lang te twijfelen om aan dit spel te beginnen.

En kan je dit ook lekker lui vanaf de bank met een zak chips spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:08
Inhumanous schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:21:
Op dit moment is deel 2 geloof ik gratis te downloaden als je PlayStation+ hebt klopt dat ? En moet ik eerst deel 1 gespeeld hebben voordat ik deel 2 kan doen? Zit al heel lang te twijfelen om aan dit spel te beginnen.

En kan je dit ook lekker lui vanaf de bank met een zak chips spelen?
Je kan gewoon season 2 direct spelen maar je mist wel een stuk van het verhaal van season 1. Als het kan zou ik je toch aanraden om eerst season 1 te spelen ;) Dit spel is echt perfect om op de bank te spelen met een zak chips ;)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Eerste paar minuten van de zoethoudertje over Michonne:

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=uChQ3LZJF3Q

Wachtende op seizoen 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
The Walking Dead Michonne Episode 1 is nu beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Meteen alle 3 episodes gereleased? Dat is wel beter...
Maar ik wacht nog beetje af of ps store later wat goedkoper aanbiedt, niet dat 15 eur super duur is (goedkoop ook niet).
Maar anders ben ik zo uitgespeeld en smacht ik helemaal weer naar Seizoen 3 met Clementine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Met toegang tot alle drie de afleveringen (Aflevering 1 nu beschikbaar, Afleveringen 2-3 binnenkort beschikbaar) in deze geheel nieuwe miniserie van de bekroonde studio, Telltale Games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Ik ben blij verrast met Michonne. Ze is zeker een bad-ass. En we zien een nieuw type kamp in het TWD-universum. De ep is een beetje kort, maar ik vond het het geld weer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Launch trailer voor seizoen drie van The Walking Dead, getiteld A New Frontier.

Synopsis: When family is all you have left... how far will you go to protect it? Years after society was ripped apart by undead hands, pockets of civilization emerge from the chaos. But at what cost? Can the living be trusted on this new frontier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Is dat de bekende Jezus? Ik vind deze adventures erg leuk, maar er zijn te vaak, te veel technische problemen. (Geluidshaperingen, een zwart scherm na een update op PS3). Ik hoop daar deze keer minder last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ziet er wel uit als die Jesus, dus...

Van die haperingen op de 3 zal je helaas niet meer last van hebben...
Want het komt niet uit ip de Ps3 en X360... Je moet overstappen naar Ps4 en X One...
Gelukkig kan je wel omslachtig jouw save games porteren ( en desnoods is er een soort van story builder)

Ik wacht wel tot ik het nodig vindt im een PS4 te halen (misschien als Last Of Us 2 uitkomt), dan is Seizoen 3 ook weer goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:11
Hmm, dat kan wel eens vervelend worden. Ik heb m´n PS3 savegames wel in de PS cloud staan, maar geen idee of ik ze in de telltale cloud heb staan. En m´n PS3 heb ik al een tijdje niet meer..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Je moet iig een Telltale acc aanmaken en dan via de game opslaan in jouw acc ofzo.

Maar daarvoor hebben ze dus denk ik ook een storybuilder gemaakt, zodat spelers zonder savegames ook (door)kunnen spelen.

Bij S1 naar S2 was niet zo nodig, omdat het einde in principe op het zelfde neerkomt.
Maar het einde van S2 heeft wel paar verschillende endings (wat naar mate S3 vordert vast niet veel uit meer zou maken, op de emotionele belevenis na)

Weet niet hoe het precies werkt, denk dat je de belangrijkste keuzes kunt aanvinken ofzo.

• Sendy
  • Niet online
Ik vond 'm goed! Ouderwets spannend en gruwelijk. Mooie details ook zoals de drempel voor de autosloperij. Op ps4 geen stotteringen of andere ongein.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Dat zou dan de eerste TellTale game zijn zonder deze stotteringen. Batman zat er weer vol mee, ondanks de vernieuwde engine.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Sendy
  • Niet online
Ik heb Batman niet gespeeld, maar op PS3 TWD s1 en s2 (Michonne in iets mindere mate denk ik te herinneren) en GoT was dat echt doffe ellende. Heb jij Batman op PS4 gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Net "The Walking Dead A New Frontier Episode 5" uitgespeeld was een goed 3e seizoen!

• Eek2nd
https://mobile.twitter.co...43252010999410689/photo/1

Telltale is gesloten..
Momenteel nog geen nieuws hoe en wat, maar hopelijk wordt het einde nog uitgebracht.. R.I.P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Eek2nd schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 09:42:
https://mobile.twitter.co...43252010999410689/photo/1

Telltale is gesloten..
Momenteel nog geen nieuws hoe en wat, maar hopelijk wordt het einde nog uitgebracht.. R.I.P.
Erg jammer ;w laten we hopen dat het laatste seizoen ooit nog wordt afgemaakt.
https://store.steampowere...ng_Dead_The_Final_Season/

[ Voor 28% gewijzigd door calsonic op 25-09-2018 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
calsonic schreef op zondag 23 september 2018 @ 13:06:
[...]

Erg jammer ;w laten we hopen dat het laatste seizoen ooit nog wordt afgemaakt.
https://store.steampowere...ng_Dead_The_Final_Season/
https://www.nu.nl/games/5...laat-nog-meer-mensen.html

Aan t eind staat dat er voor TWD een andere ontwikkelaar wordt gezocht ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Eek2nd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:07:
[...]

https://www.nu.nl/games/5...laat-nog-meer-mensen.html

Aan t eind staat dat er voor TWD een andere ontwikkelaar wordt gezocht..
Gezocht betekent niet dat hij gevonden wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Heb ik ook niet gezegd, maar er is hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
https://www.nu.nl/games/5...me-komt-in-maart-uit.html

Zag gisteren op FB ook dat in maart de discs versie voor verschillende platformen wordt uitgebracht.
Pagina: 1 2 Laatste