Ja dat is de nieuwe skin voor Joey Schmidt, Joe Thompson en mezelfNiellie41 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:19:
Is dat de nieuwe A-Team skin? Ziet er goed uit!
Die skinns die jullie allemaal maken zijn toch niet zichtbaar voor anderen of wel?
Met behulp van Trading Paints wel. Er zijn heel veel mensen die hier gebruik van maken.Piekartz87 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:19:
Die skinns die jullie allemaal maken zijn toch niet zichtbaar voor anderen of wel?
Als je de skins op Trading Paints zet en de andere mensen gebruiken het ook, zijn de skins wel zichtbaar.Piekartz87 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:19:
Niel was net wat sneller
[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 26-04-2012 16:21 ]
Jazeker wel....!Piekartz87 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:19:
Lees maar de sectie skins in de Topic Start!
iRacing 2.1 - Motorsport Simulations - Skins
(Volgende TS doe ik als volgt af: "Dit is een iRacing Topic"
[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 26-04-2012 16:23 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Kijk aan, begrijpend lezen is nog niet zo doorgedrongen bij mij.
Vanavond maar even gebruik van maken misschien!
Vanavond maar even gebruik van maken misschien!
Om het w88 te verz88
De update is klaar.
Website:
Hosted Sessions
- Fuel limiting per car type is now available. **NOTE: There is still a bug where doing a multi-class hosted event with any of the Impalas or the Silverado causes pre-qualifying and pre-race tech inspection to continue indefinitely, preventing the driver from participating in that session. But it appears that customers almost never create multi-class events using these cars, so we have decided to make this new feature available for use now. We are still working on tracking this issue down, but in the meantime please avoid using any of these 4 cars in a multi-class hosted event.
Simulation:
- Fixed the intermittant crash bug that has been showing up in the new season's build.
Cars
- All cars now have the new driver model.
- Driver helmet license stripe is now colored correctly.
- MainPerformance PC sponsorship added.
Cadillac CTS-VR
- The pit boxes now use your car's colors.
- Fixed the downforce math so the car won't act strangely while significantly airborne.
Chevrolet Corvette C6R
- The pit boxes now use your car's colors.
Chevrolet Impala
- The Tape setting now only has three options at super speedway tracks.
Chevrolet Impala Class B
- Longer gears are now available for the Motegi oval.
- The Tape setting now only has three options at super speedway tracks.
Ford GT
- Increased the difference in rear wing drag between minimum to maximum wing angle settings.
HPD ARX-01c
- Revised the engine to have a little less middle rpm torque.
Williams-Toyota FW31
- Based on newly received data from Williams, we have updated the performance of the medium downforce front flap.
- Revised the engine to have a little less middle rpm torque and a little more high rpm torque.
- Reduce tire pressure minimums by 1 psi.
Twin Ring Motegi
- Fixed the sector splits at the West configuration.
- At the Oval configuration, track name in the sim was listing as Okayama. It is now fixed to be Twin Ring Oval.
Vooral de license stripe bug eindelijk gefixed!
Wat is Allan McNish toch een super gozer. Post zo wel waarom.
Wat is Allan McNish toch een super gozer. Post zo wel waarom.
[ Voor 40% gewijzigd door Niellie41 op 26-04-2012 17:50 ]
Best een forse update, zo 2 dagen na de nieuwe build
Kennelijk was het toevoegen van nieuwe handjes aan alle autos toch niet zo'n probleem
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik hou trouwens per seizoen voortaan alle updates bij alhier:
JoepW in "Updates S2 2012"
JoepW in "Updates S2 2012"
Over McNish. Ik tweette dit naar hem om te vragen waar je wel en niet kan inhalen op Sebring
En vrijwel direct antwoordde hij:@AllanMcNish i'm organising an online league. Race 1 is @ Sebring. Do you have tips where a lmp shouldn't overtake GT cars? Thanks!
Echt een super gast is Allan.@NielHekkens all corners are game on, but be careful into T5 and T13.
[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 26-04-2012 18:44 ]
Vraag gewoon voor de lol eens of hij zin heeft 1 race mee te doen . (al is het alleen practice)
Is ook goed voor iRacing nl , als je ziet hoe de participatie curve is bij de aussie V8 vanwege bv v Gisbergen.
Is ook goed voor iRacing nl , als je ziet hoe de participatie curve is bij de aussie V8 vanwege bv v Gisbergen.
How do you save a random generator ?
Allan zit helaas al bij Sim Racewayenchion schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:25:
Vraag gewoon voor de lol eens of hij zin heeft 1 race mee te doen . (al is het alleen practice)
Ik ga nu ook kijken of ze bij Inside Sim Racing niet geïnteresseerd zijn om te sponsoren.
btw zat net te denken aan wat voor impact het misschien zou kunnen hebben als iemand als Alan uitlegt in een iRacing filmpje , hoe je je gedraagt in Multiclass en welke lijnen je rijdt .Niellie41 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:30:
[...]
Allan zit helaas al bij Sim RacewayIk zal hem eens vragen of die eens mee doet
Ik ga nu ook kijken of ze bij Inside Sim Racing niet geïnteresseerd zijn om te sponsoren.
Maar dat zal wel te commercieel worden. (aangezien je zegt dat hij al bij SR zit.)
Hoe staat Tweakers erin om wat bekendheid te krijgen? Of Gamer.nl?
Kunnen ze gelijk een mooi verhaal schrijven met begeleidende beelden?
.
Lijntjes kun je overal uitgooien, je weet nooit wat het oplevert.
Kunnen ze gelijk een mooi verhaal schrijven met begeleidende beelden?
Lijntjes kun je overal uitgooien, je weet nooit wat het oplevert.
Ik schrijf even allemaal op wat jij zegt Requiem, zo veel goede tips. Straks vergeet ik dat
Heb je geluk, Allan werkt samen met SimPoepWay, dus maar goed dat je iRacing niet hebt genoemd...[b][message=38122459,noline]Echt een super gast is Allan.
Om iRacing nog te noemen, had ik niet genoeg tekens voor 
Vers van de pers:
Vers van de pers:
Zolder komt in Augustus.#BrakingNews!! RT @tonygard: #iRacing Tracks Coming: Motegi-just released, Langley-June, Zolder-August, Oran-Sept/Oct
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 26-04-2012 19:51 ]
*valt uit stoel*
Dat is echt super nieuws!
Dat is echt super nieuws!
Niel, je bent me weer voor 
Ik was het eerst in de OP aan het verwerken. Want daar staat nu:
Ik was het eerst in de OP aan het verwerken. Want daar staat nu:
- Langley Speedway (bevestigd juni 2012 door Tony Gardner)
- Zolder (bevestigd augustus 2012 door Tony Gardner)
- Oran Park Raceway (bevestigd september / oktober 2012 door Tony Gardner)
Haha, ik heb meestal Facebook, Twitter, iRacing forum, drnl forum en dit forum open staan 
Daarom ben ik altijd zo snel. Was ik maar ook zo snel op de baan
Daarom ben ik altijd zo snel. Was ik maar ook zo snel op de baan
Moet straks van huis af...hoop dat ik nog ff kan spectaten bij de race..
My iRacing Profile | "Doing left turns only, is only half the fun...." | "Right turns are better than Left turns..."
Als je voor de start er bent gewoon joinen en meedoenRichardA schreef op donderdag 26 april 2012 @ 20:02:
Shit.... ga het niet redden vanavond....
Moet straks van huis af...hoop dat ik nog ff kan spectaten bij de race..
My god. Ben net even een half uur bezig beweest op Motegi met de Corvette om even te wennen.
Eerste indruk, wat een geweld.
Tweede indruk, op eieren rijden.
Pfff.... vooral het remmen moet je echt met beleid en geleidelijk doen.Voor je het weet blokkeert alles.
Hoop dat Spa een beetje gaat.
Eerste indruk, wat een geweld.
Tweede indruk, op eieren rijden.
Pfff.... vooral het remmen moet je echt met beleid en geleidelijk doen.Voor je het weet blokkeert alles.
Hoop dat Spa een beetje gaat.
Verwijderd
Yiiii HaaaaaNiellie41 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:48:
Om iRacing nog te noemen, had ik niet genoeg tekens voor
Vers van de pers:
[...]
Zolder komt in Augustus.
Erg fijne lap @ motegi GP met de ford GT en mijn nieuwe skin
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Zwaar zwaar balen dat ik zo laat thuis ben
Het is gewoon weer zo'n week waarin alles anders loopt als gepland
Jammer Frank
[ Voor 98% gewijzigd door JoepW op 26-04-2012 23:18 ]
Volgende week maar even mijn subscription verlengen, heb zo weinig tijd gehad om te racen hehe. Waar halen jullie toch al die tijd vandaan
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Veel werken overdag en 's avonds de vrouw verwaarlozen
En weer een auto af, deze keer gratis.
Vond de Cadillac toch wel een soort van V8 Supercar, dus heb er een Holden jasje over gedaan.

Download kan hier:
http://www.raceskins.com/...ckstar-energy-toll-cts-vr
Vond de Cadillac toch wel een soort van V8 Supercar, dus heb er een Holden jasje over gedaan.

Download kan hier:
http://www.raceskins.com/...ckstar-energy-toll-cts-vr
Weer een mooie skin!
Hier trouwens de tussenstand voor de free practice sessie van GoT:
16: Combi GT & Proto / GT
09: Cadillac Cup
06: Mazda MX5 Cup
06: Skip Barber Race Series
05: Indycar Road Series – Fixed
04: Classic Lotus 79 – Grand Prix
04: Radical V8 Racing Challenge
04: Star Mazda Championship
03: F1 Grand Prix Series
03: Grand Am - Riley
03: Indycar Road Series
03: InracingNews Challenge - SRF
02: Nascar Class C
02: Nascar Class C - Fixed
02: Street Stock Series
02: V8 Supercars Series
01: Carburetor Cup
01: Grand Am - Mustang
01: Grand Touring Cup - Soltice
01: Indycar Oval Series
01: Indycar Oval Series – Fixed
01: Mustang Challenge
01: Nascar Class A
01: Nascar Class B
01: Nascar National Series – Fixed
We kunnen ook om de week wisselen. 1 week Combi GT's en Proto en 1 week Caddy
Hier trouwens de tussenstand voor de free practice sessie van GoT:
16: Combi GT & Proto / GT
09: Cadillac Cup
06: Mazda MX5 Cup
06: Skip Barber Race Series
05: Indycar Road Series – Fixed
04: Classic Lotus 79 – Grand Prix
04: Radical V8 Racing Challenge
04: Star Mazda Championship
03: F1 Grand Prix Series
03: Grand Am - Riley
03: Indycar Road Series
03: InracingNews Challenge - SRF
02: Nascar Class C
02: Nascar Class C - Fixed
02: Street Stock Series
02: V8 Supercars Series
01: Carburetor Cup
01: Grand Am - Mustang
01: Grand Touring Cup - Soltice
01: Indycar Oval Series
01: Indycar Oval Series – Fixed
01: Mustang Challenge
01: Nascar Class A
01: Nascar Class B
01: Nascar National Series – Fixed
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 27-04-2012 00:18 ]
Of een keer de Silverado uit de garage halenJoepW schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 00:10:
Verwijderd
Jammer dat er bij iracing alleen een cockpitview is en geen aanzicht achter de auto.
Maar mischien dat er nog een update er voor komt.
Dat zal nooit komen. Het is een simulatie spel geen arcade crap, in het echt zit je ook niet achter de autoVerwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 01:08:
Jammer dat er bij iracing alleen een cockpitview is en geen aanzicht achter de auto.
Verder heb je een veel beter gevoel als je in de auto zit als dat je er achter hangt.
Onder of overstuur is als je een camerapositie buiten de auto hebt een heel stuk moeilijker op te vangen of sowieso te voelen.
[ Voor 23% gewijzigd door FabiandJ op 27-04-2012 01:35 ]
Ik dacht dat Proto & GT dood wasJoepW schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 00:10:
Weer een mooie skin!
knip
Iedereen loopt dat constant te verkondigen en te klagen over het rijgedrag, maar schijnbaar gaat wel iedereen die serie weer rijden?

Dat komt omdat Joep de nieuwe GT series gecombineerd heeft met proto-GT. Aangezien die toch om dezelfde baan rijden. Dus iedereen die GT series gekozen heeft staat er ook bij.
Voor de Dinsdagen zullen we ook zo snel mogelijk een programma klaar maken. Word iig een kampioenschap van 12 weken met elke week iets anders. Later meer info hier over. En we houden rekening met de mens met beperkt budget.
Voor de Dinsdagen zullen we ook zo snel mogelijk een programma klaar maken. Word iig een kampioenschap van 12 weken met elke week iets anders. Later meer info hier over. En we houden rekening met de mens met beperkt budget.
Misschien ook maar beter dat hij ze combineert. Als het alleen GT is zal ik er niet vaak bij zijn.
Kampioenschap wordt cool!
Ik hoop dat we Barber aandoen in de Indycar
Kampioenschap wordt cool!
[ Voor 15% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-04-2012 06:56 ]
Ga jij eens heel snel je nickname veranderen met deze opmerkingenVerwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 01:08:
Dit zei je niet zo lang geleden ook al. Als je dit echt meent, is iRacing denk ik niet een spel voor jou.
View achter de auto is echt bagger imho.
Ik moet wel zeggen dat ik F1 2011 altijd speel vanaf de T-cam
In iRacing wil ik niet eens een andere view, cockpit is een must in een echte sim.
Ik moet wel zeggen dat ik F1 2011 altijd speel vanaf de T-cam
[ Voor 27% gewijzigd door Hoogie2004 op 27-04-2012 09:20 ]
Achter de auto doe ik alleen op men PSP als ik ff potje Gran Turismo speel erop.
oei oei, nu heb je een beerput open getrokken
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Gopro is wel hele goede camera hoor ........
Dat weet ik (gebruik hem ook), maar niet voor in iRacing
Dank, en ik maak wel wat oval auto's hoor.Dutch3men schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 00:01:
Mooie skin hoor!
Jammer dat je geen Nascar skins maakt.
Ik doe de Impala A, de Street Stock en de Legend 34. Ooh en de Dallara natuurlijk...
GoPro is zeker gaaf!
Trouwens gtrNL, gefeliciteerd!
Trouwens gtrNL, gefeliciteerd!
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 27-04-2012 10:32 ]
voila se : (hydraulic braking ???? weer zo'n verkoop trukje van fanatec "ziet er niet hydraulic uit")
http://www.911wheel.de/?q=node/8358
edit = mmm toch kleine cylinder naast rem tussen de veer precies

[ Voor 19% gewijzigd door dabelg op 27-04-2012 10:41 ]
Ze gebruiken een demper van een RC auto voor een hydrolic pedal feel te genereren. Als daadwerkelijke sensor blijven ze de loadcell gebruiken.
Cube Nuroad Race (2022)
Ze hadden al een aantal van die sets. Als CSW tester kon je die ook meenemen in je test als je wilde. Ze zijn nu een invertarisatie aan het maken van wie wat allemaal moet hebben, dan gaan ze dat versturen en krijgen die mensen 14 dagen de tijd. Best case is dus een dikke maand denk ik voor de CSW er is, maar dat kan best nog langer durendabelg schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:36:
voila se : (hydraulic braking ???? weer zo'n verkoop trukje van fanatec "ziet er niet hydraulic uit")
Ben zelf tevreden met mijn CSR Elite pedalen, dus die mogen mooi blijven.
Wow! Vette livery zeg.gtrNL schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:56:Vond de Cadillac toch wel een soort van V8 Supercar, dus heb er een Holden jasje over gedaan.
[afbeelding]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Dank u.Niellie41 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:30:Trouwens gtrNL, gefeliciteerd!
Voor de gene die aan de ESCORS Le Mans Series mee doen
Kunnen jullie hier even je email adres invullen aub?
Kunnen jullie hier even je email adres invullen aub?
Zo net ff snel een raceje met de Cadillac op Lime Rock mee gepakt. 10 minuten geoefend maar wat een listige bak is die Caddy daar. Mijn god was in de eerste bochten combinatie steeds op eieren rijden. Maar uit eindelijk toch 2de geworden zonder eraf te spinnen. Alleen een keer te laat geremd voor bocht 1 wat me op een klein uitstapje kwam te staan. Wel gave race voor een fun race. Vooraan allemaal clean gereden.
http://members.iracing.co...onid=5501802&custid=66924
http://members.iracing.co...onid=5501802&custid=66924
Verwijderd
jongens ik pas voor de got race straks ... ik zit al twee dagen met nekpijn en ik ga het houden op max een uurtje rijden vandaag in de hoop dat morgen alles beter is;)
Da's jammer en best kl*te! Al veel ervaring met nekpijn jammer genoeg. Van harte beterschap!Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:29:
jongens ik pas voor de got race straks ... ik zit al twee dagen met nekpijn en ik ga het houden op max een uurtje rijden vandaag in de hoop dat morgen alles beter is;)
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Jammer man. Maar rust goed voor de finale race Zondag
Verwijderd
als de nekpijn blijft zal de interclub tennis er aan overschieten, en zal ik idd mee peren op de eindraceDutchDevil79 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:37:
Jammer man. Maar rust goed voor de finale race Zondag
Nekpijn is wel in hè, hier?
aaikman, Fragbeestje en ondergetekende..... Is iRacing de oorzaak?
Nee, het is gewoon de leeftijd 
Misschien zie ik het over het hoofd hoor, maar is er ook ergens een tussenstand te zien van het W13 toernooi?
Ik vraag het maar hier, aangezien ik dat andere topic niet gebookmarked heb
Misschien zie ik het over het hoofd hoor, maar is er ook ergens een tussenstand te zien van het W13 toernooi?
Ik vraag het maar hier, aangezien ik dat andere topic niet gebookmarked heb

[ Voor 24% gewijzigd door Red Baron op 27-04-2012 16:52 ]
Verwijderd
in mijn geval was ik woensdag doodop, dus inslaap gevallen op de bank en na 4u wakker geworden met nekpijn, in het vervolg gewoon mijn nest in gaan en daar gaan pitten:) komt erbij dat ik een paar jaar geleden met mijn koerfiets zwaar gevallen ben en een soort van wiplash gedaan heb , natuurlijk niet laten bekijken en pas maanden later problemen beginnen krijgen .... dan zeggen ze dat sporten gezond isJoepW schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:47:
Nekpijn is wel in hè, hier?
ja inderdaad, daarom doe ik dat ook niet
Cube Nuroad Race (2022)
Idem
yup helaas blijft het dezelfde zwakke paperclip --> http://i181.photobucket.c...t/3LoadCellwitharrows.jpgderx666 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:47:
Ze gebruiken een demper van een RC auto voor een hydrolic pedal feel te genereren. Als daadwerkelijke sensor blijven ze de loadcell gebruiken.
mijn csw wheel komt binnenkort, net mail gehad ^^
[ Voor 19% gewijzigd door BruceLee op 27-04-2012 23:41 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
![]() |
Het gaat gebeuren!
Een wekelijks GoT-toernooi gedurende 13 weken. Korte samenvatting:
Reserveer alvast komende dinsdag in je agenda. |
Ik zou dat achter je 1e punt zetten, niet achter de drop raceswaarvan 6 races met 'free' content
Weet nog niet of ik er vanavond bij ben. Vanacht veel te weinig geslapen, dus ik voel op dit moment ff meer voor bankhangen dan voor racen, sorry

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Je hoeft alleen maar gas te geven. Easy peacy vanavond.BM schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:17:
[...]
Ik zou dat achter je 1e punt zetten, niet achter de drop races
Weet nog niet of ik er vanavond bij ben. Vanacht veel te weinig geslapen, dus ik voel op dit moment ff meer voor bankhangen dan voor racen, sorry
Juist niet... een roadcourse had ik misschien nog wel geprobeerd, maar 2 uur lang 'rondjesrijden' (even oneerbiedig gezegt) trek ik nu ff niet.DutchDevil79 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:30:
[...]
Je hoeft alleen maar gas te geven. Easy peacy vanavond.
Xbox
Laat maar ben een beetje in de war denk ik , op Charlotte is het idd alleen gas , beetje loslaten naar 98% gas is wel sneller/makkelijker vind ik.DutchDevil79 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:30:
[...]
Je hoeft alleen maar gas te geven. Easy peacy vanavond.
[ Voor 28% gewijzigd door enchion op 27-04-2012 19:36 ]
Kom op, ik heb ook amper geslapen, hele dag met kater gewerkt en ben nog steeds brak en ik ga het ook gewoon proberenBM schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:17:
[...]
Haha, een timed lap geoefend op infineon met die caddilac en meteen in een race gesprongen. Ging toch 7 rondjes goed, ook nog wat gevochten ook. Zelfs nog een rondje 1e gelegen maar in ronde 7 ofzo ging ik de muur in en ben ik maar gestopt. Opzich wel een leuke auto maar hij voelt beetje vreemd af en toe, alsof hij niet lekker liniear stuurt ofzo...
Verwijderd
Kun je bij iracing je deadzone van het racestuurtje ook instellen??
Ik heb gemerkt dat ik deze instelling bij racegames vaak verkeerd heb te staan.
Heb ff getest met andere racegames en de deadzone op 0% gezet.
Rijd een stuk beter zo.
Kun je bij iracing je deadzone ook instellen??
Ik heb gemerkt dat ik deze instelling bij racegames vaak verkeerd heb te staan.
Heb ff getest met andere racegames en de deadzone op 0% gezet.
Rijd een stuk beter zo.
Kun je bij iracing je deadzone ook instellen??
Er is geen deadzone, die is standaard gewoon 0.
Ik heb net een setup voor de caddy @ sebring geshared...
* GewoonWatSpulle joins iRacing
Gelukkig tegenwoordig wel met standaard PayPal te betalen en niet meer die PayPal credit card shit.
Een kijken wat ik vandaag kan presteren
nog tips voor een 100% beginner?
Gelukkig tegenwoordig wel met standaard PayPal te betalen en niet meer die PayPal credit card shit.
Een kijken wat ik vandaag kan presteren
Lees de OP iRacing 2.1 - Motorsport Simulations
of https://docs.google.com/Doc?id=dc22r372_44k89k4rd3 dit eens door
Daar staat echt bijna alles uit gelegd.
of https://docs.google.com/Doc?id=dc22r372_44k89k4rd3 dit eens door
Daar staat echt bijna alles uit gelegd.
Als ik tijd heb vanavond probeer ik mee te doen met de 2 uur op VIR Grand East... En volgens mij wordt dat gestreamed op GlacierTV dus moet ik wel even een goeie skin hebben he 

Welkom GewoonWatSpulle!
More meat for the grinder!
Er zijn de laatste tijd blijkbaar heel wat nieuwelingen hier op het forum!
Straks ga ik nog denken dat Simracen nog enorm populair is
More meat for the grinder!
Er zijn de laatste tijd blijkbaar heel wat nieuwelingen hier op het forum!
Straks ga ik nog denken dat Simracen nog enorm populair is
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Ik weet niet of dat opvallend genoeg is Nick , misschien iets meer tja , ik weet het niet.NickThissen schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:04:
Als ik tijd heb vanavond probeer ik mee te doen met de 2 uur op VIR Grand East... En volgens mij wordt dat gestreamed op GlacierTV dus moet ik wel even een goeie skin hebben he
[afbeelding]
Ik verwacht wel iets van het commentaar in de trend van "what the hell was that brightly colored object flying off into the wall?"enchion schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:11:
[...]
Ik weet niet of dat opvallend genoeg is Nick , misschien iets meer tja , ik weet het niet.

more thissen is driving again in the way of the aliens ..... oooh there is his car againNickThissen schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:12:
[...]
Ik verwacht wel iets van het commentaar in de trend van "what the hell was that brightly colored object flying off into the wall?"
Mijn ervaring tot nu toe:
Een Mazda gewoon is snel zat en een CTS-VR gaat alleen maar kapot of spint als een malle, haha morgen weer wat proberen ook m'n stuur setup miss iets aanpassen koppeling is wat springerig.
Maar voelt wel als een sim ipv. race spelletje.
Een Mazda gewoon is snel zat en een CTS-VR gaat alleen maar kapot of spint als een malle, haha morgen weer wat proberen ook m'n stuur setup miss iets aanpassen koppeling is wat springerig.
Maar voelt wel als een sim ipv. race spelletje.
Mag ik even een balletje opgooien?
De wekelijkse practise sessies van got lopen van 20:30 tot 22:30. Is er een reden waarom deze niet 'iets' eerder beginnen? Om 20:00 ofzo. Puur vanuit mijn eigen standpunt bekeken is tot 22:30 wat aan de late kant. Nu is dat voor een practise sessie niet zo'n punt, maar ook de aankomende races op dinsdagavond lopen tot die tijd. Als de je volgende dag er weer een beetje op tijd uit moet om naar kantoor te gaan is dat in mijn ogen wat aan de late kant
De wekelijkse practise sessies van got lopen van 20:30 tot 22:30. Is er een reden waarom deze niet 'iets' eerder beginnen? Om 20:00 ofzo. Puur vanuit mijn eigen standpunt bekeken is tot 22:30 wat aan de late kant. Nu is dat voor een practise sessie niet zo'n punt, maar ook de aankomende races op dinsdagavond lopen tot die tijd. Als de je volgende dag er weer een beetje op tijd uit moet om naar kantoor te gaan is dat in mijn ogen wat aan de late kant
Xbox
8 uur vind ik persoonlijk iets beter. want 20 uur begint ook GTST en ik heb zo'n vriendin die dat leuk vind. Ik vind er echt geen reet aan en zit dan meestal een half uur te wachten tot we kunnen beginnen.
Er zijn ook veel mensen die vroeg op moeten, dus een half uurtje eerder beginnen lijkt mij wel beter.
Er zijn ook veel mensen die vroeg op moeten, dus een half uurtje eerder beginnen lijkt mij wel beter.
Ik haal 8 uur meestal net niet, maar voor de maandagen vind ik 8 uur prima.
Maar de dinsdagen wil ik op 8:30 uur houden voor Road en 8 uur voor oval.
Ik heb net een verbeterde versie van de setup van de Caddy @ Sebring op de site gezet.
Hij tilde mid corner een achterwiel op met de vorige setup. Bumpstops stonden verkeerd.
Hier een replay van een niet al te best rondjes, maar dan kan je zien dat ie heerlijk stabiel is, goed remt en je kan er nog steeds mee driften.
http://dl.dropbox.com/u/2...12_s2_cad_sebr_206545.zip
Ik begin die Caddy wel leuk te vinden....
Maar de dinsdagen wil ik op 8:30 uur houden voor Road en 8 uur voor oval.
Ik heb net een verbeterde versie van de setup van de Caddy @ Sebring op de site gezet.
Hij tilde mid corner een achterwiel op met de vorige setup. Bumpstops stonden verkeerd.
Hier een replay van een niet al te best rondjes, maar dan kan je zien dat ie heerlijk stabiel is, goed remt en je kan er nog steeds mee driften.
http://dl.dropbox.com/u/2...12_s2_cad_sebr_206545.zip
Ik begin die Caddy wel leuk te vinden....
[ Voor 60% gewijzigd door JoepW op 28-04-2012 16:31 ]
zo eens ff proberen.
ff wat anders; Joep heb je nog wat gehoord over de CSW die je zou kunnen testen? Wil wel een keer een excursie vanuit Limburg naar Joep organiseren
ff wat anders; Joep heb je nog wat gehoord over de CSW die je zou kunnen testen? Wil wel een keer een excursie vanuit Limburg naar Joep organiseren
Cube Nuroad Race (2022)
Ik heb niets meer gehoord.
Zal dus wel niks worden, want Roy en Sebastian hebben al bericht gehad dat de csw er aan komt.
Zal dus wel niks worden, want Roy en Sebastian hebben al bericht gehad dat de csw er aan komt.
Wat zijn jullie tijden met caddy op sebring?
2:06,5 best in een slechte ronde. Zie replay.
Ik zat met 5 rondjes ook rond de 2:06.5 met de eerste setup van Joep. Vond het wel erg tricky hoor...
interesse voor een test sessie vanavond? ik kan wel iets opzetten.....
Bij voldoende interesse dan..
Bij voldoende interesse dan..
Ik moet 2 uur racen dus dat gaat hem niet worden
Oh god ik weet echt niet hoe ik die race moet gaan finishen, track is zo enorm listig. Daar komt ook nog bij dat ik vaak last heb dat de wielen erg snel locken onder het remmen (lijkt beetje random) en dan glij je gewoon rechtdoor de banden in... Ik hoop maar dat ik er niet al te snel of op een vreemde manier af ga (of iemand mee neem) anders komt het nog op de herhaling ook
I'm out voor vanavond. Ik ga vanavond aan skins werken en brieven schrijven voor de ELMS. Misschien dat ik later vanavond even BF3 ga doen voor de verandering 
Nick, je kan alleen in beeld komen door OF in gevecht te zijn met iemand OF veel te crashen (Suzuka afgelopen seizoen
).
Dus als je veel in beeld wilt zijn, moet je beide doen
Ik ga vanavond zeker even kijken.
Nick, je kan alleen in beeld komen door OF in gevecht te zijn met iemand OF veel te crashen (Suzuka afgelopen seizoen
Dus als je veel in beeld wilt zijn, moet je beide doen
2:08.... na 5 rondjes practise. Vreselijk tricky auto op een enorm lastige baan. Wel leukzmeding schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:54:
Wat zijn jullie tijden met caddy op sebring?
Hoe laat begint die race?NickThissen schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:28:
Ik moet 2 uur racen dus dat gaat hem niet wordenOh god ik weet echt niet hoe ik die race moet gaan finishen, track is zo enorm listig. Daar komt ook nog bij dat ik vaak last heb dat de wielen erg snel locken onder het remmen (lijkt beetje random) en dan glij je gewoon rechtdoor de banden in... Ik hoop maar dat ik er niet al te snel of op een vreemde manier af ga (of iemand mee neem) anders komt het nog op de herhaling ook
Xbox
Dit topic is gesloten.