Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

koptelefoon onder de 94 euro

Pagina: 1
Acties:

• arnoldjc1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-11-2024
Hallo,

ik zoek een koptelefoon van onder de 94 euro, die niet al te lelijk is en geen grote oor kappen heeft.
hij moet zowel gewoon goed te gebruiken zijn bij games maar muziek moet ook mooi zijn. ik had zelf ook wel eens ergens gelezen dat een goede koptelefoon ook gewoon goed is in vergelijking met een 5.1 koptelefoon game koptelefoon voor games.

Alvast bedankt.

Verwijderd

= subjectief
hij moet zowel gewoon goed te gebruiken zijn
gewoon goed? -> subjectief
moet ook mooi zijn.
= subjectief
een 5.1 koptelefoon game koptelefoon voor games.
:?

Zelf al gezocht?

Bijvoorbeeld hier: http://tweakers.net/price...mFCtZRSsZGRkAjTOxNFOKrQUA

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 17:54 ]

• arnoldjc1
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:43:
[...]

= subjectief
[...]

gewoon goed? -> subjectief
[...]

= subjectief
[...]

:?

Zelf al gezocht?

Bijvoorbeeld hier: http://tweakers.net/price...mFCtZRSsZGRkAjTOxNFOKrQUA
dan geef je je subjectieve mening over een koptelefoon die je niet lelijk vind
zeg je welke koptelefoon, je moet geen dingen uit zijn verband neer zetten .
ja hoezo?

Verwijderd

Een mening is altijd subjectief. En verder vind ik jouw reactie ongepast als iemand je probeert te helpen. Jouw 'eisen' zijn inderdaad subjectief en daardoor is er niet op te zoeken. Lees eens wat reviews over koptelefoons uit de lijst die hierboven gegeven is en kijk welke objectieve kenmerken je belangrijk vindt. Het is hier geen winkel waar je aan geeft dat je een koptelefoon wilt voor minder dan 94 (waarom precies 94?) euro en dat wij wel voor je zoeken.

Kom eens met een lijst van mogelijke kandidaten en geef aan waarover je twijfelt. Anders ben ik bang dat je topic zo gesloten wordt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:13:
Het is hier geen winkel waar je aan geeft dat je een koptelefoon wilt voor minder dan 94 (waarom precies 94?) euro en dat wij wel voor je zoeken.
Dit dus.

Het volgende verhaal gaat over speakers, maar is naar mijn mening ook toepasbaar op koptelefoons;
Speakers zijn de belangrijkste keten in de audio schakel. Ook hierover zien we bijna dagelijks vragen voorbij komen. Alleen is het in dit geval zo goed als onmogelijk om hier iets zinnigs op te zeggen aangezien geluidsbeleving puur subjectief is. Met andere woorden: Goed geluid is geen universeel begrip. Wat voor de één lekker in het gehoor ligt kan voor de ander wel rampzalig ranzig klinken. Sommige luisteraars houden van een wat meer aangedikt laag en er zijn er ook weer die wat meer hoog lekker vinden klinken. Dit is nog een redelijk duidelijk verschil, maar er zijn natuurlijk ook veel subtielere.

Waar ik naar toe wil is dit; Doordat smaak een rol speelt bij de keus van een luidspreker (en eigenlijk alle audio-producten met een klank) heeft het geen zin om aan een ander te vragen je te helpen bij de keuze daarvan. [knip]
En ik vroeg of je zelf al hebt gezocht, omdat je dan kan vertellen welke koptelefoons je aanspreken / 'wel goed lijken' en daar gericht advies over kan vragen.

Zie bijvoorbeeld dit topic (dat ook nog eens in het juiste fora staat) Hoofdtelefoon, welk model? en wat moet ik kopen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 18:24 ]

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:28
Gewoon sparen voor een paar Astro's.

Maar ben wel enorm nieuwsgierig naar die 94 euro mark.

[ Voor 50% gewijzigd door NeutraleTeun op 24-04-2012 19:00 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

> DED

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Eeehh.... > CEA
:D

• arnoldjc1
nou okee

dat is het geld wat ik er nu aan uit kan geven.

ik heb zelf niet echt perse een paar koptelefoons op het oog maar ik vond de Sennheiser Hd 239 wel interessant omdat die niet zo groot is, en dat vond ik wel een pluspunt ook al is het niet echt een eis voor mij, ik game dus en ik luister muziek ik luister veel trance en hardstyle ook rock enzo, en voor de rest gewoon pop muziek. de Klipsch Image One leek mij trouwens ook wel een mooie koptelefoon, ik weet alleen niet of die bij mijn muziek eisen past.

thx alvast.

Verwijderd

Moet het een 2.0 of 5.1 hoofdtelefoon zijn want dat is me nog niet duidelijk. Verder zou ik een keer bij Mediamarkt gaan luisteren naar verschillende koptelefoons.

Verwijderd

Je post van 19:00 verschilt weinig van je eerste post.

Voor zinnige reacties lijkt me het volgende handig;
"Wat moet ik kopen topics" krijgen meer overlevingskans door de volgende stappen:
  • Aangeven wat je te besteden hebt.
  • Wat je zoekt.
  • Wat je voorkeuren zijn.
  • Wat je zelf al ondernomen hebt.
  • Welke types je al gevonden hebt (shortlist, plaatjes, links naar fabrikant/review sites, prijzen)
  • Wat de sterke en zwakke punten zijn van de bepaalde types zijn.
  • Waarom je nog twijfelt.

• dutchshadow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-11 14:43

• arnoldjc1
ik heb zelf een beetje op bol.com rondgekken en op tweakers.
ik heb zoals in me vorige post gezegd had al de Sennheiser hd239 gevonden en de Klipsch Image One. www.bol.com/nl/p/elektron...ndex.html#product_sellers
https://maxict.nl/product/2776675/klipsch-image-one

maar miechien passen deze koptelefoons wel helemaal niet bij de muziek waar ik van houd en ik hoopte der achter te komen door dit topic te openen welk soort koptelefoon bij mij past van op verkoop sites zie ik dat er meestal niet bij staan, en ik weet dus ook nog niet zeker of ik nou een game koptelefoon moet kopen of een normale koptelefoon, hoe wel mijn aandacht meer uitgaat naar normale koptelefoons.

• arnoldjc1
deze koptelefoon van Sony lijkt me ook wel goed
productreview: Sony MDR-ZX700 (Zwart) review door b12e

wat vinden jullie van de koptelefoons die ik op heb geschreven moet ik 1 van deze 3 hebben of weet er iemand eentje die beter bij mij past

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:28
Ligt er een beetje aan. Wat is de omtrek van je hoofd?

En vanwaar dat apart 94 getal?

• arnoldjc1
uhm okee waar licht dat pressies allemaal aan dan? want dan weet ik zelf ook beter waar ik naar moet kijken. dat zou ik echt niet weten ik heb niet zoon groot hoofd hoor, ik heb ook niks bij de hand om het op te meten nu.

haha dat is het geld wat ik nu heb ter beschikking heb

[ Voor 23% gewijzigd door arnoldjc1 op 24-04-2012 21:23 ]

• arnoldjc1
ik heb maar gewoon voor de senheisser hd 239 gekozen ik hoop dat dit een goede keus is geweest

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:22

D4NG3R

kiwi

:)

arnoldjc1 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:09:
ik heb maar gewoon voor de senheisser hd 239 gekozen ik hoop dat dit een goede keus is geweest
Redelijke goede keuze, bij Headroom (Waar ik meestal rondsnuffel voordat ik iets koop) zijn ze er in ieder geval positief over:

http://www.headphone.com/headphones/sennheiser-hd-239.php

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• arnoldjc1
oké mooi ik ben benieuwd, ik krijg ze over 3 tot 5 werkdagen binnen
Pagina: 1