HDD niet herkend in Windows

Pagina: 1
Acties:

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022
Ik heb vandaag een nieuwe HDD ontvangen, namelijk de Seagate 2TB 7200 RPM schijf.

Nu heb ik gelijk even van de gelegenheid (en tijd die ik overhad) gebruik gemaakt, om mijn pc uit elkaar te halen en het cablemanagement bla bla bla.

Probleem:
De HDD wordt weergegeven in de BIOS(UEFI). De HDD wordt ook weergegeven in Windows onder device management >

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WhTJw.png

Nu is het probleem, zoals ook op het plaatje te zien is, dat hij niet bij 'deze computer' wordt weergegeven.

Ik heb echt geen idee hoe ik hier iets aan moet doen :?
Dit betreft een schone W7 instal btw.

Edit: Geen firmware beschikbaar op de Seagate site.

Edit: laat maar, delete graag, ik had toch even de FAQ door moeten lezen, maar wou snel antwoord ivm LANparty die eraan komt, moet alles weer downloaden :9

[ Voor 14% gewijzigd door ChrissieOne op 19-04-2012 23:21 ]

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-01 18:34

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Bij disk management even een partitie op de schijf maken misschien en die formatteren? Zonder partitie komt ie er ook niet mee of je hem wil formatteren aangezien er geen partitie is :+

www.maartendeboer.net

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-01 23:01
Misschien kan je naar Disk Management gaan? En daar de harde schijf formatteren en daar weer een partitie van te maken? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Diigii op 19-04-2012 23:23 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• ChrissieOne
Heel erg bedankt iig, nooit eerder gedaan eigenlijk, alle andere schijven werden gelijk partities aangemaakt door Windows natuurlijk :)

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 21:52
Staat overigens gewoon in de OM FAQ ;)

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-01 23:01
Ja klopt ;) Dit zijn ook van die dingen waar je ook niet heel snel naar toe gaat vindt ik :P Ik gebruik Disk Management verder ook nooit ;), maar het is nu gelukt? :)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:51
een nieuwe schijf heeft geen partitie die zal je ten alle tijden zelf moeten aanmaken.
ga na Configuratiescherm -> Systeembeheer -> computerbeheer en kies daar onder voor schijfbeheer.
en ga na je betreffende schijf en klik met de rechtermuis knop er op en dan kan je partitie maken kiezen en kan je ook nog de grote ingeven enz wat je wilt.

• ChrissieOne
Had ik inmiddels gezien, toch iets te snel dit geplaatst hier :P

@Diigii: Inderdaad, ik weet dat ik vroeger het altijd met Gparted deed, dit had ik nog nooit gedaan :)

Pagina: 1