ja denk het wel als er ergens intern een sticker is aangebracht waardoor ze weten dat die reeds is opengeweest zie ook:
Ervaringen met Dynafix
Na de telefoon opgestuurd te hebben, en te weten dat de garantie was verlopen, Later bleek (zelf open gemaakt) dat de stickers om bij de onderdelen te komen geeneens doorbroken waren...
morgen komen ze me toestel ophalen (htc richting dynafix), heb nog eens nagedacht en best dat ik dit probleem laat oplossen door htc, ben benieuwd hoe men toestel gaat weerkomen na reparatie en welke de tijd zal zijn dat ze nodig hebben hiervoor, alleziens men backup toestel gisteren in orde gezet zodat ik men plan kan trekken
eens de reparatie door de kerk is ga ik men toestel verkopen en me de nieuwe htc one aanschaffen, hoop toch nog 400 euro te krijgen voor men toestel dewelke is perfecte staat is, we zien wel
alleziens door lezen hier in deze topic al genoeg fotos genomen van men toestel voor opsturen richting dynafix en reeds al een paar emails gehad met dynafix over het probleem, een degelijke opbergdoos gevonden + copy van factuur erbij, originele doos hou ik liever bij voor de naverkoop uiteraard
to be continued
email dynafix:
Geachte heer, mevrouw,
Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen. Hieronder vindt u onze reactie.
Als u HTC gecontacteerd heeft dan komen zij het toestel halen.Het toestel gaat dan via hen naar Dynafix. Een kopie aankoopnota meesturen mag voor het vaststellen van de garantie. Bij voorkeur niet de oorspronkelijke verpakking gebruiken, daar zitten stickers op die u misschien nog nodig heeft in de toekomst. Bij voorkeur een neutrale verpakking gebruiken. Het kan ook zijn dat de chauffeur iets bij zich heeft om het toestel in te verpakken. De wachttijd indicatie is 5 a 10 werkdagen vanaf het moment dat het toestel is ingeboekt bij Dynafix.
Indien u nog verdere vragen heeft zijn wij graag bereid deze te beantwoorden.
Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Best regards,
Dynafix Care B.V.
Hub Janssen
Customer Care Cente
update: opgehaald 22/2/2013 8.57 door dynafix personeel
aangekomen: 26/2/2013 15.30 en alles werkt weer perfect na 1 avond testen, weer full wifi signaal
telefoon is back en sneller dan verwacht en in heel leuke i'm back verpakking (zelfs leuker doosje als het origineel) , enige nadeel dat ik niet wist dat ze gisteren gingen langskomen en had geluk dat een buur had getekend voor ontvangst en pakket zelf had bijgehouden tot men thuiskomst (goeie buren maken goeie vrienden)
wanneer ze de telefoon komen ophalen heb ik telefoon netjes ingepakt in een doosje met schuimfolie zodat die amper schade kon oplopen, tevens heb ik daar 2 papieren bijgestoken namelijk
men persoonlijke gegevens en alle gegevens van de telefoon + kopie van aankoopfactuur + garantie sticker en een papier met het probleem nog eens aangekaart afzonderlijk namelijk
Het wifi-signaal van de One X is niet optimaal en zou soms zelfs gewoon wegvallen. Omdat het signaal verbetert van zodra het toestel op een specifieke plaats wordt samengedrukt, werd een fout in de hardware vermoed.
HTC stelde een onderzoek in, en bevestigt nu dat er inderdaad moeilijkheden waren met de wifi-antenne. 'Na onderzoek van op zichzelf staande meldingen over issues met de WiFi-verbinding van de HTC One X, hebben we een oplossing gevonden die de ruimte rond de contactpunten van de WiFi-antenne in de telefoon versterkt', klinkt het in een mededeling.
de nodige fotos waren genomen voor de ophaling om achteraf problemen te vermijden, de welke er in mijn geval niet waren
opgehaald door firma dynafix, geleverd door firma DPD
k'zou zeggen aan iedereen met dit probleem opsturen maar
toestel dat terugkomt heeft de laatste android versie, alle apps zijn uiteraard verdwenen dus zeker backup nemen van de nodige apps/pics/andere, wat ze wel laten staan is de contactpersonen die stonden allemaal nog netjes op de telefoon, daar nemen ze dus zelf backup van voor ze back to factory settings doen + de nodige updates
tevreden klant hier, als het positief is mag het ook wel eens gepost worden
pics genomen met gefixt toestel

:
[
Voor 56% gewijzigd door
Rigs op 27-02-2013 12:44
]