Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

Ik heb m'n Note nog steeds niet geroot e.d., maar een aantal bugs in de stock ROM beginnen me wel aardig de keel uit te hangen. Ik vraag me af of de custom ROMs die jullie draaien hier ook last van hebben:

- Ondanks dat er een bluetooth apparaat aan hangt wordt geluid soms (niet altijd) eerst door de speakers en daarna door het bluetooth-apparaat gespeeld
- dataverbinding valt na een tijdje weg. Zowel roaming als native. Reboot fikst het
- onzichtbare media (=vastgelopen mediascanner, doet het na een reboot weer)

En natuurlijk de missende features waar ik inmiddels wel aan gewend was:

- silent hours
- onnodige meuk eruit mikken
- nandroid
- dpi settings
- betere native browser (gestures, flash support teruggehackt, etc.)
- customizable keyboards (bijv. komma-toets standaard op het onscreen tobo, onderste rij ook verschervend zodat de layout beter overeen komt met een fysiek tobo)

Nou vraag ik me dus af: hebben jullie nog steeds last van sommige van dat soort bugs? Ik weet dat op mijn Milestone het probleem van dataverbinding verliezen lag aan de radio-firmware en niet aan het OS bijvoorbeeld.

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
Ik draai jelly bean en die heeft geen bugs meer.

Silent hours zit er standaard in, dpi settings niet (zijn mods voor), nandroid is een cwm feature, browser kan je downloaden, meuk kan er uit met root en titanium backup, keyboard kan je zelf doen door de instellingen goed te zetten (voice en handwriting eruit)

Wil je uberhaupt flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:39
This is a PRE-RELEASE version not official from KIES.

http://www.sammobile.com/...jelly-bean-test-firmware/

Some of the Enhancements in the new Jelly Bean Update:
- Android 4.1.2 – Build JZO54K
- Buttery Smooth Performance & Great Stability (Thanks to Project Butter)
- Multi-View (Multi Windows Multitasking, same as in Note II)
- Multi-View can also be disabled
- Page Buddy
- Notification Panel can now be customized
- New Additions in Notification Panel
- Smart Rotation (Screen Display adjusts to your angle of sightings)
- Continues Input in Samsung Keyboard (Like Swipe or Android 4.2 Keyboard)
- Samsung’s Cloud services
- Direct Call, Smart Stay and Pop-up Play Features
- New Widgets From the Galaxy S III
- 2 Home screen modes
- New Notifications bar
- Google Now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

418O2 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:50:
Ik draai jelly bean en die heeft geen bugs meer.

Silent hours zit er standaard in, dpi settings niet (zijn mods voor), nandroid is een cwm feature, browser kan je downloaden, meuk kan er uit met root en titanium backup, keyboard kan je zelf doen door de instellingen goed te zetten (voice en handwriting eruit)

Wil je uberhaupt flashen?
Tja, dat is ook niet alles. Ik heb met veel moeilijker te rooten/flashen apparaten al ervaring met custom ROMs en het was eigenlijk altijd een betere ervaring dan stock ROMs. Op de Note loop ik ook al gauw genoeg tegen meuk aan die ik gewoon niet kan fiksen zonder door hoepels te springen (zoals dpi settings die ik elke reboot opnieuw moet veranderen en die de play store vernaggelen). Dan liever custom ROM erop en de vrijheid hebben om alles te doen wat ik wil met m'n apparaat :)

Maar je hebt op zich wel gelijk; eigenlijk is dit mn eerste telefoon die stock (ICS dus) best heel aardig werkt en met een beetje goede wil zelfs veeleisende tweakers kan bekoren. Het is niet absoluut noodzakelijk om custom ROMs te draaien of zelfs om te rooten. Goed werk, Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
mux schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:13:
[...]

Tja, dat is ook niet alles. Ik heb met veel moeilijker te rooten/flashen apparaten al ervaring met custom ROMs en het was eigenlijk altijd een betere ervaring dan stock ROMs. Op de Note loop ik ook al gauw genoeg tegen meuk aan die ik gewoon niet kan fiksen zonder door hoepels te springen (zoals dpi settings die ik elke reboot opnieuw moet veranderen en die de play store vernaggelen). Dan liever custom ROM erop en de vrijheid hebben om alles te doen wat ik wil met m'n apparaat :)

Maar je hebt op zich wel gelijk; eigenlijk is dit mn eerste telefoon die stock (ICS dus) best heel aardig werkt en met een beetje goede wil zelfs veeleisende tweakers kan bekoren. Het is niet absoluut noodzakelijk om custom ROMs te draaien of zelfs om te rooten. Goed werk, Samsung.
Flashen is een fluitje van een cent. Ik draai nu een rockstable versie van jelly bean. Als je graag met dpi klooit en een kale android wil, raad ik je paranoidandroid aan.

@limbo die versie is van 19 november en draai ik sindsdien ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
418O2 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:32:
[...]

@limbo die versie is van 19 november en draai ik sindsdien ook
Correct alleen deze kan men flashen met pc odin.
Ben benieuwd welke apk bestanden er in zitten doordat
die van 19-11 verkregen is van een note gebruiker.
Deze komt rechtstreeks van de samsung server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Komt op t zelfde neer denk ik. Flashen doe ik al tijden niet meer via odin.
LOL....it is 1:1 the same as the dumped from last week, so don't tell people about 'differences'...it is just packaged to ODIN flashable. It has all the same little issues, then the dumped one...so really not "FULLY TESTED...and works perfectly"

Btw, please never write me any PM again in future and asking for releasing on your 'commercial' site first - the answer would be always a NO as it was the last time..

The good thing is, that people have a ODIN one now - lots just wanna flash with ODIN, so it is fine.
Eyebee @ XDA

[ Voor 78% gewijzigd door 418O2 op 29-11-2012 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47
Rudios schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:21:
Ik draai nu de Chrack´s JB 4.1.1 XXLS2 DBT Rom v2, ik heb werkelijk nog niet 1 probleem gehad en het loopt echt super soepel met project butter. Ook de batterij gaat erg lang mee. Maar vooral de Aroma installer met de 240DPI mod, daar was het me om te doen!
Klinkt goed. Ik wil toch maar eens een andere ROM uitproberen. Ik draai nu een tijdje PA, maar merk dat wat ik dacht dat superhandig zou zijn (het hybrid gebeuren) voor mij in de praktijk niet veel uitmaakt. Er zijn maar bar weinig apps die ik in tablet mode draai.

Maar wat is dat voor raar verhaal dat je eerst een andere kernel moet installeren als je van CM9/10 komt? Lijkt me een beetje overbodige stap. Als je een andersoortige kernel gaat flashen, doe je toch na de factory reset een format system? Dan is alles er toch af en kun je een versche kernel/rom installeren?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Ik draai nu sinds gisteren op PA 2.55, maar ik ben toch nog niet helemaal tevreden. De bug dat geluid soms toch nog over de speaker wordt gespeeld terwijl er een BT headset aan hangt is er nog steeds en ik kan nog steeds een hoop dingen die ik op m'n milestone kon configureren hier niet veranderen. Daarnaast is de battery drain nog steeds hetzelfde en (IMO) te hoog: een nachtje (8 uur) lang stil liggen niksdoen kost 25% batterij.

Overigens is phablet mode en de dpi-instellingen wel echt geweldig. Ik kan opeens 3x zoveel doen met de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

... en sinds zaterdag teruggegaan naar de LSA leak, welke merkbaar trager is dan PA met hydrocore, maar véél beter voor de batterij (ca. 8% battery drain over een periode van 12 uur, idle) en functionele, rappe multitasking. Ik mis wel de configuratiemogelijkheden en de tablet-versie van apps, maar er zal vast wel over een paar weken een stabiele JB touchwiz ROM zijn met die functionaliteit erin gehackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb gisteren LSC geinstalleerd. Iets zuiniger dan LSA vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Op LSA heb ik t.o.v. andere ROMs nog af en toe dat de telefoon 2 of 3 seconden niet lijkt te reageren nadat ik een app probeer op te starten. Is dat gefikst in LSC? Ik heb al een dalvik cache wipe gedaan, daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dat heb ik nooit gehad op LSA.

heb je wipes én formats gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Oh, hm, nee. Alleen wipes. Als LSD/final uitkomt zal ik dat onthouden, dan is het waarschijnlijk gewoon mijn eigen schuld geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
het draait bij mij supersoepel (nog geen FC gehad in een hele week) en relatief zuinig. Hoor wel mensen met issues, maar die hebben niet goed gewiped en geformat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 17:04

Rudios

Lost in space?

Ik heb nu ook de LSC (240dpi) draaien en ben aangenaam verrast door de accu duur. Nog geen issues gehad. Erg tevreden, ik denk dat de final JB de Note 1 laat schijnen. Dan heb je echt geen Note 2 nodig.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:32
Welke rom hebben jullie draaien? Heb nu Sweet Rom draaien, XXSLA, maar die zuigt echt m'n batterij leeg. Natuurlijk alles gewiped. Welke is aan te raden? ICS of JB maakt mij niet uit, als die maar TW heeft.

Kan het ook zijn dat mijn accu gewoon gaar is? Heb de accuduur nooit echt goed gevonden dan m'n telefoon, als ik zie wat jullie allemaal halen, mijne is echt zo leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Hoe lang heb je hem draaien en hoe lang gaat je accu precies mee? De eerste 12-24 uur is sowieso niet representatief omdat hij allemaal updates en rommel downloadt (als je je google/samsung account ingesteld hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
Ah, ik heb de rom sinds gisterenavond draaien. Vannacht aan de lader gelegd, om 10 uur van de lader gegaan en om half 4 schakelde de phone zichzelf uit, omdat ie écht helemaal leeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
komt het verbruik van de mediascanner toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
Nop, heb de micro sd kaart en intern geformatteerd, aangezien er echt veel meuk op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Heb je dat ook bekeken in battery stats, want dit is een bekende bug in CM10. Dat je geen media op je foon hebt staan betekent niet dat mediascanner niet je hele batterij kan opzuipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
De mediascanner staat niet eens tussen de lijst, wel mediaserver, maar die heeft maar 2% gebruikt. Dat lijkt het me ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik zit nu op LSC en dat gaat wel lekker. zit na 9/1 uur (aan/scherm) op 75%, een hoop roms deden dat slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
Tnx! Die maar even proberen dan! Draai je de stock XXLSC rom of een aangepaste van XDA?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2020437

Dit lijkt me wel een fijne. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
Met PA 2.50 heb ik sinds vandaag ineens geen toegang meer tot 50% van de applicaties. Allemaal "Your device isn't compatible with this version". Dat geldt ook voor GMail en ik krijg daarom de beschikbare update van 3 dec. niet binnen. Meer mensen last van?

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
och joh, de market heeft wel vaker storingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
418O2 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:27:
Dat heb ik nooit gehad op LSA.

heb je wipes én formats gedaan?
Kom er ook achter dat ik niet correct alle wipes en formats uitgevoerd heb voordat ik LSA erop heb gezet.

Kan ik nu alsnog met LSA als rom wipen en formaten zonder dat ik het toestel brick ?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Niet als je op een safe kernel zit.

Even duidelijk: als je op een safe kernel zit brick je hem niet (niet zo snel)

[ Voor 53% gewijzigd door 418O2 op 04-12-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
418O2 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:14:

Oke duidelijk ik zit op de LSA rom stock zonder root.

nu zie ik deze kernel op XDA
[04.12.2012][PhilZ-cwm6][N7000]v3.73 Safe Stock Kernel+CWM6_No BrickBug_Root_XXLSA

Ik wil alleen geen root ivm mobileiron van werkgever.
Wat zijn de alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
limboconnect schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:08:
[...]

Oke duidelijk ik zit op de LSA rom stock zonder root.

nu zie ik deze kernel op XDA
[04.12.2012][PhilZ-cwm6][N7000]v3.73 Safe Stock Kernel+CWM6_No BrickBug_Root_XXLSA

Ik wil alleen geen root ivm mobileiron van werkgever.
Wat zijn de alternatieven?
Heb niet goed gelezen de MD5 die je erin zet met odin is ready for root en dus voor mij geschikt .
De zip kernels zijn pre rooted.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Je kan volgens mij heel makkelijk unrooten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 17:04

Rudios

Lost in space?

Bas. schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:08:
Tnx! Die maar even proberen dan! Draai je de stock XXLSC rom of een aangepaste van XDA?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2020437

Dit lijkt me wel een fijne. :)
Die heb ik ook, erg fijn! Ik snap niet waarom Samsung niet standaard 240dpi uitbrengt. Dit is icm het scherm vele male beter dan het orginele lompe 320dpi.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
418O2 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:14:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1849737

Volgens mij is dit ook een optie om te wipen etc in stock kernel zonder dat je een brick krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
gertvdijk schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:15:
Met PA 2.50 heb ik sinds vandaag ineens geen toegang meer tot 50% van de applicaties. Allemaal "Your device isn't compatible with this version". Dat geldt ook voor GMail en ik krijg daarom de beschikbare update van 3 dec. niet binnen. Meer mensen last van?
Had ik van de week ook. In mijn geval was het een app,

Google Play: AppSales. Best Apps on Sale

toen ik die er weer af gegooid had werkte het weer. (na wat klooien uiteraard)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PC-fr
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-08 15:21
Sinds gisteren draait mijn NOTE N7000 op de volgende Rom:
[ROM][4.1.2 JB]Ultimate N7000 XXLSC JellyBean 4.1.2 v5.1
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1970626
Hij was nog niet geroot en geen CWM.
Daarna de procedure doorlopen zoals beschreven staat.
Hij is nu geroot en draait op een safe-kernel.
Alle software draait lekker vlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:26
@PC-fr

Deze rom is standaard al geroot en voorzien van safe-kernel. Zie changelog:

•NEW Philz Safe Kernel 3.73 for XXLSC and New CWM Touch 6.0.1.9 with exFAT Support
•Fully Rooted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik zit al een week op deze

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1992573

en dat werkt goed (tussentijds wel de updates geinstalleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 21:04
Hebben jullie Exynos Abuse al geprobeerd? Ik wel, maar als je 'disable exploit on boot' gebruikt dan doet de camera het niet meer. Of doe ik iets verkeerd?

Ik zit op deze rom: Ultimate N7000 XXLSC JellyBean 4.1.2 v5.1 met de camera van android 4.2 uit Update Me geflashed.

[ Voor 29% gewijzigd door Jogai op 18-12-2012 14:13 ]

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:33
418O2 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:41:
ik zit al een week op deze

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1992573

en dat werkt goed (tussentijds wel de updates geinstalleerd).
LSC is een leuke rom ja, alleen jammer dat de meeste van de prutsers op XDA dan ook meteen weer terug op LS4 overstappen omdat dat de 'nieuwst' gelekte is 8)7. Dus gewoon lekker op LSC blijven, veel beter en stabieler!

Jogai schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:11:
Hebben jullie Exynos Abuse al geprobeerd? Ik wel, maar als je 'disable exploit on boot' gebruikt dan doet de camera het niet meer. Of doe ik iets verkeerd?

Ik zit op deze rom: Ultimate N7000 XXLSC JellyBean 4.1.2 v5.1 met de camera van android 4.2 uit Update Me geflashed.
Nee nog niet geprobeerd, want ik draai geen stock rom. Echter klopt het dat de camera het dan niet meer doet. Dan moet je de fix uitschakelen om de camera weer te laten werken. De camera wil namelijk direct memory access hebben wat met Exynos Abuse wordt tegengehouden.

Zelf draai ik overigens nu al een weekje 4.2.1 of CM10.1. En ik moet zeggen dat de nieuwe CM10.1 erg lekker werkt. Het systeem lijkt een stuk sneller dan op CM10 of vergelijkbare releases. Zelfs butter werkt gewoon erg mooi. De enige bugs die ik heb opgemerkt hadden betrekking tot de camera, welke dan erg traag was bijvoorbeeld. Maar je kunt met CM10.1 ook elke nacht rebooten mocht je dat willen, dan heb je nooit memory problemen en zou alles soepel moeten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Hoeveel screentime halen jullie met welke ROM?

Ik kom niet boven de 2:45 uur met LSC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:42:

Ik heb 'nog' LS3 ( RR3)
en kom aan de 3,5 a 4 uur

( moet er bij zegen dat ik de blokkeermode aan heb, en altijd op de "spaarstand" werk )

De spaarstand zal 'iets' doen, ik merk geen verschil tussen aan en uit, in mijn gebruik / verbruik
De blokkeerstand is ideaal, geen geluid / meldingen tussen bepaalde momenten ( nachtrust )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik vind hem te traag met spaarstand aan. Zal wel iets uitmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Voor screentime zou spaarstand niet zoveel uit mogen maken, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Nee op zich niet echt, maar algeheel zou hij wel zuiniger moeten zijn natuurlijk. toch maar eens een andere accu proberen

• RielN
  • Laatst online: 18-08 23:57
Met de laatste nieuwe update die uit is, wat is de beste manier om terug naar Stock te gaan en de update automatisch te laten doen? (Draai nu CM9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RielN schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:51:
Met de laatste nieuwe update die uit is, wat is de beste manier om terug naar Stock te gaan en de update automatisch te laten doen? (Draai nu CM9).
De update is nog niet uit, de besproken update is een leak, via een torrent binnengehaald door de Tnet redactie

Maar je kan gewoon via ODIN een 'oudere' firmware installeren, en dan afwachten
( DBT of XEN zijn 'onze' regio's )

< ik zou het niet doen, gewoon even afwachten tot het werkelijk uitgerold wordt, je telefoon zal heus niet ermee ophouden, omdat je een dat te laat de update installeerde >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:33
418O2 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:42:

Ik weet niet precies hoeveel ik momenteel haal met CM10.1 nightly. Maar ik moet zeggen dat Android besturingssysteem veel batterij vreet wat inhoud dat er blijkbaar nog ergens een wakelock zit. Wel draait het geheel erg soepel en (warm) update ik eens in de twee dagen. Ik denk overigens als ik meer van mijn telefoon gebruik zou maken dat ik zo'n 3u screen on time zou halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
RielN schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:51:
Hier is een goed werkende rom gebaseerd op de gelekte firmware: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1970626

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Leven we nog ?

:)

Ik draai nu voor het eerst SuperNexus (Android 4.2) en dat gaat erg soepel. De S-Suite zit er niet in, maar dat boeit me niet. Ik heb deze souplesse nog nooit gezien op mijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
418O2 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:44:
Leven we nog ?

:)

Ik draai nu voor het eerst SuperNexus (Android 4.2) en dat gaat erg soepel. De S-Suite zit er niet in, maar dat boeit me niet. Ik heb deze souplesse nog nooit gezien op mijn telefoon
Doet FULL HD video het? En zit photosphere in de camera? (Niet dat ik beide wil, maar het werkt niet beide in 1 app)

Ik zit nu op de Asylum CM nightlies. Prima rom, veel updates, maar weinig spannends.

Welke apps maken er leuk gebruik van de S-Pen (op een non TW-Rom).

[ Voor 5% gewijzigd door Jogai op 07-01-2013 10:28 . Reden: Vraag over apps toegevoegd. Dacht eerst dat er een ander topic voor zou moeten zijn. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Photosphere werkt, heb geen fullhd video om te testen op mijn telefoon staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik wacht nog steeds op een PA 4.2 versie... maar duurt lang :)

Zit zo af en toe wel naar andere 4.2 roms te kijken, maar wacht toch nog maar gewoon.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
418O2 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:33:
Photosphere werkt, heb geen fullhd video om te testen op mijn telefoon staan :)
Sorry ik bedoelde het opnemen ervan.

Voor de rest met ^^. PA belooft wat!

Edit: misschien [CM10.1|4.2.1] JellyBeer-v3.53 [DPI Groups] [BeerGang] maar eens proberen. Zowieso beste voor de batterij aan de reacties te zien.

[ Voor 29% gewijzigd door Jogai op 07-01-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vage shizzle .....

Geen enkele CM10 rom lijkt te verbinden met mijn thuisnetwerk ( WiFi - 3 AP's )
Rocketrom (TW) teruggezet, en direct verbinding.

De genoemde roms blijven schakelen tussen Verifieren - IPadres ophalen en dan weer terug naar verifieren
Ook de CMsmaak van Revolt doet dit, iemand ergens een bug gezien mbt linksys routers & CM10 ?
Heb in het verleden diverse CM's gehad, en nooit een issue gehad

EDIT :

update -
Nadat ik de router een keer helemaal down gehaald heb ( 5 minuten zonder stroom )
na de reboot lukte het in één keer.
Zal ergens iets in de router gezeten hebben wat de boel tegenhield ( vol memory oid )

[ Voor 11% gewijzigd door FreshMaker op 12-01-2013 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik zit inmiddels weer op een 4.1.2 leak (BurtRom, gestripped van meuk).

WAARSCHUWING: Gebruik niet de energysaver in JB-based leaked stockroms! Dat resulteert vroeg of laat in een bootloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:34
Op het moment draai ik PA 2.57 Utacka nadat ik een TW Leak had gedraait ( LSC ) vele malen vlotter.
man man wat draait dat langzaam vergeleken met PA of ieder andere CM10 of AOSP rom.
En dan heb ik het nog niet over het geheugen gebruik.

Dat was overigens deze leak : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1992573
Misschien dat het nu beter is maar ik kon er niet mee werken

/rant

Maar goed ik blijf voorlopig bij PA denk ik, totaal geen problemen mee al zien SuperNexus en JellyBeer er ook veel belovend uit.

Mocht de officiële JB van samsung even vlot werken, dan word het al een andere verhaal :+

[ Voor 8% gewijzigd door Spekker op 14-01-2013 13:37 ]

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snelheid is vaak meer een gevoel, aangezien vrijwel iedereen een andere taak toeschrijft aan zijn telefoon.
Zo heeft mijn colleg met een note het idee dat zijn telefoon supersnel is, op de originele ICS update.
Ik krijg er al de zenuwen van als ik hem zie prullen in de menu's en andere zaken.

Sinds een paar dagen heb ik JellyBeer, en deze voelt goed aan ( op het moment )
Het kan zomaar zijn dat er morgen 'ineens' iets gebeurt waardoor ik totaal afknap, en op zoek ga naar een andere rom.

Angry3 is een TW rom, waar nog veel Samsung gerelateerde apps inzitten, en sommige hebben die graag.
JellyBeer & Supernexus zijn 10.1 roms, lekker klein en 'mager' maar wel voldoende functionaliteit
JellyBeer heeft ook DPIgroeps, zo draait eht systeem bij mij op 160DPI, maar apps zoals Whatsapp op 320 ( grotere letters )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 22:26

André

Analytics dude

Na al het gekloot met de Wakelocks die op de meest onhandige moment mijn Note leegslurpen heb ik heb dan toch maar geroot. Direct SuperNexus (Android 4.2) er op, en het draait heerlijk soepel. Geen overbodige meuk meer, heerlijk. En het voelt best snel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik stoorde me aan drain en de matige accutijd bij sn.

en dat sommige gui effecten niet helemaal lekker leken te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

Als ik alleen al naar de Drain van vanochtend kijk gaat me dat zeker niet tegenvallen. Beetje actief geweest en diverse zaken bijgelezen, dat kostte me normaal gesproken 10-15%. Nu nog geen 2%.
Schokkende GUI effecten ben ik nog niet tegengekomen.

Enige irritante vind ik dat er 5 pagina's op je home scherm zitten, en die kun je niet verwijderen? Daarnaast stonden er voorheen meer icons op het scherm, 5*4 ipv 4*4. En als ik een contactpersoon op 3 netwerken heb (FB, Whatsapp en Google contact) toont hij diegene ook 3 keer. Dat heb ik nu met Contact+ verholpen, maar ik had dit al standaard verwacht. Samsung had dan toch wel wat goede handigheidjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:10
Wat is inmiddels nou een gewoon goede rom voor de Note?

Gewoon zonder poespas maar wel lekker stabiel, het maakt mij niet zoveel uit of het de nieuwste is, ik wil gewoon een rom waarbij ik een lange tijd kan blijven.

Momenteel draai ik nog gewoon de standaard rom namelijk, en die is niet altijd even stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Zolang je netjes alles wipet en schoonmaakt voordat je een ROM installeert zijn de meeste bekende niet-experimentele ROMs stabiel en geschikt voor algemeen gebruik. Bijvoorbeeld de XXLSC 240dpi van raj_ch2002 of paranoidandroid van utacka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
PA is leuk als je nooit foto's maakt imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
André schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:22:
Als ik alleen al naar de Drain van vanochtend kijk gaat me dat zeker niet tegenvallen. Beetje actief geweest en diverse zaken bijgelezen, dat kostte me normaal gesproken 10-15%. Nu nog geen 2%.
Schokkende GUI effecten ben ik nog niet tegengekomen.

Enige irritante vind ik dat er 5 pagina's op je home scherm zitten, en die kun je niet verwijderen? Daarnaast stonden er voorheen meer icons op het scherm, 5*4 ipv 4*4. En als ik een contactpersoon op 3 netwerken heb (FB, Whatsapp en Google contact) toont hij diegene ook 3 keer. Dat heb ik nu met Contact+ verholpen, maar ik had dit al standaard verwacht. Samsung had dan toch wel wat goede handigheidjes.
TW is echt niet verkeerd. Ik vind de standaard launcher van Android best kak. Je kan beter Nova launcher installeren. Bijna hetzelfde, maar dan met wat meer tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
418O2 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:54:
PA is leuk als je nooit foto's maakt imo :)
Want? Werkt prima hoor. Sneller dan met de Samsung ROM in elk geval. Kwaliteit ook heel behoorlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door gertvdijk op 23-01-2013 13:05 ]

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
gertvdijk schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:05:
[...]

Want? Werkt prima hoor. Sneller dan met de Samsung ROM in elk geval. Kwaliteit ook heel behoorlijk.
Ik vond de kwaliteit, met name met flash, onacceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
kevindelange schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:48:
Wat is inmiddels nou een gewoon goede rom voor de Note?

Gewoon zonder poespas maar wel lekker stabiel, het maakt mij niet zoveel uit of het de nieuwste is, ik wil gewoon een rom waarbij ik een lange tijd kan blijven.

Momenteel draai ik nog gewoon de standaard rom namelijk, en die is niet altijd even stabiel.
Asylum > Weinig toeters en bellen, maar wel snel.
JellyBeer > Beter voor de batterij, leuk als je met dpi wilt klooien.
Ultimate v5.1 > Snelle TW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Jogai schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:33:
[...]

Asylum > Weinig toeters en bellen, maar wel snel.
JellyBeer > Beter voor de batterij, leuk als je met dpi wilt klooien.
Ultimate v5.1 > Snelle TW.
Haha, na wat lezen dacht ik juist net aan Super Nexus, ik zal wel even kijken wat prima is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André

André

Analytics dude

418O2 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:55:
[...]
TW is echt niet verkeerd. Ik vind de standaard launcher van Android best kak. Je kan beter Nova launcher installeren. Bijna hetzelfde, maar dan met wat meer tweaks.
Dank voor de tip, heb nu een aantal launchers uitgeprobeerd, wist niets eens dat het zo makkelijk was. Ben nu echt helemaal blij. Alsof ik een nieuwe telefoon heb, zo lekker soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Ik wil dus de root gaan doen en een andere rom gaan draaien maar nu stond er in de intro post een filmpje van cursed4eva maar in de discription stond dat dat de oude manier was en dat dit de betere manier is:

http://www.cursed4eva.com...7000-ics-only-cursed4eva/

Ik begrijp alleen niet waarom die SpeedMod kernel word geflashed, kan iemand hier opheldering over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Volgens mij is dit de makkelijkste methode:
http://forum.xda-develope...hp?p=31911682&postcount=3
Je hebt dan root, safe kernel, en touch recovery.

Let trouwens op als je een custom rom flashed dat je de kernel krijgt die daarbij zit, dus dan ben je touch recovery weer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
André schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:16:
[...]

Dank voor de tip, heb nu een aantal launchers uitgeprobeerd, wist niets eens dat het zo makkelijk was. Ben nu echt helemaal blij. Alsof ik een nieuwe telefoon heb, zo lekker soepel.
Veel mensen willen eigenlijk een andere launcher, maar installeren een andere rom, volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Jogai schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:30:
Volgens mij is dit de makkelijkste methode:
http://forum.xda-develope...hp?p=31911682&postcount=3
Je hebt dan root, safe kernel, en touch recovery.

Let trouwens op als je een custom rom flashed dat je de kernel krijgt die daarbij zit, dus dan ben je touch recovery weer kwijt.
Ik word er echt niet wijzer meer uit, zoveel methode's elke methode doet wat anders, zoveel informatie terwijl het eigenlijk allemaal niet zo moeilijk is volgens mij. Vroeger met mijn legend was het een veel erger gedoe.

Ik wil denk ik de volgende rom draaien: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2076697

Hoe ga ik nou precies te werk vanaf niets (stock ics rom zonder root).

Ik kan me niet herrineren dat ik ooit ook iets met kernels heb gedaan op mijn htc legend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
kevindelange schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:23:
[...]

Ik word er echt niet wijzer meer uit, zoveel methode's elke methode doet wat anders, zoveel informatie terwijl het eigenlijk allemaal niet zo moeilijk is volgens mij. Vroeger met mijn legend was het een veel erger gedoe.

Ik wil denk ik de volgende rom draaien: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2076697

Hoe ga ik nou precies te werk vanaf niets (stock ics rom zonder root).

Ik kan me niet herrineren dat ik ooit ook iets met kernels heb gedaan op mijn htc legend..
met een custom rom zit je meestal ook met een andere kernel, dat gaat echter vanzelf.

Wat je moet doen is een safe kernel flashen en dan een andere rom installeren.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1970626
For people who have Unrooted phone and ICS 4.0.4:

I can show an easy way to flash it.

Just download GL_NOTECORE_HYDRACORE_v4-3b_STD.tar ( http://puu.sh/1q5mJ )
Flash it with Odin 1.85, (Click PDA, choose hydracore and press Start)
After this you will have Root on your phone. Restart it and check if Hydracore Kernel is correctly installed.
Now you can go into CWM and flash the Rom.
Dus wat je doet
- Download de rom die je wil en zet hem op je telefoon
- download die hydracore kernel OP JE PC
- download odin
- zet je telefoon in download mode, verbind hem met je pc, start odin op (let op dat kies uit staat), selecteer die kernel en flash hem. wacht op reboot en zet daarna je telefoon uit

en dan dit
Restart in CWM (power, home en vol up tegelijk ingedrukt houden terwijl je telefoon uit staat, red)
Full wipe /data/factory reset /cache and dalvik
Format /data /system and /preload
Flash the ROM
Wait some minute until your phone boot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Volgens mij is dit simpeler, en heb je je PC ook niet nodig:
  • Download de juiste zip uit deze post: http://forum.xda-develope...p?p=31911682#post31911682
  • Zet op je Externe SD
  • Herstart naar stock recovery
  • Selecteer "apply update from external storage"
  • Selecteer de xxx-signed.zip die je gedownload hebt
  • Je hebt root + fatsoenlijke recovery
Dan kan je verder met je rom te flashen:
  • Kopieer Google Apps en je ROM naar Interne SD
  • Herstart naar recovery
  • Doe Wipe/Factory Reset + Wipe Cache + Wipe Dalvik Cache
  • Flash ROM
  • (optioneel maar doe ik altijd) Advanced -> Reboot recovery. Je zal zien dat je weer een andere recovery hebt. Dat is die uit de kernel van je gekozen ROM
  • Flash Google Apps
  • Herstart in je nieuwe ROM.
En zoals altijd, zorg dat je een complete (nandroid) backup doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Behalve dat je kans hebt dat je nu op een unsafe kernel zit en je de boel kapot flasht/wiped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Catch22, duidelijk! Dankje, wat er echter wel staat bij:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2076697
Note:

Philz kernel and recovery causes some kind of issues with AOSP ROM installations, please use CF-Root, Siyah, CM or Dorimanx kernel before flashing SuperNexus.
En bij de link die jij stuurde staat:
The kernel you're flashing before installing Rom doesn't matter since with v4 will be replaced by PhilZ 3.1 for XXLS7
Dus bij de rom die ik wil staat dat je beter niet vanaf een Philz kernel kan komen, terwijl als ik jou stappen gebruik een Philz kernel krijg? Zie quote hierboven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
dan moet je een andere kernel gebruiken, maar wel een safe kernel (tegen EMMC brickbug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
418O2 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:21:
Behalve dat je kans hebt dat je nu op een unsafe kernel zit en je de boel kapot flasht/wiped
Ik dacht dat PhilZ 3.99 safe was?
  • Patched kernel to avoid brick bug issues on ICS 4.0.4
  • Pure stock kernel (only ramdisk changes)
  • Can be flashed in Stock Recovery (root + no yellow triangle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ja maar dus niet geschikt voor AOSP based roms en vriendje Kevin wil een AOSP based rom installeren als ik het goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Klopt! (heb je ook een dm gestuurd)

Welke kernel kan ik dan het beste pakken zodat ik ook gelijk geroot ben en CWM heb (net zoals bij die hydra)

Of gewoon beter een andere rom pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Ah, dat zie ik nu ook.

Maar zodra je een fatsoenlijke recovery hebt kun je een CM kernel flashen. Kies er maar 1 uit http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1789397
Doe dan wel via Advanced -> Reboot recovery, want je originele software start dan niet meer. Je zit dan in een CM recovery en kan iedere ROM flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBoR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 20:09
zijn de roms nou taal afhankelijk ? wil wel graag nederlandse rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
eBoR schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:01:
zijn de roms nou taal afhankelijk ? wil wel graag nederlandse rom
De meeste roms slopen de talen er niet uit. Als je voor een gestripte mod gaat zou ik even extra uitkijken, maar dan zullen ze het vast vermelden in de startpost.

Zelf heb ik hem altijd op engels staan, met de spellingscontrole bij het toetsenbord op NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 21:26
Ik zit een beetje te denken aan het rooten van mijn Samsung Galaxy Note. Niet dat ik hem heel traag vind worden, dat valt opzich wel mee maar omdat met het rooten er véél meer mogelijkheden zijn. Nu heb ik totaal geen ervaring met het rooten en ik wil wel weten waar ik aan toe ben. Vooral omdat ik veel lees over die brick bug (volgens mij heeft elke Note daar last van, ik heb in ieder geval getest of ik er last van kan krijgen en dat kan) Er zitten dus risico's aan vast, en ik heb geen zin in een gebrickte telefoon :P
Ik draai nu 4.1.2 en dit is dan ook de reden dat ik niet ga rooten zoals in het begin staat, omdat dit andere android versies zijn. Of kan dat wel?
Welke manier van rooten raden jullie me aan, wat is het makkelijkste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daimen schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:44:

Welke manier van rooten raden jullie me aan, wat is het makkelijkste?
Alstublieft :

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1329360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Framaroot werkt het makkelijkste, dat zie ik. Ik wil echter de safe-kernel ook hebben. Is dat mogelijk met framaroot? En ook in combinatie met 4.1.2 die ik nu heb?
Ik heb al gekeken naar de roms, en wil dan graag Ultimate Jelly Bean ROM installeren.

Op de pagina op XDA van Ultimate Jelly Bean ROM gebruiken ze HydraCore. Kan dit in combinatie met Android 4.1.2? Is dit een safe kernel?

Sorry dat ik zo veel lastige vragen stel, ik wil alleen zeker weten dat het mogelijk is

[ Voor 31% gewijzigd door Daiov97 op 09-08-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Ik heb de Philz kernel geinstalleerd, nu heb ik ook al een backup gemaakt. Kan ik nu rechtstreeks naar Ultimate Jelly Bean ROM?

[ Voor 72% gewijzigd door Daiov97 op 10-08-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daimen schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:15:
Ik heb de Philz kernel geinstalleerd, nu heb ik ook al een backup gemaakt. Kan ik nu rechtstreeks naar Ultimate Jelly Bean ROM?
Ik ben uitermate fan van Team Union ...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2194307

safe, fast en zuinig.
Geen poespas, ik gebruik hem al 3 maanden, sinds de dag hij uitkwam.
Geen gezeik of vastlopers gehad !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Ik ben niet helemaal tevreden over de Ultimate Jelly Bean ROM. Batterij gaat veel sneller leeg dan de standaard ROM. Heb heel veel wakelocks. BetterBatteryStats zegt dat NlpWakeLock voor deze wakelocks zorgt. Ik mag blij zijn als ik het einde van de dag haal.

Iemand een aanrader, een stabiele, snelle, batterijzuinige rom? Of iets waardoor ik minder last van wakelocks heb?

Ik zit nu op de philz kernel, kan dus niet naar AOSP based roms als ik het goed begrijp.

Nog even een toevoeging: Ik heb heel vaak dat als ik het scherm vergrendel, het scherm direct weer aan gaat (homescreen) en dan weer in het lockscreen gaat. Hierdoor doe ik nog wel eens dingen in mijn broekzak, zoals het openen van S-Voice.

[ Voor 25% gewijzigd door Daiov97 op 27-08-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
@Daimen: Natuurlijk kan je wel naar AOSP based rom, gewoon even eerst clockworkmod installeren via de cwm recovery manager app. Let er dan op dat je waarschijnlijk je ROM niet meer kan starten...

De beste roms voor je batterij die ik geprobeerd heb zijn JellyBeer & Slim Bean. Daarbij gebruik ik dan wel de NX kernel met Nightmare/Zen als het scherm uitstaat en performancecontrol om te undervolten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Moet ik dan de ClockwordMod ROM Manager installeren, en vervolgens via de CWM recovery JellyBeer flashen?

Welke kernel heb ik dan? Is deze safe?

[ Voor 12% gewijzigd door Daiov97 op 27-08-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Ja, en je hebt dan de JellyBeer kernel, en die is safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Oke, dan ga ik dit nu doen! Bedankt!.

EDIT: Wanneer moet ik nou de Full Wipe doen? Na het installeren van de JellyBeer ROM of voor het installeren?

[ Voor 48% gewijzigd door Daiov97 op 28-08-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Tijdens het installeren >:)

Maakt niet echt uit, als je het maar doet voor het echte opstarten. Ik doe het meestal als eerste.

Mijn stappenplan:
-Download rom+Gapps+titaniumbackup
-Full Wipe
-Rom install
-Kernel install
-Full Wipe
-Starten
-Met titaniumbackup wifipunten restoren
-Juiste DPI instellen (& evt andere kleine instellingen)
-Herstart naar recovery
-Gapps install

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
Het is gelukt, echter had ik geen titaniumbackup gemaakt met de wifipunten.. Bij de vorige keer werden ze herstelt vanuit google volgens mij, nu helaas niet. Maar is geen ramp.

Jij gebruikt de NX-kernel, is die kernel ook safe? En moet ik daar zelf veel voor instellen,want daar ben ik niet bepaald goed in. Dat is toch gewoon ook te flashen via de recovery?

EDIT: Nog één vraag: Bij de standaard rom/ultimate JB rom kon je opladen als die uit staat. Maar als ik dat nu probeer, gaat de telefoon na een tijdje automatisch aan. Wat nou als je batterij helemaal leeg is, waardoor de telefoon niet meer aan kan? Moet je dan een nieuwe batterij kopen? Vond het een beetje raar vandaar mijn vraag

[ Voor 100% gewijzigd door Daiov97 op 28-08-2013 20:24 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste