Oké, de meest basic vraag die er kan volgen, maar moet hem toch stellen aangezien ik niet zoveel ROM's heb uitgeprobeerd op me Note (in tegenstelling van me ZTE Blade en LG O2X).
Ik draai sinds het begin dat ik de telefoon heb op PA (toen 1.991). En inmiddels de 2.51.
Maar begin me wat te ergeren aan de 'hang' momenten dat ie heel soms heeft, alsook dat de camera niet altijd werkt. Plus vandaag (en dat heeft de druppel gegeven) dat ik mensen amper hoor aan de telefoon ondanks men volume op max staat. Zet ik hem even lager en dan terug op max, dan is het opeens wel een stuk harder.
Ook is er (en dat is misschien ROM related of niet) dat ik veel static noise krijg. Hetgeen je in je luidsprekers hoort als je telefoonrt bijvoorbeeld. Enkel: ik hoor dat niet, maar diegene waar ik mee bel op de PC (Skype, TS) die horen dit wel...
Dus, ben op zoek naar een ROM die über stabiel is, altijd alles werkt en het liefst ICS of hoger. Voor de rest, batterij maakt me weinig uit. Standaard vliegt ie hier elke avond in de lader, en als ik een hele dag met Wifi, 3G en GPS aan doorkom (wat nu makkelijk gaat) dan is het allemaal in orde.
Even een oogworp gedaan:
- [ROM][4.1.1 JB] Ultimate N7000XXLS2 JellyBean 4.1.1 ROM V2[UPDATE4/11/2012]240DPI Mod
- [ROM] RocketROM v1 - JB - 4.1.1- XXLS2 [Update 10/26] FAST/STABLE - Forget ICS

- [ROM][JB] Stock odexed and rooted XXLS2, Smooth as hell!
Wich to choose?
[
Voor 11% gewijzigd door
430xlkod op 04-11-2012 21:32
]