Ik heb m'n Note nog steeds niet geroot e.d., maar een aantal bugs in de stock ROM beginnen me wel aardig de keel uit te hangen. Ik vraag me af of de custom ROMs die jullie draaien hier ook last van hebben:
- Ondanks dat er een bluetooth apparaat aan hangt wordt geluid soms (niet altijd) eerst door de speakers en daarna door het bluetooth-apparaat gespeeld
- dataverbinding valt na een tijdje weg. Zowel roaming als native. Reboot fikst het
- onzichtbare media (=vastgelopen mediascanner, doet het na een reboot weer)
En natuurlijk de missende features waar ik inmiddels wel aan gewend was:
- silent hours
- onnodige meuk eruit mikken
- nandroid
- dpi settings
- betere native browser (gestures, flash support teruggehackt, etc.)
- customizable keyboards (bijv. komma-toets standaard op het onscreen tobo, onderste rij ook verschervend zodat de layout beter overeen komt met een fysiek tobo)
Nou vraag ik me dus af: hebben jullie nog steeds last van sommige van dat soort bugs? Ik weet dat op mijn Milestone het probleem van dataverbinding verliezen lag aan de radio-firmware en niet aan het OS bijvoorbeeld.
- Ondanks dat er een bluetooth apparaat aan hangt wordt geluid soms (niet altijd) eerst door de speakers en daarna door het bluetooth-apparaat gespeeld
- dataverbinding valt na een tijdje weg. Zowel roaming als native. Reboot fikst het
- onzichtbare media (=vastgelopen mediascanner, doet het na een reboot weer)
En natuurlijk de missende features waar ik inmiddels wel aan gewend was:
- silent hours
- onnodige meuk eruit mikken
- nandroid
- dpi settings
- betere native browser (gestures, flash support teruggehackt, etc.)
- customizable keyboards (bijv. komma-toets standaard op het onscreen tobo, onderste rij ook verschervend zodat de layout beter overeen komt met een fysiek tobo)
Nou vraag ik me dus af: hebben jullie nog steeds last van sommige van dat soort bugs? Ik weet dat op mijn Milestone het probleem van dataverbinding verliezen lag aan de radio-firmware en niet aan het OS bijvoorbeeld.