Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455443

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jmsz9pHLe0dKDICqbtDzrKtj/full.jpg

Beste Tweakers,

In samenwerking met Antec mogen we vijf Antec Three Hundred Two cases weggeven aan jullie om te reviewen. Om het eens anders dan anders te doen is het deze keer niet genoeg om op de “ja, ik wil dat wel” knop te drukken. Deze keer willen we 5 tweakers helpen die écht aan een nieuwe kast toe zijn. Is jouw kast nog uit de tijd van UT 2004? Is je mod mislukt? Heeft je moeder ‘m met stofzuigen vol met deuken geramd? Dan is dit je kans!

Wat is de Three Hundred Two eigenlijk voor kast? Als we dat moeten uitleggen zou je al bijna niet mee moeten doen. Het is de opvolger van de Antec Three Hundred, een populaire behuizing voor gamers. Die was al ijzingwekkend goed maar Antec heeft hem nog verder verbeterd. Check de nieuwe specs: usb 3.0, betere airflow, betere voorbereiding voor watercooling en ruimte voor de allernieuwste cpu coolers. Voor de echte klussers onder ons: de Three Hundred Two is zo goed als toolless te gebruiken. Kortom, een kast die je als echte Tweaker moet hebben voor je 1337 hardware! Lees ook zeker onze review van deze kast!

Hoe kom je voor één van de vijf cases in aanmerking? Maak een foto van je huidige case en beschrijf in dit topic in maximaal 250 woorden waarom jij de gelukkige winnaar zou moeten worden. Vertel tegen welke problemen je nu aanloopt die je met de nieuwe Antec Three Hundred Two misschien wel kan verhelpen. Als je wint, word je gevraagd om binnen twee weken een review bij Tweakers.net te plaatsen. De inhoud van de review bepaal je zelf, je bent volkomen vrij om te schrijven wat je wil.

Hoe origineler je bijdrage, hoe groter je kans dat je wint. De HWC-mods zullen jullie bijdragen beoordelen, dus doe je best! Deze actie loopt van vandaag (18 april) t/m 23 april. Winnaars worden in dit topic aangekondigd.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b1yCmNbVYjYWqM3poCbIzCjo/medium.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rPMFSrDlDdECuvwdtxWs8JVJ/medium.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oN5gG43wOgAOLM5Q7u7QjujB/medium.jpg

[ Voor 2% gewijzigd door zeef op 19-04-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:02

Felyrion

goodgoan!

Leuke actie :) Is het de bedoeling dat we onze inzending hier in dit topic plaatsen?

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383291

Dat vraag ik mij ook af :D was bijna klaar met men post maar nu weet ik niet goed waar em te plaatsen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276899

Felyrion schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:59:
Leuke actie :) Is het de bedoeling dat we onze inzending hier in dit topic plaatsen?
Ja je inzending kan je hier plaatsen. Vervolgens worden er gezamenlijk met Antec 5 winnaars gekozen. Veel succes met je inzending. De winnaars worden uiteindelijk in dit topic bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330656

Lijkt mij wel wat voor mijn LAN PC. Zit nog in zo'n oud lelijk ding omheen. Een oude kast die ik heb gekregen van mijn school. Echt een waardeloze airflow en voor waterkoeling ook geen mogelijkheden eigenlijk. Wat ik dus wel wil gaan doen. Hier een foto van het ding.

Afbeeldingslocatie: http://img832.imageshack.us/img832/186/downloadcx.jpg

Zoals je kunt zien echt een gedrocht. Te lelijk om mee op de LAN's te verschijnen. Daarom zou ik graag deze kast willen ontvangen om te reviewen en er een vette gamingbak van te bouwen. Waarschijnlijk zet ik er ook een custom waterkoel loop in. Mijn hardware is overigens wel high end en nieuw. i7-2600K-GTX580 etc.

Mijn auto moet voor de keuring en dat gaat waarschijnlijk een hoop geld kosten dus hopelijk kan ik dus door een mooie review te schrijven deze kast bij elkaar "schrijven". Ik heb ook de beschikking over een goede spiegelreflex camera om mooie plaatjes te kunnen schieten.

Mocht ik een kast ontvangen dan gaat het helemaal goed komen. Heb het al helemaal in mijn hoofd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo zag hij er ooit uit ...
Afbeeldingslocatie: http://www.sitedeals.nl/attachments/hardware/30141d1290937799-packard-bell-imedia-2469.jpg
Ondertussen zijn alle klepjes aan de voorkant "verdwenen"

Afbeeldingslocatie: http://s96.photobucket.com/albums/l162/Don_cornichon/DSCN0846.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s96.photobucket.com/albums/l162/Don_cornichon/DSCN0845.jpgAfbeeldingslocatie: http://s96.photobucket.com/albums/l162/Don_cornichon/DSCN0844.jpgAfbeeldingslocatie: http://i96.photobucket.com/albums/l162/Don_cornichon/DSCN0843.jpg

Mijn multimedia toestel is dringend aan vernieuwing toe ... de case is een oude packard bell waarvan ik het zijpaneel kwijt ben, achteraan hangt een fan vast met strapbandjes, op de optical ligt er ook 1tje omdat de optical geen cd's aanneemt als hij te warm wordt ... voorderest hangen al men schijven los omdat er eigenlijk geen vaste plek is voorzien. Behalve de verticaal geplaatste HD maar daar zijn al 3 van de 4 bevestigingspunten los getrild :D er is ook nog een HD cooler aanwezig die nu vrij nutteloos lijkt maar daar stak nog een 3e HD die onlangs gesneuveld is ^^

Dusja hopelijk kan Antec mij uit de nood helpen ;) vooral de mogelijkheid tot uitbreiding, betere cooling en een strak design spreken mij wel aan in deze case.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 383291 op 18-04-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-04 08:32
Goeie actie Antec!

Ik ben al voorzien van een mooie case :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wâldpyk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 15:53

wâldpyk

kwaliteit uit de friese wouden

mijn case is hopenloos verouderd zo 2011, nee eigenlijk is hij hopenloos gemod , kan geen andere hardware in bouwen dan wat er nu in zit.

heb deze antec 900 gered van de sloop en voor 10 euro overgenomen van een tweaker die het niet meer zag zitten met deze case

wat ik mis in deze huidige case is het makkenlijk kunnen swappen van parts. om nu bijv een hdd te kunnen vervangen moet eerst de watercooling leeg , daarna de midplate er uit video kaart er uit , zo dat ik dan pas bij de hdds kan.

verder mis ik de dvd drive, als je er een hebt gebruik je hem nooit haal je hem weg ben je um altijd nodig. :+

productreview: Antec One Hundred review door wâldpyk

Afbeeldingslocatie: http://8.media.hyves-static.net/1459926759/6/Itmb/0/img1459926759.jpegAfbeeldingslocatie: http://1.media.hyves-static.net/1459926664/6/o3v2/0/img1459926664.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://5.media.hyves-static.net/1444617500/6/t9rF/0/img1444617500.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://6.media.hyves-static.net/1459925557/6/ZwnE/0/img1459925557.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://2.media.hyves-static.net/1463918281/6/GJRZ/0/img1463918281.jpeg

[ Voor 24% gewijzigd door wâldpyk op 18-04-2012 16:59 ]

If water polo was easy, it would be called football

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Inderdaad goede actie. Alleen heb een mooie kast.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

waldpyk schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:11:
mijn case is hopenloos verouderd zo 2011, nee eigenlijk is hij hopenloos gemod , kan geen andere hardware in bouwen dan wat er nu in zit.

heb deze antec 900 gered van de sloop en voor 10 euro overgenomen van een tweaker die het niet meer zag zitten met deze case

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vind je kast eigenlijk heel strak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-05 15:07
B0MBACI schreef op woensdag 18 april 2012 @ 10:51:
[...]

Ik vind je kast eigenlijk heel strak :)
Als hij wint... zou ik 'm zeker even mailen voor de oude kast. Prachtige houtfineer details. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruupje
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik zou graag een Antec Three Hundred Two winnen omdat mijn huidige case eigenlijk onbestaande is:

Afbeeldingslocatie: http://img684.imageshack.us/img684/6766/dsc00955ft.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img854.imageshack.us/img854/8332/dsc00951d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/4263/dsc00950wv.jpg

De punten waar ik me aan stoor in mijn huidige systeem zijn vooral:

- De duplo blokken i.p.v. afstandsbusjes onder het moederbord
- De afwezigheid van power en reset knoppen
- Het zorgwekkende wiebelen van mijn nieuwe crossfire setup :|
- Het niet kunnen aansluiten van meer USB poorten
- De schrik om mijn harde schijf van het lege doosje te stoten waar hij nu op rust

Een nieuwe Antec Three Hundred Two zou deze problemen vermoedelijk in één klap oplossen. O+ Moest ik ze niet winnen ga ik ze ook gewoon aanschaffen. Ik kijk al uit naar een sobere, betaalbare case waarin ik eindelijk mijn kabels wat kan fatsoeneren en wat lucht langs mijn snoeihete chipset koelblok te kan laten stromen.

:Edit: Na de reacties in dit topic wat gelezen te hebben wou ik nog even zeggen dat ik niet gewoon snel mijn systeem uit zijn kast heb genomen. Dit is echt mijn huidige situatie. Ik had een hele crappy Sharkoon kast, (systeem overgenomen van een mede-tweaker) uit heel dun metaal dat langs alle kanten verboog. Deze was alleen geschikt voor mATX. Omdat ik crossfire wou, en dat niet kon op het mATX plankje, heb ik geüpgraded naar een ATX bord. (Ook USB3 en SATA600 was mooi meegenomen) Maar naar een leuke nieuwe kast ben ik dus nog op zoek.

[ Voor 20% gewijzigd door Ruupje op 22-04-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksummenors
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-01 13:28
Ik heb op dit moment een Antec Twelvehundred ben hier ook super tevreden mee, ik heb deze week mijn nieuw systeem besteld en heb op verschillende punten moeten inkorten omdat ik niet genoeg geld meer heb. Een van de plekken waar ik heb moeten inkorten is voor een nieuwe case, het probleem hiervan is dat ik voor mijn verouderde setup geen case meer heb.

Dit systeem word het systeem van mijn vriendin zodat zij ook met spellen mee kan doen. Maar deze kan ze dus nu niet gebruiken omdat ik geen case meer heb. Het zou zonde zijn dat ik nu dit systeem wat nog goed is moet laten staan zonder dat deze gebruikt kan worden. 28 April een lanparty en de planning was om beide systemen mee te kunnen nemen, hoop dat jullie mij dit mogelijk kunnen maken! Daarom zou ik graag deze Anctec willen winnen!

[ Voor 11% gewijzigd door darksummenors op 18-04-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:57
Ik sla deze maar een keertje over en geef de mensen die echt een nieuwe kast nodig hebben maar een kans. Ik zou hem toch alleen maar gebruiken voor een HTPC die nu toch al een in principe prima geschikte acer kast heeft hoewel de airflow niet optimaal is is het meer dan genoeg voor een htpc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-05 11:51
Mijn behuizing van m'n pc is zeer snel aan vervanging toe. Mijn oude medion behuizing valt namelijk bijna uitelkaar, de start button blijft hangen en de voorkant valt er wel eens vanaf. Ik was al van plan om een nieuwe te halen maar toen zag ik dit, deze mooie Antec Three Hundred Two case! Waarschijnlijk ga ik ook nog wat nieuwe pc spulletjes halen, om een mooie behuizing mee vol te zetten, zoals deze Antec. Dit is de reden waarom ik deze Antec Three Hundred Two case wil winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-05 09:33
Heb net een nieuwe Sharkoon Vaya aangeschaft bij mijn eerste zelfgemaakt systeem. Maar zoals hierboven ook al gezegd wordt, gun ik hem aan Ruupje ;)

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolli
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 31-05-2020
Hey,

Die ga ik hebben.
Of ik hem nu win of moet kopen.

Ik zit momenteel met een quad core Medion PC, zo een ding vanuit de ALdi dat wel zijn werk doet.
Buiten een SSD erbij gooien, 4-8ram upgraden en Windows 64bit geinstalleerd niets aan gedaan.
Tja, alles er eens uit gegooid en nadien terug in om nog net in garantie men voeding te laten vernieuwen bij Medion zelf.

Doet zijn ding, vroeger stak ik mijn PC's zelf in elkaar. PC ok tot ik in VMware 64bit wou gaan draaien.
Processor en moederbord ondersteunen geen VT, bagger.
Een nieuwe PC is een beter investering dan een moederbord, processor, geheugen upgrade.

Ik heb voor mezelf wat PC samengesteld, kijk shoppen, prijzen tussen 400 en 1200 euro.
Goedkoper zou onder mijn verwachtingen liggen en +1200 euro gewoon te duur en mss zelfs overkill.

Raar is wel dat ik altijd op deze kast teruval. Iets degelijk van onder de 100 euro.
Hij is goed geprijst Antec, juist geprijst zou ik zeggen, maak hem niet duurder of je ziet de concurrenten marktaandeel winnen.

Enigste punten die kunnen verbeterren volgens veel eigenaars:
-Een ventilater, misschiens wel 2 meer, er is plaats voor, veel gaat het niet kosten.
-Een soort van demping voor de HD's, dit kunnen stomme goedkope rubbertjes zijn die over de vijsjes moeten.

Kleine aandachtspunten waar aan gedacht kan worden voor een volgende kast.
Misschiens de moeite om gewoon bij te leveren zonder de prijs echt veel duurder te maken.

Topkast! Zelfs dus voor systemen in de 800-1400 euro range lijkt me.
Uiteraard zijn er zoveel systeem kasten dat de normale gebruiken het niet meer weet, technisch dan, en waarom de ééne kast 50 euro is en de andere 300 euro.

Kwa design is de kast heel mooi, smaak kan je niet kopen natuurlijk, nu ja, deze kast wel dus!
Ieder zijn PC zelf ineen zet of dit door een vriend of door een service voor betaald maar dus zelf zijn onderdelen kiest zal deze kast wel kennen.

De mensen die zeggen dat dit geen goede kast is hebben een 'andere' smaak en vallen over het uiterlijk of ze hebben specifieke wensen, meer plaats of koeling mogelijk heden zou er één van kunnen zijn maar zoals ik aangaf gaan de mensen naar iets anders.
( iets kleins opvallend als media ding of iets heel groot voor 20 SSD en 5 grafische kaarten, nu even overkill, hahaha)

Oh, een collega heeft deze kast 'per ongeluk' al 3 keer gekocht om een systeem voor vrienden/familie te maken. Ik denk dat ie gewoon degelijke maar toch goedkope onderdelen zocht en gewoon prijs/kwaliteit een topproduct gekocht heeft, was niet voor hemzelf maar zijn euro viel nu, feitelijk ga ik mijn volgende systeem ook in de systeem proppen.

Hopelijk leest hi jdit niet, haha, dan heb ik meer kans hem te winnen!

Vriendelijke groeten,
Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
  • Laatst online: 08-05 10:24
Anoniem: 383291 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:22:
Zo zag hij er ooit uit ...
[afbeelding]
Ondertussen zijn alle klepjes aan de voorkant "verdwenen"

[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Mijn multimedia toestel is dringend aan vernieuwing toe ... de case is een oude packard bell waarvan ik het zijpaneel kwijt ben, achteraan hangt een fan vast met strapbandjes, op de optical ligt er ook 1tje omdat de optical geen cd's aanneemt als hij te warm wordt ... voorderest hangen al men schijven los omdat er eigenlijk geen vaste plek is voorzien. Behalve de verticaal geplaatste HD maar daar zijn al 3 van de 4 bevestigingspunten los getrild :D er is ook nog een HD cooler aanwezig die nu vrij nutteloos lijkt maar daar stak nog een 3e HD die onlangs gesneuveld is ^^

Dusja hopelijk kan Antec mij uit de nood helpen ;) vooral de mogelijkheid tot uitbreiding, betere cooling en een strak design spreken mij wel aan in deze case.
Wat een ontzettende pauperbak..! Ik heb echt gelachen om je verhaal! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Len Canoot schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:49:
[...]

Wat een ontzettende pauperbak..! Ik heb echt gelachen om je verhaal! :D
Ja tis echt zo'n toestel waar je eerst een halfuur mee aant *kloten* bent eer je begonnen bent ze, vaak besluit de verticaal geplaatste HD om te gaan wandelen en sleurt dan half de ingewanden (lees: bekabeling) van het toestel mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-05 21:47

kevin33

Welkom in Utopia.

Omdat een foto meer zegt dan 1000 woorden.

De huidige kast is opgebouwd uit legosteentjes, dit nadat de oude kast een klein projectje niet had overleeft.
De legoPC mag van vrouwlief niet in de woonkamer staan, want niet mooi :?

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/34yz7kz.jpg

Door de constructie is het gebruik van de usb poorten en de geluidsuitgangen aan de achterkant helaas niet mogelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door kevin33 op 18-04-2012 14:23 ]

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-05 16:16

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ik zou hier graag een foto van mijn kast plaatsen, maar die heb ik niet meer.. Nadat mijn dinnetje haar PC heeft laten vallen (ja, no kidding, heb er zelfs een topic over gemaakt) heb ik mijn Antec three hundred aan haar gedoneerd. Mijn Hardware wisselt regelmatig en dus kon ik best zonder kast, dacht ik.

Nu ik al een maand of twee elke 5 dagen mijn onderdelen moet ontstoffen begin ik toch te twijfelen. Omdat ik de Antec three hundred ken (een paar gebruikt voor PC's ouders, oma, huisgenoot en voor mezelf) ben ik heel erg benieuwd naar de veranderingen in de V2.

Dus, wil je een berg hardware blijmaken met een nieuw huis, een tweaker ontlasten (stoffen is saai) én mijn bureau weer wat ruimte teruggeven? Kies mij! ;)

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:12
Leuke originele actie! Hierbij heb je tenminste nog het gevoel dat je kunt winnen. Ik zou erg blij zijn met een nieuwe case en ik moet nog een paar reviews schrijven, dus daar kan er nog wel één bij :+

Afbeeldingslocatie: http://i170.photobucket.com/albums/u270/Siempie666/th_WP_000054.jpg

Hierbij presenteer ik, zonder trots, mijn oude Compaq. Ik geef toe, heel slecht ziet hij er niet uit. Maar hij is onderhand wel erg oud. Op zich komt hij nog uit de tijd van UT 2004, aangezien deze case uit 2005 komt en UT2004 toen nog helemaal geweldig was.
Maar de reden dat ik meedoe is dat deze case het complete tegenovergestelde is van de Three Hundred Two. Cable management ontbreekt gewoon, dus kabels zijn in bays gepropt of hangen voor de outtake-fan. Twee zijn zelfs vastgetaped, al is dat mede om een bloedvlekje weg te werken dat ontstond tijdens een hardware-upgrade. Het "zo goed als toolless te gebruiken" spreekt me dan ook erg aan. Geen levensgevaarlijke acties of verstopte schroefjes meer.
Dit ding maakt ook nog eens een klereherrie, omdat er amper airflow is. Oorspronkelijk was er slechts een fan voor outtake, maar dit bleek na een upgrade niet meer genoeg. Aan de voorkant zit nu een outtake die niet bepaald stil is en voor de intake zijn achterin twee fans geplaatst (waaronder één onder de GPU) die ook erg van hun werk houden.
Als laatste is het ook niet mogelijk een grote CPU-koeler te installeren, omdat de rechterkant van de case er niet af kan. De airflow van de Three Hundred Two ziet er in ieder geval wel goed uit en hij ziet er ook nog eens strak genoeg uit om een plaatsje op mijn bureau te krijgen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masvic
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-05 13:04
Leuke actie:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksummenors
kevin33 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:57:

De huidige kast is opgebouwd uit legosteentjes, dit nadat de oude kast een klein projectje niet had overleeft.

[afbeelding]

Door de constructie is het gebruik van de usb poorten en de geluidsuitgangen aan de achterkant helaas niet mogelijk.
Haha, jouw moeten ze het je wel gunnen! Humor, ik heb er helaas het geld niet meer voor. Dus gaan we gewoon verder zo als Ruupje zijn systeem runt, gaat wel lastig worden met de lanparty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41106

JA, ikke hebbe wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Ik heb een computer gebouwd voor mijn zusje. Aangezien ik geen geld heb voor een nieuwe kast, heb ik er maar een uit hout gemaakt, toch is dit een beetje onveilig omdat het zo zwaar is én het heeft geen aarding. Er is ook geen fan cover, dat is gevaarlijk want die ventilator draait al heel snel.
Dit kan dus ook niet stoffvrij blijven :/
Maar hier een foto:
Afbeeldingslocatie: http://i589.photobucket.com/albums/ss333/TheMusicMaker001/Foto-656.jpg

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:46

Fordox

00101010

daar kom je ver mee :P

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-05 17:49
Beste Tweakers,

Ook ik wil graag in aanmerking komen voor een Antec Three Hundred Two!
Vroeger heb ik zelf mijn eigen systemen samengesteld, maar nu heb ik alleen een laptop tot mijn beschikking en deze is inmiddels echt aan vervanging toe! Ik wil nu graag weer een eigen systeem in elkaar zetten en ben vrijwel dagelijks druk met het volgen van alle ontwikkelingen op hardware gebied, zodat mijn wenslijstje op Tweakers altijd actueel is (dit is ongetwijfeld voor anderen ook herkenbaar). De Antec kasten komen geregeld positief uit de reviews en diverse guides, maar vanwege mijn beperkte budget twijfel ik nog. De Antec Three Hundred is echter zeer degelijk geprijsd, maar de Three Hundred Two heeft dankzij dit topic mijn interesse gewekt. In ruil voor een testexemplaar ben ik dan ook meer dan bereid om een uitgebreide review van deze case te schrijven, zodat mede-Tweakers hier hun voordeel uit kunnen halen en Antec wellicht een schouderklopje en/of opbouwende feedback krijgt.

Ik heb er nu al zin in!

PS. Een aantal mede-Tweakers hier verdienen, aan de hand van de foto's, ook wel een kans op deze case zo te zien :-D
PPS. Wanneer is de bekendmaking van de winnaars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-05 13:59
Voor alle tweakers die wel meedoen : Heel veel succes,

ik ben gelukkig met mijn Shinobi bitfenix, al vind ik het wel leuk om te zijn hoe sommige tweakers hier het woord "desktop pc" een volledig nieuwe betekenis geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Afbeeldingslocatie: http://i1158.photobucket.com/albums/p616/RbBdOs/IMG_20120418_162826.jpg

Dit is mijn oude bakbeestje, in bezit sinds 2008. Hij is aangeschaft toen ik de opleiding ICT Beheer niveau 3 ging doen. Het is een BoXXed behuizing, waarbij zelfs nog een bracket in zit die schoolschijven slikt. :) De kast was bijna te klein voor deze bracket bij aanschaf. Hij doet dus al 4 jaar dagelijks nog steeds z’n werk op een stock Intel Q6600 met een moederbord dat alleen DDR2 geheugen ondersteund en waar USB 2.0 nog als “High Speed” word beschouwd. 8) Ook bevat hij (nog steeds) een sticker van de Windows XP Home Premium product key. Inmiddels is er al wel een aantal jaartjes Windows 7 voor in de plaats gekomen. Verder zijn de bijbehorende muis en toetsenbord nog netjes aangesloten op de PS/2 sloten.

In de loop van mijn schoolcarrière heb ik een PS3 als game platform aangeschaft, omdat ik toen niet het geld had voor een game pc. Later zijn hier nog een 2.1 setje en een Full HD monitor bijgekomen. Nu ik mijn opleiding bijna heb afgerond wou ik een keer mijn eigen game pc in elkaar zetten, en deze zomer moest het er maar van komen. Ik was al aan het kijken naar Antec behuizingen om mijn (1337) gaming systeem in te gaan bouwen, een lekkere strakke kast zonder veel poespas, net zoals de huidige dus. Ik zal het zeer leuk vinden als ik deze mooie kast zou winnen om weer met een schone lei te kunnen beginnen! :)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K1pje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:06
Is jouw kast nog uit de tijd van UT 2004?

Nou hier is er dan echt eentje uit de tijd van UT 2004. Deze bak heeft het nodige meegemaakt en dat is dan ook zeker te zien. De kast zit vol met krassen, het deurtje is kapot en de schakelaar voor de CCFL is alles behalve netjes geplaatst. Studententijd is niet de beste tijd wat inkomsten betreft en dus zou de te winnen behuizing meer dan welkom zijn!

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/ok8hvm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/m8ehr5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/vpwara.jpg

Welke dingen mist mijn huidige behuizing dan allemaal die ik hoop tegen te komen in de te winnen behuizing:
  • Geen deurtje meer voor mij, die breekt mij toch te snel af aan op zijn minst 1 punt. (gaat zeker lukken)
  • Kabelmanagement, lijkt me duidelijk, dat is er nu gewoon niet behalve dat alles weggestopt is in een lege 5.25 inch bay. (moet ook lukken)
  • goede afwerking aan de binnenzijde, snijwonden gegarandeerd bij vervangen van hardware in de huidige behuizing. (mezelf openhalen ben ik een ster in, maar de kans zal vast kleiner worden)
Maar bovenal ben ik mijn huidige behuizing erg ontgroeid. Geef mij maar een mooie strakke behuizing zonder al de huidige lichteffecten waar ik niet meer naar kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-05 11:09

BrammT

The one and only!

Ik zal vanavond mijn verhaal incl. foto's uploaden. alvast een voorproefje:

de medion kast heeft geen zijkant & komt daarnaast uit het jaar kruik. ook heeft deze oude vriend geen voorkant. aangezien de hddkooi mist, heb ik de harde schijf in een van de 5.25 sloten gelegd. om dit zooitje stabiel te houden ligt de kast op zijn kant. met een horten plaat erop. vorige week overleed de aan/uit knop. nu ben ik dus genoodzaakt om twee Polen tegen elkaar aan te houden als ik het systeem wil starten. kabelmanagement bestond nog niet in de tijd dat deze kast geproduceerd werd, laat staan dat destijds usb 2.0 al uitgevonden was.

de foto's worden toegevoegd als ik meer tijd heb.

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

ik denk dat mijn oude kast alles slaat en dat ik dan een goede kans had gemaakt xD
dingen zoals:
-zijpaneel krom getrokken en met een decoupeerzaag een gat in geboord voor extra ventilatie
-schakelaar in gebeund als 'fancontroller' om de extra fans aan of uit te zetten
-fans met tape vastgeplakt
-resetknop eraf gesloopt omdat ik deze tevaak per ongeluk indrukte
-satakabels hadden geen enkele ruimte tussen het moederbord en de hardeschijfkooi, dus zaten scheef in mijn moederbord
-geen kabelmanagement
-alle fans waren met losse kabels in molex stekkers gedrukt
-veel te vaak kortsluiting

en ga zo maar even door, het was een beun/purbak. allemaal ghettomods, maar de airflow kon niet beter :P (standaard 1 fan, ik heb er 8 (2500rpm fans) bijgezet op 12 volt) was dus een frankenstein :P

"helaas" ben ik al overgestapt op een corsair carbide 400r. maar hier ben ik ook zeer tevreden over :) de helaas is omdat ik dan nu geen kans maak op gratis stuff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Wil graag die kast winnen, omdat mijn kast gewoon te gigantisch is (HAF 932 Advanced) vind hem gewoon niet meer mooi, na er een tijdje na gekeken te hebben. Wil graag een kleinere zodat ie op mijn bureau kan en tenminste nog mooi in de kamer staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wounded
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-10-2021
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/9qcqr9.jpg

Zoals je ziet kan ik wel een nieuwe kast gebruiken, alle kleppen zitten vast met ductape, HDD's zitten vast met kartonnetjes en ductape en hij stamt zo ongeveer uit de oertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 17:30

Peter91

<=]

Lijkt me een leuke case, om de hdd bays uit te slopen om een h100 te passen.
Hoeven die fans niet meer zo boven op m'n cm690 te liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordWhiskey
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-04 11:54
Nouja, dan doet ik ook maar mee, Hier is mijn Case,...

ooit een casemod willen beginnen, maar in de loop der tijd alle panelen verloren en omdat de videokaart nogal warm wordt het een en ander aan fans geplaatst,.... (dit helpt alleen niet egt met en open "Case")

Zoals we hier dus zien alleen een frame van een ooit normale case, met alles geïmproviseerd met tie-wraps
Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s460/lord-whiskey/IMAG0037.jpg

hier een display met de tijd (die niet meer goed loopt) en de temp van mijn videokaart dit is tg wel het belangrijkste, want 90 graden is geen uitzondering. en met die antec heb je natuurlijk een 10000X betere airflow..
Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s460/lord-whiskey/IMAG0038.jpg

aangezien ik nu zonder werk zit wegens het sluiten van Computerland Den Haag heb ik ook het geld niet om een nieuwe kast te kopen!

Als ik deze kast mag winnen maak ik er een hele mooie zeer uitgebreide review van,.. ik zal niemand teleur stellen!

[ Voor 47% gewijzigd door LordWhiskey op 18-04-2012 21:07 . Reden: Add-on ]

Eeuwige roemlijst: 1. Achilles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 18:59

Perkouw

Moderator General Chat
Waarom staat dit niet op de frontpage ? :o
Vanavond zelf maar even een post maken waarom ik zou moeten winnen, haha. :) Leuke actie Antec!

Bij deze mijn bijdrage om mee te dingen aan de contest!
Antec actie
Huidige case
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bLN7HW7jXIAynwXg6CqLC7Yr/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1MT0joYODv8KQ7CtoLCzmTPw/thumb.jpg

Vroeger kocht ik veel nieuws voor mijn pc,
maar dit ouwe beestje draait alweer een tijdje mee.

Na al drie keer een Antec nine hundred te hebben gehad,
was ik dat toch wel een beetje zat.

Tijd voor een Coolermaster scout dan maar,
tja het is raar maar waar.

Twee jaartjes heb ik die kast nu alweer,
en een fijne kast dat is het zonder meer.

Maar met mijn videokaart erin,
is hij toch niet helemaal meer naar mijn zin.

Ja die kast zit nu toch wel een beetje vol,
maar ja een nieuwe kast koop je ook niet zomaar voor de lol.

Antec is toch hetgeen ik mis,
en als het dan ook nog de nieuwe versie van de three hundred is.

Ja Antec deze kast is echt gemaakt voor mij,
als ik die mag winnen maken jullie mij echt heel blij.

Hopelijk is dit gedicht naar jullie mening origineel,
want die kast is echt wat ik graag wil!

[ Voor 91% gewijzigd door Perkouw op 18-04-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-02 18:48
Ik doe ook mee voor mijn moeder!

Momenteel heeft ze een afdank-pc met een kast van eind 2000. Door de beperkte koelmogelijkheden, heb ik een grotere processorkoeler moeten plaatsen, maar hierdoor past mijn harde schijf niet meer. Die heb ik nu naar voren moeten plaatsen en zit de HDD met 1 zielig schroefje vast. Als ik hem rustig op de grond laat staan, dan moet het wel goedkomen. ;) Hierdoor moest ik ook de 3,5" bezels verwijderen, aangezien de harde schijf ertegenaan komt. De kast is door de jaren heen verkleurt en vies geworden, overal zitten zwarte/grijze/bruine/rode vlekken die ik met geen mogelijkheid weg krijg. Ik heb mijn best gedaan om het van binnen zo netjes mogelijk te maken, maar met zo'n kast is het een verloren strijd. De kast is slecht geisoleerd en die kleine 80mm fans doen ook al geen beste taak om het stil te houden.

Hoop dus oprecht dat ik een kans maak om een mooie Antec Three Hundred Two Case te winnen voor haar en dan zal ik een mooie review over schrijven!

Foto's zeggen meer dan 1000 woorden

Afbeeldingslocatie: http://img38.imageshack.us/img38/7285/img0600fug.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img29.imageshack.us/img29/8720/img0601oba.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/7200/img0602qn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-05 15:30
Ik zou de Antec Three Hundred Two goed kunnen gebruiken voor mijn gamesysteem, aanschouw hieronder waar dit momenteel in zit gebouwd:

Afbeeldingslocatie: http://img696.imageshack.us/img696/5899/dscf0629sml.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img839.imageshack.us/img839/5046/dscf0630sml.jpg

Precies ja, een 19” serverrack case…(op z'n kant) Toegegeven, het ziet er strak uit maar helaas staan 19”rackkasten nu niet bepaald bekend om hun “geringe” geluidsproductie. Daarnaast ontbreekt het ook aan een hoop van de gemakken waarover moderne tower cases normaal gesproken beschikken; PSU onderin, goede airflow, gaten voor kabelmanagement, medio aan aansluitingen aan de voorzijde, ruimte voor grote cpu-koeler etc. etc. Oftewel, eigenlijk gewoon helemaal niet geschikt voor een modern game-systeen.

De kast welke in gebruik heeft welgeteld één usb2.0-aansluiting aan de voorzijde :F , that’s it; niet eens een audio output. Helaas passen grotere cpu-koelers ook niet in de kast door zijn geringe diepte en is er al helemaal geen sprake van een uitsparing achter het moederbord(er zit niet eens een losse moederbord backplane in, het moederbord zit direct op de achterkant van de kast geschroefd).

Ik gebruik deze case nu als tijdelijke oplossing, echter ben ik er na een paar weken van gebruik toch wel achter dat het ontbreken van een hoop van deze gemakken die tegenwoordig vanzelfsprekend zijn in een behuizing toch echt een gemis is. Ik hoop dan ook dat de Antec Three Hundred Two mij van een hoop ergernissen, zoals het onder mijn bureau moeten kruipen om even een headset aan te sluiten, kan verlossen.

[ Voor 2% gewijzigd door Virtual Reality op 19-04-2012 08:33 . Reden: plaatjes gefixed :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorpje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-05 18:55
de Antec Three Hundred Two zou een mooie vervanging zijn van mijn huidige kast. Er zijn een paar punten waar deze een verbetering zou zijn ten opzichte van mijn huidige kast:
- het formaat
Zoals op de foto's te zien is is de huidige behuizing aardig uit de kluiten gewassen
- airflow
De mogelijkheden om airflow in de huidige behuizing te regelen is erg beperkt. Ondanks de fan aan de voorkant is de luchtstroom vrijwel nihil.
- kabel management
Er is geen enkele voorziening in de kast aanwezig voor kabel management.
-resetknop
Deze mist in de huidige behuizing, en dat is een groot gemis!

Mijn huidige behuizing:
Afbeeldingslocatie: http://knorp.users.balpol.tudelft.nl/kast/1a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://knorp.users.balpol.tudelft.nl/kast/2a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://knorp.users.balpol.tudelft.nl/kast/3a.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door knorpje op 18-04-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Laatst online: 12-05 08:11
Bij deze een review van mijn merkloze pckast
Algemene beoordeling:
Simpele functionele kast, met een 450 watt voeding. Helaas is de voeding gesprongen, dus kan ik geen uitgebreide voltages meer geven, maar kan wel aangeven dat de stank zo sterk was, dat het sowieso een sterke voeding was. Zolang je er niet tegenaan tikt, is er niets aan de hand.

Bouwkwaliteit:
Heerlijk lichte kast waarbij je bij het inbouwen uit voorzorg alvast een doos pleisters moet pakken.

Inbouwmogelijkheden:
Alles past precies. Zelfs mijn 9800GTX+ paste perfect, er zat zelfs geen beweging meer in. Dit doordat de powercable van de harde schijf, de kaart strak in de kast hield. Ook het cablemanagment is geen probleem. Past het niet in de kast, dan kan je nog altijd het kromme zijpaneel gebruiken om de kabels buiten de kast een plekje te geven.

Vormgeving:
Een prachtig vervormde cubus, uitgevoerd in mat grijs/zwart plastic

Koelmogelijkheid:
Perfect verwarming voor in de winter, en zeer geschikt voor NVIDIA kaarten met het bekende soldeerprobleem. (8800GTS/8800GT/9800GTX+, gingen allemaal korter mee dan de kast, dus dan moet het wel goed zijn.)

Geluidsdemping:
Het gebrek aan geluidsisolatie en demping is niet anders dan zeer goed te noemen. Het lijkt dan ook dat wanneer je je ogen sluit alsof je in een 2CV langs de landingsbaan van schiphol rijdt.

Modbaarheid:
Dat kan ik het best aangeven met een foto:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/27041159/pc.jpg

Wat je niet ziet:
- Originele brandvlekken op de plek van de voeding.
- De sata aansluiting van de harde schrijf, die door de hitte in de kast wel eens zin heeft om los te raken.
- Bloedvlekken onder de DVD drive.

Ouderdom:
Ik denk dat hij nu zo'n 8 jaar is. Eerst zat mijn 939 setje hierin, nu een Q8300 setje.

edit: Volgens mijn vriendin is het een ghetto kast, en mag ik hem absoluut niet pimping noemen. 8)7

[ Voor 79% gewijzigd door Biersteker op 19-04-2012 05:56 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 23:07

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 455443 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:15:
Is jouw kast nog uit de tijd van UT 2004?
Mijn case is nog iets nog iets ouder zelfs, uit de tijd van Unreal Tournament. Ik heb er alleen nog het zijpaneel van, de rest van de kast is overleden.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/563746_332077180180569_312825515439069_865434_1386289918_n.jpg

Maar de hardware heb ik nog wel en die zou (met hier en daar wat upgrades voor een performance boost) prima in een mooie Three Hundred Two ingebouwd kunnen worden., misschien wel iInclusief dit zijpaneel! :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02 01:21
ben tevreden met mijn Antec p183 (ook al heb ik gefaald door de binnenkant zwat te spuiten.. wat niet mooi is geworden, en tja anodiseren is niet echt goedkoop.. ) dus succes aan alle anderen :)

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Toen ik laatst naar een lanparty ging moest ik m'n PCtje wel ergens induwen. Het ding lag al tijden uit elkaar omdat ik niet echt een geschikte kast meer had om mee te nemen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZCB0AxpVa5zYTerb2Zq2kjDV/full.jpg
Dit is 't kastje wat ik op 't moment in gebruik heb. Veel ruimte heeft 't niet, maar er past wel een highend systeem in,m et heel veel geklooi.

De mooiste feature (en waarschijnlijk ook de enige) van deze kast is de casebadge
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/26gCYfeYNXxsfqEi7ZxvqSXN/full.jpg
Een heuse Henk-casebadge, van toen de HCCdagen er nog waren (way way way back dus :P).

Het systeem huisvest een Gigabyte P67A-UD7 met 2500K en een 6870 gevoed door een 1200W voeding.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rAxPtLn95zhpFg470amE2UXs/full.jpg
En dat past dus maar NET. Als ik iets wil vervangen moet alle hardware los, de voeding vervangen is alleen mogelijk door het moederbord eruit te halen. Wil ik het moederbord eruit halen dan moet eerst de HDD bracket los, waarvoor ik eerst de kabels moet verwijderen. Wil ik de kabels goed verwijderen, dan moet ik eerst alle insteekkaarten eruithalen, zodat ik goed bij de kabels kan komen, anders is er bijna geen ruimte om de kabels vast te pakken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MePWtLH1E2nIUkOUlpirnW10/full.jpg
De optical heeft niet veel ruimte, als ik de kabel daarvan wil vervangen, dan moet ik het ding er eerst uitschuiven, anders is er geen plaats.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bAPkjSc5KdbQlUyR3xygPYjN/full.jpg
Bijzonder weinig ruimte achter de HDDs, dit is altijd klooien als ik hier iets mee wil doen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/h2g2SUoi47wdY8fiT1C3kqf5/full.jpg
Aan kabelmanagement heeft deze kast een broertje dood, niet praktisch dus wil je nog iets van de airflow bewaren (die er gewoon niet is, meer dan een enkel 80mm fan kan niet in deze kast).

Wat erg jammer is, de hardware die ik review, ligt er dan altijd maar zo bij:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/y9oNJEqCxQ14KFvTBXG1L8zR/full.jpg

En ergens lijkt het me wel leuk om die borden gewoon in een fatsoenlijke kast te hangen als ik wat aan het testen ben, zonder dat het me 2 uur kost om een kast leeg te slopen. En vervolgens weer even veel tijd om het goed in elkaar te zetten.
Alleen al vanwege kabelmanagment en ruimte zou zo'n Antec 302 een perfecte uitkomst zijn. Mocht ik 'm winnen, dan zal de Henkcasebadge z'n weg naar die kast zeker gaan vinden :) En het zou bijzonder praktisch zijn, omdat ik binnenkort weer wat lanparties heb en dan een mooie kast zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-06-2024
Leuke actie het is dat ik op dit moment van plan ben een hele grote kast te kopen, anders zou ik even wat foto's van een pc uit 2000 posten.
Verwacht een uitgebreide review.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P van H
  • Niet online
Ik ben bezig om een leuk systeempje te maken voor mijn neefje van 8 die graag af en toe een spelletje wilt doen.

In de huidige HP behuizing is er alleen erg weinig tot geen ruimte om er ook maar iets leuks van te maken. Sprake van kabelmanagement is er ook echt niet waardoor mogelijke leuke componenten die er wel in kunnen niet goed genoeg gekoeld kunnen worden.

met andere woorden, een mooie kast van Antec zou hier zeer welkom zijn! :)

Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/9319/foto0776f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img838.imageshack.us/img838/3285/foto0777.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img688.imageshack.us/img688/2913/foto0774m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 15:33
Gave actie! Heb zelf al een goede kast, maar de inzendingen die ik nu al heb gezien.. sommige moeten zich toch best wel schamen!

Edit @ hier onder: Ik vind Rav3n89 toch wel echt een kans hebber xD CDA441 en knorpje ook.. 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door JerX op 19-04-2012 08:00 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordWhiskey
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-04 11:54
JerX schreef op donderdag 19 april 2012 @ 07:42:
Gave actie! Heb zelf al een goede kast, maar de inzendingen die ik nu al heb gezien.. sommige moeten zich toch best wel schamen!
Namen willen we!

Eeuwige roemlijst: 1. Achilles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksummenors
knorpje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:52:
de Antec Three Hundred Two zou een mooie vervanging zijn van mijn huidige kast. Er zijn een paar punten waar deze een verbetering zou zijn ten opzichte van mijn huidige kast:
- het formaat
Zoals op de foto's te zien is is de huidige behuizing aardig uit de kluiten gewassen
- airflow
De mogelijkheden om airflow in de huidige behuizing te regelen is erg beperkt. Ondanks de fan aan de voorkant is de luchtstroom vrijwel nihil.
- kabel management
Er is geen enkele voorziening in de kast aanwezig voor kabel management.
-resetknop
Deze mist in de huidige behuizing, en dat is een groot gemis!

Mijn huidige behuizing:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gast what tha hell :P die aanknop ook gewoon los in de kast hahaha :P geweldig! +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274613

ik wilde ook een verhaal gaan schijven, maar als ik sommige inzendingen hier nu al zie...

Klaag ik over mijn kapotte touchscreen aan de voorkant en het feit dat de dvd speler steeds naar binnen valt...

ik doe bij deze niet mee, er zijn er die hem harder nodig hebben!
(Al staan er er ook tussen die gewoon een prachtige kast hebben??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-05 09:17

Dima_2005

T.net-verslaafde

Mijn kast van de homeserver is gewoonweg een houten plank met alles aan vastgeschroefd. Daarover zit een plastic bak met een gat in en een giga-luidruchtige fan aan vastgeplakt.
Eendert welke behuizing is denk ik een betere behuizing dan dit.

[ Voor 3% gewijzigd door Dima_2005 op 19-04-2012 09:29 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freesurr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-05 18:41
Gave actie! Ik ben fan van Antec behuizingen!

Hier is die van mij, ook een Antec behuizing. Nu met meer recente foto's.
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2465ch1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/nfjjm1.jpg

Op zich nog een mooie kast, als hij aan is komt er een mooie blauwe gloed uit het rooster aan de voorkant.
Daarnaast werkt hij prima en is lekker stil.

De reden dat ik toe ben aan een nieuwe behuizing is dat ik deze niet maar kan upgraden.
Hij is namelijk voor het old-school formaat BTX. Jaja, het bestaat nog en niet alleen bij oude Dells :p
Nieuwe moederborden zijn niet meer te krijgen, zit vast aan mijn socket 775.
Er kan alleen een single slot videokaart in, dus echt een zware kaart kan ik vergeten.
De ruimte in de kast is ook beperkt, maar ruimte voor 2 harde schijven en maximaal 2 PCI slots naast één PCI-E slot.

Eigenlijk kan je er dus niets mee, tenzij je er flink de Dremel in zet. Maar dat is niet mijn sterkste kant.
Ik omschrijf mijn computer dus meer als lief en teder, dan als een robuust game monster...

[ Voor 9% gewijzigd door freesurr op 20-04-2012 18:37 ]

//- freesurr //-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 22:18

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Ruupje schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:13:
Ik zou graag een Antec Three Hundred Two winnen omdat mijn huidige case eigenlijk onbestaande is:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

De punten waar ik me aan stoor in mijn huidige systeem zijn vooral:

- De duplo blokken i.p.v. afstandsbusjes onder het moederbord
- De afwezigheid van power en reset knoppen
- Het zorgwekkende wiebelen van mijn nieuwe crossfire setup :|
- Het niet kunnen aansluiten van meer USB poorten
- De schrik om mijn harde schijf van het lege doosje te stoten waar hij nu op rust

Een nieuwe Antec Three Hundred Two zou deze problemen vermoedelijk in één klap oplossen. O+ Moest ik ze niet winnen ga ik ze ook gewoon aanschaffen. Ik kijk al uit naar een sobere, betaalbare case waarin ik eindelijk mijn kabels wat kan fatsoeneren en wat lucht langs mijn snoeihete chipset koelblok te kan laten stromen.
Tis wel minimalistisch... vind dat jij die kast wel kan gebruiken daarom... :)

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yvez
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik wilde een pic van mijn paupere Dell Dimension 9150 plaatsen...maar ik zie dat mijn bak niet pauper genoeg is om te concurren met sommige mensen hier...

Ik heb echt smakelijk moeten lachen om de verhalen en hoop van harte dat mr Lego wint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-05 20:46

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Mijn case is niet aan vervanging toe, hij is niet hopeloos veroudert en mijn mod is klein maar geslaagd.

Waarom dan een nieuwe case? Heel eenvoudig, mijn huidige setup staat 2 verdiepingen hoger dan mijn living en mijn nieuwe tv smeekt om een htpc. Mijn vrouwlief zou het niet zo leuk vinden mocht ik mijn huidige P183 en dualscreen setup naar de living verhuizen. En om zelf wat huiselijke ruzie te vermijden luister ik maar naar haar, want ruzie maakt ze graag.

.Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/productsurvey/16347/12208.jpg
Onzichtbare mod: aan front en sidepanels werden binnenin kurktegels bevestigd om geluid extra te dempen.

Waarom dan geen kleinere htpc case? Opbergruimte is geen probleem bij mij en koeling blijft een grote noodzaak. Want je bent tweaker of niet. Dus mijn htpc moet in staat moeten zijn om een spelletje te draaien, op high settings, misschien wel ultra.

Mijn computer is een noodzaak, het is mijn enige vlucht van het juk genaamd “mijn wederhelft”. Met een hoofdtelefoon op slaag ik er op zijn minst nog even in haar toorn jegens mij te ontlopen. Hoewel ik, als gemiddelde tweaker, braver ben dan eender welke hond in de straat word ik toch vaak gestraft alsof ik verdien te branden in de eeuwige vuren. Aan mijn computer, verscholen onder de daknok, zit ik veilig.

Dus ik smeek jullie, gun mij een nieuwe case waardoor ik kan genieten van een nieuwe HTPC, mijn living, tv en vooralsnog even de slagen en verwondingen uitstellen die mijn vrouw mij onvermijdelijk zal uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307788

Ik zou graag mee willen spelen aan de competitie in naam van mijn vriendin (een verassing!).

Ze heeft een oud beige miditowertje, waar provisorisch van de week een 120mm fan tegen de zijkant is ge-tie-wrapped vanwege de warmte, het is werkelijk waar geen zicht.
Daarnaast zit dat hele ding onder de make-up en heeft ze het zelfs voor elkaar gekregen om met haar stijltang het frontpanel te versmelten.
Om niet te hebben over de ontbrekende afdekplaatjes aan het frontpaneel en de provisorisch gerepareerde powerknop (tot zover je het een knop kunt noemen)

Waarom ik vind dat mijn vriendin een behuizing mag winnen?
- Het is een erfstuk van haar vader.
- De behuizing heeft zijn tijd gehad.
- Het doet haar net vernieuwde kamertje geen goed.
- Ik zal haar hiermee verassen door de case intern roze te painten, een led strip te plaatsen (uiteraard ook roze) etc, een echte girl machine! Uiteraard maak ik hier een geheel blog van.
Mijn eigenste PC/ case functioneert prima en is ook zeer mooi ge-mod (Zwart oranje/ waterkoeling ed)
Klik

In welke punten kan de Antec kast het tekortschieten weer recht trekken?
- Design, het zou perfect bij haar interieur passen, zeker nadat hij intern roze is, met een mooi raampje (gedaan bij onze afdeling metaalproductie, zeer professionele kwaliteit).
- Ze zal in cooling zeker vooruitgaan, dan kan ze normaal met me mee LoL spelen zonder disconnects
- Normaal gebruik kunnen maken van front opties zoals USB, etc.

Omdat ik nu op het werk zit is het niet mogelijk om een aantal fotootjes te maken, maar deze volgt later de dag nog!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 307788 op 19-04-2012 12:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:48
Tja, ik kan een heel verhaal gaan schrijven, maar denk dat ik niet heel veel kans ga maken als ik sommige kasten (lees gedrochten ;P zo zie).
Op dit moment als main pc gebruik ik een behuizing van CoolerMaster, namelijk de Stacker (2e model geloof ik). Het was ooit de bedoeling om deze als semi server te gebruiken, maar dat is er nooit van gekomen.
Ondertussen zijn de servertaken dedicated opgepakt door een Atom bord in originele behuizing welke te klein is).
De server wil ik vanwege de ruimte in de Stacker bouwen en mijn eigen pc zou ik dan in de Antec bouwen.
Daarbij gaat mijn pc waarschijnlijk volgende maand nog geupgrade worden naar redelijk het laatste nieuwe, dus dat zou dan ook heel erg mooi zijn. Uiteraard vanwege die kosten is er geen geld meer over om een nieuwe goede behuizing aan te schaffen voor de nieuwe pc.

Ben geen modder, maar dat is in mijn ogen bij deze kast ook absoluut niet nodig.
Vaak heb ik even de behuizing open om wat te wisselen etc, dus zonder schroevendraaiers is dat helemaal ideaal.

Edit:
Fotootje toegevoegd van huidige behuizing.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/N18X3enrNQIIMUZN5O8MVbOD/full.jpg

Help me alsjeblieft de komende tijd rond te komen met een super behuizing!

[ Voor 26% gewijzigd door Arunia op 23-04-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 18:59

Perkouw

Moderator General Chat
reviews: Antecs Three Hundred Two: simpel maar doeltreffend

Wat jammer van de review waarbij de schijven, naar mijn idee, verkeerd om zijn geplaatst. Het is met deze kast naar mijn idee een stuk zinvoller/logischer en als ook de kabels van de harddisks (power/sata) aan de achterkant zitten. Is dit misschien ook niet gewoon de bedoeling ? ;) (vraag voor Antec)

Mijn deelname staat overigens hier, voordat er niet verder gekeken word dan deze post ;)
Perkouw in "Win een van de 5 Antec Three Hundred Two cases!"

[ Voor 16% gewijzigd door Perkouw op 19-04-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Laatst online: 08-05 17:23
Kan ik ook wel gebruiken...

De huidige oplossing ging m'n vriendin net iets te ver...
Oftwel, moederbord afstandsbusjes rechstreek in het hout geschroeft, en daar dan het Moederbord op bevestigd.
Aangezien dit niet lukt met een Hardeschijf, deze maar tussen de Gasleiding geklemd.
Voeding hangt daar onder weer ergens met 2 Schroeven, had geen PicoPSU voorhanden.
Het werkt, maar mooi is anders... ( alhoewel ik het zelf stiekem wel CooL vindt )

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/e0j3v4.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door uray op 19-04-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-05 09:35

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

[afbeelding]

Kunst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowmiss
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:03
Anoniem: 307788 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:22:
Ik zou graag mee willen spelen aan de competitie in naam van mijn vriendin (verassing!).
Maak daar aub een verrassing van, anders wordt de Antec Three Hunderd Two een urn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snowmiss schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:50:
[...]
Maak daar aub een verrassing van, anders wordt de Antec Three Hunderd Two een urn ;)
Haha damn, je bent wel scherp zeg! Ga het gelijk veranderen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
Het lijkt me duidelijk dat een van die Antec Three Hundred Two kasten aan mij toebehoort. Waarom? Omdat ik al Antec Three Hundred fan ben van het eerste uur. Mijn huidige systeem zit in een van de eerste versies van de threehundred. Het was toen 3.5 jaar geleden al een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding voor de kast, en deze nieuwe versie ziet er nog beter uit. Hij heeft mijn oude e5200 dualcore koel gehouden op 3.75 Ghz en mijn 'nieuwe' Q6600 quadcore draait ook aardig door op 3.6 Ghz. (beide 50% overclock)

Toen ik een half jaar terug mijn systeem een upgrade had gegeven, had ik besloten om de kast ook een update te geven, met een dremel! Er zat namelijk nog geen gat achter het moederbord voor de cpu cooler bracket, en er waren ook nog geen gaten voor kabelmanagement. Na veel geslijp, en het systeem weer in elkaar gezet te hebben, bleek dat de gaten die ik gemaakt had, nét iets te krap waren. De kabels gingen er met zeer veel moeite door, en de cpu cooler bracket past er alleen door met veel wrikwerk. Ik denk dus dat de nieuwe Three Hundred Two hier de ideale oplossing voor is!

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5141619/Anter300_1.jpg

Deze is helaas net te krap:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5141619/Antec300_2.jpg

Deze mag ook wel iets ruimer:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5141619/Antec300_3.jpg

Uiteindelijk ziet het er vanbinnen nog aardig uit:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5141619/Antec300_4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Laatst online: 02:09

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Nou ik zou hem wel willen om mijn casemod driedubbele kast van te maken. Lijkt me leuk.
Casemod staat [CiP] TechniSchool daar

Ik wil links deze kast eraan schroeven zodat ie nog groter wordt met een 2e systeem erin. xbox oid?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haunting_Spirit
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-05 23:32
Geweldige actie dit!
Ik ben zelf zeer tevreden met mijn Corsair Graphite 600T maar sommigen hier verdienen hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-04 13:59

IIsnickerII

Instructeur Software Dev

Ik zal inderdaad ook niet zo ver komen als ik mijn splinternieuwe Cooler Master HAF X show. Maar ik vermaak me in ieder geval met de cases die sommige mensen hier showen! :D

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450693

Vind dit eigenlijk wel een mooie oplossing, volgens mij blijft het altijd wel koel in een meterkast.

wel leuk om al de reacties en foto's te zien.
uray schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:19:
Kan ik ook wel gebruiken...

De huidige oplossing ging m'n vriendin net iets te ver...
Oftwel, moederbord afstandsbusjes rechstreek in het hout geschroeft, en daar dan het Moederbord op bevestigd.
Aangezien dit niet lukt met een Hardeschijf, deze maar tussen de Gasleiding geklemd.
Voeding hangt daar onder weer ergens met 2 Schroeven, had geen PicoPSU voorhanden.
Het werkt, maar mooi is anders... ( alhoewel ik het zelf stiekem wel CooL vindt )

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Laatst online: 18-02 19:09
Komt net te laat voor mij :+ Heb een tijdje geleden een Antec Nine Hundred aangeschaft :) Zeer tevreden over overigens, behalve dat er niet zo veel ruimte is voor cablemanagement. Zijn genoeg mensen hier die prima zo'n kastje kunnen gebruiken geloof ik :'D

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:01
Ik zou de Antec Three Hundred Two case willen winnen omdat:

- Mijn vorige kast is overleden (Ja er vielen boeken op en hij is door z'n hoeven gezakt) :+
- Ik nu genoodzaakt ben een HP DC7800ultra slim case te gebruiken
- Hierdoor geen PCI-e slot kan gebruiken
- Nauwelijks airflow heb met 2x 60mm fans :P
- Mijn HDMI poort niet kan gebruiken
- Antec producten een hoge kwaliteitsstandaard hebben :9~
- Ik wel eens wat wil winnen in mijn leven.
- Er geen geld is voor zulke 'coole' hardware als het merendeel op dit forum. 8)7

Foto's:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/28454635/Foto's%20case/SAM_0046_klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/28454635/Foto's%20case/SAM_0047_klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/28454635/Foto's%20case/SAM_0048_klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/28454635/Foto's%20case/SAM_0049_klein.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Bo0bz op 19-04-2012 17:26 ]

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263922

Heb zelf een mooie kast die kwa modden goed gelukt is, maar de pc van mijn ouders zit nog in een oude p3 kast :P Is niet direct een issue omdat de hardware ook niet echt bijzonder is maar het ding ratelt vanzelfsprekend als een doorsnee drummer op muziekles, en dat is niet echt comfortabel werken.

Nu hebben mijn ouders het niet breed en geven ze vrijwel alles aan ons, de kids, zou wel leuk zijn om hen hiermee te kunnen verrassen zonder dat ze mij het geld teruggeven als ik ze iets koop (doen ze zelfs stiekem opeens vind je het op je bureau)

Maar foto's zeggen meer dan woorden, ik zal zodalijk eens een kiekje maken :)

[Edit]: Heb wat foto's gemaakt om de de situatie te tonen:

https://www.dropbox.com/gallery/4043911/1/P3Kast?h=9b50c1

Toelichting:

Foto1:
De pc op zijn vaste plek, de hond er naast zorgt voor het nodige stof in de pc.

Foto2:
Enige fans zijn die van de voeding en cpu, nu is de cpu niet zo'n beest (s754 sempron), maar de via chipset welke ook het beeld verzorgt heeft zo'n kleine heatsink dat deze waarschijnlijk behoorlijk warm wordt.
De kast is bovendien niet berekend op extra fans, hier is geen mogelijkheid toe, de gaatjes achter het front zijn zo klein dat een fan enkel lawaai oplevert, het is duidelijk ontworpen met een p3 systeem voor ogen.
De oude voeding heeft de geest gegeven, net zoals de oude kast welke letterlijk uit elkaar viel als je er naar keek. Oplossing: oude p3 kast van zolder (dankzij mij bewaard :P ) en later de voeding vervangen door een gigabyte odin pro 800w welke het vreemd genoeg niet meer deed in mijn pc. De kabels die je ziet zijn exclusief de modulaire kabels, de 24 pins heeft geen sleeve meer omdat ik de nieuwe psu moest sleeven. Die mdpc sleeve is niet echt goedkoop dus die heb ik maar even geleend van de oude psu. Aangezien er nauwelijks airflow is heb ik deze niet gebundeld, maar ze zitten zo ongeveer tegen het zijpaneel aan dus ze blokkeren dat ene zuchtje wind wat door de kast getrokken wordt niet. Het grootste euvel is dat de voeding op zijn kop zit en dus maar iets van 1,5cm ruimte heeft om lucht aan te zuigen. De kast is zo robuust dat het zonde is om deze te modden, de belasting van de psu is niet gek hoog maar ideaal is het niet 8)7

Foto3:
Het front van de kast, deze is zwart gespoten om met de zwarte onderdelen te matchen, de hdd valt duidelijk op. Deze zit in een 5,25" naar 3,5" converter bay omdat er binnen de kast in de originele hdd-bay 0 airflow is, op deze manier heeft hij wat open ruimte om de warmte kwijt te raken, via het front is er ook enigzins wat verkoeling. Bovendien is de pc iets minder lawaaiig omdat de hdd minimaal ontkoppeld is van het staal :D
Dat was meteen de beste aanpassing omdat de pc daarvoor wel eens onstabiel was, nooit meer gebeurd...

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 263922 op 19-04-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-04-2024
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/23255556/IMG_20120419_173654%20(2).jpg Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/23255556/IMG_20120419_173907%20(2).jpg Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/23255556/IMG_20120419_173620%20(2).jpg

Je denkt vast: Die gast heeft toch een prima kast? Ja, het is op zich een prima kast. Er zijn alleen een paar problemen:

- Cable Management...? Wat is dat?
- Plexiglas is vreselijk, zit niet goed vast en zeer krasgevoelig.
- Er zit plexiglas in. (hier kom ik zo op terug)
- Hij zit vol met leds. (hier kom ik zo op terug)
- Airflow...? Blijkbaar vonden de bouwers het praktisch om voorin een fan te plaatsen, maar de voorkant volledig dicht te timmeren....

Nu het verhaal. Toen ik 13 was heb ik deze kast gekocht. Nu ik bijna 16 ben, wil ik eigenlijk wat discreters. Anyway, toen ik dat ding kocht had ik weinig geld en wilde ik cool doen met mijn kast. Natuurlijk kocht ik de eerste de beste goedkope kast die er een beetje uit zag van een B-merk die ik kon vinden. Heb ik nu spijt van. Al die poespas vind ik niet meer nodig, dus nu zit ik (nogmaals) zonder geld, met een kietsjerige kast.

Dat is de reden dat ik deze kast wil winnen. Bovendien schrijf ik natuurlijk een zo goed mogelijke review, met buildlog en alles er op en eraan.

[ Voor 12% gewijzigd door Cassie789 op 21-04-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visblegamer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-05 07:26
Waarom Mijn case aan vervaging is en waarom ik die Antex Three Hunderd wil winnen

1.Ik heb in deze goedkope kast geen airflow er zaten fans bij maar maken meer herrie als dat ze airflow geven :P
2.mijn best dure hardware loopt warm altijd 60 graden
3.De voeding is waardeloos als ik ga gamen krijg ik geen bleuscreen dit doet de voeding ook op andere systemen
4.de aan en uit knop zit los
5.de front usb hapert pakt geen usb sticks en mijn g25 stuur doet die pesten

Dit alles is erg vervelend en mocht ik die mooie antec winnen komt er een uitgebreide revieuw

Zoals een build log en uitendelijke conclusie tempraturen enz

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadplaatjes.nl/20120419/535758.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadplaatjes.nl/20120419/535759.jpg

En met de antec is er plaats voor een ssd

En kunnen er een paar 120mm fans in zodat mijn systeem lekker stil word

Ik hoop 1 van de 5 kasten te winnen maar mensen die hem harder nodig hebben gun ik het ook :)

EDIT zijpaneel is verbogen en wil er niet meer op :'(

[ Voor 46% gewijzigd door visblegamer op 22-04-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Goed ik hoop 'm te krijgen omdat ik dit namelijk doe voor mijn broer. die heeft op dit moment een pc uit het jaar nul (een afdankertje zie afbeeldingen)
Hij wil erg graag een nieuwe pc, en krijgt die ook als hij slaagt. Nu hebben mijn ouders een bepaald budget gesteld, incl. behuizing e.d. Als ik deze behuizing dus krijg, kan hij weer iets meer aan de hardware besteden ;)
Hij wil erg graag informatica gaan studeren, dus een goede PC is best handig :)
Om te beginnen dan maar met deze kast :)
Natuurlijk zou ik kunnen zeggen wat deze kast gaat verbeteren maar dat is vrijwel alles, hij krijgt n.l. een geheel nieuwe inhoud.

(Kon 'm even niet zo snel open krijgen, ben even snel zijn kamer in gesneaked om deze foto's te maken :+)
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/r2kbgh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/30rofna.jpg

(hoop dat hij niet kijkt in dit topic, hij is ook een actieve tweaker :+)

[ Voor 7% gewijzigd door Paul-G op 19-04-2012 19:49 . Reden: kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-05 16:04
Toen ik een PC ging bouwen voor mijn vriendin, bleek nadat alles binnenwas de kast die ik wilde bestellen niet meer leverbaar. Zodoende maar een andere oplossing... schreeuwen maar! 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/51spix.jpg

Recycling voor beginners denk ik dan maar? }:O

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/s62gww.jpg

Cablemanagement is ook niet bepaald geweldig in deze ewhm... kast. De HDD zit verstopt onder het doosje waar de moederbord op staat. Daar heb ik 2 gaatjes aan de zijkant in gemaakt waardoor de kabeltjes gaan. Voeding netjes vast met tairips net als de hardeschijf aan de onderkant en het moederbord op het doosje.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/m8k3v7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/5zgyf5.jpg

Netjes de dvd speler opgehangen met plakband. Natuurlijk moet het logo van deze kast wel trots zichtbaar zijn. De hoek van de sata-power is alleen niet zo prettig, die neigt nog wel eens los te raken O-)

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2nav1wn.jpg

En de aan de achterkant het karton uitgesneden. Kabeltjes erin en go!

Mijn vriendin vind het wel humoristisch maar het begint toch te ergeren dat we telkens de pc aan moeten zetten met een schroevendraaier. Deze Antec kast zal dat wel oplossen, die heeft echt geweldige cablemanagement, een ophangsysteem voor je dvdspeler die toch ietswat stabieler is dan plakband ;) en zal het aanzetten een stuk gemakkelijker worden. Ik was natuurlijk al op zoek naar een kast, en toen ik de review van deze Antec zag vond ik het al een mooie optie. 8) Hij is mooi, minimalistisch en heeft alles wat een kast zou moeten hebben en nog wel meer! (en een goed excuus voor usb 3.0 bordje :+)

/edit

Mijn post herschreven, en typo's eruit bij latere edits

//edit

Plaatje gefixed (broken link)

PS: Uiteraard mocht ik winnen schrijf ik de review en niet mijn vriendin :+

[ Voor 216% gewijzigd door Vestux op 23-04-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
omdat in deze Antec:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1235041109.jpeg
mn videokaart niet past
jay twinfrozr 2 :'( jay twinfrozr 1

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Cassie789 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:47:
Je denkt vast: Die gast heeft toch een prima kast? Ja, het is op zich een prima kast. Er zijn alleen een paar problemen:

- Cable Management, is er niet.
- Plexiglas is vreselijk, zit niet goed vast en zeer krasgevoelig.
- Er zit plexiglas in (hier kom ik zo op terug)
- Hij zit vol met leds.
Kijk dan maar naar dit, heb ik ook gedaan toen ik 15 was :/
Nu heb ik m'n thermaltake soprano, maar als ik iets render kan ik die lichten niet uit zetten, dat is natuurlijk heel vervelend omdat die dan teveel licht uitstraalt...
YouTube: My Budget Gaming PC 2010

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQFrank
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-07-2021
Heb een ruimere kast nodig zoals deze Antec. Je zou denken dat mijn Awesome-O Matic Smiley Face een goede airflow heeft, maar dat zal je nog tegen vallen! (En zoals je kan zien, mn koeler past er niet in )

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v192/FrankeyZ/PC%20stuff/Foto032.jpg

DAAROM heb ik deze case nodig.

[ Voor 8% gewijzigd door XQFrank op 20-04-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

Vind het een beetje zielig dat mensen hun oude kast/pc laten zien, om hem te winnen. Ben gewoon eerlijk mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jingles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-04 17:37
Thin & Crispy: Simpel maar doeltreffend

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1in3sz.jpg

UIterlijk:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/4kb8qq.jpg
Modbaar. Maar als ik eerlijk ben, wil d'r niet dood mee gevonden worden.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/hx0i1y.jpg
Stevigheid is al een keer beproeft tijdens verhuizing, en is onvoldoende gebleken. Kan een beetje ductape gebruiken...

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/33o06y9.jpg
Afwerking is voldoende maar, laat toch te wensen over.

Interieur:
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/afhsae.jpg
Prima voor ATX, uATX, ITX You name it, maar er is toch beperkte ruimte voor de Tweaker met een grotere storage behoefte. Ook zal een grotere GPU op ten duur problemen geven.
Daarnaast is de plaatsing van PSU alles behalve ideaal.

Alternatieven:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/35k0uvs.jpg
nevermind... :|

Specificaties:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2i6h061.jpg
Powerswitch d:)b

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/rgvx5f.jpg

Merk en Type
Merk OEM
Type Thin & Crispy oven chips
Technische Specificaties
Behuizingtype Recycled
Form Factor ATX (Standard), Micro-ATX (μATX), Mini-ITX
Behuizing bay intern 3x 3.5"
Behuizing bay extern Oneindig;
Voeding plaats extern

Conclussie: Simpel & doeltreffend, maar geen goede oplossing voor de lange termijn.
Voor menig student is de Thin & Cripsy Case zeker een optie! Powerswitch ligt lekker in de hand en is de case over het algemeen ergonomisch. Voor een (ultra)low budget PC is de Thin & Crispy een aanrader.
Daarentegen moet wel benoemd worden dat dit absoluut geen Case is voor een kritische gebruiker. De plaatsing van voeding is rampzalig te noemen, verder is Cable management geen optie. Stevigheid is ook zeker niet de Thin & Cripsy's sterkste punt. En tot slot is het uiterlijk van dit model om te huilen.
-O-

+ Simpel
+ Prijs!!! d:)b
+ Modbaarheid
- Stevigheid
- Geen langer termijn oplossing
- Uiterlijk
- Voeding

Zeau.. lets cut the crap: Tweakers.net please pimp my CASE! *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadlyGast
  • Laatst online: 20-04 19:25
De voorkant van mijn PC, Zit er mooi uit :-)
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/848/83437444.png/

De voorkant zonder front-clap , tussen de HD zit piepschuim zodat ze elkaar niet raken.
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/838/27708179.png/

De binnen kant

Zoveel mogelijk HD er in gezet
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/259/37794501.png/

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/96/64072893.png/

Dat was mijn Mooie project

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-04 13:55

[Afbeelding]

Raken je Lego-medewerkers niet werkloos als je de Antec Three Hundred Two case wint? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P van H
  • Niet online
Sommige systemen die hier gepost worden zijn gewoon om van te schrikken. Ik neem aan dat het dat vooral om back-up systeempjes gaan, want van mensen die op Tweakers komen mag je toch wel verwachten dat ze een normale kast hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

P van H schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:47:
Sommige systemen die hier gepost worden zijn gewoon om van te schrikken. Ik neem aan dat het dat vooral om back-up systeempjes gaan, want van mensen die op Tweakers komen mag je toch wel verwachten dat ze een normale kast hebben...
Bijna alles word gewoon van zolder gehaald. Maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind deze competitie niet echt voor dozen cases tbh, ik kan ook een doos pakken en een oud moederbordje met cooler, boem foto, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uray
  • Laatst online: 08-05 17:23
Die van mij hangt net 2 dagen...

En er zit niet eens een doos omheen... ;)

En ja, wel een Kast, maar das de Meterkast... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Laatst online: 12-05 08:11
P van H schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:47:
Ja inderdaad. Bij sommige fotos staat zelfs de PC uit, maar de monitor geeft wel beeld. Helaas is mijn inzending wel echt mijn pc.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-05 21:47

kevin33

Welkom in Utopia.

Chippu schreef op donderdag 19 april 2012 @ 20:39:
[...]

Raken je Lego-medewerkers niet werkloos als je de Antec Three Hundred Two case wint? ;)
Nee joh, dan kan ik een hele mooie houder maken voor mijn Milestone.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:12
Sommige mensen hebben het wel erg zwaar, hoor. En al die dozen hier ook _O-

Had eigenlijk een foto moeten maken van de case van een vriend van me. Heel oud geval (heb er wel een redelijk recent systeem in gezet) en er is een aantal keer bier overheen gegaan. Daarna is er op de bovenkant een soort regen- (lees: bier) vanger gemaakt om echte ongelukken te voorkomen. Dat ding is echt ranzig. Ik zal hem ook niet weer upgraden, dan koopt-ie maar een nieuwe (of wint hij deze).

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-05 00:55

auto660

1991 240 GL Brick

Pfoeh, wat ik hier tegenkom.. Denk ik al dat ik zielig ben met een rataplan pc kast voor mijn server... Medelijden met de tweakers in doos. Straks komt er nog langs: "quadcore in blik!"

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een negatieve comments hier opeens, er zijn veel mensen die naasten, bekenden of vrienden/vriendinnen willen helpen welke waarschijnlijk weinig kennis van computers hebben. En die kartonnen dozen? tja ik heb ook een tijd mijn hobby/oldskool games pc in een kartonnen doos gehad (opzettelijk), welke nu in een kast uit lego-steentjes zit (wel praktisch gebouwd). Mijn eigen pc zit in een lian-li pc-x 2000 welke door het aantal hdd's, maar vooral door de radiatoren nooit zo netjes is te huisvesten in een antec 300 2. Heb ook tijden gehad waar ik de onderdelen los op mijn bureau had liggen omdat ik totaal niet wist welke kast aan mijn wensen zou voldoen, een miskoop is gauw gemaakt zeker met waterkoeling. En een koeler die te hoog is? tja ik zou ook geen kast gaan verminken die nog goed verkoopbaar is...

Zelf heb ik de kast van mijn ouders even op de eettafel gezet om beter foto's te kunnen maken, ik heb ook nog tentamens dus heb echt geen tijd om wat bij elkaar te graaien voor een foto. Het zijpaneel van die kast zit zo vast dat je hem wel moet verplaatsen om onderhoud oid te verrichten. Die pc wordt echter iedere dag voor van alles en nog wat door mijn ouders gebruikt en moet dan ook werken. Dat is niet om zielig te doen om zo die kast te winnen, we hebben het niet over een auto maar over een case gericht op het budgetsegment.

Als er mensen zich daar zo aan storen raad ik ze aan om wat afgeschreven hardware te zoeken (waarschijnlijk op zolder) en deze enigzins netjes in een schoenendoos te draperen en daar vervolgens foto's van te maken. Ieder persoon heeft zijn eigen manieren/redenen wat ook zo is met pc's, je wil niet weten wat ik door de jaren op lanparty's heb gezien. Ik heb gewoon een eerlijk verhaal neergezet waar ik mijn gulle ouders mee wil helpen, zo denk ik ook over de andere 'deelnemers'. Maargoed de jury heeft het laatste woord, laat iedereen gewoon zijn ding doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Niet online

ion

En jij gelooft ook zeker dat hun systeem daar instaat. Er komt straks ook iemand langs die hetzelfde als deze man gaat doen. Omdat ie zo desperate is om de kast te winnen
Afbeeldingslocatie: http://www.geekologie.com/2008/10/28/case-body-mod.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan doe je dat toch? Zoiets is makkelijk te doorzien, al denk ik zelf niet dat er zo zwaar aan getild wordt, beetje humor en originaliteit zullen wel gewaardeerd worden (Al heb je extremen). Nogmaals het is een kastje van 60 euro, met 3 avondjes achter de kassa zitten heb je dat geld met gemak bij elkaar. Heb ergens wel medelijden met je dat je je zo kan irriteren aan een aardigheidje, en het daarmee voor anderen verziekt.

Er zitten zeker systemen tussen die niet als main-pc gebruikt worden (bv. de meterkast), maar dat maakt de schreeuw van de pc om een (nieuwe) case er niet minder om. Er zijn zoveel dingen te bedenken waarom mensen geen tijd oid hebben om een nieuwe case te regelen, dan is zo'n actie als deze toch leuk? Net zoals die weggeef-acties van de Media-markt of hardware info bv.. Al is het leuk om bij de Media-markt actie te zien dat de prijs naar een gehandicapt meisje gaat, maar dat is hier niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

lang verhaal kort, mensen willen gratis stuff en gaan dus een beetje sjoemelen om de kast te krijgen.

ik kan je geen ongelijk geven, zo zijn sommigen en ze verpesten het ook meestal echt voor de lui die wat anders nodig hebben.

mijn voorkeur gaat toch echt naar de kerel die de pc compleet roze wilt maken als kado voor zen vriendin :P of elk ander persoon die de kast als aardigheidje wilt weggeven aan iemand die het echt nodig heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door Fordox op 19-04-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suddenjob
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-05 16:46
Ik wilde meedoen, ik wilde de kast graag... Maar geef 'm alsjeblieft aan de mensen die hun pc in een kartonnen doos hebben zitten! Ik heb wel een partij gelachen om jullie posts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Jongens, zullen we het lekker ontopic houden? Mensen willen die kast winnen, die mogen hier posten. De discussie daaromheen hoef ik niet hier. Kunnen wij tenminste ook nog een overzicht houden van wie er serieus meedoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snol
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Snol

Swim with me and get wet !

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/thltxez7f/DSCN5511.jpg

Waarom zou ik de gelukkige winnaar moeten worden?

Vorig jaar heb ik de Antec Three Hundred gekocht, vanwege het design en de prijs/feature-verhouding. Niet wetende wat er allemaal nog meer mogelijk is.

Na het inbouwen van een SSD, kwam ik tot de conclusie dat het huidige Cable-management niet voldeed. Wat ik ook probeerde om dit netjes te krijgen, ik kreeg het niet naar wens.
Aangezien ik in de toekomst meer upgrades in wil gaan bouwen, was ik al aan het nadenken over een andere kast, met meer features.

Om hetzelfde strakke design te kunnen krijgen, maar met deze missende features, kwam ik uit bij duurdere merken zoals Corsair.
Terwijl ik naar andere kasten aan het zoeken was, in de pricewatch van www.Tweakers.net. Dacht ik even dyslectisch te zijn, toen ik de Antec Three Hundred Two zag staan. Niet wetende dat deze verbeterde opvolger net geïntroduceerd was.

Direct begon ik te twijfelen tot aanschaf, maar vanwege een beperkt budget en een nog lage beschikbaarheid en de momenteel early adopter prijs, wilde ik er zelf nog even mee wachten.

Daarom zou ik graag de gelukkige winnaar willen worden en een review mogen maken, waarbij ik glimlachend mijn systeem overbouw :)

*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 18:51

Mentalist

[avdD]

Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Nee, het is..

Codegen Antec contest 1

Beige! Ontmoet de Codegen Bigtower Wave.

Deze kast stamt niet uit de tijd van UT2004, hij stamt ongeveer uit de tijd van UT99. Het is een prima kast, maarja, je mist toch bepaalde dingen. Zoals front-USB. Nu maakt dat weinig uit want als het erop had gezeten was het USB 1.1 geweest. ;) De Three Hunderd Two doet dat met 3.0 beter.

Eigenlijk horen er nog grote plastic platvoeten onder, maar die zijn zo lelijk dat ze in een la liggen. Dus nu schraapt de kast over mijn bureau als ik hem verschuif. Ik weet niet wat er onder de Three Hunderd Two zit, maar hij doet het vast beter.

Kijken we in de kast dan zien we dat deze niet echt is ontworpen met het verbruik van moderne CPU's en videokaarten in het achterhoofd:

Codegen Antec contest 2

Aan de voorkant kan een 80mm fan worden geplaatst, maar die paar gaatjes laten nauwelijks lucht door. Het resultaat is meer turbulentie en herrie dan airflow. Aan de achterkant is helemaal geen ruimte voor een outtake. Er is een gat aanwezig voor een voeding met een ventilator onderin, maar dit gat is voor iedere voeding die ik tot nu in mijn handen heb gehad te klein. Daarom zit er nu een Antec NeoHE 430W in, die heeft alleen een fan achterin. Ook op het gebied van airflow denk ik dat de Three Hunderd Two beter zal presteren.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppieigor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-05 12:58
het systeem dat ik nu heb is te klein om iet nieuws in te bouwen, ik wil binnenkort een nieuwe bouwen n daarbij ook een kast kopen maar toen zag ik dit :P als ik dit win ben ik blij of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369721

Ik moet het nog doen met mijn zelf gemaakte case\
Afbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/8136/loljx.jpg
By adriaan1251 at 2012-04-20
als er vrienden langs komen schaam ik me kapot,niemand gunt een tweaker dit gedrocht
toen ik naar een keer naar een lan ging,ging iedereen spontaan stenen naar me gooien
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.