Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Bij disk management even een partitie op de schijf maken misschien en die formatteren? Zonder partitie komt ie er ook niet mee of je hem wil formatteren aangezien er geen partitie is
Misschien kan je naar Disk Management gaan? En daar de harde schijf formatteren en daar weer een partitie van te maken?
[ Voor 4% gewijzigd door Diigii op 19-04-2012 23:23 ]
Heel erg bedankt iig, nooit eerder gedaan eigenlijk, alle andere schijven werden gelijk partities aangemaakt door Windows natuurlijk
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Ja klopt
Dit zijn ook van die dingen waar je ook niet heel snel naar toe gaat vindt ik
Ik gebruik Disk Management verder ook nooit
, maar het is nu gelukt?
een nieuwe schijf heeft geen partitie die zal je ten alle tijden zelf moeten aanmaken.
ga na Configuratiescherm -> Systeembeheer -> computerbeheer en kies daar onder voor schijfbeheer.
en ga na je betreffende schijf en klik met de rechtermuis knop er op en dan kan je partitie maken kiezen en kan je ook nog de grote ingeven enz wat je wilt.
ga na Configuratiescherm -> Systeembeheer -> computerbeheer en kies daar onder voor schijfbeheer.
en ga na je betreffende schijf en klik met de rechtermuis knop er op en dan kan je partitie maken kiezen en kan je ook nog de grote ingeven enz wat je wilt.
Had ik inmiddels gezien, toch iets te snel dit geplaatst hier
@Diigii: Inderdaad, ik weet dat ik vroeger het altijd met Gparted deed, dit had ik nog nooit gedaan
Pagina: 1