Wil jij de nieuwe Panasonic Smart Viera-tv testen?

Pagina: 1
Acties:

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
In samenwerking met Panasonic kan Tweakers.net een flinke testronde organiseren voor de twee nieuwe topmodellen televisies van die fabrikant. Maar liefst twaalf tweakers kunnen thuis op hun gemak de nieuwste lcd óf plasma uitproberen.

Panasonic kondigde zijn nieuwe tv-lijn voor 2012 aan op de CES 2012-beurs begin januari en toonde de nieuwe line-up ook al op zijn eigen Panasonic Convention in Hamburg. Hoewel de fabrikant toen diverse nieuwe modellen introduceerde, waren het vooral de VT50 en WT50, de topmodellen uit respectievelijk de plasma- en lcd-serie van Panasonic, die hoge ogen gooiden.

De VT50 is beschikbaar in drie beeldmaten (65" , 55" en 50"), terwijl de WT50 beschikbaar is in de beeldmaten 55" , 47" en 42". De Viera VT50 in 65"-uitvoering kost 3.999 euro, terwijl de Viera WT50-lcd-tv in de maximale grootte van 55" 2.999 euro kost. Sinds dit jaar legt Panasonic de focus vooral op het duurdere segment, wat niet alleen betekent dat de goedkopere hd-ready-modellen in 2012 het veld moesten ruimen, maar ook dat alle nieuwe plasmamodellen voorzien zijn van 3d-ondersteuning.

Tijdens de CES had Tweakers.net al even de kans op de nieuwe VT50 en WT50 te bekijken en in samenwerking met Panasonic kunnen we twaalf bezoekers ook kennis laten maken met de nieuwe topmodellen. Tijdens een speciale testsessie op woensdag 2 mei kan het dozijn tweakers na een korte toelichting op de specificaties van Panasonic zelf aan de slag met de tv's, waarna in de weken erna alle deelnemers één van de modellen nog gedurende twee weken thuis mogen testen. De schrijver van de beste userreview, wint bovendien het door hem geteste exemplaar.

Agenda testsessie bij Tweakers.net
Op 2 mei worden de 12 tweakers aan het einde van de dag op het hoofdkantoor van Tweakers.net in Amsterdam-Noord verwacht. De inloop is vanaf 17 uur en om 17.30 zullen we met het programma beginnen. Voor een hapje wordt gezorgd.
  • 17.00 Ontvangst
  • vanaf 17.30 Welkom incl. rondleiding
  • Showcase ahv testopstelling door Panasonic
  • Testen & Q&A

Estafette
In totaal worden er 12 tweakers geselecteerd. Omdat we voor deze actie van zowel de VT50 als de WT50 één exemplaar hebben, worden de gelukkigen verdeeld over twee groepjes. In estafettevorm krijgt vervolgens iedere tweaker één van de tv's bij hem thuis afgeleverd, inclusief een uitgebreide mediaset - waaronder een 3d-blu-ray-speler. In tegenstelling tot bij een echte estafette, hoeven de testers het 'stokje' niet zelf door te geven. Tweakers.net zorgt dat het toestel wordt gebracht en opgehaald.

Spelregels
- Aanmelden kan tot en met maandag 23 april 23.59 uur op deze actiepagina
- De willekeurig gekozen deelnemers krijgen 25 april bericht
- Deelname is voorbehouden aan ingelogde bezoekers van Tweakers.net
- Meld je alleen aan als je ook echt op 2 mei aanwezig kunt zijn bij Tweakers.net
- Binnen twee weken nadat het toestel is opgehaald, wordt een degelijke userreview geschreven
- De auteur van de beste userreview (op basis van aantal views en waardering) wint het toestel

[ Voor 6% gewijzigd door Wilbert de Vries op 19-04-2012 15:43 ]

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04-2025

MorgothG

deftones

Wat vet!

Met zo´n test kan ik mijn vrouw laten wennen aan een tv die groter is dan de huidige 32" Philips. Gaaf zeg, zou echt graag testen. Ik denk niet dat ik zelf zomaar 3000 euro aan een tv uit zou geven. Maar damn leuk zeg. Ik doe mee!

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-02 16:23
Sweet zit met hetzelfde probleem als morgothG zou heel graag vrouwlief willen laten proeven aan een hele mooie grote tv ipv mijn huidige 32 inch.
Ik doe dan ook graag mee

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-02 22:11
Leuke actie, maar omdat ik al dagelijks werk met deze tv's laat ik dit aan mij voorbij gaan. Succes aan alle deelnemers, ben benieuwd naar de user reviews!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-02 07:51

TheTeek

TheTeek

humm, leuk, maar ik zit er niet op te wachten m'n halve woonkamer te verbouwen voor een tijdelijke test.
Dat kan dan net zo goed op het tweakers hoofdkantoor.

Toch maar opgegeven, de WT vind ik zelf de meest interessante.
Ik heb nu een 42" Philips LCD en ben benieuwd wat nu echt het grote verschil is.

[ Voor 31% gewijzigd door TheTeek op 20-04-2012 10:32 ]

No one knows what TheTeek is

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-02 09:20

burgt

Starbass

Leuke actie, Alleen wel wennen als je van 50+ scherm weer teug moet naar het oude 32" setje voor normaal tv kijken. Dat we in de tijd geen beamer kunnen kijken is ook niet zo'n ramp ;)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Collen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2025

Collen

Dude..

Grappig, zit er ook nog een vergoeding aan ?!

bedoel voor niks gaat de zon op, en als ik feedback moet geven
wil daar ook voor betaald worden.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 22:47
Collen schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:32:

bedoel voor niks gaat de zon op, en als ik feedback moet geven
wil daar ook voor betaald worden.
Je maakt een grapje, right? :?

Zou hem ook wel graag testen, maar om van België naar Amsterdam te komen op een avond, da's niet zo handig.
Moest ik nou diezelfde dag al de TV mogen meenemen, dan was ik wel paraat! :P

[ Voor 37% gewijzigd door Fire69 op 20-04-2012 08:35 ]

• Josh64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01-2024

Josh64

iOS aangedreven

Ik heb zelf geen televisie (en dat voor een filmliefhebber!) dus dit lijkt me echt tof om te testen op mijn kleine kamertje ;-) Fingers crossed in ieder geval!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Collen schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 08:32:
Ja! De kans om de TV te winnen.

• Hoogevenertje
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10-2012
Een hele mooie actie, het is mij te ver reizen, ik wens de deelnemers veel succes.

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-01 18:23
zeker een leuke actie. als is het maar voor 2 weken ben ik al blij!
zit zelf nog op een 20 inch te kijken.
maar heb wel meer als 130 films liggen.
ik zou graag eens iets echt duur / 3d willen proberen om te zien hoe de technology vandaag is!

• the_eye6
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05:42
Sjieke aktie en geweldig om zo'n klasse TV in huis te hebben. Misschien wil je hem wel nooit meer kwijt..... Maar het is een klere end reizen voor mij. Heel veel success aan de andere deelnemers!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-02 21:43
Ik zou hem heel graag willen testen, welgezegd de WT50, om hem te testen qua mogelijkheden en beeld ten opzichte van mijn samsung UE32B6000. Een van de eerste LED TV's wil dus wel zien wat er in de techniek verbeterd is. En natuurlijk wil ik ervaring opdoen met 3D films.

Verwijderd

Erg leuke actie, ik heb een 32 inch van het eerste uur en ook ik wil mijn vrouw laten wennen aan een grotere tv! ga me maar is gauw aanmelden.

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-01 09:16
Super actie. Ben benieuwd. Vrouw lief zei laatst al dat ze de nieuwe tv's mooi plat vond. Nu nog oude LCD hangen.

Bensimpel

Positieve meneer

- De auteur van de beste userreview (op basis van aantal views en waardering) wint het toestel
Kijk dat is nou nog eens een goede spelregel! Kan helaas niet aanwezig zijn. Goede actie van Tweakers! :D

😆 - Denk ook eens om ;)

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-02 16:00
Bensimpel schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:17:
[...]

Kijk dat is nou nog eens een goede spelregel! Kan helaas niet aanwezig zijn. Goede actie van Tweakers! :D
Hopelijk gaan ze dan net als bij HTC gewoon iedere geselecteerde gebruiker een TV geven? :9~

• Rabishu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-04-2012
Zo aangemeld en nu maar afwachten wie de gelukkigen gaan worden om te testen. Zelf nog een 32" HD ready die net in mijn kast past. Zal wel moeten verbouwen mocht ik het scherm mogen testen :).

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-02 08:38
Als e kiest voor 'Ja, ik wil graag testen maar heb geen voorkeur', kies je dan in feite voor beide, of maak je dan dus geen kans om te testen, omdat je 1 van de 2 moet kiezen?

Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Mij lijkt dat er een lijst wordt gemaakt van keuzes voor model A en model B, en dat de mensen die hebben gekozen voor "geen voorkeur" gelijkmatig worden verdeeld over de lijsten van A en B.

We are shaping the future

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:15
Mcctje schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:19:
[...]

Hopelijk gaan ze dan net als bij HTC gewoon iedere geselecteerde gebruiker een TV geven? :9~
Lijkt me sterk, in de tekst staat duidelijk dat 1 plasma en 1 lcd tussen de users verwisselt wordt.
Misschien dat Panasonic achteraf zo aardig is maar dan hadden ze wel 12x tv's ter beschikking gestelt.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:25

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Kies mij! Kies mij! Ik woon op loopafstand van het tweakers HQ, heb kalibratieapparatuur, beheers de Nederlandse taal enigszins en heb 2 katten en een vriendin.

Wat wenst u nog meer van een reviewer? :z

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-11-2025
Oew ik hoop zo erg dat ik mag gaan testen.. Ik ben echt toe aan een nieuwe tv en ben me volop aan het verdiepen.. Hoe beter kan je je keuze maken als je er eerst 1 uitgebreid kan gaan testen :) Dus kom maar op!

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02-2025

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gizz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:36:
Kies mij! Kies mij! Ik woon op loopafstand van het tweakers HQ, heb kalibratieapparatuur, beheers de Nederlandse taal enigszins en heb 2 katten en een vriendin.

Wat wenst u nog meer van een reviewer? :z
Katten zijn inderdaad een vereiste om mee te doen :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• LocalJoost
  • Laatst online: 04-11-2025

LocalJoost

plaatje hieronder

nero355 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:16:
[...]

Katten zijn inderdaad een vereiste om mee te doen :+
In dat geval regel ik wel een paar katten! Cavia's ook nog een idee?

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• Killer
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02-2025

Killer

Hatseflats!

Wooow..Dat zou goed gelegen komen. Ik liep al een tijdje met het idee rond om mijn TX-P42V30 te vervangen door een groter exemplaar en met 3D weergave. Maar ik twijfelde of de winst in beeldkwaliteit voor mij de investering zou rechtvaardigen. Dan zou ik ze nu thuis mooi naast elkaar kunnen testen en zien of de beeldkwaliteit ook echt veel beter geworden is.

Zou trouwens wel mooi zijn als de tv's netjes voor gekalibreerd ter test afgeleverd worden. Niet iedereen heeft een apparatuur om dat zelf goed te doen en dan kun je ook eens duidelijk het verschil ervaren tussen fabrieksinstellingen en gekalibreerde instellingen.

*Hard hopen doet*

Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Killer schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:50:
Zou trouwens wel mooi zijn als de tv's netjes voor gekalibreerd ter test afgeleverd worden. Niet iedereen heeft een apparatuur om dat zelf goed te doen en
Juist niet doen lijkt mij. Als mensen het scherm kopen is de boel ook niet gekalibreerd. Ik zou lekker de mensen die altijd (zelf) kalibreren dat ook nu weer laten doen. En bij mensen die een scherm altijd ongekalibreerd gebruiken dat zo laten.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
Jeetje wat een coole actie weer van Tweakers.
ik doe ook mee ik heb zelf een oude TX-P50G10 staan die nog goed werkt maar wel een energie slurper is
deze modellen zijn bijna de helft zuiniger.
en ik ben wel heel benieuwd hoeveel het beeld nog verbeterd is.

PSN: FreakGIB

• ZeilerHugo
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-08-2024
Lijk me erg tof om een scherm als dat te testen en een super review ervoor te schrijven.
Mijn ICT kennis zit goed dus kom maar op met die nieuwe Panasonic Smart Viera-tv! :*)

[ Voor 7% gewijzigd door ZeilerHugo op 20-04-2012 12:06 ]

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-02 17:29
Ik zou heel graag willen maar dat gaat niet lukken voor juni. 2 mei zit ik in Thailand ;(
Wel hele leuke actie, ik zou graag een keer iets leuks testen voor Tweakers

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:07

QinX

Shai-Hulud

Bij mij thuis staat nog altijd een CRT TV, ik kijk meer films en series op mijn PC momenteel, maar met zo'n schermpje zal de PC niet meer aan komen te staan :D.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

• sjaak88
  • Laatst online: 01:15
QinX schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:58:
Bij mij thuis staat nog altijd een CRT TV, ik kijk meer films en series op mijn PC momenteel, maar met zo'n schermpje zal de PC niet meer aan komen te staan :D.
PC op z'n scherm is pas fantasisch ;)

• Spekkie99
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:43
cool, eens kijken of mijn golden oldie 42pv70 al ingehaald is ;-)

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:11

Perkouw

Moderator General Chat
Is het een hele stomme vraag als ik vraag welk formaat van beide tv's precies getest zal gaan worden ? Ik kan dit maar nergens terugvinden. :o

• dotternetta
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-02 16:04
[knip]

[ Voor 87% gewijzigd door Grrrrrene op 21-04-2012 19:10 . Reden: Spam ]

"Just charge the freaking thing to 100 percent" 😄

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02-2025

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

WTF ?! :D

[ Voor 10% gewijzigd door Grrrrrene op 21-04-2012 19:11 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04-2025
Heeft het zin om als Belg in te schrijven? Tot tweakers HQ geraken is geen probleem, maar ik weet niet of levering en ophaling van de TV in België ook door tweakers voorzien is?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Leuke actie. Ik heb inmiddels al de nodige hardware gereviewd, maar nog nooit een TV. Dat lijkt me eigenlijk best leuk om eens te doen (heb ik gelijk iets leuks om m'n android STB op te testen :P).

Verwijderd

Lijkt me leuk, altijd al een uit gebreide review will doen.

Verwijderd

ideaal, mijn ouders hun tv moet binnen dit en 6 maand vervangen worden en ik had hun de vt50 al aangeraden, als ik die thuis zou kunnen testen zouden ze sowieso overtuigd zijn en winnen of niet, maar dan komt er een panasonic in huis ipv de nu erbarmelijke Sony LCD tv waarvan de LCD lagen beginnen te lossen met gevolg dat een bepaalde zone van de tv een donkere vlek heeft....

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:52

Croga

The Unreasonable Man

Twee jaar geleden hebben we onze CRT vervangen door wat op dat moment de top-of-the-bill flatscreen was. Ik ben benieuwd wat er sinds die tijd allemaal verbeterd is.
Ik doe dus graag mee met deze review!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Vanwaar al de (soms verkapte) kies-mij-posts?

In de TS staat duidelijk willekeurig.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Topicstarter
elhopo schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:32:
Als e kiest voor 'Ja, ik wil graag testen maar heb geen voorkeur', kies je dan in feite voor beide, of maak je dan dus geen kans om te testen, omdat je 1 van de 2 moet kiezen?
We proberen een evenwichtige balans te krijgen tussen mensen die hebben aangegeven plasma of juist lcd te willen testen, waarbij we bewust ook een aantal plekken reserveren voor mensen die geen voorkeur hebben. Met alle opties (behalve als je 'nee' zegt ;)), maak je dus kans.
Tharulerz schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:11:
Heeft het zin om als Belg in te schrijven? Tot tweakers HQ geraken is geen probleem, maar ik weet niet of levering en ophaling van de TV in België ook door tweakers voorzien is?
Afleveren en ophalen in België is geen probleem :)
Perkouw schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:29:
Is het een hele stomme vraag als ik vraag welk formaat van beide tv's precies getest zal gaan worden ? Ik kan dit maar nergens terugvinden. :o
Dat is zeker geen stomme vraag, maar ik moet je het antwoord even schuldig blijven tot maandag :)

[ Voor 39% gewijzigd door Wilbert de Vries op 21-04-2012 13:29 ]

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:36
Wordt kalibratie apparatuur ook meegeleverd bij de 12 gelukkigen? O-) Anders kan ik niet op tegen de review helden van de pricewatch en het forum... _/-\o_

• bakker_be
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-10-2024
Ben wel benieuwd om zo'n nagelnieuwe VT te vergelijken met m'n toch al een paar jaar oude Pioneer 5090 :)

Save the trees, eat beaver!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-02 00:06
Geweldig! Ik heb bij de aanschaf van mijn TV erg zitten twijvelen tussen een plasma van Panasonic en een LED/LCD TV van een koreaans merk. Na met grote moeite mijn vriendin overgehaald te hebben naar een 42 inch scherm, en het uiteindelijk gelukt is om dit op te rekken naar een 46 inch scherm heb ik nog steeds de wens om een grotere TV te hebben in onze woonkamer. Zou geweldig zijn om nu te kunnen laten zien wat een nog groter scherm doet en zou graag een review schrijven als ik uit de vele aanmelders naar voren zou komen (heb dan ook wat dagen vrij, om flink te kunnen testen!

• smurfray
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09-2014
Ja dat wil ik ook wel even alles in de test doen :P :P :P

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Kijk, dit is leuk... ik wilde die VT50 al sinds ik hem zag langskomen serieus uitgebreid uitproberen.

Ik heb op dit moment een 60" Pioneer Kuro LX6090 hangen, wat sinds zijn release eind 2008 tot nu toe een qua beeldkwaliteit ongeslagen referentie TV is - of wellicht dus nu met de VT50: was. Ik sta dan ook te popelen de VT50 - welke volgens geruchten de Kuro's eindelijk zou moeten evenaren of zelfs verslaan - daar eens uitgebreid tegenaan te testen.
* Design van de VT50 is mooier
* Features zijn uitgebreider
* De VT50 heeft 3D ondersteuning
* Stroomverbruik is lager
* De 65" is weer lekker 5" groter, dus ook in dat opzicht een upgrade..
> Maarrr.. levert hij ook datgene waar het echt om gaat: gelijkwaardig of zelfs beter beeld?? :)

Ik wisselde voorheen TV's om de 8 a 9 maanden, maar sinds aanschaf van de Kuro dik 2 jaar terug is er niets langsgekomen dat in vergelijk de moeite waard was. Alles tot nu toe was t.o.v. de Kuro een downgrade, wat hem verre-verreweg mijn langst 'zittende' TV maakt. Die VT50 belooft wat, en ik wil ook zelf uit upgradeperspectief graag weten of hij die belofte waar maakt. Als ik het te weten kom, dan weten jullie het daarna ook ;)

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

• cybevenom
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-11-2025
Ik zou graag meedoen maar ironisch genoeg zit ik op 2 mei bij de oogarts om te horen of ik aan mijn ogen moet worden geopereerd of niet. maar alle deelnemers succes gewenst.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-02 22:59
cybevenom schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:29:
Ik zou graag meedoen maar ironisch genoeg zit ik op 2 mei bij de oogarts om te horen of ik aan mijn ogen moet worden geopereerd of niet. maar alle deelnemers succes gewenst.
Het programma begint om 17.30 dus wellicht ben je dan al klaar bij de oogarts?

• mrc4nl
  • Laatst online: 11:21

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik lees niets over vervoer van zo'n tv????
leuk als je kan komen om vervolgends de tv op het kantoor moeten laten staan.

en plasma's moeten toch overeind vervoerd worden?
je moet dus.
1. annwezig kunnen zijn
2. vervoer hebben om een plasma tv van 50 inch rechtop te vervoeren.

he bah ik kan helaas niet meedoen. ik heb nl geen rijbewijs

ora et labora

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Lees de topicstart nog eens ;)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-02 22:59
mrc4nl schreef op zondag 22 april 2012 @ 00:02:
ik lees niets over vervoer van zo'n tv????
leuk als je kan komen om vervolgends de tv op het kantoor moeten laten staan.

en plasma's moeten toch overeind vervoerd worden?
je moet dus.
1. annwezig kunnen zijn :Y
2. vervoer hebben om een plasma tv van 50 inch rechtop te vervoeren. :N

he bah ik kan helaas niet meedoen. ik heb nl geen rijbewijs
De TV wordt bij je thuis bezorgd en weer opgehaald. :)

• mrc4nl
  • Laatst online: 11:21

mrc4nl

Procrastinatie expert

zeef schreef op zondag 22 april 2012 @ 00:26:
[...]

De TV wordt bij je thuis bezorgd en weer opgehaald. :)
ah mooi. het stond niet in de ts vandaar ( ik was al bang)
onder het kopje estafette blijkbaar niet erg handig geplaatst

dus iedere student met ov zou dus aanwezig kunnen zijn.
ah->mr4nl kijkt eens bij de gesponsorde actie en schrijft zich in.

[ Voor 9% gewijzigd door mrc4nl op 22-04-2012 01:07 ]

ora et labora

• JoyriderZZ
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-02 16:34
Hmm, dat is toevallig. Ik ben net aan het twijfelen tussen plasma en ful led backlight LCD.
Ideale mogelijkheid om ze eens te testen in een goede omgeving in plaats van een oververlichte winkel waar je de thuissituatie toch moeilijk kan nabootsen. Ik doe dus mee :)

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-02 22:11
Lijkt me erg leuk om mee te doen, nooit plasma durven kopen maar hoor laatste tijd erg veel goeds over de beste plasma's van Panasonic :)

Verwijderd

topp

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-01 13:37
Is de trekking al geweest? Hoop echt dat ik mag mee testen. Ben ook tester en testcoördinator als beroep, gadget én 3D verslaafde :)

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-02 15:46

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Denk dat er meer mensen geduldig/zenuwachtig wachten op de uitslag (including me)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-01 16:01
is er al eventueel bekend hoelaat de mensen die geselecteerd zijn een bericht kunnen verwachten??

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-02 21:43
Het bericht is er zojuist uit gegaan. Ik heb de bevestiging dat ik mag komen.
Lekker 4uurtjes treinen op een dag :P

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 21:05

DarkSide

theres no place like ::1

Jammer geen bericht gekregen. Iedere gelukkige veel plezier en suc6 met de review

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:10
Ik ben ook 1 van de gelukkigen. Ik zal de lcd versie ten opzichte van een plasma (46g20) kunnen gaan testen.

• b.van.oossanen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-09-2025
Ik hoop dat het iemand wordt die echt verstand van zaken heeft.
Helaas ben ik dat zelf niet.
Wens de persoon veel wijsheid en succes toe ;-)
Pagina: 1