Geachte mede-tweakers,
Na het remounten van mijn CPU i7 920 C0 (te strak aangedraait geheugen werkte niet) ging ik een Intel burn test doen en schrok eigenlijk van de temperaturen namelijk 30 idle en 55 full load .(kamer temp 23)
Dit op 3,8 ghz met HT aan op 1,25 v.(artic silver 5 koelpasta , pinpas methode)
Tevens zit er een GTX 480 in de Loop maar deze was idle tijdens benchen en werd 37 graden.
( wat als ik beide stress test
)
WC Setup:
- 420 Radiator EK
- 3x 140 mm nb-pk3 1700 rpm
- 450 L pomp
- Larkooler 1366 wc blok
Ik heb de CPU nu handvast aangedraait , niet meer met de schroevendraaier.
CPU is gelapt (spiegel).
Ik heb het idee dat mijn setup nog niet volledig ontlucht is (ik hoor het water lopen in mijn radiateur).
Verder zie ik sporadisch een luchtbel verschijnen maar heb geen idee hoe ik hem verder kan ontluchten.
Ik ben begonnen met de radiateur te vullen (0,5 liter gedestileerd water). vervolgens het reservoir. (totaal 0,8 L)
Bij voorbaat dank voor het meedenken.
Na het remounten van mijn CPU i7 920 C0 (te strak aangedraait geheugen werkte niet) ging ik een Intel burn test doen en schrok eigenlijk van de temperaturen namelijk 30 idle en 55 full load .(kamer temp 23)
Dit op 3,8 ghz met HT aan op 1,25 v.(artic silver 5 koelpasta , pinpas methode)
Tevens zit er een GTX 480 in de Loop maar deze was idle tijdens benchen en werd 37 graden.
( wat als ik beide stress test

WC Setup:
- 420 Radiator EK
- 3x 140 mm nb-pk3 1700 rpm
- 450 L pomp
- Larkooler 1366 wc blok
Ik heb de CPU nu handvast aangedraait , niet meer met de schroevendraaier.
CPU is gelapt (spiegel).
Ik heb het idee dat mijn setup nog niet volledig ontlucht is (ik hoor het water lopen in mijn radiateur).
Verder zie ik sporadisch een luchtbel verschijnen maar heb geen idee hoe ik hem verder kan ontluchten.
Ik ben begonnen met de radiateur te vullen (0,5 liter gedestileerd water). vervolgens het reservoir. (totaal 0,8 L)
Bij voorbaat dank voor het meedenken.
[ Voor 8% gewijzigd door JayJay op 13-05-2012 21:37 ]