Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hZKHn.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S1Zz3.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DJvLC.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.yourandroid.be/files/images/asus/Asus-Padfone.jpg

De phone:

Afbeeldingslocatie: http://img.hexus.net/v2/lowe/News/ASUS/PadFone/padfone-phone.jpg

De tab (met de phone):

Afbeeldingslocatie: http://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2012/02/ASUS-Padfone+PadFone-Station-01-640x461.jpg

Als je de phone in de station steekt verbetert de accuduur!

De station:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilegazette.com/handsets/other/asus-padfone/asus-padfone-2.jpg

Het toetsenbord (met touchpad!):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/utFcA.png

Als je de tab met phone in het toetsenbord steekt, wordt de accuduur nog eens langer!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CLDVp.png

De bluetooth-stylus waarmee je kan bellen wat een leuk extraatje is:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vfy8r.jpg

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Rrh_EwFaZ7I]

Op Tweakers.net is er al een kleine hands-on te vinden namelijk reviews: Asus Padfone: een unieke combinatie en in de pricewatch staat ie ook al pricewatch: Asus Padfone (16GB) Bruin (Let wel op: die foto van de Padfone klopt niet).

Hier even wat belangrijke specs:
- Google Android 4.0
- Een 4,3" LCD scherm
- 8M camera
- 640x480 (VGA) videoresolutie
- Een 1,5GHz dual-core processor
- 1GB RAM
- 16GB, 32GB of 64GB

Voor meer info http://www.asus.com/Mobile/PadFone/
Fansite!

[ Voor 64% gewijzigd door electrom op 28-06-2012 19:17 ]

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-05 21:09
Nou nou... hij mag nou wel komen toch? Wordt al maanden gezegd dat het eind mei/begin juni geleverd kan worden. Maar ik zie hem nog nergens in webshops verschijnen en ik hoor eigenlijk niemand erover.

Staan ondertussen een hoop leuke reviews en unboxing filmpjes op Youtube, van mensen uit Azie waar hij al wel leverbaar is. Ook de nodige nadelen zijn om de hoek komen kijken. Zo ondersteunen alleen een paar standaard apps het "dynamic switchen" van applicaties, de rest van de apps crashed gewoon als je hem in de station doet.

Ook het toetsenbord is niet erg spetterend, touchpad schijnt ontzettend irritant te zijn tijdens het typen, maar dat zal wel uit te schakelen zijn. Ook is de hele combinatie erg dik, maar dat vind ik zelf niet echt een groot nadeel.

[ Voor 58% gewijzigd door Boyd op 27-05-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evincar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
(jarig!)
Ik heb hem inmiddels uit Taiwan gehaald en ben er echt tevreden mee. Het is sowieso de mooiste telefoon die op dit moment te krijgen is volgens mij. Het trackpad op het toetsenbord is met een knopje op het toetsenbord uit te schakelen, dus dat probleem is snel opgelost. De dikte is inderdaad merkbaar maar geen probleem. Een aantal apps moeten inderdaad opnieuw opgestart worden na het in/uithalen van de telefoon.

Nerdnerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Lijkt me een erg vet ding, hoop ook dat Asus in de toekomst met verschillende telefoons uit komt die je dan in verschillende tablets kunt zetten.

Enige nadelen zijn voor mij de lage resolutie van de smartphone en dat de tablet nogal zwaar en log schijnt te zijn, dus ik wacht nog even op een mogelijke opvolger.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
Gamepie56 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 22:54:
Nou nou... hij mag nou wel komen toch? Wordt al maanden gezegd dat het eind mei/begin juni geleverd kan worden. Maar ik zie hem nog nergens in webshops verschijnen en ik hoor eigenlijk niemand erover.

Staan ondertussen een hoop leuke reviews en unboxing filmpjes op Youtube, van mensen uit Azie waar hij al wel leverbaar is. Ook de nodige nadelen zijn om de hoek komen kijken. Zo ondersteunen alleen een paar standaard apps het "dynamic switchen" van applicaties, de rest van de apps crashed gewoon als je hem in de station doet.

Ook het toetsenbord is niet erg spetterend, touchpad schijnt ontzettend irritant te zijn tijdens het typen, maar dat zal wel uit te schakelen zijn. Ook is de hele combinatie erg dik, maar dat vind ik zelf niet echt een groot nadeel.
Ik vind ook dat het wat is stilgevallen omtrent de Padfone. Hij staat nog niet in de Pricewatch maar is inderdaad in vele andere landen al verkrijgbaar.
Evincar schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:49:
Ik heb hem inmiddels uit Taiwan gehaald en ben er echt tevreden mee. Het is sowieso de mooiste telefoon die op dit moment te krijgen is volgens mij. Het trackpad op het toetsenbord is met een knopje op het toetsenbord uit te schakelen, dus dat probleem is snel opgelost. De dikte is inderdaad merkbaar maar geen probleem. Een aantal apps moeten inderdaad opnieuw opgestart worden na het in/uithalen van de telefoon.
Eindelijk iemand! Schrijf a.u.b. een review want je bent de eerste! Ik ben blij dat hij je bevalt.
Evincar schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:49:
En inderdaad een heel mooi design!
Remcom00 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:59:
Lijkt me een erg vet ding, hoop ook dat Asus in de toekomst met verschillende telefoons uit komt die je dan in verschillende tablets kunt zetten.

Enige nadelen zijn voor mij de lage resolutie van de smartphone en dat de tablet nogal zwaar en log schijnt te zijn, dus ik wacht nog even op een mogelijke opvolger.
Een opvolger zal wel nog even duren, aangezien hij nog niet eens of bijna niet verkijgbaar is in Nederland of België.

[ Voor 45% gewijzigd door janvanduschoten op 04-06-2012 10:57 . Reden: 4 posts bij elkaar gezet ]

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
*knip*

[ Voor 110% gewijzigd door janvanduschoten op 04-06-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
*knip*

[ Voor 104% gewijzigd door janvanduschoten op 04-06-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door janvanduschoten op 04-06-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:4 x achter elkaar posten is een beetje onzin. Als er staat

"Je hebt zelf als laatste gereageerd in dit topic. Wil je wat toevoegen, wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht."

dan is dat toch echt wel de bedoeling. Ik heb je posts even in 1 post geplakt om het overzichtelijk te houden.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evincar
(jarig!)
Hoi Electrom,

Er staan volgens mij al voldoende reviews op het internet over deze telefoon, dus wat kan ik daar nog aan toevoegen? Als je iets specifieks wil weten wil ik het graag voor je testen of beantwoorden hoor.

Nerdnerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 17:43
Zit er Garmin navigatie software op?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan.d.deken
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-10-2024

jan.d.deken

/|\ /|\ /|\ /|\ /|\ /|\

Wat zijn zowat de prijzen voor het ganse pakketje in Azië? Ik vind zo direct niets officiëel terug...
Kent iemand van jullie toevallig een goede site van een shop die vanuit Azië verstuurt naar Europa? Ik ben aan het overwegen om hem te laten overkomen i.p.v. Zo eindeloos te wachten...

Heb net nog contact opgenomen met Asus Benelux en zij geven nog altijd geen enkele informatie vrij over prijs en release en verwijzen gewoon door naar hun website...[SIGH]...

Off topic: Een heel pak lelijker maar ook wel is leuk om gewoon naar te kijken is het volgende: http://www.yankodesign.co...o-box-kinda-like-voltron/

To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evincar
(jarig!)
MewBie schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:09:
Jazeker, maar alleen met kaarten van Taiwan en het is even een puzzel om hem van taiwanese taal op engels of nl in te stellen.

Nerdnerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evincar
(jarig!)
jan.d.deken schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:02:
Wat zijn zowat de prijzen voor het ganse pakketje in Azië?
Ik heb voor de complete set (Fone, station, Station dock, hoesje, extra batterij, bleutooth headset/pen) bij elkaar ongeveer €750 voor neergeteld, en via het vliegtuig gehaald, dus ik heb geen ervaring met verscheping.

Nerdnerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Evincar schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:23:
[...]

Ik heb voor de complete set (Fone, station, Station dock, hoesje, extra batterij, bleutooth headset/pen) bij elkaar ongeveer €750 voor neergeteld, en via het vliegtuig gehaald, dus ik heb geen ervaring met verscheping.
Lijkt me een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
janvanduschoten schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:54:
[modbreak]4 x achter elkaar posten is een beetje onzin. Als er staat

"Je hebt zelf als laatste gereageerd in dit topic. Wil je wat toevoegen, wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht."

dan is dat toch echt wel de bedoeling. Ik heb je posts even in 1 post geplakt om het overzichtelijk te houden.[/]
Het spijt me... Die knips kwamen er ook zonder mijn bedoeling en ik kreeg niet alles in een bericht doordat ik niet weet hoe je meerderen tegelijk moet quoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
MewBie schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:09:
Ja
Hoi Electrom,

Er staan volgens mij al voldoende reviews op het internet over deze telefoon, dus wat kan ik daar nog aan toevoegen? Als je iets specifieks wil weten wil ik het graag voor je testen of beantwoorden hoor.
Er zijn inderdaad wel al wat reviews over maar ik vind dat een review op Tweakers.net veel toevoegt qua eigen gebruikerservaring. Bij reviews op sites vind je meestal de specs in zinnen verwoord.
Dat is een schappelijke prijs! Waar precies?

[ Voor 71% gewijzigd door electrom op 08-06-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
Evincar schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:21:
[...]

Jazeker, maar alleen met kaarten van Taiwan en het is even een puzzel om hem van taiwanese taal op engels of nl in te stellen.
Dat je alleen de kaart hebt van Taiwan komt omdat je hem daar vandaan hebt, ik neem aan dat de europese modellen met City Navigator Europe komen.
Maar goed om even bevestigd te hebben, ik zit er namelijk aan te denken om de PadFone te kopen als vervanging voor mijn Garmin-Asus A10 en wil graag de nodige topo-kaarten kunnen blijven gebruiken :+
Op de Asus site staat dus nergens iets vermeld over Garmin navigatie software op de PadFone ;)

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
Op de Asus site staat dus nergens iets vermeld over Garmin navigatie software op de PadFone ;)
Jawel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
Dan zal ik wel blind zijn want ik zie nergens staan dat de PadFone Garmin software heeft :')

Ik weet dat Garmin en Asus nog steeds een deal hebben m.b.t. de android software, maar nergens een bevestiging dat het ook op de PadFone zou staan.

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
MewBie schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 20:27:
[...]

Dan zal ik wel blind zijn want ik zie nergens staan dat de PadFone Garmin software heeft :')

Ik weet dat Garmin en Asus nog steeds een deal hebben m.b.t. de android software, maar nergens een bevestiging dat het ook op de PadFone zou staan.
Het kwam er op bij News dat de navigatie volledig was uitgerust met Garmin maar als ik het probeer te laden dan geeft ie zoekresultaten dus dat lukt niet. Hij heeft het in ieder geval wel. Ze hebben inderdaad een deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Even een update qua leverdatum:

Asus Finland schijnt hem binnen een paar (ze zeggen 2, maar dat lijkt me wel erg snel) weken te hebben, Asus Frankrijk zegt hem in September te hebben.

Asus Benelux houdt het nog steeds op "2e helft 2012". Dat is nogal een ruime voorspelling, want dat kan natuurlijk gewoon in december nog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
Gamepie56 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 11:10:
Even een update qua leverdatum:

Asus Finland schijnt hem binnen een paar (ze zeggen 2, maar dat lijkt me wel erg snel) weken te hebben, Asus Frankrijk zegt hem in September te hebben.

Asus Benelux houdt het nog steeds op "2e helft 2012". Dat is nogal een ruime voorspelling, want dat kan natuurlijk gewoon in december nog zijn.
Als dat waar is is het inderdaad wel vlug!

Ik weet het... Dat zeggen ze zo al een paar maanden. Alleen dacht ik wel 3de kwartaal.

[ Voor 3% gewijzigd door electrom op 09-06-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
Ik woon in 1 van de scandinavische landen, een webshop hier heeft afgelopen week de verwachte leverdatum van 15 naar 22 juni veranderd. En hij kost ongeveer 850 euro voor de fone, tablet en dockingstation.

*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
Dat is 100 euro meer dan in Azië!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
http://www.tabletsmagazin...ion-verschijnen-in-de-vs/

Ook in de USA verschenen?

[ Voor 13% gewijzigd door Boyd op 10-06-2012 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
Inderdaad, ga het aanpassen in de TS. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Ik citeer: http://www.pcmweb.nl/nieu...nexus-android-tablet.html

Asus zelf brengt ondertussen de Asus Padfone uit in de VS. Of deze combinatie van smartphone met tablet ook bij ons uitkomt is nog maar de vraag, aldus onze contactpersoon bij Asus in Nederland.

[ Voor 19% gewijzigd door Boyd op 12-06-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-04 23:35
http://www.engadget.com/2012/06/12/asus-padfone-review/

Mooie review van Engadget :)

Ikzelf denk er aan om 1 te importeren, of uit de VS (Negrielectronics) of uit Zweden / Noorwegen (Komplett.no / komplett.se)

Negri weten nog niet wanneer hij geleverd wordt, in Zweden / Noorwegen is hij er op 22 juni. Hopen dat ze hem naar Nederland kunnen sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironic6925
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-04 14:09
Waar ik erg benieuwd naar ben of de homescreens hetzelfde zijn in de phone- en tabletmode qua widgets en wallpaper. Of is het mogelijk voor de phone en tablet afzonderlijk eigen homescreens samen te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
ironic6925 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:04:
Waar ik erg benieuwd naar ben of de homescreens hetzelfde zijn in de phone- en tabletmode qua widgets en wallpaper. Of is het mogelijk voor de phone en tablet afzonderlijk eigen homescreens samen te stellen?
Ik denk het niet, de tab neemt dezelfde instellingen en lay-out over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
De eerste firmware update voor de Padfone is ook een feit ;) Terwijl bijna niemand dat ding nog in handen heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
Ik ga 22 juni 1 proberen te fixen bij Komplett in Zweden, als die tenminste een keer antwoorden >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
M4gick schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:35:
Ik ga 22 juni 1 proberen te fixen bij Komplett in Zweden, als die tenminste een keer antwoorden >.<
Hou ons maar op de hoogte, ben wel nieuwsgierig hoe dat afloopt. (Is de software in het Nederlands in te stellen bijvoorbeeld, als je voor het keyboard dock gaat: klopt de indeling?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
Gamepie56 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 00:28:
[...]

Hou ons maar op de hoogte, ben wel nieuwsgierig hoe dat afloopt. (Is de software in het Nederlands in te stellen bijvoorbeeld, als je voor het keyboard dock gaat: klopt de indeling?)
Mja probleem is dat geen enkele Zweedse webshop naar het buitenland verstuurd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
Gamepie56 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:18:
De eerste firmware update voor de Padfone is ook een feit ;) Terwijl bijna niemand dat ding nog in handen heeft...
Een officiële? Geen custom rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
electrom schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:08:
[...]

Een officiële? Geen custom rom?
Yep er is een officiële update ;)

http://www.mobi-city.co.uk/asus-padfone-16gb-uk.html

Hier is hij te koop en leverbaar binnen 3-5 dagen (hoe betrouwbaar?). Versturen kost 20€ naar Nederland, en er zal geen importtarief bij zitten aangezien het binnen de EU is.

Jammer genoeg is de prijs echt onredelijk hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
M4gick schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:20:
[...]

Yep er is een officiële update ;)

http://www.mobi-city.co.uk/asus-padfone-16gb-uk.html

Hier is hij te koop en leverbaar binnen 3-5 dagen (hoe betrouwbaar?). Versturen kost 20€ naar Nederland, en er zal geen importtarief bij zitten aangezien het binnen de EU is.

Jammer genoeg is de prijs echt onredelijk hoog...
Onredelijk hoog? Hij is de goedkoopste die ik al gezien heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
electrom schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:31:
[...]

Onredelijk hoog? Hij is de goedkoopste die ik al gezien heb...
860 euro is echt een stuk meer dan de andere verkopers hoor. In Zweden / Noorwegen kost het 680 euro. Op Ebay bij Taiwanese verkopers 750 (850 met keyboard). In Amerika 860 dollar (=700? euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puringa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-04-2022
Ik vind dit een zeer interessant concept. Momenteel gebruik ik de Dell Streak, welke een 5 inch scherm heeft en de motivatie hiervoor was destijds dat ik vooral op internet actief wilde zijn. Hoewel dat uitstekend gaat, is het toestel voor de andere functies net even iets te groot. Dit is een geweldige oplossing: Kleiner scherm om mee te bellen en een tablet om bijvoorbeeld mee in de trein te zitten. Maar die prijs is ondanks dat je er best veel voor krijgt toch wel heel erg fors in de zin dat je voor een behoorlijk lager bedrag een 'gewone' smartphone kunt kopen. En dan zit het toetsenbord er volgens mij niet eens bij.

Mijn abonnement loopt begin oktober af, dus ik hoop dat de prijs tegen die tijd onder de 600 is gezakt. Gezien een Nederlandse release nog even op zich zal laten wachten vrees ik dat dit ijdele hoop is. Desalniettemin is het wel heel erg interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
Puringa schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:42:
Ik vind dit een zeer interessant concept. Momenteel gebruik ik de Dell Streak, welke een 5 inch scherm heeft en de motivatie hiervoor was destijds dat ik vooral op internet actief wilde zijn. Hoewel dat uitstekend gaat, is het toestel voor de andere functies net even iets te groot. Dit is een geweldige oplossing: Kleiner scherm om mee te bellen en een tablet om bijvoorbeeld mee in de trein te zitten. Maar die prijs is ondanks dat je er best veel voor krijgt toch wel heel erg fors in de zin dat je voor een behoorlijk lager bedrag een 'gewone' smartphone kunt kopen. En dan zit het toetsenbord er volgens mij niet eens bij.

Mijn abonnement loopt begin oktober af, dus ik hoop dat de prijs tegen die tijd onder de 600 is gezakt. Gezien een Nederlandse release nog even op zich zal laten wachten vrees ik dat dit ijdele hoop is. Desalniettemin is het wel heel erg interessant!
Vind ik ook! Wel een nadeel: als je je phone verliest heb je ook meteen geen tablet meer en ben je ook niets meer met je toetsenbord en stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4gick
Mja ik ben zelf bang dat ik toch maar de Padfone pass, ik heb binnen nu en 2 week een nieuwe telefoon nodig, en importeren buiten EU is geen optie (200+ invoerrechten) en binnen de EU wil geen enkele webshop naar Nederland sturen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evincar
(jarig!)
ironic6925 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:04:
De homescreen die je op de telefoon hebt is anders dan de home screen op de tablet. Je hebt andere achtergronden en je moet alle icoontjes en widgets ook weer opnieuw toevoegen. Dit is geen optie. Ik heb de Taiwanese versie en die is ook op taal Nederlands in te stellen dus dat zal ook wel goed gaan met de zweedse versie. Wel heb ik sinds de software update er last van dat de telefoon ongeveer elke 5 minuten vast loopt en automatisch reboot. Ik heb al een support call bij Asus neer gelegd en nu dus even wachten tot ze reageren.

Nerdnerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evincar
(jarig!)
electrom schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:10:
Dat is een schappelijke prijs! Waar precies?
in Tainan, Taiwan ;) dus als je daar een vliegtuig ticket bij moet boeken wordt het wel snel duurder.

Nerdnerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
M4gick schreef op zondag 17 juni 2012 @ 19:43:
Mja ik ben zelf bang dat ik toch maar de Padfone pass, ik heb binnen nu en 2 week een nieuwe telefoon nodig, en importeren buiten EU is geen optie (200+ invoerrechten) en binnen de EU wil geen enkele webshop naar Nederland sturen. Jammer.
Inderdaad jammer. De padfone is vooral handig als je ook net een tablet zoekt.
in Tainan, Taiwan ;) dus als je daar een vliegtuig ticket bij moet boeken wordt het wel snel duurder.
True :(

[ Voor 55% gewijzigd door electrom op 18-06-2012 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

M4gick schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:26:
[...]
860 euro is echt een stuk meer dan de andere verkopers hoor. In Zweden / Noorwegen kost het 680 euro. Op Ebay bij Taiwanese verkopers 750 (850 met keyboard). In Amerika 860 dollar (=700? euro)
Volgens mij is dit toch echt wel redelijk hoor. 880eu dat is de phone/tablet/keyboard plus verzending naar NL.....

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:33
Ik mag ook rond oktober verlengen. En sinds dat ik wat hoorde over deze heeft het mijn interesse heel erg gewekt.
Gewoon heel mooi concept. Daarnaast wil ik al heel lang een tablet (hebben een iPad2, maar die kan mij niet bekoren. Mijn vrouw daarentegen wel, dus die mag ze zo hebben :P) en zat te kijken naar de Streak en de Note, maar het scherm formaat van de asus is relaxt voor het bellen etc en dan in de pad schuiven om een groot scherm te hebben, ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
Arunia schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:56:
Ik mag ook rond oktober verlengen. En sinds dat ik wat hoorde over deze heeft het mijn interesse heel erg gewekt.
Gewoon heel mooi concept. Daarnaast wil ik al heel lang een tablet (hebben een iPad2, maar die kan mij niet bekoren. Mijn vrouw daarentegen wel, dus die mag ze zo hebben :P) en zat te kijken naar de Streak en de Note, maar het scherm formaat van de asus is relaxt voor het bellen etc en dan in de pad schuiven om een groot scherm te hebben, ideaal!
Ik zou zeggen: ervoor gaan! Je zit op het juiste moment en zoals ik al zei, als je ook een tablet zoekt is het helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Haha, dat is ook zeker mijn bedoeling.
Zat al te kijken naar de Tranformer infinite (hiervoor de Prime), maar dit is gewoon de ideale samenstelling.

Hoop dat snel bekend is of deze via Phonehouse of T-mobile zelf geleverd worden bij abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Ik snap het niet zo bij Asus, ik krijg ook van geen enkele kant een goed antwoord. Maakt niet uit of je ze nou belt,mailt,tweet of op facebook een berichtje stuurt, ze weten het simpelweg niet.

Een transformer prime of infinity kan binnen een maand te koop zijn, maar niemand weet hoe het loopt met de Padfone. Ik krijg een beetje het idee dat het gewoon niks meer wordt in Nederland. Als ze nog heel lang wachten is het gewoon een oud toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
Gamepie56 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 18:27:
Ik snap het niet zo bij Asus, ik krijg ook van geen enkele kant een goed antwoord. Maakt niet uit of je ze nou belt,mailt,tweet of op facebook een berichtje stuurt, ze weten het simpelweg niet.

Een transformer prime of infinity kan binnen een maand te koop zijn, maar niemand weet hoe het loopt met de Padfone. Ik krijg een beetje het idee dat het gewoon niks meer wordt in Nederland. Als ze nog heel lang wachten is het gewoon een oud toestel.
Misschien moet je gewoon een tijdje wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zit ook te wachten, maar echt haast heb ik niet. Mijn verlenging zal pas oktober zijn. Of februari als ik weg ga bij mijn huidige provider.
Daarnaast zal het totaalpakket bij een abonnement best wel duur worden. Dus op dat gebied ook niet echt haast. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerrobin
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-04 22:14
Heb hem besteld en binnen 1 dag bezorgt gekregen. De padfone zelf is erg degelijk gebouwd. De interface lijkt erg op AOSP (Nexus etc) met een aantal handige widgets en tweaks die opgaan mooi opgaan in de android omgeving. De tablet is met de telefoon erin aan de zware kant. maar niet hinderlijk voor volwassenen.

De tablet wordt opgeladen via een usb 3.0 achtige verbinding.

Afbeeldingslocatie: http://desmond.imageshack.us/Himg821/scaled.php?server=821&filename=20120628183210.jpg&res=landing

Afbeeldingslocatie: http://desmond.imageshack.us/Himg155/scaled.php?server=155&filename=20120628183241.jpg&res=landing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
tweakerrobin schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:47:
Heb hem besteld en binnen 1 dag bezorgt gekregen. De padfone zelf is erg degelijk gebouwd. De interface lijkt erg op AOSP (Nexus etc) met een aantal handige widgets en tweaks die opgaan mooi opgaan in de android omgeving. De tablet is met de telefoon erin aan de zware kant. maar niet hinderlijk voor volwassenen.

[afbeelding]

[afbeelding]
Bedankt voor de mooie foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
tweakerrobin schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:47:

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooie foto's! Waar heb je het besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerrobin
Via mobi-store van dit forum afgehaald. De foto's zijn overigens gemaakt met de padfone. De telefoon zelf is een genot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerrobin
De adapter van de padfone laad bij 5 tot 15 volt. Over USB. hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yusunoha
  • Laatst online: 12-04 11:03
het begint er langzaam op te lijken dat de Benelux geen padfone zal krijgen.
er is wel een site http://www.padfoneclub.com/ met informatie over de padfone waaronder ook informatie over waar de padfone uitkomt http://www.padfoneclub.com/page.php?17

er is daar een persoon ( http://www.padfoneclub.com/pl/forum/forum_viewtopic.php?141 )die bereid is om een aantal padfone sets (Padfone 32GB + Padfone Station + Station Dock + Stylus Headset) door te verkopen in de Benelux voor wat toch een redelijke prijs lijkt van €849, hij heeft alleen minimaal 12 aanvragen nodig om het voor die prijs

hij is nog wel aan het uitzoeken hoe het met garantie en reparatie zal gaan, daar is hij momenteen met asus in overleg.

[ Voor 4% gewijzigd door Yusunoha op 23-07-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick Koningh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-06-2024
tweakerrobin schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 01:56:
De adapter van de padfone laad bij 5 tot 15 volt. Over USB. hoe kan dit?
Waarschijnlijk omdat hij niet een "standaard" usb kabel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Yusunoha schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:11:
het begint er langzaam op te lijken dat de Benelux geen padfone zal krijgen.
er is wel een site http://www.padfoneclub.com/ met informatie over de padfone waaronder ook informatie over waar de padfone uitkomt http://www.padfoneclub.com/page.php?17

er is daar een persoon ( http://www.padfoneclub.com/pl/forum/forum_viewtopic.php?141 )die bereid is om een aantal padfone sets (Padfone 32GB + Padfone Station + Station Dock + Stylus Headset) door te verkopen in de Benelux voor wat toch een redelijke prijs lijkt van €849, hij heeft alleen minimaal 12 aanvragen nodig om het voor die prijs

hij is nog wel aan het uitzoeken hoe het met garantie en reparatie zal gaan, daar is hij momenteen met asus in overleg.
jah leuk... je kan hem dan ook gewoon in duitsland ophalen over een maand.. waar het mij om gaat is dat hij met een leuke aanbieding bij een abonnement komt te zitten. Ik ga hem in ieder geval niet voor 849 euro los kopen.

En als dat niet gaat gebeuren houdt het voor mij, maar ook voor heel veel andere mensen, gewoon helemaal op. Er zijn tig manieren om hem nu in handen te krijgen, maar dan moet je dus 850/900 euro neerleggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Boyd op 26-07-2012 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yusunoha
  • Laatst online: 12-04 11:03
Gamepie56 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 18:49:
[...]

jah leuk... je kan hem dan ook gewoon in duitsland ophalen over een maand.. waar het mij om gaat is dat hij met een leuke aanbieding bij een abonnement komt te zitten. Ik ga hem in ieder geval niet voor 849 euro los kopen.

En als dat niet gaat gebeuren houdt het voor mij, maar ook voor heel veel andere mensen, gewoon helemaal op. Er zijn tig manieren om hem nu in handen te krijgen, maar dan moet je dus 850/900 euro neerleggen.
het is de bedoeling dat hij volgende maand in Duitsland uitkomt, maar de vraag is of dat ook echt gaat gebeuren.
en of je de telefoon los koopt of bij een abonnement neemt, je zult toch ongeveer die prijs ervoor moeten betalen (dan hebben we het wel over de hele set)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236092

Ik wil em ook wel graag hebben, maar dan in combo met een abbo natuurlijk. Geen zin om bij Hi te blijven met die nieuwe regelingen van ze... Dacht vanmiddag eens bij de Belcompany te vragen of ze iets wisten... werd hierna toe verwezen. Die weten meestal sneller hoe en wat dan dat wij het weten... (al moet ik wel zeggen dat ze ontzettend gemotiveerd achter die balie stonden... not)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04:39
Heb hem gisteravond maar besteld in Taiwan. Compleet met Chinese tekens op het toetsenbord :P Ach, staat wel cool. Hopelijk komt ie hier aan zonder onderschept te worden door de douane...

Was wel aan het twijfelen, omdat Asus gewoon een rommeltje maakt van de release. Maar ben toe aan een nieuw toestel en dit is op dit moment de enige telefoon/tablet combinatie op de markt.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59407

Xyphoid schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:27:
Heb hem gisteravond maar besteld in Taiwan. Compleet met Chinese tekens op het toetsenbord :P Ach, staat wel cool. Hopelijk komt ie hier aan zonder onderschept te worden door de douane...

Was wel aan het twijfelen, omdat Asus gewoon een rommeltje maakt van de release. Maar ben toe aan een nieuw toestel en dit is op dit moment de enige telefoon/tablet combinatie op de markt.
Reken er maar niet op, heb eerst de padfone + station besteld (ongeveer € 150,- betaald aan de douane) en later het toetsenbord nageleverd gekregen, weer € 40,- aan de douane.....

Het apparaat is echter dubbel en dwars het geld waard! Top product

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 59407 op 07-08-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Xyphoid schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:27:

Wat heb je ervoor betaald dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Omgerekend 809 Euro met dock. En dan hopelijk geen 160 Euro belasting er bij...

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Vandaag is mijn Padfone bezorgd. Mijn vrouw heeft hem aangenomen, want ik zit op werk. Ze heeft geen belasting hoeven te betalen aan de bezorger!!
Morgen uitpakken (vanavond etentje met werk :'( ) en videootje maken.

- Edit -
Ben er nu drie dagen mee aan het spelen.
Telefoon is twee keer blijven hangen (zwart scherm. Batterij moest er even uit).
Ook moest ik na een tijdje de telefoon heel snel in de pad stoppen, anders switcht ie niet en blijft het scherm van de pad uit. In het begin kon ik hem rustig laten zakken en er in drukken.
Als je ophangt na een telefoongesprek duurt het heel lang voordat het scherm weer aangaat.

Afgezien van deze zaken ben ik nog steeds tevreden.
Alle draadloze verbindingen werken goed. Ook als de telefoon in de pad zit.
Ik heb twee en een kwart dag met de batterijen gedaan (eerste dag heb ik van 20:00 tot 5:00 continue er mee gespeeld. Settings instellen, apps installeren, surfen en data kopieren). Tweede dag niet echt bijgehouden, maar minimaal 4 uur gebruikt in laptop mode. De rest in telefoon mode.

[ Voor 65% gewijzigd door Xyphoid op 20-08-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344236

Ik zou hem ook willen kopen, maar ik zou hem eigenlijk eerst willen zien. En nu hij niet gaat uitkomen in Nederland is die kans helemaal vergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Anoniem: 344236 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 13:58:
Ik zou hem ook willen kopen, maar ik zou hem eigenlijk eerst willen zien. En nu hij niet gaat uitkomen in Nederland is die kans helemaal vergaan.
Misschien verkopen ze hem in Duitsland. Dat zou niet zo ver zijn.

Anders zijn er nog wellicht telefoonzaken zoals Coolblue die hem verkopen of andere minder bekende winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een aantal winkels benaderd, maar voorlopig ziet er naar uit dat zij er niet aan gaan beginnen. En Duitsland is waarschijnlijk het beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344236 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:32:
Ik heb een aantal winkels benaderd, maar voorlopig ziet er naar uit dat zij er niet aan gaan beginnen. En Duitsland is waarschijnlijk het beste optie.
Of misschien iemand die 'm al heeft in Nederland? Waar woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Den Haag, je mag langs komen om 'm te bekijken ;)... Maar misschien woont er een Padfone bezitter in Amsterdam....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Helaas voor Adem 7 woon ik ook in Den Haag. Padfone dagje houden in Den Haag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Den Haag is niet zo ver hoor :). Ik ben wel in voor een padfone dagje in Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Anoniem: 344236 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:44:
Den Haag is niet zo ver hoor :). Ik ben wel in voor een padfone dagje in Den Haag.
Heb je DM gestuurd.
Wilde Phoxy84 ook sturen, maar dat gaat niet...Ik zie geen DM knoppie bij zijn naam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
Xyphoid schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:32:
[...]

Heb je DM gestuurd.
Wilde Phoxy84 ook sturen, maar dat gaat niet...Ik zie geen DM knoppie bij zijn naam...
Dan moet je bij Direct Messages een nieuwe discussie starten en z'n naam invullen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prima :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwsmid
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-06-2024
Hallo was vanmiddag in Duitsland en daar even de padfone bewonderd
het is mooi concept hij was bij BASE (kpn) te koop voor 719 euro
dit was padfone met tablet en bleutooth-shift
Het keyboard konden ze op dit moment niet leveren

http://www.base.de/Handys...Fone-brown-metallic?p=otx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:10

TheFirepit

Vuurbal

jwsmid schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:00:
Hallo was vanmiddag in Duitsland en daar even de padfone bewonderd
het is mooi concept hij was bij BASE (kpn) te koop voor 719 euro
dit was padfone met tablet en bleutooth-shift
Het keyboard konden ze op dit moment niet leveren

http://www.base.de/Handys...Fone-brown-metallic?p=otx
Kon je hem daar ook los kopen? Ik had laatst even gechat via de site van Base en daar gaven ze aan dat ze hem alleen met een abbo verkopen en dat je daarvoor een duitse bankrekening nodig hebt.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwsmid
Ja ik kon hem ook los kopen voor 720 euro bij de Base winkel in Leer (padfone, tablet en bluetooth-stift) en simlock free , maar zolang mijn N900 nog werkt zal hij nog wel even moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij is 820 euro via ebay met toetsenbord. Ik vraag mij dus af hoeveel de padfone met toetsenbord gaat kosten in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwsmid
De padfone met tablet en bleutooth-stift kost bij Base 720 euro
en het toetsenbord kost bij de asus shop (de) 149 euro

dus totaal ben je 869 euro lichter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Weet iemand waar de optie is gebleven om je bookmarks te syncen?
Stond altijd onder Settings - Accounts & Sync - <gmail account>
maar ik kan daar dus niet meer kiezen om mijn bookmarks te syncen.

-Edit-
Never mind. heb de WW firmware geflashed en de optie is er weer. Lag aan de CHT firmware.

[ Voor 20% gewijzigd door Xyphoid op 28-08-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Anoniem: 344236 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 10:55:
Hij is 820 euro via ebay met toetsenbord. Ik vraag mij dus af hoeveel de padfone met toetsenbord gaat kosten in Duitsland.
Vergeet niet dat er een grote kans is dat je er nog wat belasting over moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4u
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-08-2023

G4u

Bij interesse even een pm doen, ik kan ze krijgen inclusief garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:10

TheFirepit

Vuurbal

jwsmid schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:36:
Ja ik kon hem ook los kopen voor 720 euro bij de Base winkel in Leer (padfone, tablet en bluetooth-stift) en simlock free , maar zolang mijn N900 nog werkt zal hij nog wel even moeten wachten.
Thanks! Sinds gisteren eigenaar van een PadFone uit Leer 8)

Nu nog even op zoek naar de Station Dock :)

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
AAaaarrrgghhh!!!
Heb de nieuwste WW firmware er op gezet en de optie om je bookmarks te syncen met je Google account is er gewoon uitgesloopt. Lekker slim Google!! Zeker om iedereen te pushen naar Chrome....Ik wil wel Chrome gebruiken, maar Flash werkt nog niet daar.

-Edit-
Dit komt natuurlijk niet door Google, maar door Asus. Excuses Google

Weet iemand trouwens een launcher die overweg kan met Dynamic Display Switching?

[ Voor 11% gewijzigd door Xyphoid op 29-08-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastro
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-05 21:19

• Xyphoid
Weet iemand hoe ik het voor elkaar krijg om Google Play mijn pad te laten herkennen als een tablet en niet als een telefoon? Ik krijg namelijk geen tablet apps meer te zien in Google Play.
Ik heb mijn account verwijderd, de cache en data van de Google Play app gewist en een hard reset gedaan. Daarna mijn account weer ingesteld, maar dat heeft niks geholpen.
Ik heb gelezen dat je de build.prop kan aanpassen, maar ik heb geen zin om te rooten.

- Edit -

Ik heb ondertussen antwoord van Asus ontvangen:

Dear Sir/ Madam,

Thank you for your email.

Do notice that the Andorid firmware for the Padfone is based on a mobile phone. If the firmware would have been based on a tablet version it wouldnt have been possible to use most of the the mobile functions.

So in this case you are right and you only have phone apps available as this is an Android Mobile/ Smart Phone with a 10'' tablet screen and not just an Android Tablet.

I hope to have informed you enough. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Kind regards/ vriendelijke groet,

Pierre Kotlarski Asus TSD.

[ Voor 42% gewijzigd door Xyphoid op 20-09-2012 20:51 ]

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:21
Overigens verschenen deze week berichten over het opduiken van een 'Padfone 2' in benchmarks. Zelf ben ik nu ook al enige tijd een Padfone aan het overwegen, maar ik twijfel nu of ik moet/wil wachten een eventuele aankondiging van een opvolger.

[Edit]Ik kom nu geruchten tegen dat de Padfone 2 op 16 oktober aangekondigd zal worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Melniek op 20-09-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Padfone 2 wordt 16 oktober aangekondigd maar de 3 schijnt er ook aan te komen. De 2 komt wellicht naar Nederland

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 59407 op 23-09-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slenger
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-04 10:06
Waarom zie ik overal dat de padfone niet in Nederland beschikbaar is?
Want als ik op deze webshop kijk staat hij er wel : http://www.4launch.nl/shop/product/128964/
Is er iets mis met deze versie? Want ik ben wel benieuwd naar de Padfone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 473193

ik ben sinds deze week ook in bezit van een asus padfone en ben er goed over te spreken.
ik had er nog wat vraagjes over misschien dat iemand me die kan beantwoorden.
vanaf dat ik de laatste firmware er in gezet heb werkt my library niet meer om door mijn boeken of tijdschriften heen te bladeren wat ik jammer vindt. en de asus stylus dat je alleen hem kunt gebruiken met de asus padfone station om de telefoon te beantwoorden er mee. alleen met de gsm telefoon werkt die niet met de bel optie,s de asus stylus bluetooth pen. en ik krijg telkens de meldingen dat de wifi verbinding er niet is terwijl de verbinding continu aanwezig is klopt dit of heb ik dit alleen met de asus padfone.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 473193 op 28-09-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Nog een antwoord van Asus::

Thanks for your reply.Could you tell me what the use is of the "Pad only" section in the apps list? I can install tablet apps on my TF101 and make a backup, which I restore on my Padfone, but I am selling my TF101, so that won't be an option anymore.I can only get tablet apps when I download the apk from torrents, because I can't see them in Google Play. This is not what I want, because I am willing to pay for tablet apps via Google Play (so I can get updates for the apps).A third option for me is to root the Padfone and change the build.prop, but rooting is also something I don't want to do. Is there gonna be an update for the firmware in which the Padfone is seen as a tablet when it's inside the Pad? Kind regards,

Answer:

We have shared your concerns to our headquarters. It seems that more people would like to have these possibilities and we can't blame them. Hopefully Asus will be able to create a firmware update on short notice which will add this function.

At this moment we cannot make any promises yet.

We hope to have informed you enough.

Best regards,

Asus TSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
En? Wat vinden we van de Padfone 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-04 15:52

Niku

Alagaesii

Dit is wel een beetje een dood topic zeg. Vandaag op de frontpage heel wat info over de Padfone 2. De phone zelf gaat 478 euro kosten, en als je het tabledock erbij wilt ben je nog eens 162 euro extra kwijt.
Dit zijn veel zachtere prijzen dan de Padfone 1, dus ik ga deze telefoon wel in de gaten houden. Ben benieuwd naar de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:50

Geckoo

Good news, everyone!

Idem hier, prijzen moeten wel met een korrel zout genomen worden aangezien ze op ander sites spreken over prijzen van 700 euro (wat ook meer in lijn zit met de padfone 1)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Helaas geen micro SD slot
http://vr-zone.com/articl...tation-preview/17457.html

En batterij van pad is maar 5000 mah
http://www.engadget.com/2...sus-padfone-2-lte-taiwan/

Voorlopig ben ik dus nog steeds blij met mijn Padfone 1 :P

Pagina: 1 2 Laatste