Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 12:17
Vandaag mijn One X weer opgehaald! Was eergisteren al weer aangeboden, maar was op vakantie.
Alles werkt nu top! En het mooiste van alles is ook nog dat ik een nieuwe backcover heb! Ik had lichte schade in de rechter onderhoek wegens een keer vallen op steen van niet al te hoog, en de schade is verdwenen en de achterkant ziet er weer uit als nieuw.
Ben helemaal tevreden met de service van HTC (ondanks dat hun T&T niet werkt...) en Dynafix.

Wat ik wel vreemd vind is dat er op de reparatiebon het volgende staat:
Klacht: Symptoom niet beschikbaar.
Geconstateerde fout: Toestel schakelt niet in.

Terwijl HTC toch echt in hun reparatievermelding heeft aangegeven en genoteerd dat het om het WiFi probleem gaat.

Naja, ik klaag niet verder, hij werkt weer top en heb vol bereik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:18
Mijn HTC One X heeft het begeven.... (is van juni 2012) het scherm ging gek doen en gaf naar een dag geen beeld meer. Hij start wel op zo lijkt het, maar geen beeld.

De telefoon op vrijdag aangemeld bij HTC en zaterdag al opgehaald. Lekker snel, perfecte service!

Nou is mijn telefoon een keer zacht gevallen en heeft die in de onderhoek een klein deukje en een heel klein krasje op het scherm. Gaan ze hier moeilijk om doen? Wie heeft daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Order - Volledig ingevoerd
13-5-2013 16:48:12 Order - Bevestigd
13-5-2013 16:48:13 Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care)
13-5-2013 16:48:14 Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care
15-5-2013 22:35:51 Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst

Volgens mij heeft iemand hem ergens in het toilet laten liggen ofzo, had gehoopt dat het sneller zou gaan afgaande op de andere users hier. Opgestuurd vanwege het wifi probleem btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 00:30
Wilde dus net mijn toestel aanmelden omdat ik ook last heb van wifi problemen . Heb op 1 meter afstand van mijn router al bijna geen bereik .
Netjes klantenservice gebeld en dit gemeld .

"sorry meneer we kunnen op dit moment niks voor u doen omdat er een bekend probleem is met het wifi bereik . Ook de nieuwe 3.20 firmware heeft dit nog niet opgelost en u zal op de volgende firmware update moeten wachten voordat ik het toestel in kan boeken ter reparatie "

Afwachten tot de volgende firmware update of gewoon nog een keer proberen ??

Heb nu niet zoveel aan m`n toestel als ik nergens in huis wifi bereik heb , lijkt mij ook sterk dat dit door een firmware update zal verbeteren en denk eerder dat ik last heb van het "bekende" wifi probleem .

Net nogmaals met de helpdesk gebeld , deze mevrouw liet mij de druktest uitvoeren op de achterkant naast de camera maar als ik daar druk start m`n toestel opnieuw op . Dit gebeurd iedere keer . Lijk twel op sluiting ofzo :'( .

Maargoed .... hij word nu morgen opgehaald en bij dynafix nagekeken . Foto`s zijn van het toestel gemaakt omdat ik er nog geen krasje op heb zitten . Benieuwd hoe ik hem terug zal krijgen .

[ Voor 21% gewijzigd door Leeuw070 op 22-05-2013 12:43 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb iets raar voor met mijn One X. Scherm gebarsten sinds januari, nu samen met ne maat beslist van hem zelf te herstellen met screen+lcd via internet.Het vervangen lukte aardig goed, alles werkt zoals het hoort, het scherm is weer prachtig.

Maar het loopt telkens mis als ik de gsm terug in de grijze achterkant klik. Dan heb ik geen scherm meer, geluid (van opstarten) reageert nog, led onderaan reageren nog, maar scherm blijft zwart... Haal ik hem terug uit zijn grijze case, dan werkt hij na een tijdje wel weer.

Waarschijnlijk niet, maar iemand die weet aan wat dit in godsnaam kan liggen? En wat kan ik er aan doen? Iemand die me kan doorverwijzen naar iemand die wel een oplossing voor dit probleem zou kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Pfff.,... duurt wel lang hoor....heb zo goede ervaring met Dynafix, maar dit duurt wel erg lang!
Afgelopen zaterdag opgehaald, maar nog geen verandering.......

STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 17-5-2013 14:55:22
Order - Bevestigd 17-5-2013 14:55:23
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 17-5-2013 14:55:24

[ Voor 8% gewijzigd door Road Runner op 24-05-2013 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
Heel fijn: haal onlangs mijn One X uit mijn broekzak, is het scherm kapot, en niet zo'n beetje. Niet gevallen, geen andere voorwerpen in mijn zak en het scherm zit altijd tegen mijn bovenbeen; toch beweert CB dat dit door een externe kracht moet komen en het dus geen fabricagefout kan zijn --> geen garantie.

Proberen ze mij nu serieus wijs te maken dat Gorilla Glass over de horizontaal kan barsten terwijl het in mijn broekzak zit? Lekker stevig spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Road Runner schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 00:43:
Pfff.,... duurt wel lang hoor....heb zo goede ervaring met Dynafix, maar dit duurt wel erg lang!
Afgelopen zaterdag opgehaald, maar nog geen verandering.......

STATUS DATUM / TIJD
Zou niet te veel naar de track & traces kijken... Die dingen worden echt niet goed bijgehouden, ook niet vanuit HTC. Ik verwacht dat je aankomende week ergens een berichtje zal krijgen dat hij weer opgestuurd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 12:01
Aye, mijn one x is gevallen :( scherm helemaal naar de kapot.
Kent iemand een adresje omgeving hoorn waar je dit kan laten repareren? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Laatst online: 12-09 19:55
Vraagje, sinds ik mijn HOX heb zit er aan de bovenkant van het scherm een gele vlek/streep. Met name als het toestel warm wordt (bijvoorbeeld tijdens het navigeren met TT of Sygic) wordt dit meer zichtbaar.

Omdat ik zelf geen ander toestel heb en niet zonder kan is het aanbieden ter reparatie voor mij een probleem. Kan iemand mij aangeven wat momenteel de reparatietijd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:17
Ongeveer een week of 1.5 a 2 ben je hem wel kwijt. In ieder geval voor een WIFI bug, scherm zou ik niet weten. Maar het leeuwendeel van de tijd is transport en aanmelden. En omdat de post maar 2x per week bij Dynafix de gerepareerde toestellen komt ophalen kan het gewoon net ongelukkig voor je vallen waardoor je 3 dagen extra moet wachten. (HTC medewerker heeft mij dit toegelicht)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pietz0r schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:31:
Aye, mijn one x is gevallen :( scherm helemaal naar de kapot.
Kent iemand een adresje omgeving hoorn waar je dit kan laten repareren? :/
Deze doen het voor 119 euro, ophalen via kialapunt. https://www.topphonebelgi...ex.php?p=webshop&m=repair

Ik heb het zelf gedaan voor 50 euro, eventjes stress op het einde toen het scherm niet bleek te werken maar eigenlijk wel vrij vlotjes gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:16:
Order - Volledig ingevoerd
13-5-2013 16:48:12 Order - Bevestigd
13-5-2013 16:48:13 Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care)
13-5-2013 16:48:14 Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care
15-5-2013 22:35:51 Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst

Volgens mij heeft iemand hem ergens in het toilet laten liggen ofzo, had gehoopt dat het sneller zou gaan afgaande op de andere users hier. Opgestuurd vanwege het wifi probleem btw :P
Order - Volledig ingevoerd 13-5-2013 16:48:12
Order - Bevestigd 13-5-2013 16:48:13
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 13-5-2013 16:48:14
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 15-5-2013 22:35:51
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 15-5-2013 22:35:52
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 23-5-2013 7:32:04
Reparatie repair center - In behandeling 23-5-2013 7:49:45
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 23-5-2013 15:45:27
Reparatie repair center - Voltooid 23-5-2013 15:45:27

Bijna 2 weken al weg :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn status is eindelijk veranderd naar "verstuurd naar klant" . Dus hopelijk wordt die morgen aangeboden aan de deur. Alleen is er op dat moment hoogstwaarschijnlijk niemand thuis. Iemand enig idee of die dan wordt aangeboden bij de buren of bijvoorbeeld bij het postkantoor? Zou hem namelijk graag morgenavond weer in gebruik willen nemen.

Tweede vraag. Hij is opgestuurd geweest voor het wifi probleem. Nu staat er bij de omschrijving dat er een onderdeel is vervangen. Iemand enig idee om welke onderdeel het gaat? Ik heb al gezocht op de woorden wifi en ook behuizing (mocht er een nieuwe behuizing worden geplaatst), maar niet echt een antwoord kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:13:
Mijn status is eindelijk veranderd naar "verstuurd naar klant" . Dus hopelijk wordt die morgen aangeboden aan de deur. Alleen is er op dat moment hoogstwaarschijnlijk niemand thuis. Iemand enig idee of die dan wordt aangeboden bij de buren of bijvoorbeeld bij het postkantoor? Zou hem namelijk graag morgenavond weer in gebruik willen nemen.

Tweede vraag. Hij is opgestuurd geweest voor het wifi probleem. Nu staat er bij de omschrijving dat er een onderdeel is vervangen. Iemand enig idee om welke onderdeel het gaat? Ik heb al gezocht op de woorden wifi en ook behuizing (mocht er een nieuwe behuizing worden geplaatst), maar niet echt een antwoord kunnen vinden.
Vraag 1: Bij mij werd die beide keren gewoon door TPG afgeleverd, en er moest voor getekend worden. Dus bij de buren durf ik je niet te garanderen, vermoed nieuwe poging.

Vraag 2: Zelfde status beide keren bij mij, het enige "onderdeel" wat vervangen lijkt te zijn is in ieder geval beide keren de backcover....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Mijn HOX is spoorloos en is nooit aangekomen bij Dynafix.....pfff
Wat is het advies van HTC, beste klant neemt u zelf even contact met Dynafix op, succes ermee!

Iemand ervaring met een soortgelijke situatie?

Onderstaande is mijn status bij Dynafix:

STATUS DATUM / TIJD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Niet veel haast daarzo ..... Duurt schijnbaar 4 dagen om iets naar een interne afdeling te versturen .......
Ben nu al een week smartphone-loos :'( :'(

Order - Volledig ingevoerd 22-5-2013 12:54:48

Order - Bevestigd 22-5-2013 12:54:49

Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 22-5-2013 12:54:50

Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 24-5-2013 7:06:56

Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 24-5-2013 7:06:57

Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 28-5-2013 8:04:12

[ Voor 6% gewijzigd door Leeuw070 op 28-05-2013 21:11 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:13:
Als je wifi problemen hebt vervangen ze een onderdeel genaamd de LED-notifier, wat een deel van de antenne structuur is. Wat het precies met de wifi te maken heeft kon de persoon van HTC mij ook niet vertellen, alleen dat het oa voor de wifi verbinding zorgde.
Road Runner schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:33:
Mijn HOX is spoorloos en is nooit aangekomen bij Dynafix.....pfff
Wat is het advies van HTC, beste klant neemt u zelf even contact met Dynafix op, succes ermee!

Iemand ervaring met een soortgelijke situatie?
Wie heeft bij jou de telefoon opgehaald? DynaLogic? Zoja kan je even naar hun klantservice bellen (nummer staat op je afgifte bevestiging) en vragen hoe het er mee staat. Zij zijn verantwoordelijk voor het vervoeren van je telefoon en daarmee ook aansprakelijk. Je hebt nergens voorwaarde onder ogen gezien neem ik aan. Toen ik aan de chauf vroeg waar ik voor tekende bij afgifte gaf hij aan dat het ging om een afgifte bevestiging, om aan te kunnen tonen dat ik daadwerkelijk mijn toestel aan hem had overgedragen.

Succes

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Nee, de opdrachtgever is HTC Logistics en er staat verder niks op het afhaalbewijs aan telefoonnummers of de naam Dynalogic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 08:26
Hoe kom bij de conclusie dat ie spoorloos is ?. Bij mij was hij woensdag aangekomen en dat werd pas de maandag erop vermeldt via het tracking systeem. Bellen en mailen hielp idd niet. Ze zijn gewoon niet zo snel met het up to date houden van het systeem

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Klein_Kipje schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 08:01:
Hoe kom bij de conclusie dat ie spoorloos is ?. Bij mij was hij woensdag aangekomen en dat werd pas de maandag erop vermeldt via het tracking systeem. Bellen en mailen hielp idd niet. Ze zijn gewoon niet zo snel met het up to date houden van het systeem
Als die 18 mei word opgehaald en er is nog niks bijgewerkt.... Tevens heft HTC en Dynafix al bevestegigd dat de HOX nooit is aangekomen en dat men een onderzoek zou instellen, maar je raad het al nooit wat van terug gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Ik heb het wifi-probleem maar zie nu dat ze een complete boardswap hebben uitgevoerd .
Is dat normaal ??

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Road Runner schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:55:
[...]

Als die 18 mei word opgehaald en er is nog niks bijgewerkt.... Tevens heft HTC en Dynafix al bevestegigd dat de HOX nooit is aangekomen en dat men een onderzoek zou instellen, maar je raad het al nooit wat van terug gehoord.
Ze hebben hem na 2 weken teruggevonden..... pfff
Eens kijken hoe lang nu de reparatie duurt.....

STATUS DATUM / TIJD
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 30-5-2013 17:58:00
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 30-5-2013 17:58:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
Telefoon terug. "Probleem niet gevonden, telefoon start niet op, accu vervangen"

2 minuten na opstarten alle problemen nog daar waarvoor hij opgestuurd was.

prutsers

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 08:51
Vandeweek contact gehad met Ricom in Schiedam (officieel HTC repair partner) om het hardwareprobleem w.b.t. het wifisignaal bij hun onder garantie te laten repareren. Aangegeven dat ik vandaag langs wilde komen en dit was volgens hun geen probleem. "Uw toestel wordt gerepareerd terwiijl u wacht" was wat de vriendelijke mevrouw mij vertelde aan de telefoon. Perfect, ik heb namelijk helemaal geen zin in Dynafix. Dus ik vandaag naar Schiedam gereden, bleken ze de onderdelen niet op voorraad te hebben. Grrr!!

Eenmaal weer thuis de stoute schoenen aangetrokken en zelf aan de slag gegaan. Telefoon uit de behuizing gewipt, een klein stukje papier 2x dubbelgevouwen, het koperen plaatje in de behuizing (wifi-antenne) wat omhoog gewipt en daar het papiertje onder gelegd. Antenne weer voorzichtig op z'n plaats gedrukt, telefoon terug in de behuizing en wat blijkt: de volle mep wifi in de keuken en slaapkamer waar ik voorheen amper tot geen signaal had. Kind kan de was doen!

Nu nog de update afwachten die het softwareprobleem met wifi oplost en ik ben weer 100% tevreden met mijn HOX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Mijn status is bijgewerkt, maar of dit de oplossing is...
Mijn scherm van de HOX deed helemaal niks meer (starten verder wel op) en dan gaan ze een accu vervangen? 8)7

In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.

STATUS DATUM / TIJD

Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 17-5-2013 14:55:24 Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 30-5-2013 17:58:00
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 30-5-2013 17:58:01 Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 3-6-2013 8:13:13
Reparatie repair center - In behandeling 3-6-2013 10:19:47
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 3-6-2013 17:23:54 Reparatie repair center - Voltooid 3-6-2013 17:23:54
Logistiek - Product klaar voor retourzending 3-6-2013 22:50:42
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel 4-6-2013 10:49:11

In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.

Servicehandeling: Accu vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 12:26

Rubman

Retarded or just overjoyed!

De One X van mijn vriendin loopt de laatste tijd behoorlijk rap leeg terwijl er niks anders dan anders mee gedaan word.
Beetje whatsappen, beetje Facebook, wat internet hier en daar een belletje.

Normaal ging de accu wel een dag of 2 mee maar nu moet ze hem richting een uur of 4 á 5 alweer opladen omdat hij begint te mekkeren dat de batterij bijna leeg is. Daarnaast valt hij ook wel eens uit, maar dat hebben we enigszins kunnen herleiden naar een hoesje (blijkbaar klemt die teveel ofzo) Dit kan dus ook weer met slechte accu/accucontact te maken hebben.

Kan het zijn dat de accu op een of andere manier rot is (geworden)? las ook wat over een accutest, waar kan ik deze mogelijk vinden?
Ben sowieso van plan om naar ThePhonehouse te gaan voor reparatie, maar wil duidelijk aan kunnen geven wat het probleem is. Dit heeft namelijk bij mijn eigen telefoon voor behoorlijk wat minder frustratie gezorgd en snellere afhandeling van Dynafix.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Leeuw070 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:10:
Niet veel haast daarzo ..... Duurt schijnbaar 4 dagen om iets naar een interne afdeling te versturen .......
Ben nu al een week smartphone-loos :'( :'(

Order - Volledig ingevoerd 22-5-2013 12:54:48

Order - Bevestigd 22-5-2013 12:54:49

Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 22-5-2013 12:54:50

Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 24-5-2013 7:06:56

Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 24-5-2013 7:06:57

Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 28-5-2013 8:04:12
31-05-2013 telefoon terug gehad .

Boardswap is uitgevoerd en heb weer goed bereik met wifi ,dus waarschijnlijk ook iets met de antenne`s gedaan want ook het bereik van H en G is verbeterd op veel plekken .
Al met al toch snel afgehandeld op een paar niet noemenswaardige krasjes op de behuizing .
Geen zin om hem in ieder geval terug te sturen voor de krasjes .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem:
Ineens geeft mijn telefoon aan dat de telefoonopslag beschadigd is. Ik kan nu geen foto's meer maken, bekijken etc. Maar wat het ergste is er staan foto's op van de zwangerschap van mijn vriendin en die wil ik heel graag terug hebben.
Via android assistent kan ik niet op mijn sd card en ook niet via myphoneexplorer. Dus ik denk zelf dat ik er echt niet meer op kom. Nu had ik al bedacht om de kaart te formatteren en dan de bestanden proberen terug te halen met een recovery programma. Alleen komt dan het volgende probleem. Htc heeft eens een leuke update gedaan en nu ziet mijn pc het interne geheugen niet meer. Kan er nu alleen nog maar op via htc sync. Dus ik denk dat het recovery programma de kaart ook niet zal zien.

Heeft iemand van jullie een oplossing voor mijn probleem? Is het misschien mogelijk om de software update er terug op te zetten toen mijn pc de kaart nog wel zelf kon lezen?

Ik hoop dat iemand me kan helpen. De foto's zijn zo waardevol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
Het probleem voor jou is dat het niet op een sd kaart staat. Het staat op het interne geheugen van je telefoon. Als deze beschadigd is gaat het HEEL lastig worden om het terug te krijgen. Als je het probleem aan HTC voor legt (via hun service nummer) zouden ze misschien wel een recovery kunnen doen, maar dan ben je waarschijnlijk wel je telefoon een aantal weken kwijt.

Ga uit van het ergste, maar probeer morgen ff HTC te contacteren en te vragen of er iets mogelijk is.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
Weet iemand of je een nieuwe krijgt of een "2ehandse" als Dynafix hem omruild ?

Reparatie repair center - Product omgeruild 19-6-2013 17:45:44
Logistiek - Product klaar voor retourzending 19-6-2013 22:49:52
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel 20-6-2013 8:49:50

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Klein_Kipje schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:14:
Weet iemand of je een nieuwe krijgt of een "2ehandse" als Dynafix hem omruild ?

Reparatie repair center - Product omgeruild 19-6-2013 17:45:44
Logistiek - Product klaar voor retourzending 19-6-2013 22:49:52
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel 20-6-2013 8:49:50
Ik had het idee dat ik een nieuwe had gekregen. Hij zat niet in een retail verpakking, maar wel weer helemaal in dat blauwe plastic zoals hij ook nieuw uit de doos kwam. Bij mijn eerdere reparaties was dat niet het geval.

Mijn 'nieuwe' had ook een beduidend minder gladde behuizing en was in alle opzichten wat beter (steviger, knoppen lagen er netjes in, fellere LED etc.).

Succes!

(ohja, er zat ook een nieuwe simtray in, dat sterkte mijn vermoeden nog eens)

[ Voor 4% gewijzigd door Gugger op 21-06-2013 12:39 ]

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
Als het goed is, komt hij straks met de post mee, dus ik laat het jullie weten.

Het was een nieuwe.

Gelukkig

[ Voor 18% gewijzigd door Klein_Kipje op 23-06-2013 17:34 ]

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Helaas gaat mijn one X weer terug . Na dat hij opgestuurd is geweest voor wifi probleem en er een boardswap is uitgevoerd .
Wifi signaal is wel in orde nu maar de telefoon loopt continu vast .

Heb al meerdere malen een factory reset gedaan , getest zonder software te installeren .
Gisteravond was ik het zat omdat hij zelfs bij het opnemen van een gesprek niet reageerde .
Opnieuw harde reset geprobeerd uit te voeren maar beeld bleef op zwart en als ik beeld had dan liep hij zelfs in de bootloader vast . Soms ook wel geluid van opstarten maar beeld bleef ook zwart .
Ook kreeg ik soms grote iconen en tekst of was mijn beeld in tweëen gesplitst en dan de bovenste helft werd onder getoond .

Nu vanavond weer een afspraak laten maken en morgen word mijn toestel weer opgehaald en naar dynafix gestuurd . Zal mij benieuwen of er wat word gevonden :( zal wel afgedaan worden met een "software update" of "niks kunnen vinden".

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 11:54
Ook hier de X weggestuurd....

Klachtomschrijving:

Handset won't switch on/doesn’t do anything Wifi maakt geen goede verbinding er moet een hoesje op heen met papier om uberhaupt contact te kunnen maken Bluetooth maakt geen goede verbinding valt steeds weg meot opnieuw verbinding maken. Jackplug icoon komt ineens naar voren waardoor de hij over springt naar de oortjes functie terwijl er geen oortje is aangesloten op de jackplug toestel viel laaste paar dagen ook uitzich zelf uit en kwam er een logo met een toestel en een rode kruis naar voren. Eindeloze reboot loop. Toestel blijft nu uit staan

STATUS DATUM / TIJD
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 20-6-2013 18:14:47
Service-aanmelding - Bevestigd 20-6-2013 18:14:53
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 21-6-2013 10:00:21
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 22-6-2013 12:08:47
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 22-6-2013 12:08:48
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 25-6-2013 7:34:56
Reparatie repair center - In behandeling 25-6-2013 9:32:56
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 25-6-2013 9:35:16

Vraag me af wat voor onderdelen, de 25ste is alweer een week geleden zegmaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ook ik heb vandaag mijn telefoon opgegeven voor reparatie via Hi. Heb m al sinds mei 2012 maar nu was ik t wifi probleem toch echt wel zat. Laatste maand weer terug op stock en nu ik een tablet heb en weet wat t bereik hoort te zijn...Dus wifi/accu/BT probleem doorgegeven. Komen m morgen ophalen. Krijg godzijdank wel een leentoestel. Keep you posted!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:50
KaWaReZ schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:36:
Ook hier de X weggestuurd....

Klachtomschrijving:

Handset won't switch on/doesn’t do anything Wifi maakt geen goede verbinding er moet een hoesje op heen met papier om uberhaupt contact te kunnen maken Bluetooth maakt geen goede verbinding valt steeds weg meot opnieuw verbinding maken. Jackplug icoon komt ineens naar voren waardoor de hij over springt naar de oortjes functie terwijl er geen oortje is aangesloten op de jackplug toestel viel laaste paar dagen ook uitzich zelf uit en kwam er een logo met een toestel en een rode kruis naar voren. Eindeloze reboot loop. Toestel blijft nu uit staan

STATUS DATUM / TIJD
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 20-6-2013 18:14:47
Service-aanmelding - Bevestigd 20-6-2013 18:14:53
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 21-6-2013 10:00:21
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 22-6-2013 12:08:47
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 22-6-2013 12:08:48
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 25-6-2013 7:34:56
Reparatie repair center - In behandeling 25-6-2013 9:32:56
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 25-6-2013 9:35:16

Vraag me af wat voor onderdelen, de 25ste is alweer een week geleden zegmaar :+
Ik ben al vanaf 17 mei bezig en mijn HOX is met een defect scherm (alleen toetsen lichetn nog op en scherm blijft zwart) voor de tweede keer richting Dynafix.

De eerste keer hebben ze een accu vervangen ter wel het scherm defect is 8)7 En nuj wachten ze vanaf 26-06 op onderdelen...... hoe lang gaat dit nog duren :(

Order - Volledig ingevoerd 19-6-2013 17:33:56
Order - Bevestigd 19-6-2013 17:33:57
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 19-6-2013 17:33:58
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 21-6-2013 9:37:14
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 21-6-2013 9:37:15
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 24-6-2013 7:57:25
Reparatie repair center - In behandeling 26-6-2013 8:37:50
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 26-6-2013 8:38:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-02 23:21
Tijdens mijn vakantie begaf mijn HOX het toen ik een foto maakte, net alsof het zich verslikte en daarna zwart en dood. Niet meer aan de gang te krijgen en dus al mijn foto's van de vakantie weg! Dat is dus een nadeel van deze mobiel, geen sd kaartje!

Het aanmelden bij HTC en het ophalen door een koerier de volgende ochtend was prima. Daarna gebeurde er niet veel meer. Wel nog een e-mail gestuurd en na een dag of 4 een nietszeggend antwoord terug. Dit is nu mijn status.

STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 11-6-2013 16:15:32
Order - Bevestigd 11-6-2013 16:15:33
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 11-6-2013 16:15:34
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 13-6-2013 4:50:55
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 13-6-2013 4:50:56
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 17-6-2013 13:25:20
Reparatie repair center - In behandeling 18-6-2013 8:45:00
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 18-6-2013 8:46:32

Ik heb dus nog steeds niks terug. Wel heb ik vandaag kontakt gehad met iemand van HTC en er werd mij verteld dat ik een nieuwe HOX zal krijgen en dat deze vandaag verstuurd werd. Hopelijk heb ik hem dan morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
xkangaroox schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:31:
Tijdens mijn vakantie begaf mijn HOX het toen ik een foto maakte, net alsof het zich verslikte en daarna zwart en dood. Niet meer aan de gang te krijgen en dus al mijn foto's van de vakantie weg! Dat is dus een nadeel van deze mobiel, geen sd kaartje!

Het aanmelden bij HTC en het ophalen door een koerier de volgende ochtend was prima. Daarna gebeurde er niet veel meer. Wel nog een e-mail gestuurd en na een dag of 4 een nietszeggend antwoord terug. Dit is nu mijn status.

STATUS DATUM / TIJD

Ik heb dus nog steeds niks terug. Wel heb ik vandaag kontakt gehad met iemand van HTC en er werd mij verteld dat ik een nieuwe HOX zal krijgen en dat deze vandaag verstuurd werd. Hopelijk heb ik hem dan morgen.
Je krijgt bij de eerste reparatie een neiuwe HOX? Ik ben al vanaf 17 mei bezig (2 reparaties) en ben dus 17 juli 3 maand onderweg en bij mij konden ze de HOX niet omruilen want je moet de telefoon eerst 3 keer ter reparatie aangeboden hebben voordat dit kan.....

Ik hoor graag van je als je echt een nieuwe HOX hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
Vjenne-ICT schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:51:
[...]

Je krijgt bij de eerste reparatie een neiuwe HOX? Ik ben al vanaf 17 mei bezig (2 reparaties) en ben dus 17 juli 3 maand onderweg en bij mij konden ze de HOX niet omruilen want je moet de telefoon eerst 3 keer ter reparatie aangeboden hebben voordat dit kan.....

Ik hoor graag van je als je echt een nieuwe HOX hebt ontvangen.
Ik zal het laten weten. Het is wel zo dat mijn HOX echt dood was en dat alleen maar door een foto te nemen.... Dat vind ik toch op zich al wel erg bijzonder. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
die van mij was al zo veel mis mee....
alleen ik heb niet 3 maanden de tijd om ermee te zeulen om 3x ter reparatie aan te bieden etc. voor ik als t meezit een werkend toestel terug krijg...

daar heb ik dat ding niet voor en daar ga ik ook niet voor betalen..... (als t 3 maanden gaat duren)

[ Voor 21% gewijzigd door KaWaReZ op 05-07-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
probeer erachter te komen hoelang t nog kan gaan duren...

fkin hell... 20 minuten in de wacht voor een gesprek van 20 seconden...

"ja meneer, ik zie dat er gewacht wordt op onderdelen, zodra deze binnen zijn wordt het toestel gerepareerd".

Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.li/instances/300x300/27560497.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
Belachelijk om consumenten zo lang op hun gerepareerde telefoon te laten wachten. Waar moeten die onderdelen helemaal wegkomen dan? Worden die op bestelling geproduceerd en dan verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
heb t ook aangegeven,
ik zit in een soortgelijke handel en als ik wat bestel, of mensen bij mij, is het vaak de volgende dag, uiterlijk 3 dagen later al in huis.

Later maar vodafone gebeld,
laten we maar zeggen dat er werd gehint naar mijn verzekering en dat waterschade gedekt was, EN dat na waterschade het toestel niet meer te repareren valt... :X

Hoe veel klachten over HTC toestellen en BIJNAFIX moet je hebben gehad, dat je zulk soort dingen gewoon insinueert....
Ik vind het een prachtige hint, heel behulpzaam, zullen vast veel mensen hebben gedaan, maar hoe erg gesteld is het dan als je dit al aangeeft?

Pas na 3x reparatie zou ik in aanmerking komen voor een ander toestel (evt nieuwer met bijbetaling)... 3x reparatie equals zoals het er nu naar uitziet (en diverse verhalen) gewoon dik drie maanden tot een half jaar alsniet langer dat je zonder toestel zit...

Leuk,maar ik heb dat kreng nodig voor mn werk.
Ik betaal bij vodafone maandelijks geld (duh wat anders? :P) voor een toestel wat ik niet kan gebruiken....

Ik ga later ook telco worden, schijnt dat je daar onwijs rijk van wordt en niemand die je wat kan maken..... B|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Leeuw070 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:44:
Helaas gaat mijn one X weer terug . Na dat hij opgestuurd is geweest voor wifi probleem en er een ............

Nu vanavond weer een afspraak laten maken en morgen word mijn toestel weer opgehaald en naar dynafix gestuurd . Zal mij benieuwen of er wat word gevonden :( zal wel afgedaan worden met een "software update" of "niks kunnen vinden".
Gaan we weer ....... :( :(

Geachte klant,

Wij hebben een HTC One X met imeinummer ****************** ter reparatie ontvangen met de volgende klachtomschrijving: toestel heeft vaak last van vastlopers.

Ondanks diverse tests te doorlopen kunnen wij de klacht niet reproduceren, kunt u ons wellicht precies aangeven hoe we de klacht kunnen reproduceren, welke stappen (en de volgorde ervan) we moeten doorlopen in het toestel om de klacht te kunnen zien? Is de klacht aanwezig na een bepaalde handeling in het menu of nadat het toestel een bepaalde tijd aan staat? Wij vragen u om binnen 2 dagen een toelichting op de klacht aan ons door te geven.

De monteur dient een klacht namelijk eerst te reproduceren voordat hij verder een juiste diagnose kan stellen

Mail retour met nogmaals uitleg en filmpje ......
YouTube: HTC One X Freeze

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
hmmm... ik werd zojuist gebeld dat mijn hox klaar ligt in de vodafone shop... 8)7
blijkbaar gisteren "gerepareerd?" en opgestuurd...

ze zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Krijg net ook een email dat de HOX is gerepareerd en retour komt.... Ben nu effe aan het navragen bij HTC wat er is vervangen.

EDIT: Scherm was defect en ze hebben een Boardswap en een Accu vervangen, dus ik begin alweer te twijfelen of dit de juiste reparaties zijn. Vorige keer ook ene accu vervangen en was het niet opgelost....

[ Voor 45% gewijzigd door Vjenne-ICT op 09-07-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas91
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 11:06
Ik heb een HTC One X van amper drie maanden oud en een gedeelte van het touchscreen werkt niet meer. Telefoon is nog nooit gevallen, zit in een lederen beschermhoes en heeft een screenprotector. Welke stappen moet ik nu ondernemen? Ik heb weinig zin om het ding bij de Media Markt af te gooien, is zo'n 50km verderop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas91
Beunhaas91 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:49:
Ik heb een HTC One X van amper drie maanden oud en een gedeelte van het touchscreen werkt niet meer. Telefoon is nog nooit gevallen, zit in een lederen beschermhoes en heeft een screenprotector. Welke stappen moet ik nu ondernemen? Ik heb weinig zin om het ding bij de Media Markt af te gooien, is zo'n 50km verderop.
Nevermind, wordt morgen opgehaald op m'n werk nadat ik een medewerkster gesproken had op hun website. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
Tsja, ondanks de toezegging dat ik afgelopen vrijdag of anders maandag de HOX zou krijgen is er dus niks afgeleverd. Als ik nu de Dynafix website raadpleeg dan krij ik dit:

STATUS DATUM / TIJD
Reparatie repair center - In behandeling 6-7-2013 6:55:00
Reparatie repair center - In behandeling 6-7-2013 8:38:07
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 6-7-2013 9:18:56
Reparatie repair center - In behandeling 6-7-2013 11:36:05
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 6-7-2013 12:24:29
Reparatie repair center - Voltooid 6-7-2013 12:24:29
Logistiek - Product klaar voor retourzending 8-7-2013 16:25:01

In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.

Servicehandeling: Boardswap

Bij HTX hebben ze toch duidelijk gezegd dat ik een nieuwe mobiel zou krijgen. Nu is het een boardswap geworden? Op zich niet erg als de boel maar weer werkt, maar is dat ding nou verzonden of niet of moet dat ook weer veel tijd kosten? Er zijn al 4 weken voorbij, ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
xkangaroox schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:19:
Tsja, ondanks de toezegging dat ik afgelopen vrijdag of anders maandag de HOX zou krijgen is er dus niks afgeleverd. Als ik nu de Dynafix website raadpleeg dan krij ik dit:

STATUS DATUM / TIJD
Reparatie repair center - In behandeling 6-7-2013 6:55:00
Reparatie repair center - In behandeling 6-7-2013 8:38:07
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 6-7-2013 9:18:56
Reparatie repair center - In behandeling 6-7-2013 11:36:05
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 6-7-2013 12:24:29
Reparatie repair center - Voltooid 6-7-2013 12:24:29

Bij HTX hebben ze toch duidelijk gezegd dat ik een nieuwe mobiel zou krijgen. Nu is het een boardswap geworden? Op zich niet erg als de boel maar weer werkt, maar is dat ding nou verzonden of niet of moet dat ook weer veel tijd kosten? Er zijn al 4 weken voorbij, ongelofelijk.
Bij mij is gisteren ook een Boardswap uitgevoerd en mijn word vandaag door PostNL afgeleverd, dus het is zeer waarschijnlijk dat de jouwe vandaag ook word aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
xkangaroox schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:19:

STATUS DATUM / TIJD

Ik weet niet meer precies hoe of wat, maar ik meen mij te herinneren dat Dynafix vaste verzenddagen heeft voor gerepareerde toestellen. Volgens mij was dit 2x per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
Vjenne-ICT schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 07:40:
[...]

Bij mij is gisteren ook een Boardswap uitgevoerd en mijn word vandaag door PostNL afgeleverd, dus het is zeer waarschijnlijk dat de jouwe vandaag ook word aangeboden.
Er is gisteravond weer wat toegevoegd:

Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel 9-7-2013 23:00:04

Maar of het dan vandaag afgeleverd wordt.... ik laat het weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
Het is een dag later geworden maar ik heb hem nu. In het begin eerst bevroren beelden maar dat kwam misschien door allerlei updates die achter mijn rug om werden geïnstalleerd. Nu werkt het wel goed.

Ik ben blij dat ik hem na 31 dagen weer terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas91
Als ik de dramaverhalen zo hoor, dan ben ik bang dat het bij mij ook erg lang gaat duren. Gisteren is de telefoon opgehaald wat allemaal prima ging, even een krabbeltje zetten en weg was 'ie. Vandaag nog geen update gehad. Je zou zeggen dat 'ie wel bij Dynafix moet zijn nu, niet dus. Zucht...

STATUS DATUM
Order - Ingepland 9-7-2013
Logistiek - In transport 10-7-2013
Order succesvol uitgevoerd 10-7-2013

[ Voor 12% gewijzigd door Beunhaas91 op 11-07-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Beunhaas91 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 17:27:
Als ik de dramaverhalen zo hoor, dan ben ik bang dat het bij mij ook erg lang gaat duren. Gisteren is de telefoon opgehaald wat allemaal prima ging, even een krabbeltje zetten en weg was 'ie. Vandaag nog geen update gehad. Je zou zeggen dat 'ie wel bij Dynafix moet zijn nu, niet dus. Zucht...

STATUS DATUM
Order - Ingepland 9-7-2013
Logistiek - In transport 10-7-2013
Order succesvol uitgevoerd 10-7-2013
Wil je niet bang maken, maar mijn HOX was ook eerst 2 weken zoek en dook toen weer op.... en duurde toen nog een dikke week.

Als goed is moeten ze weer voldoende onderdelen hebben of die knuppels bestellen per telefoon onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Ik heb de mijne 4 juli laten ophalen en vandaag een afspraak gemaakt dat hij maandag weer wordt afgeleverd bij mij. Dat is erg vlot. Ik wilde alleen even nakijken wat er nou gedaan was, maar e-repair opent (weer eens) niet. Gebeurt hier wel vaker, jullie? Ik meende dat er iets stond van reparatie binnen garantie, level I, een vervanging van iets. Waar kan ik dat precies vinden?

*edit*
WebSpeed error from messenger process (6019)

Msngr: Disconnecting - all agents are currently busy, please try again later. (5832)
dit krijg ik vaker...

[ Voor 19% gewijzigd door Mu.siQ op 11-07-2013 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
Mu.siQ schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 23:52:
Ik heb de mijne 4 juli laten ophalen en vandaag een afspraak gemaakt dat hij maandag weer wordt afgeleverd bij mij. Dat is erg vlot. Ik wilde alleen even nakijken wat er nou gedaan was, maar e-repair opent (weer eens) niet. Gebeurt hier wel vaker, jullie? Ik meende dat er iets stond van reparatie binnen garantie, level I, een vervanging van iets. Waar kan ik dat precies vinden?

*edit*

[...]

dit krijg ik vaker...
Bedoelde je dit? http://www6.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspx

Kan je echt afspraken maken hoe lang een reparatie duurt? Ik kreeg alleen maar toezeggingen die achteraf niet klopten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Nee mijn reparatie gaat via e-repair.

Ik zie alleen wel wat slechts nu. Ze hebben volgens mij niets gedaan. Er is een foto bij mijn reparatie (online) gevoegd. Daarin staat een kader om mijn fastboot om het woord relocked. Lijkt er op dat ze daarover zijn gestruikeld -.- Oftewel, je hebt andere software gebruikt dus we kunnen je niet meer helpen. Ik heb toch twee jaar garantie op hardware? Slechte gps fix, slechte wifi ontvangst en vaker g dan 3g plus de daarbij horende battery drain, dat is toch hardware? Maakt toch niet uit wat ik dan met m'n software doe? Sowieso niet als die terug is gezet naar fabrieks...

Wat vinden jullie? Voor vakantie opsturen wordt m niet meer en ik wil m op vakantie wel gebruiken met gps. Dan wordt het dus wss een papiertje of iets in de hoek proppen :(
Toelichting reparatierapport
Door u is aangegeven: Verv. Rep. Serv. I-Z
Model: HTC ONE X GLAM GREY RAH GLAMOUR GREY
Reparatiewerkzaamheden: Reparatie afspraak gemaakt. Gerepareerd onder garantie
Serienummer: 359188044714491
Verzenddatum: 12-07-2013
Maar ik kan niet vinden wat het betekend plus die foto betekend vast niet veel goeds?

[ Voor 19% gewijzigd door Mu.siQ op 12-07-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Leeuw070 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:35:
[...]

Gaan we weer ....... :( :(

Geachte klant,

Wij hebben een HTC One X met imeinummer ****************** ter reparatie ontvangen met de volgende klachtomschrijving: toestel heeft vaak last van vastlopers.

..............................................

De monteur dient een klacht namelijk eerst te reproduceren voordat hij verder een juiste diagnose kan stellen

Mail retour met nogmaals uitleg en filmpje ......
YouTube: HTC One X Freeze
Bleegggghhhh toestel vandaag weer terug gehad en binnen 10 minuten vastlopers en reboots .
Als hij het al doet met het opstartgeluidje blijft het scherm op zwart .
Kan hem nu nog geeneens meer hard reset geven omdat het scherm op zwart blijft .

Weer een nieuwe afspraak gemaakt en toestel word morgen weer opgehaald .

Poging nr 3. 8)7 8)7 ;w

Als hij dan nog niet gemaakt is krijg je dan een nieuwe ?? Want blijkbaar word de klacht niet erg serieus genomen .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
Ik had m afgelopen donderdag binnen na reparatie.
Ik kreeg gisteren problemen met navigeren na installatie van de app. Met een kompas app ging het ook helemaal fout, Kompasnaald zat helemaal vast en de hox rebootte spontaan. Ook veel haperingen van de HOX. De oplossing bleek een factory reset te zijn door op te starten met volumeknop ingedrukt te houden en dan de power knop en die optie te kiezen.
Nu lijkt alles het goed te doen. Ik was al bang dat ik m weer een maand kwijt zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas91
Vjenne-ICT schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:39:
[...]

Wil je niet bang maken, maar mijn HOX was ook eerst 2 weken zoek en dook toen weer op.... en duurde toen nog een dikke week.

Als goed is moeten ze weer voldoende onderdelen hebben of die knuppels bestellen per telefoon onderdelen.
Lekker dan. Ik zie nog steeds niet dat de status geüpdatet is.
xkangaroox schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:04:
[...]

Bedoelde je dit? http://www6.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspx

Kan je echt afspraken maken hoe lang een reparatie duurt? Ik kreeg alleen maar toezeggingen die achteraf niet klopten.
Wanneer ik alle bekende gegevens daar invul, krijg ik een foutmelding:
• Geen resultaat gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter143
  • Laatst online: 11-09 12:22
Mu.siQ schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:19:

Ik zie alleen wel wat slechts nu. Ze hebben volgens mij niets gedaan. Er is een foto bij mijn reparatie (online) gevoegd. Daarin staat een kader om mijn fastboot om het woord relocked. Lijkt er op dat ze daarover zijn gestruikeld -.- Oftewel, je hebt andere software gebruikt dus we kunnen je niet meer helpen. Ik heb toch twee jaar garantie op hardware? Slechte gps fix, slechte wifi ontvangst en vaker g dan 3g plus de daarbij horende battery drain, dat is toch hardware? Maakt toch niet uit wat ik dan met m'n software doe? Sowieso niet als die terug is gezet naar fabrieks...

Wat vinden jullie? Voor vakantie opsturen wordt m niet meer en ik wil m op vakantie wel gebruiken met gps. Dan wordt het dus wss een papiertje of iets in de hoek proppen :(

[...]

Maar ik kan niet vinden wat het betekend plus die foto betekend vast niet veel goeds?
Heb ik ook gehad. Toestel (re-locked) voor garantie teruggestuurd (ook hardware problemen met de wifi), kreeg ook alleen een foto van mn bootloader terug, met daarop de tekst relocked. Nagevraagd bij Dynafix, die vertelde me inderdaad dat je geen garantie hebt (helemaal niks) als je je bootloader hebt unlocked. Was het daar natuurlijk niet bepaald mee eens, dus ben toen de discussie gestart, eerst met Dynafix en daarna direct via HTC, maar iedereen die ik sprak deelde me mee dat ik er lekker in kon stikken en het mijn eigen probleem was. Toen de telefoon uiteindelijk zelf maar gerepareerd.
Ik ben dus bang dat ze niks voor je gaan doen, maar je kan altijd proberen de discussie aan te gaan natuurlijk... Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
Beunhaas91 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 13:31:
[...]

Lekker dan. Ik zie nog steeds niet dat de status geüpdatet is.

[...]

Wanneer ik alle bekende gegevens daar invul, krijg ik een foutmelding:
• Geen resultaat gevonden.
Als je het IMEI en je postcode invult dan moet het al resultaat geven. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas91
xkangaroox schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:30:
[...]

Als je het IMEI en je postcode invult dan moet het al resultaat geven. Succes.
Helaas, zowel op IMEI- als op serienummer werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Een paar posts hierboven vertelde ik dat ik dacht dat er niets was gedaan aan mijn HOX vanwege de relocked bootloader. Ik neem net de papieren door (opruimen dus :P) en ik zag nog een brief die ik niet eerder had gezien. Het was me al wel opgevallen dat ik naast de modem (staat onder mijn tv meubel) nu opeens wel vol bereik had ipv 2 streepjes.

In de brief staat dat ze de relocked bootloader hebben gezien. Daarmee is mijn garantie komen vervallen voor de volgende keer (nee serieus!). Deze keer is het probleem verholpen onder garantie maar ik hoef dus niet nog een keer bij ze aan te kloppen.

Ik stond even twee keer te kijken en te lezen maar mijn toestel is dus nu wel gefixed ondanks de relocked bootloader. Dat is een aardig meevallertje. Binnen anderhalve week m'n toestel dus terug en gefixed ook nog. Wel met een gerust hart op vakantie nu. Nu m'n wifi het weer goed doet twijfel ik wel weer of ik dan weer ga rooten, als m'n garantie nu toch naar de haaien is en m'n wifi doet t, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas91
Inmiddels heb ik een andere tracking page gevonden van HTC zelf. Hierop staat nu aangegeven dat de telefoon onderweg is terug naar mij, vanaf gisteren. :o

https://tracking.htc.com/ViewTicket.aspx

REQUEST INITIATED
Service Type: Repair
Requested: 07/09/2013
Status: Awaiting Device

DEVICE SENT
Sent: N/A
Tracking #: 13NLDxxxxxxxxx

IN REPAIR
Received: 07/16/2013
Status: In Repair

RETURN DEVICE
Shipped: 07/16/2013
Tracking #: N/A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
Goede avond allemaal,

Klinkt weer goed, al die vastlopers ed die iedereen met zijn HoX heeft. Zelf heb ik ook weer een mooie voor in mijn rijtje met defecten aan mijn HoX. Het begon allemaal met het WIFI-GPS probleem, waarbij de WIFI, als ingeschakeld, stoorde met het GPS signaal waardoor er een standaard afwijking van +250 meter plaats vond. Best vervelend. Deze is snel verholpen door Dynafix, echter toen ik het toestel terug kreeg, bleek de back speaker gesloopt te zijn door Dynafix. Meteen contact opgenomen met HTC over dit voorval. Zij stelde voor om hem naar een HTC service punt bij mij in de buurt te brengen voor een reparatie, die was binnen 2 dagen gedaan en de telefoon werkte weer naar behoren. Echter na 8 maanden kreeg mijn toestel meer en meer last van de beruchte WIFI bug na de update naar 4.1. HTC weer gebeld, toestel opgehaald, naar Dynafix, antenne eenheid vervangen en hoera! We hadden weer goede wifi... Echter merkte ik wel dat de front speaker wat zachter was als voorheen, maar niet heel storend. Helaas is verergerde dit probleem zich hevig en was het zelfs zo dat afgelopen weekend ik niet meer normaal een gesprek met iemand kon voeren in een rustige bus. Vandaag HTC gebeld om dit voor te leggen en te melden dat ik het nu eigenlijk wel beu was met heel mijn HoX omdat ik er zo veel problemen mee had gehad, maar wat schetst mijn verbazing. Na het uitleggen van mijn probleem en nog voor mijn klachtenspeeche komt de service medewerkster zelf al met het voorstel om een nieuw toestel op te sturen, omdat ik al 3x een hardware reparatie heb gehad en dat het maximum is geweest.

Ik was verbaasd, in de goede in van het woord. Overigens wel meteen aangegeven dat ik mijn vertrouwen in de HoX was verloren en het liefst een andere gelijkwaardige mobiel zou ontvangen. Ook dit kon wel geregeld worden. Naar aller waarschijnlijkheid een HoX+ of misschien een One... Wie weet... Wat dat betreft is het wel een goede policy van HTC dat als je al 3 hardware matige reparaties hebt gehad en je een 4de wilt melden je een nieuw toestel krijgt...

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mijn HTC One X heb ik een jaartje geleden verkocht aan een vriendin, ding zit nog keurig in de garantie en heeft nu een probleem.

Het scherm gaat niet aan maar als je het toestel een beetje buigt/verdraait schiet het beeld er soms ineens weer even op. Op internet zie ik deze problemen veel terug komen en daarom hebben we hem maar voor garantie aangemeld.

Nu bedacht ik me ineens dat ik het toestel geroot/unlockt heb gehad, Er staat nu wel weer een standaard HTC Rom op, inclusief HTC Recovery en Relocked hBoot. Doen ze er dan ook moeilijk over?

Edit: oké ik lees nu de laatste twee pagina's pas terug. Had ik even eerder moeten doen voordat ik mijn berichtje plaatste.

Lekker zuur, als ik het zo lees controleren ze er dus wel echt op. Of dat wettelijk gezien mag laat ik ff in het midden maar gezeur levert het dus zeker wel weer op. Ook omdat hij van een vriendin is enz.

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 17-07-2013 23:03 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter143
Donstil schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 22:55:
Lekker zuur, als ik het zo lees controleren ze er dus wel echt op. Of dat wettelijk gezien mag laat ik ff in het midden maar gezeur levert het dus zeker wel weer op. Ook omdat hij van een vriendin is enz.
Ze controleren het inderdaad, maar de reactie lijkt te verschillen per telefoon (ligt misschien aan de Dynafix medewerker die de telefoon controleert). Bij mij zeiden ze glashard dat ik het zelf kon betalen omdat mijn garantie vervallen was, terwijl je soms ook verhalen leest dat ze wel de reparatie uitvoeren zonder gezeik.
Dus nu maar hopen dat je een medewerker treft met een goed humeur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
wouter143 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:04:
[...]

Ze controleren het inderdaad, maar de reactie lijkt te verschillen per telefoon (ligt misschien aan de Dynafix medewerker die de telefoon controleert). Bij mij zeiden ze glashard dat ik het zelf kon betalen omdat mijn garantie vervallen was, terwijl je soms ook verhalen leest dat ze wel de reparatie uitvoeren zonder gezeik.
Dus nu maar hopen dat je een medewerker treft met een goed humeur...
Nou dat laatste zeker idd :)
Het scherm gaat niet aan dus misschien dat dit nog een redding kan zijn. Direct controleren of hij Relocked is zodat ze lekker makkelijk onder de reparatie uit komen is er dus niet bij.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas91
Beunhaas91 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:14:
Inmiddels heb ik een andere tracking page gevonden van HTC zelf. Hierop staat nu aangegeven dat de telefoon onderweg is terug naar mij, vanaf gisteren. :o

https://tracking.htc.com/ViewTicket.aspx

REQUEST INITIATED
Service Type: Repair
Requested: 07/09/2013
Status: Awaiting Device

DEVICE SENT
Sent: N/A
Tracking #: 13NLDxxxxxxxxx

IN REPAIR
Received: 07/16/2013
Status: In Repair

RETURN DEVICE
Shipped: 07/16/2013
Tracking #: N/A
Zó en hij is weer terug. Een week of wat weg geweest. Accu en scherm vervangen, werkt weer perfect. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Donstil schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 22:55:
Het scherm gaat niet aan maar als je het toestel een beetje buigt/verdraait schiet het beeld er soms ineens weer even op. Op internet zie ik deze problemen veel terug komen en daarom hebben we hem maar voor garantie aangemeld.
Ik heb eigenlijk het zelfde probleem, maar dit is pas ontstaan nadat hij voor de eerste keer op reparatie is geweest vanwege het WiFi probleem.
Het scherm valt bij mij uit als je tegen de linkerachterkant onderin tikt, of het scherm aan de linkerkant op diezelfde plek heel licht buigt. Dan knippert ie even en gaat ie uit, terwijl de touchbuttons onderin dan ook nog branden. Dan moet ik twee keer de aan-/uitknop indrukken om hem weer aan te krijgen.

Een aantal keren is het zelfs zo geweest dat ik het toestel bijna niet eens meer aan kreeg.

Moet na 2 maanden dus waarschijnlijk wéér op reparatie... Ben er nu wel zo'n beetje klaar mee. De service is prima hoor, niets over te klagen, maar de kwaliteit van het toestel... waarschijnlijk nooit meer een HTC voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
Goed nieuws en duidelijkheid:

"HTC gaf klanten onterecht geen garantie na unlocken bootloader":
nieuws: HTC gaf klanten onterecht geen garantie na unlocken bootloader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Hi , ik heb nu dus een ander toestel teruggekregen van dynafix met blauwe beschermfolie op het toestel .

Is ditt een nieuw toestel of refurbished nieuw ??

https://www.dropbox.com/s...-07-13%2001%2047%2048.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Leeuw070 op 21-07-2013 14:34 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Leeuw070 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 02:00:
Hi , ik heb nu dus een ander toestel teruggekregen van dynafix met blauwe beschermfolie op het toestel .

Is ditt een nieuw toestel of refurbished nieuw ??

https://dl-web.dropbox.co...9cFG9cL4iq8Bp61qbKxJG40yw
De link werkt niet, maar op de originele zat geen blauwe beschermfolie en als je alleen het toestel hebt ontvangen dan zou ik er vanuit gaan dat het een refurbished toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/72660108/Photo%2021-07-13%2001%2047%2048.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/72660108/Photo%2021-07-13%2001%2048%2007.jpg

Zat inderdaad niet in een nieuw doosje , maar lijkt wel zo vanuit de fabriek verstuurd te zijn .

[ Voor 99% gewijzigd door Leeuw070 op 21-07-2013 14:44 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Mijn toestel kwam ook met blauwe achterkant terug, maar voorzijde zat geen folie op en was ook mijn eigen voorkant (te weten door een klein krasje op het scherm). Bij mij hadden ze dus alleen de achterkant vervangen na het WiFi probleem.

Ik heb trouwens zojuist weer een afspraak gemaakt met HTC om het toestel morgen te komen ophalen vanwege het scherm probleem. Inmiddels doet het scherm namelijk helemaal niets meer, terwijl de volumeknoppen nog wel reageren en ook de touch buttons onderaan het scherm branden nog wel als ik het toestel aanzet.
Lijkt ook weer een veel voorkomend probleem te zijn als ik de reacties op internet zo lees.

[ Voor 46% gewijzigd door Sypheron op 22-07-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vr4nckuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-06 23:58
En ook ik ben slachtoffer van dit stelletje graaiers die denken dat als je bootloader unlockt is de garantie vervalt.
Geachte heer/mevrouw,
Op 16 juli 2013 is uw mobiele telefoon door T-Mobile ontvangen voor reparatie. Uw mobiele telefoon is inmiddels geïnspecteerd door onze
technici en deze hebben geconstateerd dat de reparatie niet onder garantie uitgevoerd kan worden. Om deze reden kan het defect niet
kosteloos binnen de garantie gerepareerd worden.
T-Mobile kan uw mobiele telefoon wel tegen betaling buiten de garantie laten repareren. Voor de reparatie van uw mobiele telefoon brengt TMobile
dan reparatiekosten in rekening van € 411,40 (incl. btw). Voor dit bedrag wordt uw mobiele telefoon vakkundig gerepareerd door
onze gecertificeerde technici en wordt de nieuwste beschikbare software op uw mobiele telefoon geïnstalleerd. Op de reparatie van het
defect geven wij standaard 3 maanden garantie.

Ik heb ze gewezen de betreffende artikels en op de HTC devsite. Ik wacht op antwoord van Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Voor dat bedrag heb je een nieuwe |:(

Maar met dat blauwe plastic erop zijn dus refurbished , de onderdelen worden waarschijnlijk zo aangeleverd .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik vind hun werkwijze en prijzen bijna crimineel gedrag vertonen. En dan te bedenken dat het vaak prutsers zijn die onvoorzichtig te werk gaan (trial/error). Ja, ik heb ze meegemaakt in Nuth...
timmuh schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:18:
T-Mobile kan uw mobiele telefoon wel tegen betaling buiten de garantie laten repareren. Voor de reparatie van uw mobiele telefoon brengt TMobile dan reparatiekosten in rekening van € 411,40 (incl. btw). Voor dit bedrag wordt uw mobiele telefoon vakkundig gerepareerd door onze gecertificeerde technici en wordt de nieuwste beschikbare software op uw mobiele telefoon geïnstalleerd. Op de reparatie van het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
Op zich zou je dat nu kunnen aanvechten dmv dat artiekel en een bevestiging van de HTC klantenservice. Zij zouden het dan wel onder de garantie moeten vervangen.

Overigens ben ik weer eens blij verrast met die jongens in Nuth. Heb aangegeven bij HTC dat ik mijn mobiel rap weer nodig had ivm een vakantie en aangezien hun niet leveren aan ouders, familie of vrienden, had ik ze gevraagd haast te maken. En dat is blijkbaar niet op dovenmans oren gevallen..

STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 18-7-2013 19:34:28
Order - Bevestigd 18-7-2013 19:34:29
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 18-7-2013 19:34:30
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 21-7-2013 22:06:29
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 21-7-2013 22:06:30
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 22-7-2013 8:47:31
Reparatie repair center - In behandeling 22-7-2013 12:09:27
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 22-7-2013 17:17:58
Reparatie repair center - Product omgeruild 22-7-2013 17:17:59

Ook aangegeven dat ik geen vertrouwen meer heb in het ONE X model en dus het liefst een andere mobiel te gemoed zie. De htc service medewerkster zei dat ze me een gelijkwaardig of beter toestel kon bieden, zoals een HOX+ of misschien wel een ONE... Nou moet ik dat eerst zien, maar het gebaar was in ieder geval goed.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 12:39
17 juli zei je ook al dat je OneX+ of One zou krijgen.. het lijkt mij eerder een OneX+ dan One.. mja hopen op beste :P

Nu ik de One heb, kan ik m'n One X wel makkelijk missen. Deze heeft uiteraard ook WiFi problemen en volume tijdens bellen laag.. ik heb ook bootloader unlocked (via htcdev) en heb ook S-OFF.. kan ik bootloader gewoon locken?
en er staat nu Android Revolution HD op, kan ik het beste een standaard ruu installeren?

//edit

ik heb zojuist een nandroid stock 3.14.401.31 backup en boot.img erop gezet
toen firmware 3.14.401.31 geflashed
toen fastboot oem lock (ik las op xda dat er locked zou komen, maar staat toch relocked)

nu is m'n telefoon stock 3.14.401.31, relocked, s-off

toch verkeerde nandroid, kan geen Nederlands kiezen

//edit

cid naar HTC__E11 ipv HTC__001
oude ruu erover, ota's

nu weer bijna stock :)

[ Voor 32% gewijzigd door SuperVeloce op 23-07-2013 00:28 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter143
timmuh schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:18:
En ook ik ben slachtoffer van dit stelletje graaiers die denken dat als je bootloader unlockt is de garantie vervalt.
Geachte heer/mevrouw,
Op 16 juli 2013 is uw mobiele telefoon door T-Mobile ontvangen voor reparatie. Uw mobiele telefoon is inmiddels geïnspecteerd door onze
technici en deze hebben geconstateerd dat de reparatie niet onder garantie uitgevoerd kan worden. Om deze reden kan het defect niet
kosteloos binnen de garantie gerepareerd worden.
T-Mobile kan uw mobiele telefoon wel tegen betaling buiten de garantie laten repareren. Voor de reparatie van uw mobiele telefoon brengt TMobile
dan reparatiekosten in rekening van € 411,40 (incl. btw). Voor dit bedrag wordt uw mobiele telefoon vakkundig gerepareerd door
onze gecertificeerde technici en wordt de nieuwste beschikbare software op uw mobiele telefoon geïnstalleerd. Op de reparatie van het

Ik heb ze gewezen de betreffende artikels en op de HTC devsite. Ik wacht op antwoord van Dynafix.
Ik heb laats ook nog een keer een mail gestuurd naar HTC met de vraag of ze mijn one X gaan repareren onder garantie (ook gere-locked, vorige keer garantie afgewezen door zowel Dynafix als HTC zelf), en daarop kreeg ik een antwoord terug van een kerel die net deed of HTC altijd al unlockte toestellen onder garantie repareert:

"Bedankt voor uw reactie.

Ik wil mijn excuses aanbieden namens mijn collega's zij hebben denk ik uit onwetendheid verkeerde informatie gegeven.

HTC wijst normaal op een unlocked toestel alleen de garantie af als de fout van het toestel het directe gevolg is van het unlocken van de bootloader of het plaatsen van een custom ROM. Als de garantie eerder is afgewezen door een veband tussen de fout en het unlocken verwachten wij niet dat het besluit nu anders zal liggen. Wij kunnen dat echter pas met zekerheid zeggen als wij het toestel hebben geïnspecteerd in ons repair centre.

Wij betreuren het als een klant ten onrechte garantie zou zijn geweigerd. Naar onze verwachting zal dit slechts een incidenteel geval kunnen betreffen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlsberg
  • Laatst online: 04-12-2020

Jarlsberg

Meer dan een emmentaler

Beste Mede-Tweakers
4 Juli jongslede heb ik mijn HOX afgeleverd bij T-Mobile om hem vervolgens op te laten sturen naar dynafix omdat mijn telefoon al een tijdje mankementen gaf. Zo kreeg ik strepen in het beeld en reageerde mijn HOX op ten duur ook niet meer op de aan/uit knop. (link voor probleem: YouTube: HTC ONE X display issue [Hardware Issue])
Gelukkig viel dit nog binnen de garantie en kon ik mijn toestel kosteloos laten onderzoeken.
Dit heb ik dus gedaan en toen kwamen ze bij dynafix tot de conclusie dat mijn HOX een Boardswap nodig had, deze boardswap hebben ze dus ook uitgevoerd.
Ik helemaal in mijn nopjes, met de veronderstelling dat ik een 'zo goed als nieuw' toestel terug zou krijgen

helaas is niets minder waar. Vandaag, een week nadat m'n HOX weer bij mij thuis is afgeleverd is ie letterlijk overleden, ik zat vandaag in de auto toen mijn telefoon vast liep, nadat ik een paar keer op de aan/uit knop drukte deed hij helemaal niets meer. Hij reageert zelfs niet meer op de oplader.

Ik vrees dat ik hem dus weer moet opsturen, maar ben het vertrouwen onderhand weer helemaal kwijt in HTC, en bovendien heb ik al helemaal geen trek in nog twee telefoonloze weken.
Het liefst zou ik gewoon een nieuw toestel krijgen, al zou dit een one S of V worden, als ik maar van dit gezeik af ben.

iemand enig idee wat dit kan zijn?
Groetjes, jarlsberg.

[ Voor 4% gewijzigd door Jarlsberg op 25-07-2013 12:53 . Reden: Aanvulling ]

Ligt het liefst in de kaasfondue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:21
Dit probleem herken ik, maar was bij mij opgelost door het toestel even wat langer aan de lader te laten zitten. Na verloop van tijd begon het laadlampje wel weer te branden, terwijl de HOX gewoon dood leek te zijn. En na enkele uren was deze gewoon weer te gebruiken. Mijn toestel is al een jaar oud en heb dit probleem een keer of 3 gehad maar werkt verder nog prima (op een misschien iets mindere wifi ontvangst na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vr4nckuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-06 23:58
UPDATE:
Inmiddels een nieuwe mail gehad van Dynafix.

Geachte heer,mevrouw

Hartelijk dank voor uw e-mail. Hieronder vindt u onze reactie.

Op het moment dat wij contstateren dat het probleem zich voordoet na een software aanpassing, unlock in dit geval dan valt dit volgens de bepalingen van de fabrikant buiten de garantie.

Wij zullen het toestel dan ook niet binnen de garantie repareren.

Mochten er naar aanleiding van bovenstaande uitleg nog vragen zijn, dan kunt u uiteraard nogmaals contact met ons opnemen.
Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Best regards,

Dynafix Care B.V.
Mark Koggel
Customer Care Center

Hierna een net mailtje gestuurd met de gewezen artikels.
Daarin met klem gezegd dat als ze het weer afwijzen ik me zal beroepen op verdere stappen.
Namelijk het inschakelen van de rechtsbijstandsverzekering.

Ik heb ze ook nog een keer verwezen naar de consumentenbond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winniekees
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 00:05
ja met de http://www.fixables.nl/
smartfone in zeewater laten vallen en was gerepareerd voor 60 euro
een andere lade niet meer op hebben ze naar Samsung gestuurd die viel onder garantie
ik vind het een goede zaak groetjes kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
Update:

Nou ik heb ook mijn HOX weer terug. Al hoewel mijn HOX.. een HOX, ik heb een refurby gehad van DynaFix/HTC. Ze zijn hun belofte voor een andere telefoon dus niet na gekomen. Heb contact op genomen met de HTC CS en daar vertellen ze me doodleuk dat die belofte nooit goedgekeurd is. Het is ook nog eens zo dat als deze HOX weer problemen mocht vertonen, ik een nieuwe boxed HOX zou krijgen, en geen ander toestel. Zucht toch een beetje een domper. Maar ik hoop dat ik nu van al het gezeur af ben en dat mijn HOX het nog ff vol houdt.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Je zou toch zeggen dat HTC weer een tandje voor wil krijgen op Samsung en andere concurrenten die snel opkomen zoals Huawei een beetje van zich af zouden willen houden... Niets is minder waar schijnbaar. Voor mij echt geen HTC meer. De service lijkt in eerste instantie uitstekend, maar achteraf is het allemaal schone schijn.
Ik ben benieuwd wanneer mijn HOX terug komt. Staat nu op status "wachten op onderdelen" bij DynaFix. Je zou toch verwachten dat ze wel een voorraadje hebben liggen van alles als je de problemen zo allemaal leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Eerder vandaag een mailtje van DynaFix.
Ze hebben in hun track&trace geregistreerd staan dat ik geen aankoopbewijs zou hebben bijgevoegd, en ook het contactnummer staat verkeerd (is het telefoonnummer van het toestel dat op reparatie is, dus had een tweede telefoonnummer op het opdrachtformulier ingevuld).
Kreeg de volgende mail retour:

------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Graag reageer ik hierop.

Ondanks de melding dat uw kassabon niet zou zijn meegestuurd, wordt de reparatie van uw toestel onder garantie uitgevoerd. Ik heb uw telefoonnummer opgenomen in uw dossier. Gemiddeld duurt een reparatie tussen de 5 en 10 werkdagen.

Heeft u nog vragen? Stel ze gerust, wij beantwoorden ze graag.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
Best regards,

Dynafix Care B.V.
---------------------------------------------

Wel goed om te horen in ieder geval dat hij binnen de garantie wordt gerepareerd met de schermproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
xkangaroox schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:47:
Ik had m afgelopen donderdag binnen na reparatie.
Ik kreeg gisteren problemen met navigeren na installatie van de app. Met een kompas app ging het ook helemaal fout, Kompasnaald zat helemaal vast en de hox rebootte spontaan. Ook veel haperingen van de HOX. De oplossing bleek een factory reset te zijn door op te starten met volumeknop ingedrukt te houden en dan de power knop en die optie te kiezen.
Nu lijkt alles het goed te doen. Ik was al bang dat ik m weer een maand kwijt zou zijn.
Even een update op mijn laatste bericht.

Het is één groot drama. Steeds vastlopers, soms dubbele schermbeelden die 2 x zo breed zijn, zwarte schermen die pas na verloop van tijd weer eens opgeheven zijn om daarna weer vast te lopen. Vaak loopt de boel al vast voordat ik de PIN kan in vullen!

Volgens mij hebben ze bij Dynafix er 31 dagen over gedaan om een keer het moederbord weer aan de praat te krijgen en zo weer ongerepareerd op te sturen. En dan zeggen dat ze een boardswap hebben gedaan. Is het niet zo dat je dan een ander IMEI nummer krijgt bij een boardswap? Dat is hetzelfde gebleven.

Maandag maar weer bellen voor een nieuwe reparatie afspraak en maar hopen dat het niet weer 31 dagen duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Krijg steeds sterker het gevoel dat ze van meerdere toestellen de onderdelen uitwisselen en dan de toestellen weer in elkaar zetten en retour naar de klanten .
Ik heb dan nu wel een refurbished toestel met ander serienr gekregen , maar toch voelt het niet goed .......

en xkangaroox die problemen die jij nu omschrijft waren precies de problemen die ik had met mijn vorige toestel ..........en die is net iets meer als een week geleden vervangen .

[ Voor 6% gewijzigd door Leeuw070 op 28-07-2013 19:39 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Inmiddels is mijn toestel weer klaar bij DynaFix. Hoop hem nog voor het einde van de week thuis te krijgen.
Probleem was dat het scherm niet meer aanging, DynaFix heeft de volgende zaken uitgevoerd:

Servicehandeling: Accu vervangen
Servicehandeling: Onderdeel vervangen

Doorvoertijd van orderinvoer (dus aanmelding reparatie) t/m verzendklaar maken was van 22/7 t/m 30/7. Daar is opzich niets over te zeggen, zeker gezien ze een aantal dagen hebben moeten wachten op een of meerdere onderdelen. Hoewel ik het wel nog steeds vreemd vind dat ze van deze onderdelen niet meer voorraad hebben schijnbaar.

Ze geven trouwens wel aan dat het IMEI nummer gelijk is gebleven. Is dat niet wat vreemd bij een boardswap?

[ Voor 8% gewijzigd door Sypheron op 31-07-2013 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan89
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 07:49
Nou ik mag er ook weer aan geloven.
In mei is de telefoon opgestuurd naar dynafix voor het bekende WIFI antenne probleem. Kreeg de telefoon binnen de afgesproken 10 werkdagen netjes weer terug en alles functioneerde (daar heb ik als ik dit topic lees al geluk mee gehad.)
Maar wat schertst te verbazing? 1,5 maand later is het kreng weer kapot! Toch maar weer opnieuw contact opgenomen, gevraagd of ze dit maal konden garanderen dat het gerepareerd zou worden (nee niet dus XD), en hij word vanmiddag opgehaald. Het zal mij benieuwen in welke staat hij deze keer terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Net mijn toestel in ontvangst genomen... Dit kan werkelijk waar gewoon niet waar zijn!
Ik haal het toestel uit de verpakking en zie dat er een folie op het scherm geplakt zit ter bescherming.
Deze folie is echt ongelovelijk smerig! Tevens zitten er plakresten op de voor- en achterkant van het toestel.
Daarnaast, en hier schrok ik nog het meest van, mist het stukje rond "glas" dat voor de camera lens hoort te zitten! Het metalen deel wat aan de achterkant vast zit, zit er gewoon om heen, maar de lens ligt nu volledig bloot.
Wat een amateuristisch gedoe! Moet ie waarschijnlijk wéér terug!
Ik ga nu gewoon eisen dat ik een nieuw toestel krijg omdat ik het anders voor ga leggen bij mijn rechtsbijstandverzekering. Ik heb inmiddels al meer dan 3 weken totaal geen gebruik kunnen maken van mijn toestel, en daar zal nog zeker nu weer 1 1/2 week bijkomen. Schandalig! Heb er geen ander woord voor.

Afbeeldingslocatie: http://www.exqlusive.nl/20130801_191452_thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.exqlusive.nl/20130801_191505_thumb.jpg

edit:
Foto's toegevoegd, aan te klikken voor groter formaat

[ Voor 15% gewijzigd door Sypheron op 01-08-2013 19:29 . Reden: Foto's toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Laatst online: 12-09 19:55
Vandaag wordt ook mijn HTC ONE X opgehaald voor reparatie. Sinds de aanschaf zitten er gele vlekken in het scherm welke naarmate het toestel warm wordt alleen maar meer zichtbaar worden.

Verwachte reparatie duur maximaal 10 werkdagen. Ben benieuwd wanneer ik het toestel terug heb en hoe de reparatie uitgevoerd wordt. Blijf het belachelijk vinden dat bij een dergelijk product quality control zulke steken heeft laten vallen. Ook gelijk aan de HTC Support medewerker gevraagd of er al meer bekend is over de Android 4.2 release. Deze staat gepland voor eind augustus, komt eraan dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan89
@ Sypheron:
Dit is echt belachelijk! Als je ziet hoe lang dergelijke fouten nu al worden gemaakt zou je toch denken dat Dynafix ondertussen wel iets zou veranderen in de QC. Of dat HTC toch eens een andere garantie partner zou kiezen... Onvoorstelbaar dat dit zo maar door blijft gaan.
Als mij dit ook overkomt (en ik vrees) dan ga ik zeker even linkjes naar dit forum en dat van Radar en Kassa sturen om die types van HTC te wijzen op deze problemen, want heel internet staat er werkelijk vol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
@sebastiaan89:
Ik ben nu inderdaad in onderhandeling met HTC wat ze kunnen betekenen om van mij weer een 'tevreden' HTC klant te houden.

Kreeg eerst twee opties aangeboden:

Toestel sowieso opsturen.
Dan weer reparatie óf een nieuw toestel (wat na navraag betekent een refurbished model), maar dan zou ik sowieso weer 1 1/2 tot 2 weken verder zijn. Een nieuw toestel krijgen (en dan een One X+ of One) was geen optie, terwijl volgens de medewerker mijn klacht al langs de escalatie-afdeling zou zijn geweest.

Nu zijn we op het punt dat ik een refurbished toestel aangeboden kan krijgen via een swap aan de deur bij mij thuis, waarbij ik aangegeven heb dat ik daarbij wel een aantal garanties wil hebben:

1) Gezien mijn toestel in nieuwsstaat was voor de laatste reparatie, zou ik ook graag een toestel ontvangen dat er als nieuw uitziet, dus geen krassen, deukjes, kleurverschillen etc.
2) Garantie dat het WiFi probleem zich niet voor kan doen op het te ontvangen toestel, omdat dit nieuwe toestel van een latere generatie is, of omdat het toestel al over een andere WiFi chip beschikt die dit probleem niet heeft.
3) Mogelijkheid tot omwisselen in de avonduren (tussen 17:00 en 21:00 uur) omdat ik overdag niet aanwezig ben of kan zijn. (Of mogelijkheid tot omwisseling op kantoorlocatie)
4) Een schriftelijke bevestiging dat mij een nieuw toestel (One X+ of One) wordt toegekend wanneer ik weer problemen ondervind met het te verkrijgen toestel die niet door mijn toedoen zijn veroorzaakt.

Ben benieuwd hoe hier op gereageerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan89
Hmm het zal mij benieuwen. Heb het idee als ik zo rondlees dat al die "refurbished" toestellen gewoon toestellen zijn die Dynafix inneemt omdat mensen geen zin hebben de onderzoeks kosten te betalen als dynafix een probleem constateert dat niet binnen de garantie zou vallen en dus allemaal al een geschiedenis aan problemen hebben.
Verder bedenk ik me net dat mij nooit gemeld is dat ik die onderzoekskosten zou moeten betalen, dat is eigenlijk wel heel vreemd, maar als ze het bij mij onverhoopt daarop zouden gooien kan ik ze daar natuurlijk wel mooi op aanspreken.

edit: Krijg zojuist een mailtje dat de reparatie is uitgevoerd en het toestel op te terugweg is, dat is in ieder geval bijzonder snel... hopelijk niet te snel :X

[ Voor 12% gewijzigd door sebastiaan89 op 05-08-2013 12:49 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste