Een paar maanden geleden viel het me op dat mijn modfeatures weg waren. Het vinkje bij de voorkeuren was verdwenen en ik kon deze niet meer inschakelen. Ik heb er in de tussentijd vrij weinig van gedacht, maar vandaag vroeg ik het op Twitter aan @Schellevis en even later vertelde @MishaScholte mij dat ik hier mijn modfeatures terug zou moeten vragen vanwege fout gebruik.
Ik geloof dat ze weg zijn sinds begin januari. Het enige waar ik aan kan denken is dan ook het "Gelukkig nieuwjaar!"-artikel waar ik enkele +3-votes heb gegeven, en gezien het feit dat de meeste reacties daar inmiddels +2 hebben kan ik me voorstellen dat het modbotje gedacht kan hebben dat ik er in de laatste 20 votes altijd +1 boven zat, en daardoor mijn modfeatures weggehaald heeft.
Ik zou dus graag mijn modfeatures terug willen hebben
Ik weet dat het een privilege is en geen recht, maar aangezien ik (naar mijn idee) niks fout heb gedaan vind ik dat ik ze hoor te hebben 
Tom
Ik geloof dat ze weg zijn sinds begin januari. Het enige waar ik aan kan denken is dan ook het "Gelukkig nieuwjaar!"-artikel waar ik enkele +3-votes heb gegeven, en gezien het feit dat de meeste reacties daar inmiddels +2 hebben kan ik me voorstellen dat het modbotje gedacht kan hebben dat ik er in de laatste 20 votes altijd +1 boven zat, en daardoor mijn modfeatures weggehaald heeft.
Ik zou dus graag mijn modfeatures terug willen hebben
Tom
[ Voor 3% gewijzigd door TvdW op 26-04-2012 12:16 ]