Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Vanuit de livestream kosten ze het volgende

64gb € 899
32gb € 799

(dit is met een dock)

[ Voor 23% gewijzigd door Geckoo op 16-10-2012 11:44 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Dan tel er ongeveer 150 euro vanaf, en je zit op ongeveer 650 euro voor het goedkoopste model als ik het goed heb? Losse telefoon dus. Dat is toch wel erg veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kips
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-03 17:02
Niku schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:57:
Dan tel er ongeveer 150 euro vanaf, en je zit op ongeveer 650 euro voor het goedkoopste model als ik het goed heb? Losse telefoon dus. Dat is toch wel erg veel geld.
er schijnt ook een versie met 16gb voor 699 te komen, dus dan zit je op 550.. dat is wel een goede prijs voor een high end telefoon met tabletdock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:10
En dan zit er niet eens een dock bij (keyboard bedoel ik, niet de pad, die zit er wel bij).
Niet waard om mijn PF1 te upgraden.
Als de PF3 of PF4 weer een dock heeft en microSD support, dan koop ik hem wel.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dan heb je dus juist geen tabletdock. Is wel beter te betalen, maar blijft duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Kips schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:01:
[...]

er schijnt ook een versie met 16gb voor 699 te komen, dus dan zit je op 550.. dat is wel een goede prijs voor een high end telefoon met tabletdock?
Klopt niet helemaal. De telefoon zou dan (als ie uit komt) 699-150 kosten en dat is dan 549 zonder Tablet(dock) en een toetsenborddock heb ik voorlopig nog niet gezien voor de Padfone 2. Aan de onderkant zag ik ook geen sleeves om een toetsenbord op aan te sluiten, alleen een soort usb/hdmi poort. Als deze er echt niet komt vind ik het maar een half product, want dat maakte de Padfone1 extra speciaal

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Heel eerlijk.. Eerst maar eens zien dat het deze kant op komt.. De Padfone 1 zou ook hier uitkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ach, wat wil je nog meer dan de bevestiging zelf? Aangezien die er is moeten we daar maar vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:43
Specificaties:
http://www.asus.com/Mobile/PadFone2/#specifications

Zie niks over SD kaart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

en dus geen keyboard dock :X :@

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Heb net de hands-on gekeken, wat een telefoon. Even de reviews afwachten, maar dit belooft veel. Er werd op het einde gesuggereerd dat de Padfone zelf misschien niet los te krijgen is, dus zonder tabletdock. Dit zou voor mij wel een tegenvaller zijn, aangezien ik het liefst voor de telefoon los ga (dus niet voor de tablet/smartphone combinatie) in eerste instantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:23
Belangrijker is eerst nog: gaan we deze in Nederland krijgen. Voor UK staat nu begin 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:10
Een beetje laat, maar ik dacht dat mijn opnames van mijn Padfone unboxing niet goed waren, omdat ik verkeerd licht had.
Maar toen ik ze gister bekeek, waren ze redelijk ok. Heb daarom toch maar een filmpje in elkaar geflansd.

[ Voor 4% gewijzigd door Xyphoid op 20-10-2012 11:38 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
ik vroeg me af of whatsapp blijft werken in tablet modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, weet iemand wat een Padfone 1 (tweedehands) zal opleveren in Nederland? Vriendin woont in het buitenland en heeft er eentje en wil die misschien verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:44
En de witte Padfone 2 is ook onthuld: http://www.pcmweb.nl/nieu...us-padfone-2-onthuld.html

Ben echt benieuwd naar het toestel, wordt m'n nieuwe toestel denk ik :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
Aantal weken geleden de padfone besteld via ebay, en als de douane een beetje opschiet met inklaren dan hoop ik eind deze week een review te maken over de padfone 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
L1800 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 16:55:
Aantal weken geleden de padfone besteld via ebay, en als de douane een beetje opschiet met inklaren dan hoop ik eind deze week een review te maken over de padfone 2.
Ben benieuwd! Durf het zelf niet aan om er 1 via Ebay te bestellen, wacht nog wel een maandje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Laatst online: 12:23
Hij kan besteld worden bij Amazon.de: http://www.amazon.de/gp/p...ie=UTF8&psc=1&s=computers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Al meer mensen in het bezit van de Padfone 2? Ben benieuwd naar de ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Art schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 15:51:
Al meer mensen in het bezit van de Padfone 2? Ben benieuwd naar de ervaringen :)
Ja ben ook wel benieuwd. Het is wel erg rustig rond de Padfone 2 in Nederland. Zit nu te wachten tot deze in de winkel komt te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens conrad.nl zou de Padfone 2 per 10 januari leverbaar moeten zijn. De prijs daar ligt wel 50,- euro hoger dan de advies prijs. Op de conrad.de zijn de prijzen wel 50,- euro goedkoper. Ook hier per 10 januari leverbaar. De zwarte en witte zijn te koop.

Toch maar even wachten wat de prijs gaat doen per 10 januari en waar die dan nog meer te verkrijgen zal zijn. Er is nog een officiële reactie geweest van Asus Benelux op het bericht op hun facebook pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaygoffin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:23
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 11:37:
Volgens conrad.nl zou de Padfone 2 per 10 januari leverbaar moeten zijn. De prijs daar ligt wel 50,- euro hoger dan de advies prijs. Op de conrad.de zijn de prijzen wel 50,- euro goedkoper. Ook hier per 10 januari leverbaar. De zwarte en witte zijn te koop.

Toch maar even wachten wat de prijs gaat doen per 10 januari en waar die dan nog meer te verkrijgen zal zijn. Er is nog een officiële reactie geweest van Asus Benelux op het bericht op hun facebook pagina.
Ik heb het idee dat Conrad een hele dure webshop is. Het zou mij dan ook niet verbazen als de padfone in andere webshops zo maar €150,- goedkoper aangeboden gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Dat denk ik ook, zal niet lang meer duren voordat hij in meerdere shops te koop is. Conrad is echt duuuur...... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Iemand hem al hier besteld?

http://www.amazon.it

[ Voor 38% gewijzigd door B-Art op 02-01-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asus heeft een nieuwe firmware update voor de Padfone 2 gepubliceerd:

http://news.softpedia.com...for-Download-318666.shtml

"Computer maker ASUS has made available for download the full ROM of a new software update for its PadFone 2 device, namely build 10.4.9.6.

The full list of changes includes the following:

- Added 7-day weather forecast;
- Added revolving desktop wallpapers and pinch-to-preview feature for all desktop wallpapers in one screen of Pad;
- Added multiple line translation feature in the default browser;
- Enhanced system stability;
- Improved video playback quality;
- Added full screen playback of YouTube videos on Pad;
- Improved HDR photo quality;
- Improved camera focus, video recording, and preview functions;
- Improved phonetic typing speed;
- Improved Bejeweled game’s audio playback;
- Improved call stability using a Bluetooth headset;
- Improved power-saving feature: White PadFone2 backlight keys will only light up in a low light environment;
- Improved Wi-fi AP’s compatibility and system stability;
- Improved MP3 audio playback and ringtone’s volume and stability;
- Improved incoming e-mail handling;
- Improved WeatherTime Widget’s stability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Ik heb zojuist de Padfone 2 besteld en het is nu even wachten tot deze binnen is. Heeft iemand een idee waar ik accessoires kan bestellen voor de Padfone 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op korte termijn nog geen Padfone 2 in Nederland te koop als je de berichten mag geloven.

http://www.androidworld.n...-februari-naar-nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezep
  • Laatst online: 21:48
Nu in de aanbieding bij 4Launch:
http://www.4launch.nl/sho...963/#p-4-productid-128963

Echter zonder toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Laatst online: 14:58
Damn! Ik dacht WOW direct bestellen die hap! Gaat het over de Padfone 1.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nog niet te krijgen in Nederland, maar de Duitsers weten al wat nieuws over een sleeve te melden. Denk dat ik deze wel ga aanschaffen als de prijs niet al te hoog is. Dit prijs is nog niet bekend iig.

http://www.mobileroundup....-auf-ersten-bildern-93389

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Max ICT verkoopt de Padfone 2 (64 GB) nu ook:

http://maxict.nl/product/...&utm_campaign=kelkooclick

Nog duurder dan Conrad. Overigens is de levertijd bij Conrad nu uitgesteld tot 29 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 737freak
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 21:28
Sinds enkele weken heb ik (als één van de enige in NL?) de Padfone 2, mijn vader heeft deze uit Taiwan meegenomen toen hij op zakenreis was. Heb alleen de phone en niet het station erbij.
Het is een geweldig apparaat. Voelt er prettig aan en heeft een hele ‘premium feel’ door de bouw kwaliteit. Vooral de achterkant voelt erg prettig aan. Vergeleken met een HTC One X van een vriend komt hij erg ‘luxe’ over. Ook lijkt het scherm groter dan die van de One X, terwijl het formaat van de telefoon niet groter is. Ook ben ik nog steeds weg van de achterkant, de Zen curves voelen geweldig aan in de hand. Groot voordeel is dat het geen vingerafdrukken magneet is.
Gelijk geüpdatet daar 4.1 (die kan je hier in Europa gewoon OTA binnenhalen, terwijl hij alleen voor Taiwan bedoelt is). ASUS customizations uitgezet waardoor het nu stock Android is. Zeker door Project butter en de lekkere specs gaat alles ongelofelijk vloeiend. Heb er geen benchmarks mee gedraait maar hij heeft dezelfde SoC als de Nexus 4 en er zit stock Android up, dus met prestaties zit het wel goed. Moet zeggen dat vooral het WiFi bereik erg goed is: op school ontvang ik netwerken die anderen niet ontvangen. De batterij laadt langzaam om maar gaat wel erg lang mee. Camera kwaliteit is ook onwijs goed, video's 1080p op 30fps en 720p op 60 fps zijn prachtig. Foto's bij weinig licht zijn lichtelijk teleurstellend.

Al met al is de PadFone 2 een geweldig apparaat en aangezien de NL release zich nog even op zich laat wachten, wilde ik toch graag mijn ervaringen delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESligte
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-06-2024
Ook ik ben een van de gelukkige gebruikers, en ben er erg goed over te spreken.
Grote voordeel is voor mij dat ik altijd de beschikking heb over al mijn data, de ene keer in de vorm van de telefoon en thuis werk ik met de tablet ( dock)
Ik heb hem gewoon hier gekocht:

http://shop.egcomputerspe...t-station-10-1-zwart-lte/

je kunt hem daar gewoon ophalen en hij was ook in de winkel te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Ik heb vandaag mijn order (van 6 januari) geannuleerd nu de leverdatum bij Conrad wederom is verschoven. Ik ga niet langer wachten. Ik wacht tot het geld op mijn rekening staat en dan koop ik de Padfone via Amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 21:48
Wachten op je pakketje duurt altijd zo lang... ;(

Hopelijk krijg ik vandaag m'n Pafdone 2 :9~

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MewBie schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:27:
Wachten op je pakketje duurt altijd zo lang... ;(

Hopelijk krijg ik vandaag m'n Pafdone 2 :9~
Waar heb je hem besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komen steeds meer berichten over nieuwe accessoires voor de Padfone 2. Had er al wel eens wat over gelezen (usb en hdmi) bij de engadget review. Maar hier wat betere plaatjes:

Nog geen nieuws gevonden wanneer en waar het beschikbaar zal zijn.

http://www.padfoneclub.com/pl/forum/forum_viewtopic.php?5711

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 21:48
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:53:
[...]

Waar heb je hem besteld dan?
Komplett.no
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 14:06:
Er komen steeds meer berichten over nieuwe accessoires voor de Padfone 2. Had er al wel eens wat over gelezen (usb en hdmi) bij de engadget review. Maar hier wat betere plaatjes:

Nog geen nieuws gevonden wanneer en waar het beschikbaar zal zijn.

http://www.padfoneclub.com/pl/forum/forum_viewtopic.php?5711
Beter komen die accessoires er snel.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Zo... Geld is teruggestort door Conrad, zojuist besteld bij Amazon.co.uk. Ik ben 807 euro kwijt, dat scheelt dus 143 euro. Het is de 64 GB versie overigens.

Eind deze week of maandag in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ezequiel schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:25:
Zo... Geld is teruggestort door Conrad, zojuist besteld bij Amazon.co.uk. Ik ben 807 euro kwijt, dat scheelt dus 143 euro. Het is de 64 GB versie overigens.

Eind deze week of maandag in huis!
Moet je voor de UK niet extra invoerrechten betalen? Ik heb hem zelf bij Amazon.de besteld. Wordt morgen afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
UK valt binnen de EU en het is vrij verkeer van werknemers en goederen. Geen invoerrechten dus. Zo is het mij uitgelegd. Dit is overigens anders wanneer het zakelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Ezequiel schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:50:
UK valt binnen de EU en het is vrij verkeer van werknemers en goederen. Geen invoerrechten dus. Zo is het mij uitgelegd. Dit is overigens anders wanneer het zakelijk is.
Nee hoor, dan hoef je zelfs geen btw te vertalen, verleggingsregeling binnen eu.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Oke. Ja, ik heb me er niet echt in verdiept maar het belangrijkste voor mij is dat ik gewoon mijn Padfone krijg volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een Padfone 2 van build type WWE die al via OTA updates heeft binnen gehaald? Op internet wel iets kunnen vinden dat het 2 weken geleden nog niet beschikbaar was. Anders nog even geduldig wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
Ik ben van plan om via Conrad een te bestellen. Zit echter nog te twijfelen over de grote. 32GB zou voldoende moeten zijn, maar omdat ik het ook als tablet wil gaan gebruiken zou 64GB toch wellicht handig zijn.

Gaat de batterij echt zo goed mee als hoe het op papier staat?

Tevens ook nog een kleine twijfel over klaar. Witte achterkant met zwarte voorkant vind ik niet echt mooi :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Maxict is de enige in Nederland die hem snel kan leveren... Iemand nog andere webshops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Ik heb de telefoon besteld bij Amazon.co.uk

Enige nadeel is dat je met creditcard moet betalen, maar ik had mijn Padfone 3 dagen later in mijn handen. Bij Conrad is de 64 GB versie nog steeds niet op voorraad. Overigens is ook de prijs bij Amazon beduidend lager. Het scheelt ruim 100 euro in vergelijking met de Nederlandse webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Ezequiel schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 06:54:
Ik heb de telefoon besteld bij Amazon.co.uk

Enige nadeel is dat je met creditcard moet betalen, maar ik had mijn Padfone 3 dagen later in mijn handen. Bij Conrad is de 64 GB versie nog steeds niet op voorraad. Overigens is ook de prijs bij Amazon beduidend lager. Het scheelt ruim 100 euro in vergelijking met de Nederlandse webshops.
Klopt want die webshops bestellen hem bij Asus in Engeland, Duitsland of Italie.

Maxict krijgt ze vanuit duitsland.
Ik krijg hem woensdag als het goed is, vorig week donderdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-09 11:10
Xmoo schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:52:
[...]
Ik krijg hem woensdag als het goed is, vorig week donderdag besteld.
Ezequiel schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:51:
Oke. Ja, ik heb me er niet echt in verdiept maar het belangrijkste voor mij is dat ik gewoon mijn Padfone krijg volgende week
En, hoe bevalt hij / zij / het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Ja, Padfone2 is echt fantastisch. Ik had hiervoor de HTC Sensation en het is een gigantische stap vooruit. Groter scherm, lichter, langere accuduur, scherm is overigens ook erg mooi en helder.

Dat de tab erbij zit is natuurlijk heel gaaf maar je moet in eerste instantie de telefoon beoordelen en ik kan niet anders dan concluderen dat deze Padfone2 een heel goed model is met uitstekende specs.

Mijn moeder bijv. heeft de One X+ en als ik de 2 vergelijk, dan merk ik dat de Padfone iets sneller is en grafisch iets beter.

Al met al was het de 800 euro wel waard.

Vandaag overigens een software update gekregen. Nu Android 4.1.1 erop.

[ Voor 6% gewijzigd door Ezequiel op 25-02-2013 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Hoe is de camera bij opnames in het donker? Echt zo slecht als wordt beweerd?

Ben je trouwens lekker klaar mee als je de padfone 2 net hebt, wordt de padfone infinity aangekondigd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Dat boeit mij niet zo heel veel. Als ik me daar druk om moet maken, moet ik elk half jaar een nieuw toestel kopen maar dat is ook bij HTC. In de afgelopen 4 jaar hebben ze al de Desire, Desire HD, Sensation, One X, One X+ en One uitgebracht.

De camera is in het donker zeker niet slecht. Voor een smartphone camera eigenlijk uitermate goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Pandorian schreef op zondag 24 februari 2013 @ 09:15:
[...]

[...]

En, hoe bevalt hij / zij / het?
TOP! Ik denk dat ik altijd zal gaan upgraden naar een Padfone :P
Direct toen ik thuis kwam had ik hem vol opgeladen en de JB update uitgevoerd.
Tot nu toe pas 1 random reboot gehad in het begin.
Verder geen freezes, overhitting of wat dan ook.

Overal waar ik kom... school, zakelijke klanten en werk. Iedereen: Woooow wat is dat dan? _/-\o_
B-Art schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:44:
Hoe is de camera bij opnames in het donker? Echt zo slecht als wordt beweerd?

Ben je trouwens lekker klaar mee als je de padfone 2 net hebt, wordt de padfone infinity aangekondigd....
Camera kan iets beter (compared to One X) maar het is een grote vooruitgang van 4.0.4 naar 4.1.1. Dus ik denk dat het moet toekomstige updates beter gaat worden. Video opname met veel geluid is wel HEEL ERG BRAK. Bij de One X speelde hij telkens met de volume, op de Padfone krijg je gewoon een hele rare toon te horen waardoor het echte geluid nauwelijks te horen is :S

Klopt, maarja ik vind van 720 naar 1080 van 4.7inch naar 5inch en andere soc niet echt iets van die moet ik hebben... Kleine updates vind ik het, want software is gelijk.

Nu nog hopen dat er een laptop dock voor gaat komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
ooooeeeeee, infinity. daar wist ik nog niets van..!

Datgene wat me tot nu toe heeft tegengehouden (buiten de smak euries) is dat the phone nu weer reeds een tijdje oud is. Wilde toch nog wachten tot ik hem in de hand kon houden voor dat ik hem zou kopen, en nu zou dat een maandje extra moeten zijn..

Kan nog wel ff vooruit met m'n HD2 (dit omdat m'n Galaxy Tab, de sim niet meer kan vinden....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Infinity ziet er wel erg strak uit! Twijfel twijfel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Als je nog geen Padfone hebt is het de moeite waard om te wachten op de Infinty. Of je die maanden nog wil wachten, is natuurlijk een 2e, maar ik vind persoonlijk de verschillen niet heel groot. Een 5 inch scherm i.p.v. 4,7 en met de tab ga je van 720p naar 1080p resolutie. Ook die vooruitgang is niet echt heel groot, omdat het scherm te klein is om de verschillen goed waar te kunnen nemen. Camera is bij beiden 13 MP, beiden hebben NFC, LTE en BT4.

Natuurlijk is de Infinity beter dan de 2, maar de verschillen zijn minder groot dan tussen de Padfone 1 en Padfone 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
Ga toch wachten op de Infinity!, de 32gig versie als die er al komt. 64 gig heb ik niet nodig.

http://www.asus.com/News/BrRHm5MmavqUCtty

Verdrie wat ziet ie er goed uit! De 5 inch zal ff wennen zijn met m'n huidige 7 inch, maar ach.

Ik weet nog een drie jaar geleden dat ik de 4.7inch HD2 voor het eerst te voorschijn haalde! ieeeeehhhh wat een koelkast aan je oor, dat doe je toch niet.... A bon, this is all history now....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
De HD2 had een 4,3 inch scherm, maar inderdaad was het vrij groot voor die tijd. Ik kocht in dezelfde periode mijn eerste smartphone, de HTC Desire. 3,7 inch scherm en voor mij nog altijd de meest innoverende smartphone. De HTC Desire is toch de smartphone waarmee Android ineens omhoog schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
njaaaaa, your right, 4.3 inch. Das alleen maar mooier, maakt het verschil naar de 5 inch alleen maar beter...

Voor de padfone 2

http://www.pdashop.nl/zoe...=shopid%3A2&query=padfone

Nu hier ook de witte (einde van de maand) leverbaar. Staat binnenkort, maar ga er gemakshalve vanuit dat hij samen met de zwarte beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Ezequiel schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:50:
Als je nog geen Padfone hebt is het de moeite waard om te wachten op de Infinty. Of je die maanden nog wil wachten, is natuurlijk een 2e, maar ik vind persoonlijk de verschillen niet heel groot. Een 5 inch scherm i.p.v. 4,7 en met de tab ga je van 720p naar 1080p resolutie. Ook die vooruitgang is niet echt heel groot, omdat het scherm te klein is om de verschillen goed waar te kunnen nemen. Camera is bij beiden 13 MP, beiden hebben NFC, LTE en BT4.

Natuurlijk is de Infinity beter dan de 2, maar de verschillen zijn minder groot dan tussen de Padfone 1 en Padfone 2.
De fout die jij en de meeste anderen maken is dat de Infinity niet een opvolger van de 2 is. Maar een high end version ;)
Dus er komt een Padfone 3, Padfone 3 Infinity etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Mensen die issue hebben dat de coating van hun PadFone2 Tablet dock aan het af vallen is?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BE1OqSOCIAAY-od.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shazjia
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-12-2024
De nieuwe WWE_V10.4.12.24 versie is te downloaden vanaf de site.
http://www.asus.com/Table...one2/#support_Download_32

Ik heb overigens 1x gehad (vlak na de update) dat wanneer ik de phone in de station deed het scherm niet volledig gevuld was. Maar na de telefoon een keer opnieuw er in gedaan te hebben kwam het niet meer voor.

Ben nog steeds zeer tevreden met deze aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnexpectedBE
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 10:26
iemand die weet wanneer die nieuwe padfone infinity uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
UnexpectedBE schreef op zondag 22 september 2013 @ 20:22:
iemand die weet wanneer die nieuwe padfone infinity uitkomt?
2e week november volgens Coolblue!
Pagina: 1 2 Laatste