Verkoop geheugen, verkoper reageerd niet

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardware Junk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 11:24
Verkopende partij:
Hardware Junk. Gegeven feedback -2.

Kopende partij:
gamepc1986. Gegeven feedback -2.

Kopende partij gaf 20-4-2012 23.46 aan geld over gemaakt te hebben, tenminste dat maak ik op uit zijn bericht.
meld even als je geld binnen is en verstuurd is
.

Reageerd ook niet op mijn DM's, 24-4-2012. Gezien ik onlangs ben opgelicht, de gegevens van de verkoper al had na de gesloten koop èn ik meestal direct vooraf verzend, voelde ik me belazerd. Normaliter had ik immers al verzonden. Hierop volgde terecht negatieve feedback. 26-4-2012.

Hier heeft de kopende partij wel direct op gereageerd. Helaas eerst door het geven van eveneens een -2 feedbackscore.

Dit is reeds uitgepraat. Kopende partij heeft zijn verhaal gedaan waarom hij niet reageerde. Excuses aangeboden. Deze accepteer ik.

Ik wil hierbij graag dat de -2 feedback van beide kanten wordt verwijderd. Immers is het uit gepraat.

2240 Wp oost + 3300 Wp west + 2KWh accu + 1800 Wp zuid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 19:41

electrom

Sapiens ars vivendi

Zo zie je maar: Nooit ongeduldig zijn ;).

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Done, mocht het nog ooit nodig zijn om feedback te wijzigen, lees dan eerst eens How to - V&A feedback laten aanpassen door.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.