Met zo weinig goeie verdedigers in de selectie zou je haast je opstelling gaan aanpassen. Gewoon een spits erbij Huntelaar bij Van Persie zetten en 1 verdediger opofferen. Dat verwacht de tegenstander nooit. Dus ipv 4 aanvallers 6 verdedigers als bij het WK 5 aanvallers 5 verdedigers. En ja Nigel en Mark zijn verdedigers die een linie voor de verdediging staan.
Spelers die ik niet zou meenemen uit de voorselectie zijn Maher, Siem de Jong, Lens en Willems.
Ik snap persoonlijk niet waarom Willems mee is genomen. Ik heb die gast echt pas 1 of 2 fatsoenlijke (nog niet eens goede) wedstrijden zien spelen. Voor de eredivisie is het zelfs een matige speler. Zou dan meer vertrouwen hebben in Bouma links back hoewel hij ook geen talent meer is/heeft.
Siem de Jong heeft in mijn ogen in de selectie 0 meerwaarde. Als middenvelder hebben we al getalenteerdere spelers rondlopen die hetzelfde kunnen en als aanvaller komt hij te kort t.o.v. zijn broer en andere.
Anita is in mijn ogen een goeie voetballer. Niet meer standaard op de linksback bij Ajax, maar van de talenten die we daar hebben 1 van de beste. Nu Pieters terug is, is hij voor Bertje 2de keus denk ik.
[
Voor 9% gewijzigd door
biert1982 op 23-05-2012 22:56
]