Vandaag mijn One X weer opgehaald! Was eergisteren al weer aangeboden, maar was op vakantie.
Alles werkt nu top! En het mooiste van alles is ook nog dat ik een nieuwe backcover heb! Ik had lichte schade in de rechter onderhoek wegens een keer vallen op steen van niet al te hoog, en de schade is verdwenen en de achterkant ziet er weer uit als nieuw.
Ben helemaal tevreden met de service van HTC (ondanks dat hun T&T niet werkt...) en Dynafix.
Wat ik wel vreemd vind is dat er op de reparatiebon het volgende staat:
Klacht: Symptoom niet beschikbaar.
Geconstateerde fout: Toestel schakelt niet in.
Terwijl HTC toch echt in hun reparatievermelding heeft aangegeven en genoteerd dat het om het WiFi probleem gaat.
Naja, ik klaag niet verder, hij werkt weer top en heb vol bereik!
Alles werkt nu top! En het mooiste van alles is ook nog dat ik een nieuwe backcover heb! Ik had lichte schade in de rechter onderhoek wegens een keer vallen op steen van niet al te hoog, en de schade is verdwenen en de achterkant ziet er weer uit als nieuw.
Ben helemaal tevreden met de service van HTC (ondanks dat hun T&T niet werkt...) en Dynafix.
Wat ik wel vreemd vind is dat er op de reparatiebon het volgende staat:
Klacht: Symptoom niet beschikbaar.
Geconstateerde fout: Toestel schakelt niet in.
Terwijl HTC toch echt in hun reparatievermelding heeft aangegeven en genoteerd dat het om het WiFi probleem gaat.
Naja, ik klaag niet verder, hij werkt weer top en heb vol bereik!