MS-Flight Deel 1

Pagina: 1
Acties:
  • 688 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwste Flight sim van Microsoft.

Afbeeldingslocatie: http://simflight.com/wp-content/uploads/2011/05/MS_Flight_may_2011.jpg

The sky's the limit! Now anyone can enjoy the fun, freedom and adventure of flight. Feel the power at your fingertips as you take to the skies and launch into thrilling missions and exciting challenges over the free-to-play Big Island of Hawaii. Take off today and fly into the ever-expanding world of Microsoft Flight.*
*Broadband internet required; service fees apply. Premium content available.

Gratis speelbaar en via windows Live extra content te kopen.
te downloaden hier : http://www.microsoft.com/games/flight/

Grafisch een verbetering tov MS-FSX
Afbeeldingslocatie: http://www.swe-gaming.com/fsx/files/2012-04/181724_treesk.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
ahh zocht al een ms-flight topic :), moet zeggen dat er nog veel aan verbeterd moet worden, en ik hoop dat er ook meer gratis vliegtuigen zijn. het voelt nu nog een beetje onafgemaakt. ook hoop ik dat er meer werelddelen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, nou, dat screenshot zal veel mensen overhalen Flight te proberen...! :+ Lolbroek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@JvE, Als je een nieuw Topic wilt maken, zal ik vragen of ze deze Sluiten,

Ik denk dat MS-Flight genoeg verschilt van FS9/FSX om er een eigen topic over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen nog meer mensen deze game? Ik kom regelmatig Nederlanders tegen online, maar in dit topic is het erg doods!

Weet iemand hoe je in Flight de destination marker kunt hiden? Als ik een job doe, dan zie je tijdens het vliegen altijd waar je heen moet in je HUD. Nu ik echter volledig op instrumenten kan vliegen (VOR en ILS -- thnx to J van E!) vind ik dat leuker, zekers in de nacht en/of bij mist.

Met Free flight heb je deze marker natuurlijk niet, maar ik vind een job leuker om te doen, aangezien je dan nog wat punten verdient en je vanwege je passagiers en cargo goed je best moet doen tijdens de landing.

Je kunt bij Options alleen de HUD verbergen (bovenste balk) of de multiplayer-markers, maar ik vind nergens de optie om je destination-marker te hiden. Erg jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:20
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 14:20:
Spelen nog meer mensen deze game?
*kuch*simulator*kuch* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dan krijg je de echte FS-adepten op je dak! Haha, het is ook wel een stuk minder simulatie dan FSX hoor. Maar de basis is wel erg goed, dus ik hoop nog op uitbreiding met ATC en AI Traffic (onder andere) en grotere kisten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:20
Exact waar ik ook op hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:04:
@JvE, Als je een nieuw Topic wilt maken, zal ik vragen of ze deze Sluiten,

Ik denk dat MS-Flight genoeg verschilt van FS9/FSX om er een eigen topic over te maken.
Tadaaaaaaaaaa:

[PC] Microsoft Flight

Ik heb de mods al gevraagd dit topic te sluiten, maar misschien kan jij dat ook nog even doen. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.