Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• terror538
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-11 13:58
Mijn vorige Desire HD was gestolen. Jammer maar helaas. En weg was ie.

Nu ga ik binnenkort weer een nieuwe telefoon kopen en wil ik natuurlijk voorkomen dat ie gejat gaat worden. Maar voorkomen gaat maar zover, ik ben nu eenmaal een chaoot, dus soms verlies ik een telefoon en niet iedere vinder is nou net zo eerlijk, dat weten we allemaal.

Ik wil dus een applicatie installeren die middels GPS mij laat weten waar de telefoon is. Maar, ik wil dat die applicatie een factory reset overleeft, en mij begint te notifyen als er een andere simkaart in de telefoon zit.

Ik ga de telefoon dus rooten, en een eigen firmware installeren die dus ook geinstalleerd wordt met een factory reset.

Bestaat er al een applicatie die dit doet ? (Dus minstens een factory reset overleven, en niet een 100% afhankelijkheid van het internet om notificatie testuren) Of moet ik zelf gaan coden ?

too weird to live too rare to die

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hier nog niet gekeken zeker: Beveilig je Android device... (en er zijn nog wat threads)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit