Na veel Casemods te hebben gelezen, na het modden van mijn huidige/vorige Link! case en nu het "op jezelf" wonen toch serieuzer is geworden vond ik het tijd om ook mijn pc uit het ouders huis te gaan halen en deze in mijn eigen huisje te plempen.
Meer dan genoeg reden dus! Na de aankoop van een Expedit TV Meubel Link! inclusief enkele lade's, deurtjes, en manden begon het dan toch te knagen.
Hoe zou het zijn om de computer in de kast te kunnen bouwen, deze vervolgens op de televisie aansluiten en hetzelfde beeld kopiëren op een touchscreen die makkelijk in de hand te nemen is,... Heel mooi!
Na goedkeuring van de vriendin en broodnodige bestanden over te hebben gezet op de laptop kunnen we daadwerkelijk aan de slag!

Case voor 15 euro, stelling 0, vak 30. Here we go!
Na niet lang knutselen is de kast er dan

Nu de kast er is zal de oude kast er helaas aan moeten geloven, allereerst het drainen van de huidige waterkoeling

Ok! de vloeistof heeft er duidelijk te lang in gezeten!

Even kijken, stapelen, proberen hoe we alles in de nieuwe kast gaan passen. Ik heb hier voor de handigheid de oude slangen gebruikt aangezien de nieuwe in bestelling zijn.

Aanzicht van hoe alles gemonteerd moet worden vanaf de zijkant, in dit geval zonder de optische drive.

Updates volgen!
[ Voor 10% gewijzigd door BlietZ op 30-04-2012 23:40 ]