iRacing GoT Toernooi W13-S1-2012

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 4.739 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
NickThissen schreef op zondag 29 april 2012 @ 22:51:

Heb de resultaten doorgegeven, kan iedereen even kijken of het wel allemaal klopt?
http://tournaments.iracin...rnamentResults.aspx?tid=4
(Ik zie zelf al een foutje, BruceLee heeft de 'minste incidenten' achievement gekregen maar dat zou alleen mogen als je de race uit rijdt... Even nazoeken)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zo jammer van de tik die ik kreeg in de eerste ronde.
Ik had op een mooi gevecht met Robbert gehoopt maar het mocht niet zo zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
NickThissen schreef op zondag 29 april 2012 @ 22:51:
Ik zag Sebastian al 10 rondjes lang dichterbij komen en met een beetje hoofdrekenen zou hij me op dat tempo precies in het laatste rondje pakken, maar in een na laatste rondje was hij ineens weg, helaas, had leuk kunnen zijn.

Heb de resultaten doorgegeven, kan iedereen even kijken of het wel allemaal klopt?
Ja ik maakte een uitglijertje in de op 1 na laatste bocht (ik heb die bocht ooit 1 keer goed genomen denk ik , vorig jaar ergens ofzo :X ), niet eens helemaal gespind maar de auto kwam met de neus zachtjes tegen de muur waardoor ik eerst achteruit moest om de baan weer op te kunnen.(had je waarschijnlijk niet kunnen pakken , auto was erg moeilijk de laatste laps)
Was echt een geweldig leuke race , veel gebattled (met Joep ,Joost ,Maykel ,Robbert en nog vele anderen) en er werd best goed gereden , iedereen had z`n handen vol natuurlijk. (behalve Dave dan)

Toch echt wel een leuke aanwinst die Caddy dus. (erg leuk onding)

btw Tournament site mbt de scores ziet er echt schitterend uit vind ik , leuk die achievements overigens.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:22

Hoogie2004

Whohooooo

Ik vond het erg leuk vandaag. Goeie setup ook. Nu al zin in dinsdag :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:49

derx666

mecker ende blaet

Ik ga er weinig woorden aan vuil maken. Het was een kak race. Nogmaals sorry Fabian, maar kon je daar niet ontwijken. Ook sorry voor diegene die last van me hadden in Lap 2 na de hairpin. Ik dacht dat jullie daar ruimte zat hadden, en besefte niet dat daar de rechterkant van de baan de raceline was. nja, kak race van mij, en snel vergeten.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja ik was daardoor meteen de aansluiting kwijt met de rest ;(

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb ergens wel iemand geraakt in de eerste paar rondes, maar geen idee wie ik raakte. Was ergens achterin bij Arjan. Ik kwam terug de baan op na een klein uitstapje. Volgens mij reden alle snellemensen voor me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 13:03
Hoogie2004 schreef op zondag 29 april 2012 @ 23:18:
Ik heb ergens wel iemand geraakt in de eerste paar rondes, maar geen idee wie ik raakte. Was ergens achterin bij Arjan. Ik kwam terug de baan op na een klein uitstapje. Volgens mij reden alle snellemensen voor me...
Dat was ik volgens mij, auto was gelijk krom.. pit fix maarja 3 rondes daarna nog iemand die me raakte nog een keer pit in.. :P

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Bij deze dan mijn welgemeende excuses. Ik was te gehaast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Er zitten nog een paar kleine verschillen tussen de handmatige tussenstand van Joep en mijn automatische tussenstand, maar na even snel nakijken lijkt mijn tussenstand (in ieder geval op die punten) te kloppen. Jubby is met 2 plekken omhoog het meeste gesprongen ;)

De top 3 klopt in ieder geval volgens mij, dus bij deze gefeliciteerd aan DutchDevil79, Dutch3men en enchion!!

Ik denk dat het toernooi behoorlijk geslaagd was, erg veel opkomst op race 2 na, en op wat onenigheidjes hier en daar (die hou je toch wel met racen!) vond ik dat er prima geraced werd. Volgend seizoen nog groter, misschien wel met splits? >:)

[ Voor 31% gewijzigd door NickThissen op 29-04-2012 23:45 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Helemaal mee eens Nick op alle fronten.

DD gefeliciteerd!

De uitslag is nu nog enkel op de toernooi site te vinden.

En verder is het hele toernooi erg geslaagd geweest. Vanaf aanstaande dinsdagavond elke week een fun-race voor ons toernooi.

Vergeet je niet in te schrijven en hieronder de link voor het nieuwe toernooi voor Seizoen 2 - 2012:
GoT Seizoenstoernooi S2-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:49

derx666

mecker ende blaet

Gefeliciteerd DutchDevil79. Verdiende overwinning met 2 1e plaatsen, 2 3e plaatsen en een 4e plaats. Alle races gereden, en gewoon over het algemeen erg snel en vooral ook erg constant en weinig fouten. Knap hoor.
Ook Dutch3Men en Enchion gefeliciteerd met respectievelijk een 2e en 3e plaats.
Ik denk dat zelfs zonder mijn beuk in de 1e ronde van de laatste race, Dutch3Men het niet had kunnen redden om DutchDevil79 nog in te halen.
Enchion, altijd snel en weinig fouten, en dat blijkt wel weer uit de einduitslag.

Gefeliciteerd mannen!

[ Voor 43% gewijzigd door derx666 op 30-04-2012 00:18 ]

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het was zeker het beste toermooi tot nu toe , vanwege de hoeveelheid deelnemers .
Dat zegt in ieder geval dat het volgende 12 weken toernooi ook erg leuk moet gaan worden.

Ik heb me ( behalve 1 half rondje dan :X ) ook ontzettend vermaakt.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
derx666 schreef op maandag 30 april 2012 @ 00:11:Ik denk dat zelfs zonder mijn beuk in de 1e ronde van de laatste race, Dutch3Men het niet had kunnen redden om DutchDevil79 nog in te halen.
Ik had Robbert misschien in de stand niet kunnen inhalen, maar ik hoopte gewoon op een tof gevecht op de baan. Want toen ik terug kwam op de baan liep ik uit op Robbert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 15:31

DutchDevil79

I race, therfore I am

Dutch3men schreef op maandag 30 april 2012 @ 00:40:
[...]

Ik had Robbert misschien in de stand niet kunnen inhalen, maar ik hoopte gewoon op een tof gevecht op de baan. Want toen ik terug kwam op de baan liep ik uit op Robbert.
Ik had toen wel een krom stuur. :) Dat scheelde behoorlijk in men ronde tijden toen.

Maar heb het zeer leuk gehad deze week. En boven verwachting goed gepresteerd. Scheelt wel dat GT auto's mij wel liggen meestal. :) Word wel lastig dit te herhalen in het volgende toernooi. Ligt nu natuurlijk meer druk op de schouders. Moet zeker nu ook rond gaan rijden met nr 1 op men auto. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op maandag 30 april 2012 @ 01:08:
[...]

Ik had toen wel een krom stuur. :) Dat scheelde behoorlijk in men ronde tijden toen.
In de tweede ronde toch al niet ;) Vanaf toen hield ik mijn F3 scherm al in de gaten en zolang ik niemand dichtbij me had liep ik bij je weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Echt superleuk gisteren! Netjes geraced voor zover ik kon zien (incidents blijf je houden natuurlijk). Helaas was ik te druk om de auto op de baan te houden, daardoor niet echt kunnen concentreren op laptimes. Reed (zoals zo vaak) in een groot gat, mensen achter me waren langzamer en voor me sneller. Op het eind kwam Paul nog snel dichtbij maar ik kon het gat groot genoeg houden op mijn (compleet versleten) bandjes.

Op naar het volgende toernooi! :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Over 12 weken is er weer een nieuw W13 toernooi.
Dit topic gaat dicht.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.