Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-02 23:21
sebastiaan89 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:52:

edit: Krijg zojuist een mailtje dat de reparatie is uitgevoerd en het toestel op te terugweg is, dat is in ieder geval bijzonder snel... hopelijk niet te snel :X
Ik was m vorige keer 31 dagen kwijt en dat was nog niet genoeg om m fatsoenlijk te repareren.. Hoe lang was jij hem dan kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan89
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 07:49
Hij is nog niet binnen, maar hij is donderdag opgehaald, kwam maandag bij de reparatie binnen en is daar volgens de tracer maandag ook weer verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
sebastiaan89 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:18:
Hij is nog niet binnen, maar hij is donderdag opgehaald, kwam maandag bij de reparatie binnen en is daar volgens de tracer maandag ook weer verzonden...
Ze hebben binnen Dynafix een zend- en ontvangstsyteem. Is het niet zo dat het doorgestuurd is naar de interne reparatiedienst? Anders zou het wel record snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan89
Nou het is dus inderdaad een record geworden. Gisteren is het toestel bij mij thuis bezorgd.
En het moet gezegd worden: geen probleem te vinden. Alles functioneert netjes, en er is niets beschadigd. Daarbij moet ik trouwens wel zeggen dat de rechterbovenhoek wat kraakt als hij aangeraakt word (ja aangeraakt, duwen is niet eens nodig.)

Onduidelijk is wat er gedaan is, bij opmerkingen staat: onderdeel vervangen. Lekker duidelijk dus :S

Wifi lijkt weer goed te functioneren, al lijkt deze wel te reageren op aanraking van de telefoon op de rechterbovenhoek en met aanraking bedoel ik dat als je er een ballpoint legt het al veranderd.
Nou kan dat normaal zijn, en varieert de wifi ontvangst ook zonder aanraken wel wat dus kan het moeilijk te duiden of dit daadwerkelijk een probleem is.

Ik ga in ieder geval scherp in de gaten houden of de wifi ontvangst weer slechter word, want al met al krijg ik het jeukende gevoel dat het niet al te best in elkaar zit daar rechts boven. Maarja dat kan ook ingegeven zijn door alle horror verhalen hier.
Op dit moment in ieder geval weer tevreden en die snelle afhandeling (binnen 3 werkdagen) mag toch wel genoemd worden dit keer.

Laatste kleine opmerking: in het doosje van HTC zit dan weer een kaartje waarop staat: quality check preformed by: ....
Niets dus, dat zou verklaren waarom deze zo slecht is, als het enige wat ze doen dat kaartje er bij stoppen zonder er zelfs maar een krabbeltje op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 12:17
Dat kaartje stond bij mij inderdaad ook niets op, maar er zat ook nog een tweetal losse A4'tjes bij, waarvan er een een naam bevatten die de nacontrole had gedaan. Tja, niet goed gecontroleerd dus in mijn geval.

Pas wel op met die kraak in de rechterbovenhoek. Een soortgelijk probleem ontstond bij mij ook na fix van de WiFi, en resulteerde een tweetal maanden later in een tweede reparatiebeurt omdat het scherm totaal niet meer reageerde.

Als het goed is ga ik van HTC een 'nieuw' gerefurbished toestel krijgen, die aan de deur omgeruild wordt voor mij toestel. Heb daarbij wel de optie gekregen om het 'nieuwe' toestel te weigeren indien ik het niet vertrouw of het toestel niet in nieuwstaat verkeerd.
Ben benieuwd, afspraak moet nog ingepland worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan89
Sypheron schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:55:
Pas wel op met die kraak in de rechterbovenhoek. Een soortgelijk probleem ontstond bij mij ook na fix van de WiFi, en resulteerde een tweetal maanden later in een tweede reparatiebeurt omdat het scherm totaal niet meer reageerde.
Daar vrees ik inderdaad ook voor, dus ga dat goed in de gaten houden. Heb nog bijna een half jaar fabrieksgarantie dus dat moet wel goed komen. :X

En als ik het goed begrijp zit jij dus te wachten op een afspraak om de wissel die eerder is afgesproken uit te voeren? Dat is ook raar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Nou nee, eerder was aangegeven dat ik mijn toestel kon omruilen tegen een gerefurbished model óf mijn toestel kon laten repareren. In beide gevallen diende ik mijn toestel weer op te laten sturen, waardoor ik het dus weer 1 1/2 week kwijt zou zijn.
Daarmee ben ik niet akkoord gegaan, en daarna zijn ze met het voorstel gekomen om het toestel aan de deur om te laten wisselen.
Ik wilde daar eigenlijk een aantal garanties bij (zoals bijvoorbeeld een compleet nieuw toestel, One X+ of One als zich met het 'nieuwe' toestel ook weer problemen zouden voordoen), maar die konden ze niet geven (je zou toch verwachten dat HTC zijn imago skyhigh wil krijgen na de tegenvallende resultaten?). Nu heb ik dus afgesproken dat ik wel wil gaan voor een toestelwissel aan de deur, maar dan wel zodat ik de keuze aan de deur nog kan maken of ik het 'nieuwe' toestel accepteer ja danwel nee.
De exacte afspraak hiervoor moet nog gepland worden. (Mailform en replies gaan inmiddels ontzettend traag, daar waar ik eerst nog meerdere reacties op een dag kreeg duurt het nu meer dan een dag voor 1 berichtje).
Reden waarom ik het allemaal per mail geregeld wil hebben is zodat ik het allemaal op schrift heb. Ben een keer gebeld in het hele traject door een medewerker, waarbij de medewerker mondeling wat uitspraken deed die ik achteraf liever op schrift had gehad. Heb haar toen vriendelijk verzocht te blijven mailen zodat ik het materiaal indien nodig kan gebruiken mocht het alsnog helemaal fout lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Laatst online: 12-09 19:55
Mijn toestel is afgelopen zaterdag (3 augustus) opgehaald en op de HTC site staat de status nog altijd op "awaiting device". Had gehoopt dat het toestel sneller bij de reparatie afdeling terecht zou komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan89
bluecupra schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 19:26:
Mijn toestel is afgelopen zaterdag (3 augustus) opgehaald en op de HTC site staat de status nog altijd op "awaiting device". Had gehoopt dat het toestel sneller bij de reparatie afdeling terecht zou komen..
Probeer eens te kijken of je de status op kan vragen via deze link.

Die is vaak iets actueler omdat het van het reparatiebedrijf zelf is.

@ Sypheron: wel een slimme stap inderdaad, dan kan je alles voortaan in ieder geval hard maken. Ik ben nog niet bij dat stadium aanbeland gelukkig. Hopelijk gaat het allemaal netjes lukken voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
bluecupra schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 19:26:
Probeer het inderdaad even via de link van Dynafix die Sebastiaan89 aangeeft.
Bij de eerste reparatie van mijn toestel stond hij nog steeds op awaiting device nadat ik hem al lang en breed weer thuis in bezit had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlsberg
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-12-2020

Jarlsberg

Meer dan een emmentaler

Ik kan nu wel stellen dat ik behoorlijk laaiend ben na twee niet uitgevoerde reparaties.
De ellende begon allemaal een maandje geleden toen ik hem voor het eerst opstuurde. (staat in een eerdere post op dit topic)
Aangezien de klachten enigszins afweken bleven stuurde ik de HOX weer in goed vertrouwen op in de hoop dat het een verkeerde aansluiting was, of iets wat in die richting komt.

Toen ik hem exact twee weken geleden opstuurde vertoonde hij andere klachten. De telefoon was namelijk gewoon 'dood'.

nu ik hem, twee weken later weer terug heb, heeft mijn toestel precies dezelfde klachten als hij in de eerste instantie had, maar in dit geval nog vaker.

Dat geëtter met dynafix begint me onderhand de strot uit te hangen. wanneer gaan ze mijn telefoon nou eens een keer 'repareren' ?

Tevens is mijn toestel niet eens getest. in mijn eerste reparatie zag ik nog een leeg reparatiekaartje terwijl hij ditmaal gewoon ontbrak.

[ Voor 8% gewijzigd door Jarlsberg op 08-08-2013 14:48 ]

Ligt het liefst in de kaasfondue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Laatst online: 12-09 19:55
Afgelopen zaterdag is mijn HTC One X door Dynafix opgehaald en vandaag kwam de PostNL pakket dienst het toestel terug brengen. Vond het vreemd dat ik hier een geen bericht van ontvangen heb?

Toestel was prima verpakt in een bubbeltjes envelop en in een HTC doosje. Belangrijkste is dat het toestel prima gemaakt is en na het vervangen van het scherm zijn ook de gele vlekken verdwenen. Keurige en snelle service. In mijn geval zat er wel een getekend quality control kaart je in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Afgelopen zaterdag ook een toestelswap aan de deur gedaan vanuit HTC voor mijn problemen.
Toestel leek in eerste instantie goed, zag er uit als nieuw (gerefurbished model), en alles leek ook goed te werken. Totdat ik vandaag een foto probeerde te maken. Dat gaat dus voor geen meter, het beeld krijgt allemaal strepen en een foto maken is er niet bij... Ik ben echt laaiend nu, HTC mag nu wel met een degelijke oplossing komen en anders ga ik het op een andere manier laten oplossen. Dit is werkelijk onacceptabel!

Foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.exqlusive.nl/WP_000072_klein.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Sypheron op 12-08-2013 19:00 . Reden: Foto toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 14:27
Mijn HTC One X heeft de geest gegeven. Ooit gewonnen met de Tweakers.net Launch actie. Heb nu de keuze waar ik hem ter reparatie aanbied (Garantie tot april 2014)
  1. Bij mijn Provider T-mobile.
    Geen verzendkosten, €41,50 onderzoekskosten indien geen garantie en geen reparatie), geen idee welk service center ze inzetten.
  2. Dynafix
    Onderzoekskosten onbekend en zelf aangetekend versturen.
  3. Solid Vision (GSMrepareren.nl) Vijf euro heenzending, 13,95 terugzending en €31,50 onderzoekskosten indien geen garantie en geen reparatie.
  4. Via HTC. Geen idee welk service center ze inzetten, onderzoekskosten onbekend.
  5. Overig, zoals?
Bij een aantal partijen heb ik al mijn bedenkingen
  • Reparatie via HTC zelf geeft voor mij gevoel de minste kans op honoreren garantie (geen drive om zoveel mogelijk reparaties te scoren).
  • Extra kosten Solid Vision staan me niet zo aan.
  • T-mobile maakt volgensmij gebruik van dynafix. Ik kan me voorstellen dat, dat effect heeft op het aantal gehonoreerde garanties (T-mobile zal voor de meeste repraties primair de garantie verlendende partij zijn, waardoor er een drive bestaat om garantie niet toe te wijzen).
Waar raden jullie mij aan mijn HTC One X ter reparatie aan te bieden?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
@Terror: als je garantie hebt tot april 2014 wat is dan het probleem? Gewoon aanmelden bij HTC lijkt mij. Zij vertellen je dan verder wat er gaat gebeuren. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter143
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 12:22
Terror schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:25:
Mijn HTC One X heeft de geest gegeven. Ooit gewonnen met de Tweakers.net Launch actie. Heb nu de keuze waar ik hem ter reparatie aanbied (Garantie tot april 2014)

Waar raden jullie mij aan mijn HTC One X ter reparatie aan te bieden?
Ik heb hem zelf weleens via T-mobile retour laten sturen. Die sturen hem ook gewoon op naar Dynafix, omdat zij volgens mij de enigen zjin die bijvoorbeeld een boardswap kunnen (mogen) uitvoeren. Ik had overigens toen geen recht op garantie (volgens Dynafix, iets met rooten...) maar hoefde geen onderzoekskosten te betalen. Dus wat dat betreft zou opsturen via T-mobile zelf ook nog wel een goede optie zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 14:27
Net even de procedure bij T-mobile doorlopen:
Helaas, deze mobiele telefoon is niet door T-Mobile geleverd. Voor meer informatie kun je terecht bij het verkooppunt van de mobiele telefoon.

Let op:
Staat er een T-Mobile logo op je toestel, of is je toestel in het verleden omgeruild (door T-Mobile of je verzekeringsmaatschappij)? Neem dan contact op met T-Mobile klantenservice.
Lijken helaas dus geen reparaties te accepteren van toestellen die geleverd zijn door een andere partij.
xkangaroox schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:45:
@Terror: als je garantie hebt tot april 2014 wat is dan het probleem? Gewoon aanmelden bij HTC lijkt mij. Zij vertellen je dan verder wat er gaat gebeuren. Succes.
Gaat mij er meer om dat het bepaalde partijen er meer baat bij hebben om het op garantie aan te laten komen dan anderen. Je hoort genoeg spookverhalen over het niet toekennen van garantie om wat voor vage reden dan ook.

In mijn beeldvorming heeft een "onafhankelijk"service center een drive om zoveel mogelijk omzet te genereren (=reparaties doen) en het daarmee op garantie aan te laten komen. Als een Telefoon provider / leverancier dynafix opdracht geeft kan ik me voorstellen dat er een ander protocol gevoerd dan als dynafix de opdracht los aanneemt.

Denk dat ik het toch maar op dynafix houd. Toestel is iig niet geroot, dus dat scheelt al :)

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlsberg
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-12-2020

Jarlsberg

Meer dan een emmentaler

Goed nieuws mensen! tijdens een 3e reparatieprocedure concludeerde Dynafix dat mijn oude HOX Gewoon stervende was, en hebben hem dus omgeruild voor een nieuwe (refurbished?) hox. Tot nog toe geen klachten gehad, heb zelfs uit voorzorg de unboxing gefilmd.

Tot nog toe dus dik tevreden over mijn (nieuwe) HOX.

Ligt het liefst in de kaasfondue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Zat je toestel echt in een HTC One X doosje Jarlsberg? Zo ja, dan is het een SKU swap (volledig nieuw toestel), zo nee dan heb je een refurbished model.

Ik krijg aankomende week mijn SKU swap, feitelijk al de 4e keer dat mijn toestel op reparatie moet in de laatste 3 maanden. Daar zit dan ook direct weer 2 jaar garantie op volgens HTC.

Ben benieuwd of dit toestel nou eindelijk wél volledig werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 22:36
Kort vraagje: Vorige week dinsdag heb ik mijn geroote One X opgestuurd ivm WiFi problemen. Deze is voor zover ik kan zien kosteloos gerepareerd en ik heb afgelopen vrijdag een mailtje gekregen waarin staat:

Device HTC One X, Serial No. HT24xxxxxx, is now awaiting shipment in our warehouse and should be returned to you within a couple of days.

Is dit de enige bevestiging die je krijgt als ze je telefoon opsturen? Krijg ik geen leveringsdatum/trackingsnummer?

EDIT:
Nevermind, kom er net achter dat je vanuit de Dynafix track/trace ook een linkje krijgt naar PostNL. Wordt vandaag afgeleverd.

[ Voor 12% gewijzigd door arjen9551 op 20-08-2013 15:54 ]

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
Op 30-7 werd mijn hox opgehaald en nu heb ik (eindelijk) bericht dat ie klaar is en opgestuurd. Bij de vorige reparatie duurde dat laatste ook een aantal dagen en nu waarschijnlijk ook want er is nog geen track & trace bekend. Vorige keer duurde het 31 dagen, nu zal het wel net zo iets zijn. En maar duimen dat ie goed is en niet weer terug moet.
Hier onder nog even het reparatie schema. 20 + 2 dagen wachten op onderdelen, is de postkoets weer in gebruik genomen of zo?

STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 29-7-2013 10:55:07
Order - Bevestigd 29-7-2013 10:55:08
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 29-7-2013 10:55:09
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 31-7-2013 9:51:56
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 31-7-2013 9:51:57
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 1-8-2013 7:50:28
Reparatie repair center - In behandeling 2-8-2013 7:56:11
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 2-8-2013 9:50:18
Reparatie repair center - In behandeling 21-8-2013 13:28:56
Reparatie Intern - Wacht op onderdelen 22-8-2013 10:18:05
Reparatie repair center - In behandeling 24-8-2013 8:55:10
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 24-8-2013 10:46:30
Reparatie repair center - Voltooid 24-8-2013 10:46:31
Logistiek - Product klaar voor retourzending 26-8-2013 3:10:41
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel 26-8-2013 6:46:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 19:21

_Christiaan_

Master of SOG

Net als Terror is mijn One X toe aan reparatie en heb ik hem ook gewonnen bij de Tweakers.net review ronde. Ik vind het eigenlijk wel semi een naaistreek om dit gegeven paard terug te sturen, maar aangezien ik voor een sim only ben gegaan en geen nieuw toestel (tegenwoordig niet meer te betalen met de nieuwe abo's), moet ik nog een tijd vooruit met dit toestel.

Verder vind ik het redelijk lullig dat mn WiFi weer brak is gaan doen na de update naar Android 4.2.2. Ook is er op een gegeven moment een redelijk goed zichtbare gele vlek ontstaan in het scherm.

Ik heb weleens meer een update gekregen, waarbij de Wifi raar is gaan doen; het duurde toen een paar maanden voordat er een fix was en ik heb nu geen zin om zo lang te wachten.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Ik heb inmiddels een SKU Swap ontvangen. Volledig nieuw toestel. Werkt goed en gisteren geupgrade naar de nieuwe Android versie met Sense 5.
Tot nu toe geen problemen *klopt af*.

• xkangaroox
Het heeft weer een maand geduurd maar hij is dan eindelijk afgeleverd. Een boardswap en een nieuwe batterij. Alles leek goed te gaan met 1 uitzondering: de wifi. Die was echt brak en viel soms helemaal weg. Kortom, weer niet goed. De wifi was wel goed als ik onder de camera op de behuizing drukte, dus iets van een slecht contact.

Ik had er behoorlijk de ziekte over in en had geen zin om dat ding weer aan te melden voor reparatie. Dat wifi probleem leek mij zelf wel op te lossen met behulp van o.a. youtube. Ik repareer tenslotte van alles. Ik zag dat het inderdaad voornamelijk een contactprobleem is. Ik kneep aan de zijkant van de behuizing op de plek waar dat contact zou moeten zitten en wat bleek, het "glas" zat er niet helemaal goed in en kwam door het knijpen op zijn plaats met als gevolg een goed contact en een goede wifi verbinding op 5 en 2.4 GHz.

Ik had dus ook geklaagd dat de hox steeds erg heet werd en de batterij is dus ook vervangen. En dat scheelt flink, hij wordt lang zo warm niet meer. Misschien was die hitte wel de oorzaak van alle problemen?

*UPDATE* Het wifi probleem komt toch weer terug. Het "glas" springt na verloop van tijd toch weer iets terug en dan valt het wifi signaal weer weg. Ik twijfel over wat ik zal doen, opsturen en weer eindeloos moeten wachten of zelf fixen.

*UPDATE 2* Toch maar naar HTC gebeld, ik wil mijn garantie niet kwijtraken door zelf te gaan sleutelen. Tijdens het gesprek bleek dat het toestel omgeruild gaat worden omdat ik voor de 3e keer een hardware probleem heb. Dit neemt een dag of 10 in beslag en dan zit ik helaas net in mijn vakantie dus afgesproken dat ik na mijn vakantie weer zal bellen voor een afspraak. Mijn huisgenoten zouden het wel kunnen ontvangen maar ik wil nu wel eens mijn hox gebruiken i.p.v. mijn oude Desire.

[ Voor 25% gewijzigd door xkangaroox op 29-08-2013 12:16 ]

Verwijderd

zou heel goed kunnen hoor is bij veel toestellen het geval *niet alleen de hox* toch gaar dat het weer zo slecht afgeleverd word door ....

• Donool
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:22
Ook ik heb ellende met mijn toestel, scherm kleurt soms wat geel, touchscreen werkt niet altijd, wifi problemen en de HOX wordt erg heet (in de zin van veel te heet) tijdens het opladen.. Contact met HTC support gaf aan dat ik mijn toestel kan opsturen, het hele standaard verhaal.. Ik heb mijn bootloader ontgrendelt dus ik moet nu dus gaan betalen voor hardware reparatie terwijl ze niet eens in de software hoeven te kijken. Een vervangend toestel was ook geen optie. Ik ga nog wel even doorklagen bij HTC want ik ben het hier niet mee eens, Samsung heeft me zo ook al eens genaait toen ik geen verbinding met het GSM netwerk kon maken.. Ik update wel als ik meer weet...

• Sypheron
xKangaroox, zou even checken met HTC of je nu een refurbished toestel krijgt, of een nieuw. Ik ga uit van een refurbished toestel, omdat dat bij mij ook na de 3e keer de procedure was.
Toen mijn refurbished toestel ook hardwarematige fouten bleek te hebben in de camera, werd deze eindelijk omgeruild voor een nieuw toestel (SKU swap).

Ps. gewoon afdwingen dat je een swap aan de deur wil, heb ik ook gedaan. Komen ze twee dagen later aan de deur je defecte HOX in ontvangst nemen en omruilen voor het gerefurbished model. Beetje de druk erop houden omdat je al twee keer eerder je toestel kwijt bent geweest en je het toestel niet nog een keer zolang kunt missen.

Vind het eigenlijk echt absurd hoe HTC met haar klanten omgaat. Na veel gedoe, gezeur en problemen heb ik dan eindelijk een nieuw toestel gekregen, maar ik vertrouw het voor geen meter meer. Wil ook nooit meer in de reparatieprocedure van HTC terecht komen, en enige manier om dat te voorkomen is om in de toekomst geen HTC meer te kiezen.

@Donool, kun je stock Android niet terugzetten? Ze gaan het toestel toch een factory reset geven bij reparatie (zijn ze verplicht wegens privacy zaken).

[ Voor 7% gewijzigd door Sypheron op 29-08-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donool
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:22
@Sypheron Dat ga ik doen, ze zeiden dat ik het beste naar een service punt in de buurt kan gaan en daar zie ik wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Sypheron schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:37:
Wil ook nooit meer in de reparatieprocedure van HTC terecht komen, en enige manier om dat te voorkomen is om in de toekomst geen HTC meer te kiezen.
De andere merken hanteren nagenoeg dezelfde procedure helaas. En bij elke leverancier gaat je toestel naar Dynafix....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 21:37
Bij mijn HTC doet de jackaansluiting het niet meer goed. Alleen als ik mijn koptelefoon er voor de helft in stop geeft ie goed geluid.

Tevens wat problemen met het als de wifi wegvalt dat er niet snel wordt omgeschakeld naar mobiel internet (daar wordt ik dus echt ziek van, constant geen verbinding meldingen).

Telefoon is nog geen jaar oud maar ik vraag me af of problemen met de jack aansluiting onder de garantie vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn HTC One X op koninginnedag dit jaar laten vallen. Resultaat was een barst in het scherm beperkt tot de rechter bovenhoek. Dit heb ik toen niet laten repareren.
Een maandje verder liet ik mijn OneX per ongeluk vallen in mijn toilet (erg dom ja) hij zat minimaal 3sec volledig ondergedompelt.

Direct de telefoon uitgezet natuurlijk en in een bak met rijst. (Alhoewel ik betwijfel of dit veel uitmaaktte gezien het ontwerp v/d telefoon)

Het is nu bijna september en mijn telefoon werkt gewoon nog prima afgezien dat hij wat warmer word dan normaal bij intensief gebruik (beschadiging koeling?).

Mijn vraag is of ze bij HTC waterschade kunnen zien en hoeveel dit zou gaan kunnen kosten. (ik neem dat waterschade vaak gewoon een nieuw toestel betekent)
Vervanging van het scherm kost rond de 200 euro las ik trouwens?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
*UPDATE3* nu is het beeldscherm er weer mee gestopt: helemaal zwart. 10 sec. indrukken van de power knop helpt ook al niet. Morgen weer bellen en mijn huisgenoten maar vragen of ze de htx swap willen verzorgen. Ik ga maar weer met mijn ouwe trouwe Desire op vakantie, die doet het tenminste zonder problemen. Beetje goed mikken van de micro sim in de mini sim aansluiting en de wrijving houdt de sim prima op zijn plek.

[ Voor 15% gewijzigd door xkangaroox op 01-09-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn htc one x is al 8x opgestuurd geweest ook met wifi problemen... en de laatste keer hebben ze er een barst in gezet achterkap waardoor er nu geen garantie meer is :( ik kan niks doen... en t mobile kan er ook niks aan doen geen bewijs dat die barst eral zat zeiden ze... dus ik heb maar op usa site onderdelen besteld voor de one x en ik soldeer het zelf wel in mekaar :) fuck dynafix stelletje knoeierdsss :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Verwijderd schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:13:
Mijn htc one x is al 8x opgestuurd geweest ook met wifi problemen... en de laatste keer hebben ze er een barst in gezet achterkap waardoor er nu geen garantie meer is :( ik kan niks doen... en t mobile kan er ook niks aan doen geen bewijs dat die barst eral zat zeiden ze... dus ik heb maar op usa site onderdelen besteld voor de one x en ik soldeer het zelf wel in mekaar :) fuck dynafix stelletje knoeierdsss :(
Heb je in de tussentijd geen volledig nieuw toestel gekregen?

Dit soort zaken kun je beter zelf met HTC regelen in plaats van nog een tussenpersoon er tussen te hebben staan. Die gaan namelijk geen 'herrie' lopen maken met HTC mocht er iets niet helemaal goed gaan, en bovendien kun je zelf controle houden op het gehele proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
*UPDATE4* Er is nu door HTC een escalatierapport aangemaakt. Binnen een dag of 5 krijg ik te horen of het toestel omgeruild wordt. Waarom dat nou ook weer zo lang moet duren? Geen idee, maar alles duurt lang bij HTC.
*UPDATE 5* HOX wordt toch weer opgehaald en men gaat eerst kijken of het echt wel zo is als ik het zeg. Zo ja dan wordt er gelijk een vervangend toestel gestuurd. Hopelijk ben ik dan eindelijk eens van al die ellende af en kan ik hem eindelijk eens echt gaan gebruiken sinds 5 juni toen de eerste problemen begonnen.

[ Voor 66% gewijzigd door xkangaroox op 06-09-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 19:21

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb mijn HTC opgestuurd vanwege iets verslechterde WiFi na de update van 4.2.2 en gele vlek op het scherm. Hij is maandag 2 september opgehaald, en zaterdag 14 september weer terug bezorgd.

Op de site van Dynafix kan je de reparatie goed volgen (gewoon even je IMEI invoeren en je postcode, vergeet niet de spatie tussen de cijfers en letters).

Ze hebben dus het scherm vervangen. Mooie bijkomstigheid is dat de behuizing ook nieuw is, dus het toestel is weer helemaal zonder gebruissporen :) Mooie gelegenheid om een stukje screenprotector voor de camera te plaatsen :P Alleen de WiFi lijkt niks aan gedaan te zijn. Het probleem was ook niet heel erg aanwezig bij mijn toestel, maar ik merkte wel verminderde prestaties onder 4.2.2. Afijn hopelijk wordt dat gefixt met een update. Het heeft geen zin om mn toestel hiervoor op te sturen, omdat het ws niet beter wordt dan dit.

Hieronder het verloop van mijn reparatie.

STATUSDATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd30-8-2013 9:34:24
Order - Bevestigd30-8-2013 9:34:25
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care)30-8-2013 9:34:26
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care3-9-2013 4:50:06
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst3-9-2013 4:50:07
Logistiek - product ontvangen door reparatieafdeling10-9-2013 9:41:40
Reparatie repair center - In behandeling12-9-2013 12:00:01
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling12-9-2013 17:47:42
Reparatie repair center - Voltooid12-9-2013 17:47:42
Logistiek - Product klaar voor retourzending13-9-2013 14:51:40
Logistiek - Product is verstuurd naar de klant of naar de winkel13-9-2013 15:41:12

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf ook in het bezit van de HTC One X.

Zelfde problemen als die regelmatig vermeld worden: slecht Wifi bereik (tot bijna geen meer bij de laatste update), slecht netwerkbereik en ook de batterij overhit bij gebruik.

Wacht nu ruim 2 weken en benieuwd wat de volgende stap wordt.

STATUS DATUM / TIJD
Service-aanmelding - Volledig ingevoerd 9-9-2013 16:15:41
Service-aanmelding - Bevestigd 9-9-2013 16:16:02
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Vodafone Service Center) 10-9-2013 10:27:49
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 11-9-2013 2:31:37
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 11-9-2013 2:31:38
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 16-9-2013 8:50:52
Reparatie repair center - In behandeling 19-9-2013 8:50:19
Reparatie - Wacht op informatie van de verzekeraar 19-9-2013 8:53:18
Reparatie repair center - In behandeling 19-9-2013 8:53:19
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 23-9-2013 8:22:40
Reparatie repair center - Product niet te repareren 23-9-2013 8:22:40
Logistiek - Afstand gedaan; product blijft bij repair center 23-9-2013 8:46:55

Servicehandeling: Toestel onherstelbaar retour

Ook zijn er foto's toegevoegd waarbij er waterschade geconstateerd zou zijn, maar dit is vrijwel onmogelijk :/.

Volgens Vodafone komt er snel meer duidelijkheid, maar ook die durven nog niet te zeggen wat er gaat gebeuren. Waarschijnlijk een nieuwe Htc of anders toestel naar keuze was een voorzichtig antwoord.

Nog maar even afwachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung Galaxy S4 opgestuurd wegens het niet willen connecten van de WiFi (blijft hangen bij het aanzetten). Ben zeer benieuwd naar mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Ben er al een beetje bang voor.

Order - Volledig ingevoerd 19-9-2013 20:20:50
Order - Bevestigd 19-9-2013 20:21:01
Reparatie service point - Reparatie afgebroken 19-9-2013 20:40:04
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 20-9-2013 10:02:20
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 21-9-2013 1:42:16
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 21-9-2013 1:42:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:35
Zijn er nog meer mensen behalve _Christiaan_ die het scherm van hun HTC One X hebben laten vervangen?
Ikzelf heb namelijk ook last van een gele vlek op het scherm en wil hem hiervoor graag opsturen, maar heb geen zin om een maand zonder een fatsoenlijke smartphone te moeten zitten. :p

Vandaar dat ik graag zou willen weten hoe lang dit heeft geduurd bij de mensen die hem al eens voor een probleem met het scherm hebben opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
Ik heb dus een nieuw (refurbished) toestel gekregen, keurig verpakt in blauw folie en een nieuw IMEI nummer. Ziet er helemaal als nieuw uit, geen krasje, niks.Na een aantal dagen gebruik ben ik nog geen gekke dingen tegen gekomen en alles lijkt goed te functioneren. Nu maar hopen dat het zo blijft en dat ik na 3,5 maanden aanmodderen verlost ben van alle ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 27-9-2013 7:46:56
Reparatie repair center - In behandeling 27-9-2013 9:46:09
Reparatie Intern - Component repair 27-9-2013 9:50:20

Vanaf vrijdag ochtend dus een "component repair". Kan mij niet voorstellen dat ze zoveel dagen bezig zijn met het repareren van een component. Waar blijft mijn update? Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan89
Nou ik mag me ook weer melden, twee weken na de miraculeus snelle reparatie van Dynafix is het weer raak: totaal geen wifi ontvangst behalve binnen twee meter van de router.
Had direct al geen vertrouwen in de reparatie aangezien de wifi ontvangst wel beter, maar wisselend was en inderdaad het bleek dus weer broddelwerk.
Ik heb bijzonder weinig zin om het ding nu weer in handen van Dynafix te geven aangezien ik er niet op vertrouw dat hij beter/in dezelfde staat terugkomt. En omdat dat dan de derde reparatie is en ik dan zo'n refurbished toestel ga krijgen de volgende keer waarvan ook al van tevoren praktisch zeker is dat het kapot is/gaat...
Iemand ervaringen over hoe het snelst een SKU swap te krijgen? Wil eigenlijk gewoon NU een nieuwe telefoon want ben het vertrouwen compleet kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
sebastiaan89 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:25:
Nou ik mag me ook weer melden, twee weken na de miraculeus snelle reparatie van Dynafix is het weer raak: totaal geen wifi ontvangst behalve binnen twee meter van de router.
Had direct al geen vertrouwen in de reparatie aangezien de wifi ontvangst wel beter, maar wisselend was en inderdaad het bleek dus weer broddelwerk.
Ik heb bijzonder weinig zin om het ding nu weer in handen van Dynafix te geven aangezien ik er niet op vertrouw dat hij beter/in dezelfde staat terugkomt. En omdat dat dan de derde reparatie is en ik dan zo'n refurbished toestel ga krijgen de volgende keer waarvan ook al van tevoren praktisch zeker is dat het kapot is/gaat...
Iemand ervaringen over hoe het snelst een SKU swap te krijgen? Wil eigenlijk gewoon NU een nieuwe telefoon want ben het vertrouwen compleet kwijt...
Ik heb steeds alles rechtstreeks met HTC zelf geregeld. Mijn (refurbished? lijkt wel nieuw) HOX doet het trouwens prima. HTC bepaalt of je een nieuw/ander toestel krijgt. Ze maken een escalatierapport op en binnen een week weet je dan meer, hoewel ik er uiteindelijk wel zelf voor moest bellen. In 2 weken was alles geregeld. Ik denk niet dat er een andere manier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan89
hmm daar was ik al bang voor. Ben nu inderdaad met dat escalatie verhaal bezig, maar als ik Sypherons problemen met zn refurbished zie heb ik daar toch niet echt vertrouwen in... Ga toch proberen via HTC om direct een nieuwe te krijgen, mocht dat niet lukken dan is het niet anders.

edit:
Nou ondertussen word mijn toestel opgehaald om beoordeeld te worden en vervangen te worden door een refurbished toestel. Heb hoog en laag gesprongen en alle kanalen geprobeerd, maar ik kom niet om het vaste stramien heen... Nogal een hoge regels zijn regels mentaliteit bij hun servicedesk.

[ Voor 34% gewijzigd door sebastiaan89 op 03-10-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit een onwijs k*t bedrijf, ben er echt klaar mee. Nu al 1 week de status "component repair", zonder verdere update zoals bijv. "wachten op onderdelen" of "wachten op omruil".

Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 27-9-2013 7:46:56
Reparatie repair center - In behandeling 27-9-2013 9:46:09
Reparatie Intern - Component repair 27-9-2013 9:50:20

Zoals je ziet op 21e ontvangen en verstuurd naar reparatiedienst, daar is op de 27e begonnen aan de reparatie en opeens valt het stil, alsof ze mijn toestel aan de kant hebben gelegd en hebben gezegd "zo, die doen we volgende week wel een keer". Op e-mails reageren ze blijkbaar net zo snel want na 3 werkdagen nog geen antwoord op een simpel mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tondon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-01-2024
Sinds een jaar ben ik in het bezit van een HTC One X, uitstekend toestel overigens.

Nu heb ik het probleem dat mijn GPS-apps geen satellieten meer vinden. Let wel, het is dus niet het bekende probleem, dat ik regelmatig lees, dat de hele GPS het niet doet.

Met Google maps, krijg ik keurig de locatie te zien, maar als ik bijvoorbeeld Endomondo of Flitsmeister opstart, worden er geen satellieten gevonden.

Komt dit iemand bekend voor? En beter nog, kent iemand een oplossing.
.

(telefoon reset naar fabrieksinstellingen en installatie nieuwste firmware reeds uitgevoerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
sebastiaan89 Ik heb ook echt alles geprobeerd om toenertijd direct een SKU swap te krijgen ipv een gerefurbished toestel, maar er zat echt totaal geen rek of medewerking in. Ik begrijp dat echt niet vanuit een klantvriendelijkheids perspectief. Zeker niet als je weet dat het toestel zo vaak faalt...

Tot nu toe trouwens nog geen problemen gehad met mijn nieuwe toestel *klopt af*.
Gelukkig kan ik in februari/maart verlengen en stap ik over op een ander toestel. Nooit geen HTC meer voor mij.
Tondon schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 11:11:
Met Google maps, krijg ik keurig de locatie te zien, maar als ik bijvoorbeeld Endomondo of Flitsmeister opstart, worden er geen satellieten gevonden.
Google maps gebruikt ook een driehoeksbepaling op basis van je reguliere telefoonsignaal. Dus waarschijnlijk functioneert deze daarom wel. Verwacht toch dat de GPS wel degelijk stuk is.

[ Voor 31% gewijzigd door Sypheron op 08-10-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
Is er hier toevallig nog iemand die last heeft van een loszittend glasplaatje voor de cameralens? Wanneer ik er met m'n duim iets overheen schuif ontstaat er een klein stukje ruimte tussen het glasplaatje en de zilverkleurige ring eromheen, waardoor er dus ook viezigheid tussen kan komen.

Begin nu toch wel steeds meer de neiging te krijgen om m'n toestel eens op te sturen ter reparatie, vanwege ook al een vervelende geel vlekje rechts onderin m'n scherm.. Heb alleen geen zin om net zoveel gezeur ermee te krijgen als alle andere mensen hier, dus dat heeft ervoor gezorgd dat ik hem nog steeds thuis heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

4WardNL schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:12:
Is er hier toevallig nog iemand die last heeft van een loszittend glasplaatje voor de cameralens? Wanneer ik er met m'n duim iets overheen schuif ontstaat er een klein stukje ruimte tussen het glasplaatje en de zilverkleurige ring eromheen, waardoor er dus ook viezigheid tussen kan komen.

Begin nu toch wel steeds meer de neiging te krijgen om m'n toestel eens op te sturen ter reparatie, vanwege ook al een vervelende geel vlekje rechts onderin m'n scherm.. Heb alleen geen zin om net zoveel gezeur ermee te krijgen als alle andere mensen hier, dus dat heeft ervoor gezorgd dat ik hem nog steeds thuis heb liggen.
Dat heb ik ook, zou mij er niet zo heel erg druk om maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan89
Update:

Nou er is wederom een record gevestigd!!! Woensdag avond telefoon afgegeven, vrijdag al een refurbished toestel ontvangen! Gaat alles dan goed deze keer hoor ik jullie denken? Nou dat dus ook weer niet.
Dynafix bewijst weer eens niets te kunnen in de repair comments: "problem not found. Other problems detected: device turns off unexpected"
Grappig genoeg zijn ze blijkbaar toch wel wat onder druk gezet en hebben ze er voor gekozen gewoon een symptoom te verzinnen (heb dit nog nooit gehad namelijk) om mij een andere telefoon aan te bieden.
Ging dat dan goed? Nou bijna ik heb tot dusver geen problemen aan dit nieuwe toestel kunnen vinden, en ik kreeg zelfs een nieuwe screenprotector meegeleverd (had ik op mijn inruiler laten zitten) maaaaar, en nu komt ie, ik krijg natuurlijk wel weer een telefoon in een andere kleur (wit).
Weet niet zo goed of ik me daar nou druk om moet gaan maken, het interesseert mij helemaal niks die kleur maarja netjes is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht al een maand op mijn S4. Wat een waardeloze service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeepitMagic
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 14:26
Ik heb mijn telefoon ook maar even ter reparatie aangeboden. Het scherm viel constant uit en het opladen ging niet zo lekker meer. Gelukkig zat ik nog net binnen mijn garantietermijn. Krijg net bericht dat er een boardswap is gedaan en dat ik een nieuwe accu heb gekregen. Klinkt goed al zeg ik het zelf. haha. Kan ik mooi ff een paar maandjes sim only doen, waarna ik aan het einde van Q1 2014 een nieuwe high end telefoon kan uitzoeken. Ik ben wel tevreden met Dynafix repair service. vorige keer met de wifi problemen ging het ook vlekkeloos de afhandeling.

Mag ook wel eens gezegd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Weet iemand dit: Je hebt waarschijnlijk geen recht op garantie bij slechte batterij, denk ik? (telefoon april 2012)
Batterijduur was in het begin al twijfelachtig bij mij (is er zelfs voor opgestuurd geweest ter reparatie nadat ik de test in vliegtuigmodus met screen on had gedaan), maar kreeg hem terug maar was naar mijn idee niets aan verbeterd. Had echter geen zin om mijn telefoon weer opnieuw kwijt te zijn dus maar laten zitten. Maar het is nu echt drama, kan er geen dag mee doen en doe er dan echt niet veel op.
Laatst had ik hem 16 minuten van de lader, waarvan ik misschien 5 minuten screen on had, en hij was al naar 83%....? het gaat veel te snel. Maar kan ik daar nog iets mee, of niet?

Ook het opladen gaat niet altijd goed, lijkt alsof de connector soms niet helemaal lekker in de telefoon blijft, al paar keer gehad dat ik 's nachts wakker werd, op mn telefoon wilde kijken, bleek hij helemaal niet opgeladen te zijn maar leeggelopen, had ik het draadje er niet 'goed genoeg' in gedaan. Maar dit heb ik bij meerdere kabels dus lijkt meer aan de telefoon te liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
Florine schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:27:
Weet iemand dit: Je hebt waarschijnlijk geen recht op garantie bij slechte batterij, denk ik? (telefoon april 2012)
Batterijduur was in het begin al twijfelachtig bij mij (is er zelfs voor opgestuurd geweest ter reparatie nadat ik de test in vliegtuigmodus met screen on had gedaan), maar kreeg hem terug maar was naar mijn idee niets aan verbeterd. Had echter geen zin om mijn telefoon weer opnieuw kwijt te zijn dus maar laten zitten. Maar het is nu echt drama, kan er geen dag mee doen en doe er dan echt niet veel op.
Laatst had ik hem 16 minuten van de lader, waarvan ik misschien 5 minuten screen on had, en hij was al naar 83%....? het gaat veel te snel. Maar kan ik daar nog iets mee, of niet?

Ook het opladen gaat niet altijd goed, lijkt alsof de connector soms niet helemaal lekker in de telefoon blijft, al paar keer gehad dat ik 's nachts wakker werd, op mn telefoon wilde kijken, bleek hij helemaal niet opgeladen te zijn maar leeggelopen, had ik het draadje er niet 'goed genoeg' in gedaan. Maar dit heb ik bij meerdere kabels dus lijkt meer aan de telefoon te liggen..
Mijn HOX ligt momenteel ook bij Dynafix en één van de redenen daarvoor is het slechter worden van de batterij (ook nog last van oranje vlek rechts onderin scherm en slecht contact makende koptelefoon aansluiting). Heb contact gehad met de klantenservice en het is er gewoon bij de klachtomschrijving bij gezet. Je kan het dus altijd proberen (of eerst gewoon even vragen bij de klantenservice zelf).
Wanneer je ook problemen hebt met je USB connector kan je hem bovendien altijd nog voor die reden opsturen en er als extra klacht het batterij-probleem bij vermelden. Mocht het probleem met de batterij dan uiteindelijk toch niet onder garantie vallen, dan krijg je lijkt mij tenminste geen onderzoekskosten aangezien ze een ander probleem wél opgelost hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 08:26
Ik heb die van mij ook weer opgestuurd (eerst driemaal in juni 2013, laatste ruil nieuwe gekregen) en dus nu weer opnieuw voor een defecte usb aansluiting.

Als het goed is komt ie maandag terug. Dit staat er via de status:

In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.
-Servicehandeling: Onderdeel vervangen
-Servicehandeling: Accu vervangen

Lees ik dit als zinde we hebben twee onderdelen vervangen (accu en usb aansluiting) of als alleen de accu

Aangezien hij niet wilde opladen via de usb, er staat namelijk ook weer bij:
Klachtsoort: Symptoom niet beschikbaar

Weet niet of dat is dat het niet in hun rijtje met bekende klachten staat of dat ze de klacht niet kunnen ontdekken.

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
Klein_Kipje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:00:
Ik heb die van mij ook weer opgestuurd (eerst driemaal in juni 2013, laatste ruil nieuwe gekregen) en dus nu weer opnieuw voor een defecte usb aansluiting.

Als het goed is komt ie maandag terug. Dit staat er via de status:

In onderstaand overzicht staan alle uitgevoerde servicehandelingen behorende bij uw reparatie.
-Servicehandeling: Onderdeel vervangen
-Servicehandeling: Accu vervangen

Lees ik dit als zinde we hebben twee onderdelen vervangen (accu en usb aansluiting) of als alleen de accu

Aangezien hij niet wilde opladen via de usb, er staat namelijk ook weer bij:
Klachtsoort: Symptoom niet beschikbaar

Weet niet of dat is dat het niet in hun rijtje met bekende klachten staat of dat ze de klacht niet kunnen ontdekken.
Bij mij staat ook 'Klachtsoort: Symptoom niet beschikbaar', dus ik ga ervan uit dat dat gewoon zo hoort (aangezien het probleem met het slechte contact maken van m'n koptelefoon aansluiting vrij duidelijk was).

Ik denk trouwens dat én je accu, én een ander onderdeel vervangen is maar hier ben ik natuurlijk ook niet 100% zeker van :P

Waar ziet iedereen trouwens staan wat er precies gedaan is tijdens de reparatie? Het enige wat ik zie staan via de track&trace van Dynafix is:

STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 27-12-2013 16:15:43
Order - Bevestigd 27-12-2013 16:15:44
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 27-12-2013 16:15:45
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 3-1-2014 6:52:54
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 3-1-2014 6:52:55
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 8-1-2014 11:55:42
Reparatie repair center - In behandeling 9-1-2014 13:40:18
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 10-1-2014 10:25:46
Reparatie repair center - Voltooid 10-1-2014 10:25:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
En dan nog een beetje daaronder staat wat ze gedaan hebben, maar wel op die pagina. Maar bij staat er ondertussen wel al dat ze hem verzonden hebben naar de klant dus misschien moeten ze dat nog invullen.

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
Klein_Kipje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:11:
En dan nog een beetje daaronder staat wat ze gedaan hebben, maar wel op die pagina. Maar bij staat er ondertussen wel al dat ze hem verzonden hebben naar de klant dus misschien moeten ze dat nog invullen.
Heb vanochtend al wel een mailtje gehad van HTC dat m'n toestel weer naar mij toe verzonden wordt, maar het staat er bij mij inderdaad nog niet bij bij de Dynafix tracking.

Maakt voor de rest ook vrij weinig uit trouwens. Wanneer een onderdeel niet vervangen is terwijl ik dat wel had verwacht, dan kan ik daar vrij weinig aan doen aangezien het toestel zich al op de logistieke afdeling bevindt :+

Ik wacht af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
Je kan er ook weinig aan doen , maar aangezien de mijne de vorige reparatie beurt 3 keer achter elkaar heen en weer is gegaan omdat ze het probleem niet oplossen maar alleen de accu vervangen, weet je ongeveer wat je te wachten staat en dat je eventueel je telefoon weer wat langer kwijt bent en nog eens door de molen kan.

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
Zojuist te horen gekregen dat m'n toestel morgen weer wordt afgeleverd :)
Op de Dynafix website staat dat de accu, het scherm en 'een onderdeel' is vervangen, waarbij het 'onderdeel' waarschijnlijk de koptelefoon aansluiting is. Dit houdt dus in dat elk mankement als het goed is verholpen is!

Toch fijn om een nieuw scherm te krijgen zonder krasjes, aangezien ik het toestel tweedehands gekocht heb en er dus al een aantal krasjes op zaten. Kan nu zelf ervoor zorgen dat mij dit niet overkomt.
Eigenlijk was dit dan ook de reden dat ik het oranje vlekje rechts onderin het scherm heb vermeld als mankement, want had er eigenlijk vrij weinig last van :+

[ Voor 5% gewijzigd door 4WardNL op 14-01-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Laatst online: 12-08 13:02
Ik heb ook mijn HTC one x opgestuurd voor het bekende wifi probleem,

Order - Volledig ingevoerd 13-1-2014 12:55:01
Order - Bevestigd 13-1-2014 12:55:02
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 13-1-2014 12:55:03
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 16-1-2014 4:58:48
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 16-1-2014 4:58:49

3 dagen wachten voor niks. Ze hebben inderdaad vaste verzend dagen.
Beetje jammer want anders hadden ze hem binnen die tijd wel kunnen repareren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:34
Ik ben eigenlijk niet tevreden over de kwaliteit van mijn HTC One X+ uit januari 2013. Mijn klachten:

* Het lensje van de camera begon al heel snel te krassen, ondanks dat ik er altijd voor oppas hem nooit op een hard oppervlak te leggen. De foto's werden al vrij snel zo fuzzy dat ze eigenlijk niet meer bruikbaar zijn.
* Sinds twee weken wil de camera alleen nog maar focussen op dingen die dichterbij zijn dan ongeveer een halve meter. Doordat de foto's er toch al niet meer uitzien maakt dit niet ontzettend veel meer uit, maar een beetje jammer is het wel.
* De geluidssterkte uit de speaker bij het bellen (de normale "oorspeaker") is erg laag. Als het rumoerig om me heen is moet ik vaak echt moeite doen de beller te verstaan. Met een BT headset geen probleem.
* Volumeknop "down" moet sinds een maand of twee veel harder ingedrukt dan "up".
* Die vijf contactjes op de achterkant zijn al helemaal groen. Ik heb het toestel altijd in mijn broekzak, dus het zal wel van zweet of regenwater komen. Ik gebruik ze wel niet (heb geen dock), maar indirect kan dat nog wel een probleem zijn, want als ik hem op zou willen sturen vor bovenstaande zaken heeft het ding zomaar het stempel "waterschade" en moet je een paar tientjes betalen om hem ongerepareerd terug te krijgen.

Verder puur qua werking geen klachten, nog steeds snel, geen wifi-problemen, nog niet tegen geheugenbeperkingen aangelopen, mooi scherm... maar bovenstaande zaken vind ik toch erg jammer voor een toestel van een volle € 500 :(

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
Zojuist m'n HTC One X weer teruggekregen. Alle problemen lijken verholpen, maar er is wel een nieuw 'probleem' bijgekomen (Dynafix lijkt hier bekend om te staan? :S) waar ik voorheen geen last van had: de verlichting van de capacitive buttons onder het scherm is zeer ongelijkmatig verdeeld.
Aangezien ik deze verlichting normaalgesproken toch uit heb staan, maakt het me vrij weinig uit. Vind het echter wel erg slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
  • Laatst online: 11-09 14:30
Vandaag, na veel gezeur en de wel bekende afzegging door Dynalogic toch mijn vervangende HTC ONE X+ ontvangen. Na bijna 4 weken heeft Dynafix eindelijk het toestel ontvangen van HTC, waarna zij hem via hun dochter onderneming Dynalogic hem bij mij zouden komen afleveren. Na verschillende malen contact te hebben gehad met HTC via het service center en met Dynafix over onderandere foutieve NAW gegevens en foutive serienummers en imei nummers is het blijkbaar toch nog goed gekomen.

Afgelopen maandag werd ik door een medewerker van Dynalogic gebeld over het feit dat mijn toestel bij hun aanwezig was en naar mij verzonden kon worden. Aangezien ik momenteel vanuit huis werk, is dat totaal geen probleem. Echter de volgende ochtend belt een andere medewerker van Dynalogic mij op met de boodschap dat mijn vervangende HTC one X+ helemaal niet aanwezig is bij Dynalogic en dat de omruiling dus niet door gaat.. Nu brak echt mijn klomp.. De persoon die mij te woord stond op dat moment heeft dan ook wel de volle laag gehad, uiteraard wel op een normale manier, maar wel is goed duidelijk geworden aan die persoon dat deze manier van omgaan met klanten echt niet door de beugel kan. In totaal ben ik in 1.5 jaar al 4 maanden mobielloos geweest en heb ik al die tijd mijn "cool" kunnen bewaren, dus ik vond dat dit best wel een keer gepast was.

De medewerker kon echter niets voor mij betekenen en ik zat dus nog steeds mijn defecte HTC one X. Een klacht email gestuurd naar Dynalogic, echter, en zoals verwacht, heb ik daar nog niets op vernomen. Maar gisterenavond werd ik wederom gebeld door mijn "vrienden" van Dynalogic, dat het toestel nu wel bij hun in bezit was en dat hij morgen bij mij bezorgt kon worden, als dat mij uit kwam. Sceptisch, maar toch een beetje hoopvol, heb ik gezegd, kom maar langs.

Tot mijn grote verbazing, stond er daadwerkelijk vandaag een bezorger van Dynalogic aan mijn deur, met jawel, een HTC ONE X+. Na de omwisseling meteen de X+ getest en verhip, wat een hoop wifi-netwerken zitten er om mij heen. En zo fijn ook dat de wifi ook niet elke 3 minuten uit valt. Al met al, en na HEEEL lang wachten, heb ik nu eindelijk, hopelijk, een mobiel die de resterende maanden van mijn abo kan uit zitten. Als hij tegen het einde nog steeds goed doet, is hij het behouden waard, maar na al die problemen die ik gehad heb met HTC telefoons, is mijn neiging eigenlijk om te gaan switchen naar een andere producent...

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
4WardNL schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:42:
Zojuist m'n HTC One X weer teruggekregen. Alle problemen lijken verholpen, maar er is wel een nieuw 'probleem' bijgekomen (Dynafix lijkt hier bekend om te staan? :S) waar ik voorheen geen last van had: de verlichting van de capacitive buttons onder het scherm is zeer ongelijkmatig verdeeld.
Aangezien ik deze verlichting normaalgesproken toch uit heb staan, maakt het me vrij weinig uit. Vind het echter wel erg slordig.
Ik heb afgelopen dinsdag ook mijn One X terug van dynafix, Ik had hem laten repareren vanwege het bekende wifi probleem (tweede keer al). Tot mijn verbazing kreeg ik deze keer een toestel terug dat een compleet nieuw beeldscherm en achterkant had. Serienr en IMEI waren wel hetzelfde, dus ga ervan uit dat het geen geheel nieuw toestel is. Wifi doet het weer, maar ook ik heb 'last' van ongelijkmatige verlichting van de buttons. Inderdaad een beetje slordig, je zou zeggen dat dit er tijdens een korte check na de reparatie toch wel naar voren komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
ruurd v. schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 13:21:
[...]

Ik heb afgelopen dinsdag ook mijn One X terug van dynafix, Ik had hem laten repareren vanwege het bekende wifi probleem (tweede keer al). Tot mijn verbazing kreeg ik deze keer een toestel terug dat een compleet nieuw beeldscherm en achterkant had. Serienr en IMEI waren wel hetzelfde, dus ga ervan uit dat het geen geheel nieuw toestel is. Wifi doet het weer, maar ook ik heb 'last' van ongelijkmatige verlichting van de buttons. Inderdaad een beetje slordig, je zou zeggen dat dit er tijdens een korte check na de reparatie toch wel naar voren komt...
Lijkt mij inderdaad ook. Ik weet wel dat ik geen zin heb om hem hiervoor weer op te sturen en vervolgens weer twee weken te moeten wachten tot het toestel terug komt. De HTC One X bevalt me namelijk heel wat beter dan de HTC Desire die ik tijdelijk moest gebruiken :P

Ik kwam er trouwens achter dat ze op mijn toestel niks hebben gedaan aan de software. Ik had voor de reparatie maar weer een Sense 5 ROM (MaximusHD) op m'n toestel geflashed en ging er na de reparatie eigenlijk vanuit dat die eraf zou zijn en dat ik weer volledig stock Sense 5 zou hebben met weer een gelockte bootloader. Dit was niet het geval! Ook stond mijn toestel gewoon aan toen ik hem weer terug kreeg.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
4WardNL schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:42:
[...]

Lijkt mij inderdaad ook. Ik weet wel dat ik geen zin heb om hem hiervoor weer op te sturen en vervolgens weer twee weken te moeten wachten tot het toestel terug komt. De HTC One X bevalt me namelijk heel wat beter dan de HTC Desire die ik tijdelijk moest gebruiken :P

Ik kwam er trouwens achter dat ze op mijn toestel niks hebben gedaan aan de software. Ik had voor de reparatie maar weer een Sense 5 ROM (MaximusHD) op m'n toestel geflashed en ging er na de reparatie eigenlijk vanuit dat die eraf zou zijn en dat ik weer volledig stock Sense 5 zou hebben met weer een gelockte bootloader. Dit was niet het geval! Ook stond mijn toestel gewoon aan toen ik hem weer terug kreeg.. :?
Bij mij was mijn toestel niet alleen terug naar fabrieksinstellingen (wat ik niet gek vond), maar ook alle data op de sd kaart was verdwenen. :( Gelukkig had ik al een backup gemaakt van mijn foto's en stond er verder niet veel belangrijks op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
SD kaart nooit meesturen naar reparaties, er altijd van uitgaan dat je het toestel met alle data gewist terugkrijgt. Accesoires hebben nogal eens de neiging kwijt te raken.

Ik heb jaren terug voor een Nokia servicepunt gewerkt, en toen had ik ook al te maken met Dynafix. Als je ziet hoe die reparatieafdeling eruit ziet... het is bijna letterlijk lopendebandwerk met bijna allemaal jonge gastjes die eruit zien als LBO-dropouts (als ik even zo mag generaliseren). Enorm hoog verloop ook.

De telefoonmerken geven natuurlijk maar een (klein) X bedrag per reparatie en dan mag het allemaal niet zoveel kosten. Ik weet uit mijn Nokia-tijd dat reparaties op de schaal waarop ik het deed gewoon niet uitkon, het was voornamelijk een lokmiddel om (zakelijke) klanten te lokken. Ik kan me voorstellen dat er op grote schaal wat geld mee te verdienen valt, zoals Dynafix doet, maar de marges zullen flinterdun zijn. En een groot nadeel van een dergelijke uitbesteding voor de klant is dat zo'n reparatiebedrijf alleen maar stug de regeltjes volgt en bij problemen altijd doorverwijst naar het merk. En zo kom je heel makkelijk tussen twee naar elkaar wijzende partijen terecht.

Maar hey, welkom in de "moderne" wereld...

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
ruurd v. schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:27:
[...]

Bij mij was mijn toestel niet alleen terug naar fabrieksinstellingen (wat ik niet gek vond), maar ook alle data op de sd kaart was verdwenen. :( Gelukkig had ik al een backup gemaakt van mijn foto's en stond er verder niet veel belangrijks op...
Ik vind het persoonlijk vrij logisch dat alle bestanden bij een factor reset ook van je SD-kaart verdwenen zijn. Je krijgt hem toch ook niet met bestanden op de SD-kaart vanuit de fabriek? :p

Bij mij stond dit volgens mij ook duidelijk vermeld, dat er back-ups moesten worden gemaakt van je bestanden aangezien zij een factory reset uitvoeren. Dit moeten ze wel doen, vanwege de privacy van de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
4WardNL schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:47:
[...]

Ik vind het persoonlijk vrij logisch dat alle bestanden bij een factor reset ook van je SD-kaart verdwenen zijn. Je krijgt hem toch ook niet met bestanden op de SD-kaart vanuit de fabriek? :p

Bij mij stond dit volgens mij ook duidelijk vermeld, dat er back-ups moesten worden gemaakt van je bestanden aangezien zij een factory reset uitvoeren. Dit moeten ze wel doen, vanwege de privacy van de klant.
Tsja, is opzich niet gek inderdaad.. :) Ik kan me echter herinneren dat het de eerste keer dat ik hem opstuurde niet was gebeurd...
JeroenH schreef op maandag 20 januari 2014 @ 13:33:
SD kaart nooit meesturen naar reparaties, er altijd van uitgaan dat je het toestel met alle data gewist terugkrijgt. Accesoires hebben nogal eens de neiging kwijt te raken.
...
De One X heeft alleen een interne SD, dus niet te verwijderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
ruurd v. schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:01:
De One X heeft alleen een interne SD, dus niet te verwijderen..
Ah ja, natuurlijk (ik heb er zelf één 8)7 ). Maar zie het als algemene tip: accessoires die niets met de klacht te maken hebben nooit meesturen naar reparatie. Indien toch: altijd documenteren richting de reparateur wat je meestuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Laatst online: 12-08 13:02
Order - Data complete 13-1-2014 12:55:01
Order - Confirmed 13-1-2014 12:55:02
Logistics - Product ready for shipment (Customer -> Dynafix Care) 13-1-2014 12:55:03
Logistics - Product received by Dynafix Care 16-1-2014 4:58:48
Logistics - Product sent to internal repair facility 16-1-2014 4:58:49
Logistics - Product arrived at repair center 20-1-2014 14:48:28
Repair at repair center - Started 22-1-2014 10:12:35
Logistics - Product sent from repair center to logistics department 22-1-2014 15:35:45
Repair at repair center - Finished 22-1-2014 15:35:45

Hij is gereed volgens hun.
Hoe zie ik nu wat er gerepareerd is ?
Ik zoe sommige mensen posten met boardswap, onderdelen vervangen etc. Alleen ik kan niks terugvinden

[ Voor 7% gewijzigd door snoos op 22-01-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
snoos schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 15:55:
Order - Data complete 13-1-2014 12:55:01
Order - Confirmed 13-1-2014 12:55:02
Logistics - Product ready for shipment (Customer -> Dynafix Care) 13-1-2014 12:55:03
Logistics - Product received by Dynafix Care 16-1-2014 4:58:48
Logistics - Product sent to internal repair facility 16-1-2014 4:58:49
Logistics - Product arrived at repair center 20-1-2014 14:48:28
Repair at repair center - Started 22-1-2014 10:12:35
Logistics - Product sent from repair center to logistics department 22-1-2014 15:35:45
Repair at repair center - Finished 22-1-2014 15:35:45

Hij is gereed volgens hun.
Hoe zie ik nu wat er gerepareerd is ?
Ik zoe sommige mensen posten met boardswap, onderdelen vervangen etc. Alleen ik kan niks terugvinden
Dit zie je pas wanneer je toestel ook daadwerkelijk verstuurd is. Je krijgt dan een mailtje waarin je een link krijgt naar een andere track&trace pagina waarop je dus kan zien wat er gedaan is, evenals hoe het met de verzending van je toestel zit.

Het kan trouwens een tijdje duren voordat je toestel ook daadwerkelijk verzonden wordt nadat je bovenstaand bericht hebt gekregen. Bij mij zaten hier zo'n 3 werkdagen tussen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 13:39

avotar

P0werd by Black Coffee

Tja.... de mijne komen ze morgen weer ophalen. 2 weken geleden stonden ze ook al voor de deur. Mijn scherm reageerde niet meer en mijn speakers haperde bij het afspelen van muziek, een ringtone of via een handsfee gesprek.

Het scherm was gefixed door een boardswap, maar na het herinstalleren afgelopen woensdag merkte ik dat het luidspreker probleem nog niet verholpen was. Eigenlijk was ik van plan om het maar even aan te zien, omdat ik op internet gevonden had dat dit probleem zich heel vaak vanzelf herstelde.

Tot gisterenochtend. 4:30 uit bed, telefoon van de lader gehaald, was 100%.
Standaard wakker worden, even 5 minuten via de FB app kijken wat er allemaal aan de hand was en ik merkte al dat hij niet afkoelde en ik na 5 minuten al 10% batterij had gebruikt.
Telefoon in mijn jaszak, de auto in en gaan rijden naar mijn werk. Rond 7 uur op mijn werk, waarbij mijn telefoon verder niets gedaan heeft (alle synchs staan uit) en ik had nog 33% over....
En warm.... warm.... warm dat hij bleef....

Opvallend is wel.... het is een herkenbaar probleem. Mijn vrouw had een S2 die ze had getrakteerd op een bad van groene thee. Die is toen ook door onze vrienden gerepareerd en kwam terug met exact hetzelfde issue.... accu drain en warm blijven....

Maar we gaan het zien.

avotar in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Zo mijn toestel gaat maandag terug voor garantie ivm Wifi probleem (zeer slecht bereik) sinds dat het toestel is gerepareerd bij The Phone House (HTC Service center). Ik had toen het probleem dat in het toestel de On/Off button contact maakte en dus in een bootloop zat.

Hopen dat ik het toestel weer snel terug krijg. Het jammere is wel dat ik 1,5 jaar lang geen wifi probleem had en sinds dat The Phonehouse hem in en uit elkaar heeft gehaald ik dit wel heb. Helaas stuurt The Phonehouse het toestel op naar HTC, dus kan ik net zo goed zelf doen. Moet alleen even wachten op mijn leentoestel van mijn Ouders :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14
opgejorist ...

[ Voor 94% gewijzigd door thuran op 24-01-2014 20:55 ]

thurantjee#2531 GoT clan member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Nu afwachten wat ze gedaan hebben, maar gisteren is het toestel eind van de middag opgehaald en krijg vanmiddag dit mailtje. Kan nog niet inzien wat ze hebben gefixed op tracking.htc.com
____
Device HTC One X, Serial No. HT242WXXXXX, is now awaiting shipment in our warehouse and should be returned to you within a couple of days.

Many thanks,

HTC Customer Care

Edit: Iets meer info, maar waar ik niets mee kan:

Class of service: Standaard reparatie

[ Voor 11% gewijzigd door Meneer iCy op 28-01-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Mijn unlocked device is gelukkig kosteloos gerepareerd _/-\o_ _/-\o_
Het is mogelijk dat u naar aanleiding van uw zending een remboursbedrag dient te voldoen. Voor uw zending bedraagt dit bedrag € 0,00. Indien er een rembours geïncasseerd dient te worden, verzoeken wij u dit, uit veiligheid voor u en de koerier, middels een pintransactie te voldoen. Contante betalingen zijn ook mogelijk, maar wij prefereren betaling middels PIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

avotar schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 06:52:
Tja.... de mijne komen ze morgen weer ophalen. 2 weken geleden stonden ze ook al voor de deur. Mijn scherm reageerde niet meer en mijn speakers haperde bij het afspelen van muziek, een ringtone of via een handsfee gesprek.

Het scherm was gefixed door een boardswap, maar na het herinstalleren afgelopen woensdag merkte ik dat het luidspreker probleem nog niet verholpen was. Eigenlijk was ik van plan om het maar even aan te zien, omdat ik op internet gevonden had dat dit probleem zich heel vaak vanzelf herstelde.

Tot gisterenochtend. 4:30 uit bed, telefoon van de lader gehaald, was 100%.
Standaard wakker worden, even 5 minuten via de FB app kijken wat er allemaal aan de hand was en ik merkte al dat hij niet afkoelde en ik na 5 minuten al 10% batterij had gebruikt.
Telefoon in mijn jaszak, de auto in en gaan rijden naar mijn werk. Rond 7 uur op mijn werk, waarbij mijn telefoon verder niets gedaan heeft (alle synchs staan uit) en ik had nog 33% over....
En warm.... warm.... warm dat hij bleef....

Opvallend is wel.... het is een herkenbaar probleem. Mijn vrouw had een S2 die ze had getrakteerd op een bad van groene thee. Die is toen ook door onze vrienden gerepareerd en kwam terug met exact hetzelfde issue.... accu drain en warm blijven....

Maar we gaan het zien.

avotar in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie - Deel 2"
Vandaag het mailtje gehad dat hij klaar is en ze hem morgen weer komen brengen. Weer een boardswap als ik de gegevens moet geloven.

Stel dat hij nu weer niet goed is en ik bel HTC, bieden ze dan uit zichzelf een ander toestel aan of moet je er expliciet om vragen?

De eerste keer ter reparatie aanbieden is niet leuk, maar het kan gebeuren. Gelukkig had ik een leen toestel.
Voor het een tweede keer aanbieden heb ik begrip. Een foutje is zo gemaakt.... kan gebeuren.
Maar een foutje op een foutje... ehm.. neu...

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

avotar schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:32:
[...]

Vandaag het mailtje gehad dat hij klaar is en ze hem morgen weer komen brengen. Weer een boardswap als ik de gegevens moet geloven.

Stel dat hij nu weer niet goed is en ik bel HTC, bieden ze dan uit zichzelf een ander toestel aan of moet je er expliciet om vragen?

De eerste keer ter reparatie aanbieden is niet leuk, maar het kan gebeuren. Gelukkig had ik een leen toestel.
Voor het een tweede keer aanbieden heb ik begrip. Een foutje is zo gemaakt.... kan gebeuren.
Maar een foutje op een foutje... ehm.. neu...
Hoe kan je de gegevens inzien dan? Als ik op htc ticket site kijk, dan zie ik letterlijk niets behalve dat ze het apparaat aan het inpakken zijn.

Status op HTC site is letterlijk:
Received01/28/2014
Status:Device Packing

Terwijl het toestel morgen al wordt gebracht. Zal me benieuwen wat ze in 1 werkdag gedaan hebben. Toestel ging voor wifi problematiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

iCy schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:23:
[...]

Hoe kan je de gegevens inzien dan? Als ik op htc ticket site kijk, dan zie ik letterlijk niets behalve dat ze het apparaat aan het inpakken zijn.

Status op HTC site is letterlijk:
Received01/28/2014
Status:Device Packing

Terwijl het toestel morgen al wordt gebracht. Zal me benieuwen wat ze in 1 werkdag gedaan hebben. Toestel ging voor wifi problematiek.
Niet... je kan naar de site van dynafix gaan. Daar kun je het inzien.
url = http://www6.dynafix.com/a...airorder_tracestatus.aspx
Voer je postcode in en je imei ... of je htc referentie in.... en presto.

Niet dat heel erg veel meer info geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

avotar schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:25:
[...]

Niet... je kan naar de site van dynafix gaan. Daar kun je het inzien.
url = http://www6.dynafix.com/a...airorder_tracestatus.aspx
Voer je postcode in en je imei ... of je htc referentie in.... en presto.

Niet dat heel erg veel meer info geeft.
Servicehandeling: Onderdeel vervangen

Zal me benieuwen. Postcode moet je trouwens wel met een spatie invoeren. Kwam ik achter toen ik IMEI+Referentie heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
avotar schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:32:
Als HTC nog hetzelfde werkt als in mijn tijd in de mobiele telefoonindustrie, dan zul je daar niet alleen expliciet om moeten vragen, maar zelfs meermaals en dringend op moeten aandringen - en dan nog hopen dat je niet één of andere vieze refurb krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Bah bah bah!

Donderdagavond voor de tweede keer mijn toestel teruggehad. Weer helemaal ingericht en eigenlijk was ik wel voorzichtig tevreden. Accu had weer zijn normale gedrag, zelfs iets beter dan ik me herinnerde en alle probleempjes waren wel zo'n beetje verholpen.

Tot vrijdagavond..... ik kreeg constant de melding simkaart voorbereiden of zelfs het opnieuw invoeren van mijn pincode. En mijn scherm kantelt niet meer. En de trilfunctie lijkt het niet meer te doen.
Hoe is het toch mogelijk dat elke keer als ik hem aanbied voor reparatie, Dynafix het presteert om gewoon wat anders stuk te maken.

Straks maar weer eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Mijn HOX is total loss verklaard. Jammer maar helaas. Gelukkig krijg ik van mijn verzekeraar Actua een waardecheque. Weet iemand hoe hoog deze ongeveer zal zijn en hoe het precies zit met het besteden van deze bon? Waar wordt hij geaccepteerd? Valt amper terug te vinden op internet. Toestel is van mei 2012.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

avotar schreef op maandag 03 februari 2014 @ 07:47:
Bah bah bah!

Donderdagavond voor de tweede keer mijn toestel teruggehad. Weer helemaal ingericht en eigenlijk was ik wel voorzichtig tevreden. Accu had weer zijn normale gedrag, zelfs iets beter dan ik me herinnerde en alle probleempjes waren wel zo'n beetje verholpen.

Tot vrijdagavond..... ik kreeg constant de melding simkaart voorbereiden of zelfs het opnieuw invoeren van mijn pincode. En mijn scherm kantelt niet meer. En de trilfunctie lijkt het niet meer te doen.
Hoe is het toch mogelijk dat elke keer als ik hem aanbied voor reparatie, Dynafix het presteert om gewoon wat anders stuk te maken.

Straks maar weer eens bellen.
Inmiddels een week verder. Contact gehad met HTC, die overigens aan de telefoon erg meelevend waren. Ze boden me eigenlijk direct een refurbished toestel aan. Woensdag zijn ze mijn oude toestel komen halen en maandag had ik het nieuwe toestel in huis.

Ondanks alle horrorverhalen over refurbished toestellen moet ik het voorlopig nog afkloppen.
Ik ben erg tevreden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
Sinds een tijdje krijg ik regelmatig een toast in beeld met de tekst 'Preparing sim card...'. Het signaal valt dan ook heel even weg, maar is binnen ongeveer 2 seconden ook weer terug.
Is hier iemand anders die dat probleem ook heeft (gehad)?

Ik ga straks maar eens een andere ROM flashen, om te kijken of het niet daaraan ligt. Mocht dat het probleem niet oplossen, dan zal ik helaas wéér m'n toestel op moeten sturen ter reparatie..

Edit:Ik heb inmiddels CM11 geïnstalleerd in plaats van ARHD en het probleem lijkt gelukkig weg te zijn!

[ Voor 11% gewijzigd door 4WardNL op 16-02-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
BeefHazard schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:51:
Mijn HOX is total loss verklaard. Jammer maar helaas. Gelukkig krijg ik van mijn verzekeraar Actua een waardecheque. Weet iemand hoe hoog deze ongeveer zal zijn en hoe het precies zit met het besteden van deze bon? Waar wordt hij geaccepteerd? Valt amper terug te vinden op internet. Toestel is van mei 2012.
For the sake of mensen die dit via google vinden: Een One X van mei 2012 was goed voor een schade-uitkering van €340 na aftrek van afschrijving en eigen risico. Ik ben tevreden :)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:52
Ik kom t topic ff binnen vallen.

Heb de HTC X one nu een jaar (hiervoor n HTC HD2), maar wat heb ik de balen van dit toestel zeg!!

Heb n 100MB internetconnectie en mn WIFI is meestal 0. Soms krijg ik 1 streepje, daarna ineens vol maar is mn internet nog steeds bagger.
Ik kan google regelmatig niet openen.
Kijk ik weer bij WIFI en is t bereik weer nul.

WIFI uitzetten is lastig want in Soest is 3G ook nauwelijks te krijgen, maar dat kan ook aan mn htc liggen.
Alle apparaten in huis hebben vol bereik, maar ik kan niet internetten.

Muziek luisteren over speaker? Onmogelijk. Heel zacht hoor je wat, maar zodra iemand praat, hoor je niet eens wat voor plaat je hoort.
Geen groot probleem omdat ik m normaal ergens op aansluit, maar n youtube filmpje aan iemand laten zien met geluid is onmogelijk.

WIFI en 3G is echter mn grootste ergernis.
Toesten van 500 euro icm Vodafone red 4G 65 euro en ik kan nauwelijks internetten. Heb m uit frustratie al n tik verkocht en toen barstte mn scherm. Ook lekker.

Nooit maar dan ook nooit meer een HTC voor mij.
Nog n jaar wachten helaas. Ik breng m eerst wel weg ter reparatie.
Volgende wordt n Huawei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Ferry34 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 00:31:

...

Muziek luisteren over speaker? Onmogelijk. Heel zacht hoor je wat, maar zodra iemand praat, hoor je niet eens wat voor plaat je hoort.
Geen groot probleem omdat ik m normaal ergens op aansluit, maar n youtube filmpje aan iemand laten zien met geluid is onmogelijk.

....
Waarschijnlijk zitten de gaatjes van je speaker verstopt met vuil ofzo. Even een zachte tandenborstel eroverheen en het geluid zou weer een stuk harder moeten klinken.

Wat betreft het wegvallende Wifi signaal, dat kan idd het bekende probleem zijn met de HOX.. Heb je beter bereik als je de achterkant indrukt rechts naast de camera? Reparatie is hierbij de enige optie. Heb ik ook twee keer gehad en beide keren laten repareren...

Verwijderd

Ik heb afgelopen dinsdag (25-02) contact gehad met HTC over mijn HTC one X.
Deze laadde heel slecht op, werd langzaam en mijn batterij was erg snel leeg.( zou onder garantie vallen)

Afspraak gemaakt en deze is gisteravond opgehaald om 18.15.
Ik kijk vanochtend in mijn mail (10.26 uur) en zie tot mijn verbazing de volgende email van HTC:
Dear Robin
Device HTC One X, Serial No. .........., is now awaiting shipment in our warehouse and should be returned to you within a couple of days.
Many thanks,
HTC Customer Care

Ik was erg verbaasd na het lezen van alle verhalen dat het weken kon duren( en de moed was eigenlijk voordat mijn telefoon was opgehaald al in mijn schoenen gezakt) maar toen ik dit las gelijk maar even T&T bekeken op dynafix en tot mijn verbazing zie ik dit staan:
Order - Volledig ingevoerd 25-2-2014 10:54:13
Order - Bevestigd 25-2-2014 10:54:14
Logistiek - Verzendklaar gemaakt (Klant -> Dynafix Care) 25-2-2014 10:54:15
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 27-2-2014 4:03:37
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 27-2-2014 4:03:38
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 27-2-2014 7:38:34
Reparatie repair center - In behandeling 27-2-2014 8:31:10
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 27-2-2014 10:22:34
Reparatie repair center - Voltooid 27-2-2014 10:22:34

Ik ben dus dolblij en nu maar wachten tot hij terug is, maar ik heb goede hoop!!!
Weet iemand waar ik kan bekijken wat er gerepareerd/vervangen is?

Groetjes robin :*)

Verwijderd

Net even Dynafix gebeld om te vragen wat er gerepareerd/vervangen is en ik heb een nieuwe accu gekregen!!! (valt ook nog eens onder mij garantie!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
Mijn telefoon gaat morgen voor de tweede keer naar de reparatie.
Toen hij de vorige keer terug kwam, was het eerste wat me opviel dat de toetsjes onder het scherm erg onregelmatig verlicht werden. Dit vond ik niet genoeg reden om het toestel weer terug te sturen dus ik heb het maar zo gehouden. Inmiddels heb ik helaas ook weer andere, voor mij volledig nieuwe problemen ermee. :')

Met Sense krijg ik continu de melding in beeld 'Preparing simcard..,' waarbij ook het signaal wegvalt en deze na zo'n 5 seconden weer terugkomt (dit lijkt m'n batterij leeg te vreten). Met CM11 heb ik dit niet, maar hierbij valt minstens elke dag één keer het signaal compleet weg en deze is alleen terug te krijgen via een herstart.

Bovendien valt m'n Wi-Fi signaal af en toe weg en is deze ook veel zwakker dan die van andere toestellen (het welbekende Wi-Fi probleem dus).

Het toestel zou eerst vanavond opgehaald worden, maar hiervan heb ik de ticksheet nooit ontvangen. Deze blijkt dus verstuurd te zijn naar een of andere 'Erik de Jong'. Ik ken helemaal geen 'Erik de Jong' en de persoon waarvan ik het toestel heb overgenomen heet ook niet zo (of hij moet het toestel gejat hebben / een valse naam doorgegeven hebben). :?
Het vanavond ophalen kon dus niet doorgaan, maar nu wordt hij morgen opgehaald. Hiervan heb ik wel een ticksheet ontvangen.
Weet iemand hier wat 'Conditional FRU Swap' inhoudt? Dit staat namelijk op de ticksheet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
Die van mij gaat voor de 2e keer weg (2e toestel en totaal 5e rep in 1,5 jaar abbo tijd)

Weet iemand wat telefoon nummers van mensen waar je wel wat kan bereiken ipv het kastje muur gezever

Of HTC of KPN

www.weitjerock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:52
Ferry34 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 00:31:

Heb de HTC X one nu een jaar (hiervoor n HTC HD2), maar wat heb ik de balen van dit toestel zeg!!

Heb n 100MB internetconnectie en mn WIFI is meestal 0. Soms krijg ik 1 streepje, daarna ineens vol maar is mn internet nog steeds bagger.
Ik kan google regelmatig niet openen.
Kijk ik weer bij WIFI en is t bereik weer nul.

WIFI uitzetten is lastig want in Soest is 3G ook nauwelijks te krijgen, maar dat kan ook aan mn htc liggen.
Alle apparaten in huis hebben vol bereik, maar ik kan niet internetten.

WIFI en 3G is echter mn grootste ergernis.
Toesten van 500 euro icm Vodafone red 4G 65 euro en ik kan nauwelijks internetten. Heb m uit frustratie al n tik verkocht en toen barstte mn scherm. Ook lekker.

Nooit maar dan ook nooit meer een HTC voor mij.
Nog n jaar wachten helaas. Ik breng m eerst wel weg ter reparatie.
Volgende wordt n Huawei
Even n update.

Kan mn telefoon niet echt missen en ik las wat horrorverhalen van dat dynafix.
Hm, dan maar googlen op reparatie bij n winkel ofzo.

Jawel toch n zaak gevonden in amersfoort, waar je kon wachten tijdens reparatie.
Deed mn beklag over mn htc en hij kende t probleem, wat vaak voorkwam.
Hij nam m mee en ging aan de slag.
5-10 minuten later kwam hij terug en ik zag dat mn fone al veel routers in de buurt oppikte, terwijl hij in mn huis mn wifi niet eens meer kon vinden.

Hij vertelde dat hij er n antenne onder heeft geklemd, maar heb helaas niet mee kunnen kijken

Eh, doe maar een tientje zei hij!
Held! Riep ik :) _/-\o_

Kwam thuis en vol bereik! Retesnel internet, ongekend.
Morgen in mn taxi kijken of de bluetooth muziek streaming nu wel werkt en of de handsfree nu wel goede kwaliteit is.

Zelfs mn tomtom was de laatste dagen ineens de plaatsbepaling regelmatig kwijt. Toeval?
Morgen testen.
WIFI is helemaal top nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
4WardNL schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:03:
Mijn telefoon gaat morgen voor de tweede keer naar de reparatie.
Toen hij de vorige keer terug kwam, was het eerste wat me opviel dat de toetsjes onder het scherm erg onregelmatig verlicht werden. Dit vond ik niet genoeg reden om het toestel weer terug te sturen dus ik heb het maar zo gehouden. Inmiddels heb ik helaas ook weer andere, voor mij volledig nieuwe problemen ermee. :')

Met Sense krijg ik continu de melding in beeld 'Preparing simcard..,' waarbij ook het signaal wegvalt en deze na zo'n 5 seconden weer terugkomt (dit lijkt m'n batterij leeg te vreten). Met CM11 heb ik dit niet, maar hierbij valt minstens elke dag één keer het signaal compleet weg en deze is alleen terug te krijgen via een herstart.

Bovendien valt m'n Wi-Fi signaal af en toe weg en is deze ook veel zwakker dan die van andere toestellen (het welbekende Wi-Fi probleem dus).

Het toestel zou eerst vanavond opgehaald worden, maar hiervan heb ik de ticksheet nooit ontvangen. Deze blijkt dus verstuurd te zijn naar een of andere 'Erik de Jong'. Ik ken helemaal geen 'Erik de Jong' en de persoon waarvan ik het toestel heb overgenomen heet ook niet zo (of hij moet het toestel gejat hebben / een valse naam doorgegeven hebben). :?
Het vanavond ophalen kon dus niet doorgaan, maar nu wordt hij morgen opgehaald. Hiervan heb ik wel een ticksheet ontvangen.
Weet iemand hier wat 'Conditional FRU Swap' inhoudt? Dit staat namelijk op de ticksheet.
Ik heb inmiddels m'n HTC One X weer, nouja, een HTC One X. Er is een swap uitgevoerd want het toestel kwam terug met stickers/plastic op de voor- en achterkant.
Heb nog geen problemen ondervonden met dit toestel en hoop dat dat ook nooit zal gebeuren.

Dit keer ben ik wél tevreden met Dynafix, aangezien ik het toestel zaterdag heb laten ophalen en hij dus nu al terug is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
Het is en blijft raak bij die One X toestellen. 6de keer dat ik mijn toestel opstuur om te repareren..

Mijn One X omgeruild voor een gefurbished ONE X+ toestel, heb ik nu een toestel waarvan de batterij na 6 uur al bijna helemaal leeg is.

Nee, ik zit niet constant met dat ding in mijn handen en nee, ik speel ook geen zware spelletjes op dat ding. Het is voornamelijk Facebooken, whatsappen, twitteren en wat browsen. Heb de batterij "gereset" maar dat bood geen uitkomst.

Ik ben het nu echt wel een beetje beu al dat gezeur om die toestellen. Gelukkig heeft HTC me nu een new in the box toestel belooft als Dyna pruts het toestel waardeloos heeft verklaard.

Zucht, op naar keer 7.... 8)7 8)7

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:30
Kom ook eff binnenvallen... Ook mijn HOX aangeboden voor het eerst. Wordt morgen opgehaald.

Gisterenavond na wat streamen op Youtube een vast loper. Toestel viel uit en startte niet meer op (batterij was 50+%). Laad ook niet meer op...dus helemaal dood. Had nog een maand garantie gelukkig.

Hiervoor ook problemen gehad met de Desire. Deze herstartte continue... Met de Sensation geen problemen ondervonden.

Ben benieuwd naar de reparatie van mijn HOX en hoe Dynafix deze gaat oplossen (boardswap?)

Ik hoop een first time right in ieder geval. Ik geef HTC nog een mooie kans om mij als klant te houden en anders stap ik toch over naar een betrouwbaardere merk...dan maar geen Sense!

|Wordt vervolgd..gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
Zucht...

Geweldig dit. HTC heeft mijn klacht over mijn HOX+ doorgestuurd naar Dynafix, zoals altijd, alleen hebben zij van mijn verhaal iets totaal anders gemaakt.. Pas op: zeer slecht Engels volgt.
  • Klachtomschrijving: Cond SKU swap approved by AA >> Battery can not hold charge after 6 hours of very less using battery is empty.
Even vrij vertaald zou dat neerkomen op het feit dat mijn batterij zonder echt gebruik na 6 uur totaal leeg is. Wat ik de beste persoon van HTC verteld had was dat mijn batterij na 6 a 8 uur op 17% zat en daarna heel snel zijn lading verloor. Daarnaast gebruik ik de telefoon niet intensief. Zo nu en dan eens appjes beantwoorden, een keertje FB, een mailtje, maar geen zware spelletjes.

Wat hebben blijkbaar die beste mensen van Dynafix gedaan, die telefoon 6 uur weg gelegd, en toen tot de conclusie gekomen dat hij na 6 uur niet gebruiken op 80% zat. Dat was inderdaad niet de klacht, dus dan is het ook niet gek dat het euvel niet geconstateerd wordt. Vervolgens sturen zij, zonder contact met mij op te nemen, de telefoon terug. Er wordt hier geen datum gevraagd waarop ik het toestel kan ontvangen.

Overigens vind ik dat na 6 uur niet gebruiken een telefoon niet 20% ontladen kan/mag zijn.

Dus meteen even HTC gebeld, die kunnen helaas niets voor mij betekenen zolang ik de mobiel niet terug in mijn bezit heb. Dus komende maandag, als die telefoon hier weer is, zal ik meteen maar weer HTC bellen.

Gelukkig was de jongen die ik aan de lijn had zeer begripvol en heeft ook meteen een notitie gemaakt. Wat ik wel weet is dat ik niet akkoord ga met het WEER opsturen van mijn telefoon naar Dynafix. Dat zou dan de 7de keer zijn dat ik van mijn telefoon afstand moet doen. Ik ben het nu wel echt beu... |:( |:(

Nooit meer een HTC voor mij.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
Je staat zo verdomde machteloos tegen een bedrijf wat totaal niet wil meewerken aan een oplossing.

"Nee meneer, onze procedures staan ons niet toe om een ruiling aan de deur te maken, dit gebeurd alleen bij uitzonderlijke gevallen." Als of voor de 7de keer in 1 jaar en 8 maanden je telefoon op moeten sturen geen uitzonderlijk geval is.

Of wel, ik moet maar weer afwachten wat die jongens van Dynafix nu weer gaan doen met mijn telefoon en of ze nu wel capabel genoeg zijn om een simpele battery test uit te voeren. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om te constateren dat een batterij sneller drained als normaal? Eigenlijk hebben ze dat al gedaan, zie mijn bericht hier boven.

Tis gewoon weg triest, op het schandalige af, dat je flink wat geld neer legt voor een toestel waar je minimaal 2 jaar plezier van hoopt te hebben, maar waar je na 1 jaar en 8 maanden al bijna 4 maanden je toestel kwijt bent omdat hij in reparatie ligt.

Hoog tijd dat zij mij die New-in-seal Hox+ gaan sturen.

PVoutput

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste