Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
The Walking Dead is een episodische game van Telltale games.
Telltale Games is bekend van een hele reeks episodische games, oa Sam & Max Save the World, Tales of Monkey Island en Back to the Future: The Game.

The Walking Dead is waarschijnlijk wel bekend van de comics of recenter de tv-series.
Het betreft een redelijk standaard zombieverhaal. Er zijn zombies en je dient te overleven. Wat The Walking Dead als (comic/tv/game)serie boven de rest uit laat stijgen is dat het, naast het survival-aspect, ook een grote nadruk legt op het (inter)menselijke aspect.

Zoals gezegd, het is een episodische game. Het bestaat uit 5 episodes, waar deel 1 nu van uit is en er elke maand een nieuwe episode van uitkomt.

Mijn ervaringen met The Walking Dead game zijn positief, het is een soort point&click-adventure met een soort quicktime events. Het is een behoorlijk spannend spel en ik vind het redelijk goed geschreven. De karakters voelen voller dan ze vaak aanvoelen in een computerspel.
Er zijn verschillende keuzes die je kan maken die invloed hebben op het spel. Ga je naar buien overdag of 's nachts? Red je persoon X of persoon Y? Vertel je de waarheid of een leugen? Al die keuzes bepalen hoe mensen tegen je aankijken, wie er blijft leven, etc.

De artstyle is leuk gedaan, het voelt heel comic-achtig (logisch, gezien het van een comic afkomt). Soms is het cameraperspectief wat onhandig, maar dat is geen groot probleem.

Trailer:

Officiële pagina
The Walking Dead op Steam (PC)
The Walking Dead op Playstation.com (PS3)
The Walking Dead op Xbox Marketplace (Xbox)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
Inmiddels Episode 1 uitgespeeld, aardig geslaagde game. Ben nu wel benieuwd naar de volgende episodes. Duurt nog zo lang.. ;(

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Hoe lang is de speeltijd van ep1 ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Bender schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:18:
Hoe lang is de speeltijd van ep1 ongeveer?
Ongeveer een uurtje of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luit
  • Niet online
De 25 euro is trouwens voor alle vijf episodes op Steam. Vijf euro per twee uur speelplezier dus, best aan de prijs voor een spel dat niet echt herspeelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Luit schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:09:
De 25 euro is trouwens voor alle vijf episodes op Steam. Vijf euro per twee uur speelplezier dus, best aan de prijs voor een spel dat niet echt herspeelbaar is.
Tja, het is maar hoe je het bekijkt, natuurlijk.
Ik vind het het geld waard in ieder geval. De bioscoop is duurder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:41

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik ben net begonnen, heb alleen even gekeken bij het begin maar moet nog 'echt' gaan spelen. Binnenkort maar eens doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 13:11
Heb de eerste episode uitgespeeld en vond het op zich best aardig gedaan. In principe is het een lineair point en click avontuur, maar je beslissingen hebben wel invloed op bepaalde zaken (bijvoorbeeld je houding bepaalt hoe andere karakters tegenover jou staan, wie er meegaat e.d.).
Als je nu alleen episode 1 speelt, zou je misschien het idee hebben dat je geen waar hebt voor je geld, maar de hele playthrough van 5 episodes zal het vast rechtvaardigen. Alleen jammer dat er geen releaseschema bekend is.

edit: misschien moet ik OP eens lezen.

[ Voor 32% gewijzigd door Jason X op 10-05-2012 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Echt balen dat episode 2 zo lang op zich laat wachten. Ik ben het trouwens niet eens over de herspeelbaarheid. Ik heb episode 1 3x gespeeld om te kijken wat alle verschillende keuzes voorn invloed hebben. Als er meer episodes zijn komen er nog meer paden en kan je het weer herspelen. Ik hoop dat we binnenkort een release date krijgen.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Nakebod

Nope.

Hoezo laat episode 2 lang op zich wachten? Die is sinds vorige week/afgelopen weekend uit op Steam.
En het verhaal was wel weer vermakelijk, moet hem nog wel een 2e keer spelen met mijn "alternatieve" keuze-savegame. Benieuwd wat dat op termijn met het spel doet.

Had alleen gehoopt dat ze de irritante stotteringen in het spel inmiddels ook wel opgelost zouden hebben, maar dat zat er nog gewoon in. Lagere schaduw instellingen en het is wel speelbaar, maar irritant is het wel.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Nakebod schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 07:57:
Hoezo laat episode 2 lang op zich wachten? Die is sinds vorige week/afgelopen weekend uit op Steam.
Thanks voor de info. Hij liet lang op zich wachten in dat geval. Ze zouden volgens mij elke week 1 episode afleveren en toen elke maand. Maar we hebben 3 maanden moeten wachten.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 14:01
Afgelopen weekend beide episodes gespeeld. Erg leuke verhalende game, ben echt benieuwd hoe het verder gaat.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
Ik heb ook beide episodes gespeeld. Als game is het allemaal vrij matig, maar als fan van TWD kan ik het wel pruimen. Het is gewoon een interactieve comic.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ja het is echt meer om het verhaal dan om de gameplay. Ik vermaak me er goed mee iig.

To dare is to do

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:38

westergas

rikkie_pc

He leuk, een walking dead topic :)
Ik zit er helemaal in, erg leuk nu ik Mass Effect 3 uit heb en in een game-dip zit.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ja alleen mogen ze ondertussen ep 3 wel uitbrengen... Maar ach, ben net begonnen aan Deus Ex, dus dat zal ook nog wel even duren.

To dare is to do

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Episode 3 is inmiddels ook uit! :)

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
yes..en nu ben ik zeer verdrietig. :'( Man wat kan dit spel je ellendig laten voelen zeg. Hebben ze toch goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Fantastische episode weer, vanaf begin tot eind genieten. Is lang geleden dat ik zo geniet van een spel, nou ja meer een verhaal eigenlijk.

To dare is to do

• westergas
  • Laatst online: 23:38

westergas

rikkie_pc

Idd erg mooi gedaan. Maak je een beslissing waarvan je 2 seconden geleden nog erg tevreden mee was...blijkt het toch weer de verkeerde en voel je je kl*te. DOH!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Denk dat ik dit weekend ook eens begin met ep 3.
Heb 2 verhaallijnen, alle 2 iets andere keuzes gemaakt, dus ben heel benieuwd hoeveel dat allemaal gaat uitmaken op het eind.
Kunnen volgens mij aardig verschillende verhalen met geheel afwijkende onderlinge relaties van komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 05:46
Ik ben net klaar met episode 2. Wat een geweldige game,grappig hoe antwoorden uit seasn 1 in season 2 naar voren komen. Ook de kleinste dingetjes. Season 1 vond ik wel ok, maar na season 2 ben ik echt onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik ben klaar met Episode 3, erg mooie emotionele stukken zaten er in, maar ik heb echt spijt van een bepaalde "keuze" Misschien ga ik zelfs opnieuw spelen. :'(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ik ga sowieso nog een keer alle episodes opnieuw spelen, maar ik denk dat ik dat pas doe als ze allemaal uit zijn.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Twijfels over keuzes komen mij zo bekend voor :P
Vind het daarom wel altijd geinig dat aan het einde van zo een ep je wat stats te zien krijgt wat de rest van de spelers gekozen heeft.
Ik kwam er trouwens achter dat Walking Dead geen Steam Cloud gebruikt, en ik die savegame niet had gebackupt :P Dus maar even het spel zelf wat random keuzes laten maken, ga nog wel mijn eigen verhaal spelen met eigen keuzes, is denk ik toch leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is iedereen op vakantie? Episode 4 was weer geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Sommige mensen moeten werken :P En nu ga ik niet meer kijken in dit topic voor ik 'm heb gezien!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Wow, episode 4 was echt super goed. Beste tot nu toe imho. Onverwachte gebeurtenissen en veel actie :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Wacht. Dit topic is over het spel. We moeten hier zijn: Blonde Tux in "[Serie] The Walking Dead"

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Snake schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:41:
Wacht. Dit topic is over het spel. We Ik moeten hier zijn: Blonde Tux in "[Serie] The Walking Dead"
Ik had het over het spel :?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
afvalzak schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:23:
Wow, episode 4 was echt super goed. Beste tot nu toe imho. Onverwachte gebeurtenissen en veel actie :)
Ik moet inderdaad zeggen dat ik niet verwacht had dat de episode zo afgesloten zou worden. Voor de rest inderdaad verreweg de beste van de 4. Ben benieuwd naar 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Spoiler m.b.t. einde van episode 4! Niet kijken als je nog niet gespeeld hebt. }:O

spoiler:
Kan het me niet helemaal herinneren maar zijn de regels van de game anders dan die van de serie met betrekking tot besmetting?

Anders maakt een beet toch niet uit?

[ Voor 37% gewijzigd door Afvalzak op 23-10-2012 23:26 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

afvalzak schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:25:

Spoiler m.b.t. einde van episode 4! Niet kijken als je nog niet gespeeld hebt. }:O

spoiler:
Kan het me niet helemaal herinneren maar zijn de regels van de game anders dan die van de serie met betrekking tot besmetting?

Anders maakt een beet toch niet uit?
spoiler:
AFAIK is het feit dat je gebeten wordt niet zo erg, maar gezien bacteriën e.d. wel nog bestaan is de kans groot dat je bijtwond gaat infecteren. Naast dat is het virus pas actief nadat de drager dood is. Bij een zombie is deze dus al actief, waardoor deze dus geactiveerd in het bloed terecht komt.

Gok ik zo :P
edit:
Overigens iets anders, ik ben benieuwd waar de mensen hier voor hebben gekozen.
spoiler:
Hebben jullie de wond laten zien aan de rest van de groep? Ik ben benieuwd hoe dat namelijk in episode 5 gaat uit pakken als je het niet laat zien. Ikzelf heb het laten zien omdat ik geen zin had om een lopend zombie-film cliché te zijn. Misschien dat ik in een 2e playthrough het helemaal anders aan ga pakken, Doug redden ipv Carly, Duck laten liggen in het bos, etc.

[ Voor 24% gewijzigd door pasta op 24-10-2012 15:29 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Eindelijk ook toegekomen aan ep 4, wat een episode! Vond het zeker een van de sterkste tot nu toe. Ben echt benieuwd naar de laatste.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
pasta schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:25:
[...]

spoiler:
AFAIK is het feit dat je gebeten wordt niet zo erg, maar gezien bacteriën e.d. wel nog bestaan is de kans groot dat je bijtwond gaat infecteren. Naast dat is het virus pas actief nadat de drager dood is. Bij een zombie is deze dus al actief, waardoor deze dus geactiveerd in het bloed terecht komt.

Gok ik zo :P
spoiler:
Volgens mij versnelt het proces van de infectie enorm bij een bijt of krabbel van een walker, veel sneller dan als je bijvoorbeeld een "normale" wond aan je been hebt zoals bij Omid het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

pasta schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:25:
[...]
Okay, we zullen het wel zien:P

edit:
Overigens iets anders, ik ben benieuwd waar de mensen hier voor hebben gekozen.
spoiler:
Hebben jullie de wond laten zien aan de rest van de groep? Ik ben benieuwd hoe dat namelijk in episode 5 gaat uit pakken als je het niet laat zien. Ikzelf heb het laten zien omdat ik geen zin had om een lopend zombie-film cliché te zijn. Misschien dat ik in een 2e playthrough het helemaal anders aan ga pakken, Doug redden ipv Carly, Duck laten liggen in het bos, etc.
Ik ben ook geen zomiefilm cliche geweest;)

Heb overigens de eerste 3 afleveringen wel al een keer anders doorlopen (had ze eerst gedownload @ pc maar vond het zo goed dat ik toch maar de PS3 versie heb gekocht. :)
Verhaallijn is dan gelijk heel anders, was eerst maatjes met die chick en der pa maar nu meer met Kenny omdat ik rednecks toch cooler vind ;) , maar vraag me wel af wat er gebeurd was wat er gebeurd was als ik toch bij het vrouwtje gebleven was.

Zorgt er wel voor dat het spel voor de 2e/3e/4e keer nog leuk is! :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Paar dagen terug het hele seizoen aangeschaft omdat The walking dead in het algemeen, en deze game specifiek, me erg tof leken. Maar ik heb dus geen ervaring (nog) met de TV serie of de comics. De 4 eps in één ruk uitgespeeld, en het was inderdaad fantastisch. Qua gameplay stelt het nauwelijks iets voor, maar als interactieve entertainment is het erg meeslepend, en dat was dus precies waar ik voor kwam. De één na de andere dramatische gebeurtenis krijg je om de oren geslingerd, wat dat betreft is het echt een rollercoaster ride. De gezichtsanimaties en voiceacting zijn geniaal en helpen dus ook behoorlijk voor de meeleving. Zo zeer zelfs dat ik eigenlijk door m’n scherm heen Clementine een hug wil geven, die arme meid..

In ieder geval, geweldige game, jammer dat het technisch alleen aardig faalt, maar het werkt vooralsnog, dus ik zie het door de vingers.

Episode 5 is aangekondigd voor 20 November, dus ik hoef niet eens zo lang te wachten voor de afloop..

Mijn keuzes in de spoilers. Overigens is het leuk als je de eps gespeeld heb, om de bijbehorende “playing dead” en stats videos op de TellTale site te bekijken.

spoiler:
EP 1
- Ik was eerlijk tegen Shawn en Herschel.
- Ik probeerde Shawn te redden. Ik vond Duck maar een beetje raar op dat moment, en Shawn leek me een betere keuze om te overleven..
- Ik probeerde dat hele Kenny vs Larry gedoe pratend op te lossen.
- Ik gaf de gun aan die vrouw in dat motel.
- Tuurlijk redde ik Carley! Ik vond Doug ook cool, maar hé, als ik moet kiezen, dan de hot chick natuurlijk! :p

EP 2
- Ik probeerde die gast z’n been er af te hakken, echt! Maar ik deed er te lang over, en het lukte niet. We lieten ’m achter.
- Net als de meerderheid, heb ik niet die vrouw in het bos neergeschoten. Mijn regel was: mensen schiet ik niet neer, tenzij uit medelijden wanneer ze toch ten dode zijn opgeschreven door een infectie.
- Ik heb beide broers gespaard.
- Bij die laatste broer wordt bijgehouden hoe vaak je ’m slaat. Ik weet dat niet uit m’n hoofd meer, maar bij mij kan dat niet vaak geweest zijn (in de videos komt naar voren dat sommigen aardig hun frustraties op ’m botvieren :P).
- Ik heb niks meegenomen uit de auto, Clementine was tevreden ;). Vraag me af of de eigenaars inderdaad nog terug komen.

EP 3
- Ik schoot het meisje op het plein neer uit medelijden, waardoor de zombies zich op ons richtten.
- Ik heb Lilly meegenomen, de bitch! Maar desondanks wilde ik haar niet aan haar lot over laten.
- Ik gooide Omid van de brug! Dat kwam botter over dan ik bedoelde, en ik wilde eigenlijk reloaden, maar dat kon al niet meer. Na de FAQs er op nageslagen te hebben, zag ik dat dat ook niet echt uitmaakte, maar toch. Omid als eerste de trein in geholpen, ik voelde me zo schuldig! Hij maakte wel een leuke opmerking, haha.
- Ik kon Kenny pratend de trein laten stoppen. Voor degene die het niet weten, tijdens deze keuze kan je een easteregg tegenkomen, google “duckpockalypse” maar ’ns.
- Ik heb Duck uit z’n lijden verlost.

EP 4
- Ik heb het jochie neergeschoten uit medelijden.
- Ik heb Clementine meegenomen naar Crawford. Ik had haar beloofd dat we altijd samen zouden blijven, bovendien leek dit me toch veiliger dan haar achterlaten bij een erg zieke Omid..
- Ik heb Ben gered. Hij’s een idioot, maar hij handelde ook maar naar wat hij dacht dat goed was.. Hij (en iedereen) verdient een 2de kans.
- Ik heb de bijtwond laten zien..
- ..Maar kreeg iedereen mee om Clementine te zoeken.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Ep 5 is nu te downloaden voor PC (en als het goed is de rest ook).
Ik weet niet of er veel problemen mee zijn, ik zie wel voorzichtig wat posts op de Teeltale forums, maar ik weet niet of dit uitzonderingen zijn. Ik merk ’t vanzelf wel, download is bijna klaar.

Update:
Alles werkte bij mij (mjah, hij had wat kuren, maar na een reboot..).

Weer een tranentrekker hoor.. Hield ’t bijna niet meer droog. The song tijdens de end credits was ook prachtig, even de titel opzoeken.

[ Voor 30% gewijzigd door Sméagol op 21-11-2012 14:56 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En PS3 ook! Daar gaat mijn woensdagavondplanning. :)

Edit
Dat was leuk. Je krijgt echt zin om het spel nogmaals te spelen. _/-\o_

[ Voor 59% gewijzigd door Sendy op 21-11-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Sméagol schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:20:
Ik weet niet of er veel problemen mee zijn, ik zie wel voorzichtig wat posts op de Teeltale forums, maar ik weet niet of dit uitzonderingen zijn. Ik merk ’t vanzelf wel, download is bijna klaar.

Update:

Weer een tranentrekker hoor.. Hield ’t bijna niet meer droog. The song tijdens de end credits was ook prachtig, even de titel opzoeken.
Ik vind het een mooi einde, passend bij de serie. Ik vond alleen episode 5 wel erg kort :? Hij duurde nog geen uur bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

ph4ge schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:11:
[...]

Ik vind het een mooi einde, passend bij de serie. Ik vond alleen episode 5 wel erg kort :? Hij duurde nog geen uur bij mij.
Vond ik ook, de vorige duurder wel heel lang geloof ik, maar wel erg jammer dat het nu al afgelopen is :(

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Episode 5 is amper nog een game. Ik vind de closure eigenlijk helemaal niet zo goed. Ik had meer verwacht van Telltale.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ik vond het een waardige afsluiter. Ik ga het spel zeker nog eens doorspelen met andere keuzes.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb hem op een iPad gespeeld en me super vermaakt met de game. (Was de tv serie maar zo goed).

Vond ook het laatste deel erg tegenvallen, de eerste delen waren steeds wel een uurtje of 2 gameplay dacht ik maar deze was amper een half uurtje. Erg jammer.

Was het ook niet helemaal eens met het einde maar oke.

spoiler:
Hoewel het echte einde na de credits wel wat ruimte geeft voor een nieuwe reeks, ik weet alleen niet tot hoever de comics door gaan (Die lopen nog dacht ik) en of het daardoor mogelijk is.

Edit:
Sméagol schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 00:40:

spoiler:
EP 1
- Ik was eerlijk tegen Shawn en Herschel.
- Ik probeerde Shawn te redden. Ik vond Duck maar een beetje raar op dat moment, en Shawn leek me een betere keuze om te overleven..
- Ik probeerde dat hele Kenny vs Larry gedoe pratend op te lossen.
- Ik gaf de gun aan die vrouw in dat motel.
- Tuurlijk redde ik Carley! Ik vond Doug ook cool, maar hé, als ik moet kiezen, dan de hot chick natuurlijk! :p

EP 2
- Ik probeerde die gast z’n been er af te hakken, echt! Maar ik deed er te lang over, en het lukte niet. We lieten ’m achter.
- Net als de meerderheid, heb ik niet die vrouw in het bos neergeschoten. Mijn regel was: mensen schiet ik niet neer, tenzij uit medelijden wanneer ze toch ten dode zijn opgeschreven door een infectie.
- Ik heb beide broers gespaard.
- Bij die laatste broer wordt bijgehouden hoe vaak je ’m slaat. Ik weet dat niet uit m’n hoofd meer, maar bij mij kan dat niet vaak geweest zijn (in de videos komt naar voren dat sommigen aardig hun frustraties op ’m botvieren :P).
- Ik heb niks meegenomen uit de auto, Clementine was tevreden ;). Vraag me af of de eigenaars inderdaad nog terug komen.

EP 3
- Ik schoot het meisje op het plein neer uit medelijden, waardoor de zombies zich op ons richtten.
- Ik heb Lilly meegenomen, de bitch! Maar desondanks wilde ik haar niet aan haar lot over laten.
- Ik gooide Omid van de brug! Dat kwam botter over dan ik bedoelde, en ik wilde eigenlijk reloaden, maar dat kon al niet meer. Na de FAQs er op nageslagen te hebben, zag ik dat dat ook niet echt uitmaakte, maar toch. Omid als eerste de trein in geholpen, ik voelde me zo schuldig! Hij maakte wel een leuke opmerking, haha.
- Ik kon Kenny pratend de trein laten stoppen. Voor degene die het niet weten, tijdens deze keuze kan je een easteregg tegenkomen, google “duckpockalypse” maar ’ns.
- Ik heb Duck uit z’n lijden verlost.

EP 4
- Ik heb het jochie neergeschoten uit medelijden.
- Ik heb Clementine meegenomen naar Crawford. Ik had haar beloofd dat we altijd samen zouden blijven, bovendien leek dit me toch veiliger dan haar achterlaten bij een erg zieke Omid..
- Ik heb Ben gered. Hij’s een idioot, maar hij handelde ook maar naar wat hij dacht dat goed was.. Hij (en iedereen) verdient een 2de kans.
- Ik heb de bijtwond laten zien..
- ..Maar kreeg iedereen mee om Clementine te zoeken.
Whow jij hebt hem wel heel anders (softer) gespeeld dan ik, ik heb juist steeds voor mezelf en voor clementine gekozen waardoor er heel wat mensen zijn gesneuveld.

Vond daardoor ook altijd die eind beoordeling erg leuk, "19% Van de mensen schoten de vrouw ook dood", Oeps 8)7 dacht ik dan :)

[ Voor 72% gewijzigd door Donstil op 26-11-2012 14:33 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Slaapje schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:40:
Ik vond het een waardige afsluiter. Ik ga het spel zeker nog eens doorspelen met andere keuzes.
Ik heb dat gedaan, maar er verandert helaas niks aan het verhaal. Af en toe een bijzinnetje, thats it. Het is een goed spel, maar de belofte dat de keuzes echt invloed hebben worden niet waar gemaakt. Een beetje ME3 gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Sméagol schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:20:

Update:

Alela Diane - Take us Back

Hebbem vandaag ook uitgespeeld, wel ontzettend tof einde :) Ga em zeker nog es doorspelen met ietwat andere keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _naief
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-07 21:25
Ik vond het laatste deel ook erg tegenvallen. Zeer kort i.i.g.
spoiler:
Ik heb in het laatste deel niet mijn arm af laten zagen. Volgens mij verander je uiteindelijk in beide gevallen in zombie. Maakte het afchoppen van je arm iets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

_naief schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:34:
Ik vond het laatste deel ook erg tegenvallen. Zeer kort i.i.g.
spoiler:
Ik heb in het laatste deel niet mijn arm af laten zagen. Volgens mij verander je uiteindelijk in beide gevallen in zombie. Maakte het afchoppen van je arm iets uit?
spoiler:
Blijkbaar niet ;) Mijnes ging er wel af

[ Voor 7% gewijzigd door Afvalzak op 04-12-2012 16:21 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Dit spel is behoorlijk in prijzen gevallen op de VGA 2012:
Game of the Year
Studio of the Year
Best Performance by a Human Female (Melissa Hutchin als Clementine)
Best Adapted Video Game
Best Downloadable Game
Misschien ook maar eens aanschaffen :)
Ik zat sowieso al een beetje te twijfelen om deze eens te kopen.

[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 09-12-2012 14:02 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
afvalzak schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:21:
[...]

spoiler:
Blijkbaar niet ;) Mijnes ging er wel af
spoiler:
In de serie maakt het wel uit! Daar redde het hershell zijn leven, ik had hem er ook afgehakt

Ik zal jullie eerlijk vertellen dat dit misschien wel de beste game is die ik ooit heb gespeeld. En dan kan je het eigenlijk niet eens een echte game noemen. Maar man wat een verhaal! Pfff I cried like a baby.. Ben nu nog zelfs een beetje sad....

[ Voor 3% gewijzigd door Denzis op 09-12-2012 19:26 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb het hele spel "meegespeeld" via PewDiePie's Lets Play op YouTube. Wat een fantastische game, en dan heb ik niet eens zelf op de knoppen gedruks. Al zat PewDiePie wel heel erg dicht bij wat ik ook zou doen. Ik ga hem zeker zelf eens proberen als hij in de sale is op Steam. _O_

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinaDani
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-07 10:50
SToRM666 schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:01:
Dit spel is behoorlijk in prijzen gevallen op de VGA 2012:

[...]

Misschien ook maar eens aanschaffen :)
Ik zat sowieso al een beetje te twijfelen om deze eens te kopen.
Hoe stom het ook klinkt, dat haalde mij ook over. Geen spijt van gehad nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Wel tof dat zo'n prijs dus nog helpt ook, wat mij betreft mag iedereen dit spel wel spelen xD

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
DinaDani schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:05:
Hoe stom het ook klinkt, dat haalde mij ook over. Geen spijt van gehad nog.
Goed om te lezen dat die bevalt. Ik ga m binnenkort ook wel kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Denzis schreef op zondag 09 december 2012 @ 19:25:
[...]

spoiler:
In de serie maakt het wel uit! Daar redde het hershell zijn leven, ik had hem er ook afgehakt

Ik zal jullie eerlijk vertellen dat dit misschien wel de beste game is die ik ooit heb gespeeld. En dan kan je het eigenlijk niet eens een echte game noemen. Maar man wat een verhaal! Pfff I cried like a baby.. Ben nu nog zelfs een beetje sad....
Ik vind de game leuk hoor, maar jij zal denk ik niet veel games gespeeld hebben dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nu tijdelijk slechts €12,49 op Steam, 50% korting :) Duurt nog ~12 uur!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 23:14
Waarom gebruikt niemand mobieltjes? In welk jaar speelt die spel zich af?
Dat zijn mijn brandende vragen na net de eerste ep te hebben gespeeld.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
pingkiller schreef op maandag 24 december 2012 @ 00:41:
Waarom gebruikt niemand mobieltjes? In welk jaar speelt die spel zich af?
Dat zijn mijn brandende vragen na net de eerste ep te hebben gespeeld.
En hoe denk je mobieltjes te gaan gebruiken dan zonder stroom op de zendmasten etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

hm, ook net uitgespeeld
sterk hoor
en ik die dacht dat point en click adventures uitgestorven waren?
dit bewijst toch maar weer dat het niet steeds call of duty 45 of crysis 38 moet zijn ....
gestijlde graphics, een pak sfeer, ... heb ervan genoten !

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Zeker qua verhaal mijn hoogtepunt van het jaar.
Game of the year waardig vind ik lastig, maar zo'n sterke titel in een categorie dat eigenlijk al meer dan tien jaar niets meer voorstelt afleveren is toch bijzonder knap. Daardoor verdiend deze game die prijs wel.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Op verschillende sites de favoriet van 2012. Had het niet verwacht van een Tell Tale game,,.vond hun games altijd erg middelmatig en low budget aan doen maar ze lijken hier toch wel een voltreffer mee te hebben. Ook grappig dat een aantal Hollywood script schrijvers hebben meegewerkt aan het verhaal (o.a. Gary Whitta, van Book of Eli).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Walking dead episode 5 aan het spelen op mijn 360.
Alleen zit er een bug in het spel waardoor ik niet verder kom helaas.
Telkens op hetzelfde stuk als hij een nieuwe scene moet laden, krijg ik het bericht dat het opslag medium niet meer aanwezig zou zijn ! Heb op de fora gezien dat meer mensen dit probleem hebben, maar Telltale kan het probleem vooralsnog niet oplossen las ik.

Heb hetzelfde probleem gehad in episode 4, Maar dat was na een patch verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de totale duur van dit spel ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Gisteren Episode 2 uitgespeeld. Wat een spel. Vooral lastig omdat je maar x seconden hebt om een antwoord te kiezen. Je kunt er niet even voor gaan zitten en de mogelijke gevolgen overdenken. Nee gelijk BAM kiezen. Vaak heb ik niet eens de kans om alle opties goed te lezen waardoor ik soms het verkeerde zeg.

spoiler:
Had wel gelijk door dat er iets mis was met doe boerderij....Was te mooi om waar te zijn.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 14:02:
Wat is de totale duur van dit spel ongeveer?
Uurtje of 10 schat ik zo, ik heb ze allemaal los gespeeld en weet niet meer hoe lang ze precies duurden.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Ongeveer 10 uur ja, best een goeie game moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slaapje schreef op maandag 31 december 2012 @ 17:52:
[...]

Uurtje of 10 schat ik zo, ik heb ze allemaal los gespeeld en weet niet meer hoe lang ze precies duurden.
Bedankt, ga ik over tot aanschaf van de PS3 versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
Wat een game. _/-\o_ Aanbieding net gemist, wel nog de 1e episode gratis gedownload. Toen ik die had uitgespeeld ook meteen de 2 volgende gedownload. Ben heel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Heb hem wel meegenomen, 2 episodes gespeeld, gewoon TE vette game. Ik probeer de game min of meer zo te spelen als dat ik zelf denk dat ik zou doen, dus ik doe veel te lief tegen iedereen :P Erg tof, zeker de gesprekken en sommige personages zijn echt goed uitgewerkt. Dit is overigens de eerste Telltale die ik ECHT aan het spelen ben, en die lui hebben het genre goed in de vingers!

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draven
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:10

Draven

It wasn't me

Inmiddels ook uitgespeeld en kan het positieve commentaar alleen maar beamen. Tijd terug dat ik zo meegeleefd heb met de personages van een spelletje. :)
Ben nu al benieuwd naar 'Season 2'.

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Laatst op de iPad was episode 1 gratis te downloaden. Dit gedaan aangezien ik wel nieuwsgierig was. Daarna gelijk episode 2 t/m 5 aangeschaft. Het geld zeker waard! Inmiddels in episode 3 bezig. Ik zou het iedereen kunnen aanbevelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik ben er ook aan begonnen, maar nog niet echt ver (ergens achteraan episode 1 geloof ik). Tijdens de kerstacties op de Xbox deel 1 gratis gedownload en na de eerste tien minuten spelen ook ep 2 en 3 aangeschaft. Toen waren m'n xbox-punten even op, als ik ep 3 uit heb kijk ik wel of ik 4 en 5 nog aanschaf (waarschijnlijk wel, ik wil dan toch wel weten hoe het afloopt).

Lekker ouderwets klikken en vooral om het verhaal spelen, het is bijna ontspannend, afgezien van de zombies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

EcoR schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:21:
Toen waren m'n xbox-punten even op, als ik ep 3 uit heb kijk ik wel of ik 4 en 5 nog aanschaf (waarschijnlijk wel, ik wil dan toch wel weten hoe het afloopt).
Na episode 5 gaat het ook nog verder met seizoen 2 :)

Zijn er hier ook tweakers die de 5 episodes al uitgespeeld hebben en opnieuw zijn gaan spelen om andere keuzes te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
mickjuh schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:24:
[...]
Na episode 5 gaat het ook nog verder met seizoen 2 :)
Oh crap, dan maar weer wat meer xbox-punten aanschaffen waarschijnlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Hier ook uitgespeeld. Sterk...Erg sterk.

Alleen jammer dat je acties totaal geen invloed heeft op het stukje na de aftiteling. (volgens de TWD wiki)

[ Voor 7% gewijzigd door Player1S op 07-01-2013 10:04 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ben nu bezig in episode 4 , en ga hem zeker nog eens helemaal overdoen en dan andere keuzes maken.
heb na sommige beslissingen toch achteraf zo`n naar gevoel en het idee dat ik het beter anders had kunnen doen.

spoiler:
bv na het gedeelte bij het motel , als je weet dat iemand spullen apart legt voor die bandits .
ik was vrij voorzichtig met beschuldigen en dan koste uit eindelijk de verkeerde persoon het leven .
en later word het nog zuurder als de gene die het wel heb gedaan nog een paar dingen doet waardoor je hem nog minder gaat mogen :) dat ga ik straks zeker anders doen (8>

[ Voor 48% gewijzigd door Freakiebeakie op 09-01-2013 08:20 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Freakiebeakie schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:16:
ben nu bezig in episode 4 , en ga hem zeker nog eens helemaal overdoen en dan andere keuzes maken.
heb na sommige beslissingen toch achteraf zo`n naar gevoel en het idee dat ik het beter anders had kunnen doen.

spoiler:
bv na het gedeelte bij het motel , als je weet dat iemand spullen apart legt voor die bandits .
ik was vrij voorzichtig met beschuldigen en dan koste uit eindelijk de verkeerde persoon het leven .
en later word het nog zuurder als de gene die het wel heb gedaan nog een paar dingen doet waardoor je hem nog minder gaat mogen :) dat ga ik straks zeker anders doen (8>
spoiler:
Uiteindelijk moest hij ook gewoon dood;) Ik had precies hetzelfde :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

LiquidT_NL schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:05:
Heb hem wel meegenomen, 2 episodes gespeeld, gewoon TE vette game. Ik probeer de game min of meer zo te spelen als dat ik zelf denk dat ik zou doen, dus ik doe veel te lief tegen iedereen :P Erg tof, zeker de gesprekken en sommige personages zijn echt goed uitgewerkt. Dit is overigens de eerste Telltale die ik ECHT aan het spelen ben, en die lui hebben het genre goed in de vingers!
hehehe ik probeer ook met iedereen vriendjes te worden , alleen die ouwe kerel wou mijn vriend niet worden , wat ik ook deed hij kon me bloed wel drinken xD. maakte blijkbaar ook vaak foute keuzes bij hem,
zei ie vind je me dochter aardig dus ik denk laat ik maar ja zeggen . Nah dat was dus goed fout xD |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Freakiebeakie schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:06:
[...]

hehehe ik probeer ook met iedereen vriendjes te worden , alleen die ouwe kerel wou mijn vriend niet worden , wat ik ook deed hij kon me bloed wel drinken xD. maakte blijkbaar ook vaak foute keuzes bij hem,
zei ie vind je me dochter aardig dus ik denk laat ik maar ja zeggen . Nah dat was dus goed fout xD |:(
Haha, ja, bij vaders is het nooit goed 8)7

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

van het weekend het spel uitgespeeld , erg goeie game , voornamelijk door het verhaal wat erg goed in elkaar zit en waardoor je echt het spel ingezogen word.
ik ga hem zeker nog eens over doen met andere keuzes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xa!pt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 19:04
Ben ineens m'n savegames kwijt op de 360. :( Wel weer gewoon begonnen in episode 4, maar iedere keer dat ik verder wil kan ik weer vanaf de eerste scène beginnen. Maakt niet uit of ik 'm in één keer uit slinger of netjes save, afsluit naar het hoofdmenu en terug naar m'n Xbox ga. Iemand enig idee waar dat aan ligt? Episode 4 in één ruk uitspelen moet te doen zijn maar daar heb ik eigenlijk geen tijd voor atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Xa!pt schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:07:
Ben ineens m'n savegames kwijt op de 360. :( Wel weer gewoon begonnen in episode 4, maar iedere keer dat ik verder wil kan ik weer vanaf de eerste scène beginnen. Maakt niet uit of ik 'm in één keer uit slinger of netjes save, afsluit naar het hoofdmenu en terug naar m'n Xbox ga. Iemand enig idee waar dat aan ligt? Episode 4 in één ruk uitspelen moet te doen zijn maar daar heb ik eigenlijk geen tijd voor atm.
System Cache leeg gooien misschien? Doet soms wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Ik heb de game zojuist uitgespeeld.
Dit is het eerste spel waarbij het verhaal me boeit, de karakters ook echt karakter hebben en je in het verhaal mee gaat.

De meeste adventures (en shooters) is het voor mijn gevoel rushen tot het einde en het spel uitspelen (en vaak door het flinterdunne verhaal stoor ik me aan de vaakmatige cutscenes). TWD is het echt een spel met verhaal waarin je het verhaal ook werkelijk beleefd.

De keuzes die je maakt maken aan de ene kant wel uit, aan de andere kant volgens mij niet. De wereld zal niet verander, maar de persoonlijkheid wel en het is maar net hoe je het zelf prettig vind denk ik (ik heb zelf gekozen voor de keuzes zoals ik denk dat ik ze zou maken).

spoiler:
Ik vind het einde echt niet zon leuke einde (zeker niet midden in de nacht), ik vond het zielig voor het kleine meisje dat ze alleen verder moest. Maar dat zegt ook wel weer hoe erg het gelukt is om mee het verhaal te beleven, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik ga er binnenkort ook maar eens aan beginnen, ik heb zojuist namelijk een season pass gekocht op PSN voor slechts €11,24 (met PS Plus) :)
Ik zat eigenlijk al een tijdje te wachten tot die eens wat goedkoper ging worden.

[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 29-03-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 19:46:
Ik ga er binnenkort ook maar eens aan beginnen, ik heb zojuist namelijk een season pass gekocht op PSN voor slechts €11,24 (met PS Plus) :)
Ik zat eigenlijk al een tijdje te wachten tot die eens wat goedkoper ging worden.
Ik heb exact hetzelfde gedaan. Voor elk gangbaar systeem was hij al in de aanbieding geweest, dus voor PS3 moest en zou de gelegenheid zich dan ook wel gaan aandienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Hoi, Ik ben nieuw betreft ps3

Heb dan ook net episode 1 gedownload en ff gespeeld.
Ik ben het van plan om volledige eerste seizoen ook aan te schaffen...

Omdat ik nieuw ben met ps3 wil ik toch even wat vragen:
Ik heb vernomen dat het eerste seizoen binnenkort in NL uitkomt op disc voor de ps3 voor ongeveer 25euro.
Maar als ik season pass download via de store kost het dacht ik 20 euro (eerste epi gratis)

Mijn vraag is of er verschil is (wat is beter) tussen het downloaden of kopen van de disc?
(Heb een ps3 van 500gb, dus qua geheugen zit het denk ik wel goed.)

Daarnaast stond er bij season pass, dat er nog wat bonus/extras was dacht ik? Wat moet ik daarbij voorstellen? en zal dat ook op de disc zitten?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Download en disc hebben zelden verschillen, saves zijn echter lang niet altijd onderling bruikbaar.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Eek2nd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:18:

Mijn vraag is of er verschil is (wat is beter) tussen het downloaden of kopen van de disc?
(Heb een ps3 van 500gb, dus qua geheugen zit het denk ik wel goed.)

Daarnaast stond er bij season pass, dat er nog wat bonus/extras was dacht ik? Wat moet ik daarbij voorstellen? en zal dat ook op de disc zitten?

Alvast bedankt
Ik denk dat het grootste verschil is dat als je hem op disk koopt je hem eventueel weer kan doorverkopen, met downloads gaat dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ah, ok thanx
dat is idd ook zo, disc kan ik evt doorverkopen of weggeven als uitgespeeld.. (goeie argument)
Denk dat voor die 5 eur extra niet zo slecht idee is om disc te kopen
(Kost weer plaatsje extra in de kast :p)

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb gisteren ep4 uitgespeeld, vanavond maar eens aan ep5 beginnen. Ik vind het trouwens wel leuk om te zien dat je op het eind van een episode kan zien hoeveel procent van de gamers een bepaalde keuze gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik ben bezig met 4...
wat een gebeurtenissen allemaal. .

Heb de game uiteindelijk bij de Dixons gehaald 19 euro Nog wat met airmiles. (Zonder is 21.99 eur)

Edit: Moest blijkbaar maar klein stukje van epi 4 Nog spelen. .. spannend..
Ik heb daar op 1 na de keuzes gemaakt die de meesten niet hebben gedaan

[ Voor 32% gewijzigd door Eek2nd op 29-05-2013 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Dat had ik bij episode 4 ook ja...
Ik heb m ondertussen uitgespeeld, ik vond episode 5 toch langer dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik heb het ook uitgespeeld.. En vond het juist beetje kort.
Het spel laat wel heel Veel Tot nadenken achter... zit nog steeds met vragen in mijn hoofd.

Zoals de meesten zeggen idd en emotionele achtbaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eek2nd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:18:
Ik heb het ook uitgespeeld.. En vond het juist beetje kort.
Het spel laat wel heel Veel Tot nadenken achter... zit nog steeds met vragen in mijn hoofd.

Zoals de meesten zeggen idd en emotionele achtbaan
Hoeveel uren praten we dan over? 1 a 2 uur per episode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
ja, zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ja.. Dat valt opzicht wel mee. . Maar ik bedoelde dat epi 5 zo kort was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Iemand al eens overgespeeld, maar dan totaal op Andere manier?
Misschien dat ik volgende keer meer als een bad ass ga spelen :p

Trouwens bij doe Omid moet ik steeds aan Valereo denken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-photos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/s720x720/8687_647095128637990_651438140_n.jpg

De DLC Walking Dead 400 Days komt in July uit.
Ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DLC? Ik had een nieuw seizoen verwacht. Ik zag al wel dat ze de game naar een aantal extra platformen gaan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Dit was een tussendoortje volgens mij, om het gat tussen seizoen 1 en 2 te vullen en het vuurtje een beetje levend te houden ;)

Last.fm | Code Talks

Pagina: 1 2 Laatste