iRacing GoT Toernooi W13-S1-2012

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 4.740 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:34

Niellie41

[object Object]

Dat klopt. Maar het is ook fijn om te weten dat ik zo hard kan, zodat mijn gemiddelde ronde tijden lager kunnen zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:49

derx666

mecker ende blaet

Ik had eigenlijk 5L fuel te weinig, en heb vanaf ronde 9-10 zitten sparen. Eerder schakelen, auto uit laten rollen enz. Hierdoor mijn rondetijden wel een klap omhoog. En die 2 spins en de grindbak bij Stavelot hebben mn gemiddelde tijd natuurlijk ook geen goed gedaan :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:22

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Laatst online: 09-06 13:03
JoepW schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:18:

Jammer voor Rutger dat hij nog twee plekken verloor door een spin.
.
Mja spin was niet enige. :d heb nog grindbak 2 rondes daarvoor meegepakt en een stuk vangrail :d

Maar gat was zo groot dat niet uitmaakte behalve de laatste spin was ook wel saai rijden alleen

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dit was echt leuk:
1ste bocht van Les Combes
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/topic_2012_S2/paul_joep_les_combes_1.png
2de bocht van Les Combes
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/22265537/iracing/topic_2012_S2/paul_joep_les_combes_2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Het zal wel aan mij liggen, maar iedere keer dat ik me wil inschrijven crashed de boel.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 15:31

DutchDevil79

I race, therfore I am

Was een wat saaie race voor mij. Zeer jammer dat Niel een valse start had want ik denk als ik naar onze tijden kijk we wel een leuk gevecht hadden kunnen hebben. Ree zelf na ronde 1 dus aan de leiding doordat Niel zen stop en go in diende. Daarna langzaam weg gereden bij Sebastiaan en eigenlijk niet meer in de problemen gekomen.

Vanavond dus de Streetstocks. Hopelijk een leuke opkomst aangezien het basis content is. Verwacht niet dat het zoveel gaat zijn als Dinsdag aangezien het een oval race is maar toch. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ZeeZeiler schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 01:00:
Het zal wel aan mij liggen, maar iedere keer dat ik me wil inschrijven crashed de boel.
Ik heb dat ook een paar keer gehad. En met een paar keer proberen ging het dan weer goed.
Nick snapt ook niet hoe het komt, overigens.
Als je hier last van blijft houden moet je anders mij even om ca.19:30 uur een DM sturen dan regel ik het PW wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik verbaasde me gisteren heel erg over de start omdat in het schema rollende start stond :)

Vanavond ben ik er ook gewoon bij. Of ik het zondag haal, durf ik nog niet te zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 27-04-2012 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Ik bleek gisteravond toch nog op tijd thuis te zijn .. helaas waren de inschrijvingen op de toernooisite gesloten en had ik het wachtwoord dus niet, jammer.

Toen maar wat geklooid met de CTS en SR8 op Motegi en op tijd het bed ingedoken.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:23
Het had nog wel leuk kunnen worden als ik zo naar de tijden kijk uit de wedstrijd.

Mijn ouders waren op wandeltocht geweest en bij aankomst in een kroeg wat kennissen tegen gekomen en wat glaasjes beginnen drinken. Net voor de Q kreeg ik dus telefoon of ik hen niet wou komen halen... dus ik te voet naar de kroeg om hen proberen naar huis te krijgen omdat ik dan met hun auto moest rijden.

Langs de ene kant wel balen maar langs de andere kant wel grappig. Beetje een omgekeerde wereld :+

Ik ging deze week zeker alle races meerijden. Eergisteren pas na 23u thuis van 't werk, en gisteren moest ik taxi spelen.... benieuwd wat er deze avond en zondag nog gaat gebeuren... :|

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Arfman schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 08:15:
Ik bleek gisteravond toch nog op tijd thuis te zijn .. helaas waren de inschrijvingen op de toernooisite gesloten en had ik het wachtwoord dus niet, jammer.

Toen maar wat geklooid met de CTS en SR8 op Motegi en op tijd het bed ingedoken.
Had ff op teamspeak gekomen dan had je het paswoord zo gekregen. Hij is trouwens ook niet zo moeilijk te kraken. ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Oh ja TS .. dat moet ik nog installeren :+
Heb ook geprobeerd het te kraken, race03, race3, gotrace3, etc. Ik ben een slechte hacker :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
JoepW schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 07:29:
[...]

Ik heb dat ook een paar keer gehad. En met een paar keer proberen ging het dan weer goed.
Nick snapt ook niet hoe het komt, overigens.
Als je hier last van blijft houden moet je anders mij even om ca.19:30 uur een DM sturen dan regel ik het PW wel.
Kennelijk is het, ondanks de crash, toch gelukt. Mijn naam staat voor Zondag erbij. :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik probeer er in ieder geval bij te zijn vanavond... Jammer dat ik de vette gemist heb (en spa :-() maar de borrel was ook wel geslaagd (nog steeds koppijn ;)). De rest kan ik niet missen want dan kan ik niet meer winnen :D (eerste race ergens achteraan geeindigd dus dat kan ik sowieso vergeten haha).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik denk dat het tussen mij, Sebastiaan en Paul gaat met kampioenschap. Tussenstandje Joep? ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik hoop om P3 te kunnen gaan vechten met de 2 races die nog gaan komen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Nu online
DutchDevil79 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:16:
Ik denk dat het tussen mij, Sebastiaan en Paul gaat met kampioenschap. Tussenstandje Joep? ;)
+1

Is er trouwens een blaastest voorafgaande de start vanavond?
De Jupilertjes gaan er aardig rap doorheen hier @ kantoor.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Red Baron schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:30:
[...]

+1

Is er trouwens een blaastest voorafgaande de start vanavond?
De Jupilertjes gaan er aardig rap doorheen hier @ kantoor.
Blaas maar een keer in de mic straks zou ik zeggen :+ Maar jupilertjes @ kantoor? Vacatures? :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ff snel rekensommetje gedaan. Voorlopige stand zou dit zijn.

Positie:

1 Robbert de Rooij 52
2 Sebastian Penrose 45
3 Paul Ilbrink 42
4 Fabian de Jong 37
5 Marco Derix 25
6 Niel Hekkens 18
7 Jos van Hoorn 17
8 Robert Witte 15
9 Tim Mosmans 12
10 Koen Geeraerts 8
11 Maykel Melis 6
11 Joep Willemsen 6
11 Arjan Maalderink 6
14 Frank Hoogmans 4
14 Arjan Jurjens 4
16 Davy Dhooghe 3
17 Rutger Smeding2 2

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Spannend bovenaan en onderaan ook met 3 mensen op P11 :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Even een kleine herinnering voor vanavond:
Houd je lijn! Ga niet zoals bij road racen de bochten afsnijden. Dat is NOT DONE op ovals.
Ga niet meteen pushen als een malle! Er zijn een aantal mensen die niet veel oval ervaring hebben. Overschat de auto niet en laat de mensen met minder ervaring niet schrikken ;)

Verder, probeer zo veel practice runs te doen in groepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Huidige stand is toegevoegd aan de TS.
Hier de directie link: https://docs.google.com/s...WTU4YnlHNWJxR1NDUmc#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Waar is de sessie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook al te refreshen als een aap :D heb dat uurtje training nodig! 1st time streetstock en oval for me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

nogsteeds niks... JOOOEEEEPPPP :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zal ik anders even hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het geen kwaad kan om vast de practice te hosten inderdaad, we kunnen tussentijds altijd overstappen op zijn sessie of het geheel door jou gehost, ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

hosted sessie komt er. Niel host een nieuwe

zelfde pass.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De goede sessie draait ook. Zat een tiepvaud in de tijd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Even voor de duidelijkheid: we hebben per ongeluk twee sessies gestart, je moet de sessie van Niel hebben, niet die van Joep.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Letten jullie zelf ff op of het goed gaat met de rijders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Even voor de duidelijkheid; we hebben per ongeluk twee sessies gestart, je moet de sessie van Niel hebben, niet die van Joep.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:31
Ging allemaal 'goed'. Was leuk om een keer mee te doen, jammer genoeg niet gefinisht :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Mevius op 27-04-2012 22:50 ]

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ah kom net een rondje te kort qua benzine :D
Was super leuk en veel 'rookies' deden het super goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen balen balen! Ik zat zo mooi bij de top5 en dan net iets te gretig, bij Roderic proberen aan de binnenkant ernaast te zetten en die gooide op tijd de deur dicht, dus uitwijken en BIJNA een loss of control.. En toen lag ik laatste :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vond het ook wel leuk, en het ging me nog best goed af, niet veel problemen gehad tot ik aan het eind in een crash terecht kwam en nergens naartoe kon en m'n fast tows al opwaren. 1 min repair hielp niet dus heb hem maar geparkeerd.

Beetje stom moment bij tweede caution ofzo, kom net de pit uit met een verse auto, Niel vraagt wie een wave around moet, ik kom de bocht uit, zet m'n stuur recht, begin m'n nummer te typen (iedereen was door elkaar aan het schreeuwen kwam er niet tussen) en blijkbaar stond iedereen vlak achter de bocht al stil waardoor ik vol gas bij Ruben achterop knal 8)7 Nogmaals sorry, dat kwam echt over alsof ik het met opzet deed maar ik had jullie echt niet gezien :p

Misschien dit maar eens af en toe proberen volgend seizoen. Hou alleen niet zo van het 'laatste rondje mag alles' gedoe, daar zou ik echt niet tegen kunnen denk ik O-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Hele leuke race. Erg intens racen wel. 2x de muur in gegaan, en helemaal top dat ik een waveby kreeg (lag 3 rondes achter door een tow). Laatste ronde was erg hectisch, lag 7e, werd nog ingehaald door Robert, en toen een mega crash voor me in de laatste bocht, en ik had net een gaatje rechtdoor. Volgas overal tussendoor, en als 3e over de finish.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik vond ook de hele race getuigen van goede sportiviteit , en netheid .
Goed gebattled tot de laatste ronde , Robbert was me netjes voor bijgestoken.

En Fabian besluit even 5 man op finishline te wrecken om de tweede plek te kunnen pakken dus 7de geworden na een spotless race. :(
(Had een iets hogere pet op van je voor deze race Fab heb je ook zeker 3 keer vroeg zien invoegen toen het pack eraan kwam en in de practice , iets meer voorbeeld functie was netjes geweest)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
NickThissen schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:59:dat kwam echt over alsof ik het met opzet deed maar ik had jullie echt niet gezien :p
Het is dat je het zelf ook ziet want zo kwam het inderdaad echt over :P.

Ach kan gebeuren, piekartz was zelf ook wel eens schuldig aan iemand anders eruit tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Enchion: gezien de replay was het niet alleen Fabian zn schuld. Roderic liet een gaatje, Fabian prikt hem er tussen, Roderic komt omlaag, en Fabian gaat iets omhoog, en ze raken elkaar. Ik denk dat als Roderic iets van het gas was afgegaan dat hij hem nog had kunnen houden, maar ik kan niet in zijn auto kijken. Zo zie ik het op de replay in ieder geval.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 07:23
NickThissen schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:59:
Beetje stom moment bij tweede caution ofzo, kom net de pit uit met een verse auto, Niel vraagt wie een wave around moet, ik kom de bocht uit, zet m'n stuur recht, begin m'n nummer te typen (iedereen was door elkaar aan het schreeuwen kwam er niet tussen) en blijkbaar stond iedereen vlak achter de bocht al stil waardoor ik vol gas bij Ruben achterop knal 8)7 Nogmaals sorry, dat kwam echt over alsof ik het met opzet deed maar ik had jullie echt niet gezien :p
Haha kan gebeuren. In de replay zag het er echt uit alsof je het met opzet deed inderdaad :P
Was wel jammer voor mijn race maar ach.
Heb 2 keer 5de gestaan. Beetje pech gehad. 1 keer zelf gespind (sorry als ik iemand meenam)
2 keer door een ander ongeluk eruit getikt. En door nick :P
Toen was de auto wel verloren. Kon er mee rijden maar zowat zijwaarts. Helemaal krom.

Vond het wel gaaf en intens. Eerste oval ervaring. Alleen jammer dat je in die legend ford moet beginnen vind ik dan weer niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Piekartz87 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:08:
[...]

Vond het wel gaaf en intens. Eerste oval ervaring. Alleen jammer dat je in die legend ford moet beginnen vind ik dan weer niks aan.
Vanaf volgende week dus niet meer, dan kun je precies deze combinatie doen :) Als ik je een keer tegen kom in de race laat ik je wel voor me finishen als het even uitkomt als goedmakertje :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Had de pole gereden, maar omdat Niel te snel op volgende drukt en ik naar de wc was had ik te weinig fuel bij me. Gelukkig kwam er snel een caution en kon ik hem redelijk vol gooien.

Vervolgens heel veel last gehad van een auto die gigantisch veel onderstuur had, dit opgelost met het spelen van de bandenspanning.
En toen moest ik mezelf terug knokken wat lukte en over mijn laatste move in de laatste ronde kan je discussiëren. Als je de replay bekijkt zie je Roderic duidelijk een complete wagenbreedte omhoog gaan en ja als ik een gaatje zie dan ga ik ervoor zeker in de laatste ronde, en dat Roderic dan naar beneden komt en mijn voorkant raakt kan ik niks aan doen.

En enchion, drie keer vroeg zien invoegen..? Er is voor zo ver ik nooit afgesproken wanneer we de baan opkomen en ik heb geen crash daardoor veroorzaakt dus wat zeur je nu?

Maar goed volgens mij is oval racen voor een aantal man niks, zeker niet omdat men niet tegen een paar kleine tikjes kan tijdens een laatste ronde.. dit hoort nou eenmaal bij het oval racen met de stockcars.

[ Voor 11% gewijzigd door FabiandJ op 27-04-2012 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Had eerlijk gezegd nog nooit eerder een oval race gedaan (ja 1x met die legend bak, maar dat vond ik echt helemaal nix). Dus sorry als ik soms wat rookie acties deed (slingerde beetje, teveel afstand vlak voor green, etc.). Vond het uiteindelijk best heel leuk :) En al aardig wat geleerd denk ik zo.

Nog even over de stand, bij race 1 staan 2 personen met 15 punten (Robbert en Robert).
Aangezien ik Robert ben, en ik 3e was wilde ik dat toch even melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Mevius schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:06:
[...]

Het is dat je het zelf ook ziet want zo kwam het inderdaad echt over :P.

Ach kan gebeuren, piekartz was zelf ook wel eens schuldig aan iemand anders eruit tikken.
1 keer :P Ik moest jou ook 2 keer met veel gelukt ontwijken Mevius ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
NickThissen schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:59:
Misschien dit maar eens af en toe proberen volgend seizoen. Hou alleen niet zo van het 'laatste rondje mag alles' gedoe, daar zou ik echt niet tegen kunnen denk ik O-)
Laatste rondje mag alles is echt NIET de trend die ik merk bij de StreetStock , daar wordt over het algemeen heel goed en netjes gereden. (er zitten wel eens wat rommel momenten bij , maar aso is het niet)

Ik kan het ook zeker aanraden , je hebt Oval-iRating dus je kan het er makkelijk bij doen , heeft toch geen invloed op je Road-iRating , races zijn ook niet lang en zijn lekker om (vind ik) vroeg op de ochtend met een bakje koffie te doen (1tje om wakker te worden). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
NickThissen schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:09:
[...]

Vanaf volgende week dus niet meer, dan kun je precies deze combinatie doen :) Als ik je een keer tegen kom in de race laat ik je wel voor me finishen als het even uitkomt als goedmakertje :p
Dat is goed nieuws, dan ga ik er zeker een paar meepakken.
Dat vind ik dan weer sportief van je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

derx666 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:07:
Enchion: gezien de replay was het niet alleen Fabian zn schuld. Roderic liet een gaatje, Fabian prikt hem er tussen, Roderic komt omlaag, en Fabian gaat iets omhoog, en ze raken elkaar. Ik denk dat als Roderic iets van het gas was afgegaan dat hij hem nog had kunnen houden, maar ik kan niet in zijn auto kijken. Zo zie ik het op de replay in ieder geval.
Dit

En ik heb ook heel veel andere te veel vroeg zien invoegen in de practice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Niellie41 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:14:
[...]

Dit

En ik heb ook heel veel andere te veel vroeg zien invoegen in de practice.
Yep maar van een OvalDude als Fabian verwacht ik beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Hoe voeg je normaal in dan?
op die straight als de baan vrij is en een beetje snelheid hebt? Zo deed ik het in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
iXiro schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:09:
...Nog even over de stand, bij race 1 staan 2 personen met 15 punten (Robbert en Robert).
Aangezien ik Robert ben, en ik 3e was wilde ik dat toch even melden ;)
Ik had 'm ff snel gemaakt. Kunnen foutjes in zitten.... Volgens mij nu goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Piekartz87 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:17:
op die straight als de baan vrij is en een beetje snelheid hebt? Zo deed ik het in ieder geval.
Ja zo. Maar het verschilt ook per baan.
Zolang je maar low blijft rijden.

@enchion, ik snap dat je pissed bent. Maar zo'n dingen gebeuren op 'super speedway'. Iedereen zit dicht op elkaar en zo'n dingen gebeuren dan. Ik ben op Daytona en Talladega ook vaak genoeg er af gereden.

Ik zag Roderic naar boven gaan, toen ging die weer naar beneden (kijk maar naar de stuurbewegingen) en toen raakten zij elkaar omdat Fabian ook naar boven gleed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Piekartz87 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:17:
Op de backstraight , maar niet rechtstreeks vanuit de pit de kom op duiken , behalve als je in F3 duidelijk kan zien dat er niemand aan komt.

Het is niet aan de mensen op de baan om jou te ontwijken maar aan jou om hen te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
JoepW schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 23:17:
[...]

Ik had 'm ff snel gemaakt. Kunnen foutjes in zitten.... Volgens mij nu goed...
Wat grappig trouwens, ik had hem nog openstaan, en ik zie je nu live editten, wist niet eens dat dat kon met docs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
Op die manier,, dan deed ik het wel goed. Ik moet wel een aantal keer voor mensen de muur in omdat ze de baan opschoten in praktice. Maar dan maakt het me niet zo veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik gebruik doc's tijdens vergaderingen voor maken actielijsten en alle deelnemers kunnen dat live volgen dan op hun eigen laptop of iPad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Ik zie zojuist dat sebring niet meer in het donker is, erg jammer !!! :(

Is dat democratisch besloten ??

Ik vind het prima te doen, genoeg lichtjes overal........ 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Jubby op 27-04-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het is niet vanwege het zicht, maar vanwege de remlichten van de caddy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Die doen het anders prima, net nog gechecked.....

Jij hebt zeker de gratis versie ?? >:)

[ Voor 30% gewijzigd door Jubby op 28-04-2012 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Remlichten stellen echt niks voor nee. lol Zeker bij de Zeeman of zo ingekocht door Cadillac.

Trouwens zo te zien heeft alleen Fabian en ik nog kans op het kampioenschap. Moet Fabian wel de laatste race winnen en ik geen tweede worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik moet zeggen, het was afgelopen week wel lekker druk op de TS van Racing Lions! _/-\o_
Met als hoogtepunt de Mazda MX5 race op Charlotte road. Meer dan 20 mensen online toen volgens mij :D

Maar jullie mogen altijd TS gebruiken he :P Ook als je bijv dezelfde race gaat rijden. Dan kan je evt. samenwerken.

[ Voor 55% gewijzigd door Niellie41 op 28-04-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik host nu een 2 uur practise sessie voor vanavond. Kun je alvast ff oefenen.

ZIt ook op teamspeak.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool, ik zit al te wachten tot ie in de lijst staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Caddy @ Sebring: 2:04.987 en optimal 2:03.2
Met een licht geevolueerde setup. Ik zal 'm in de sessie sharen. Tot straks!
Hier de replay: http://dl.dropbox.com/u/2...12_s2_cad_sebr_204987.rpy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Kan ik nog meedoen? Of zit de race al vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Requiem19 schreef op zondag 29 april 2012 @ 18:19:
Volgens mij kan je gerust mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Kan mee doen. No problem.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Bah kom maar niet onde de 2:06 vooral start finish stuk verlies ik veel tijd heb teveel ruimte :p

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Heb nu een 2:04,3 staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:27

BM

Moderator Spielerij
Ik snap echt geen hout van Sebring :p Volgens mij laat ik in T1 en Tlast zo een halve tot een hele seconde liggen... Heb nu een 2:06 staan als snelste, maar een optimal van 2:04.8....
Komt ook nog bij dat ik ook nog geen dikke maatjes ben met die Cadillac :p Tis een enorm leuke auto, maar snel de baan over krijg ik 'm nog niet, daar is ie me nog ff te wispelturig voor.

[ Voor 34% gewijzigd door BM op 29-04-2012 18:49 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Requiem19 schreef op zondag 29 april 2012 @ 18:19:
Gewoon ff reggen en je kan mee doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Twijfelde of ik de eerste ESCORS race eerst nog zou meedoen voor de GoT race, maar beide ESCORS races zijn geannuleerd.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
BM schreef op zondag 29 april 2012 @ 18:48:
Ik snap echt geen hout van Sebring :p Volgens mij laat ik in T1 en Tlast zo een halve tot een hele seconde liggen... Heb nu een 2:06 staan als snelste, maar een optimal van 2:04.8....
Komt ook nog bij dat ik ook nog geen dikke maatjes ben met die Cadillac :p Tis een enorm leuke auto, maar snel de baan over krijg ik 'm nog niet, daar is ie me nog ff te wispelturig voor.
Heb ik ook met t1 en tlast.. Is ook zon nietszeggendstukje

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

En ik ook met elke bocht daartussen... :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

T1 en T17 (laatste bocht) zijn de meest belangrijke bochten van het circuit :P
Bij T17 moet je echt de apex goed raken onder de brug. Jullie kunnen ook vanavond met iemand mee kijken he, hoe die de bochten aan snijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zelfde verhaal bij mij in mijn 5 rondjes oefenen... T1 heb ik 1 keer goed geraakt, hoppa seconde eraf. Daarna lukt het weer niet. Die ene keer ging ik ook echt rakelings langs de muur en bleef ik daarna gewoon het gas erop houden, dat is me niet meer gelukt, de rest van de keer vloog ik 10 meter wijd aan het eind van de bocht of ramde ik de muur... Lastig circuit met deze auto hoor!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Bandjes zijn voor mij ook echt 1 rondje goed (outlap) en worden daarna hard minder.

Ik denk dat ik de voorbandjes iets teveel op hun donder geef... Ik ben echt traag in dit hok nog! Nog even hard oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Niellie41 schreef op zondag 29 april 2012 @ 19:03:
T1 en T17 (laatste bocht) zijn de meest belangrijke bochten van het circuit :P
Bij T17 moet je echt de apex goed raken onder de brug. Jullie kunnen ook vanavond met iemand mee kijken he, hoe die de bochten aan snijdt.
Bocht 1 en 17 neem ik elke keer weer anders, bocht 16 is pas een vervelende bocht daar moet je heel lang wachten tot je op het gas kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeeZeiler
Helaas moet ik me afmelden voor vanavond. :( Door een lichte aanval ben ik gedwongen medicijnen te nemen die niet echt samengaan met autorijden, dus zeker niet met simracen. Gloeiende...

Jullie veel plezier!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat is heel jammer, suc6 ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

We beginnen om 20:30, vrije training is 1 uur of 2 uur? 1 uur neem ik aan, dus racen om 22:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op zondag 29 april 2012 @ 20:10:
We beginnen om 20:30, vrije training is 1 uur of 2 uur? 1 uur neem ik aan, dus racen om 22:00?
Practice: 20:30 - 21:30 (60 min)
Qualify: 21:30 - 21:50 (20 min)
Race: 21:50 - 22:30 (40 min)
;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zie overigens de gloednieuwe Standings pagina :D

http://tournaments.iracin...rnamentResults.aspx?tid=4

Hiermee hoeven we alleen nog de link naar de resultaten door te geven en de rest rekent de site zelf uit, inclusief bonus punten die eventueel van toepassing zijn (hier niet, volgend toernooi wel). Scheelt weer wat werk voor Joep en het maakt de site toch weer wat completer vind ik :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Server Error in '/' Application.
There is already an open DataReader associated with this Connection which must be closed first.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: MySql.Data.MySqlClient.MySqlException: There is already an open DataReader associated with this Connection which must be closed first.

Source Error:
An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[MySqlException (0x80004005): There is already an open DataReader associated with this Connection which must be closed first.]
MySql.Data.MySqlClient.MySqlCommand.CheckState() +193
MySql.Data.MySqlClient.MySqlCommand.ExecuteReader(CommandBehavior behavior) +48
MySql.Data.MySqlClient.MySqlCommand.ExecuteReader() +6
MySql.Data.MySqlClient.Driver.LoadServerProperties(MySqlConnection connection) +96
MySql.Data.MySqlClient.Driver.Configure(MySqlConnection connection) +126
MySql.Data.MySqlClient.MySqlConnection.Open() +418
BaseClasses.Database.Connect() +136
IRacingDatabase.UserSessionManager.Load(String sql, Parameters parameters) +125
IRacingDatabase.UserSessionManager.Load(Boolean skipJoins) +171
IRacingDatabase.SessionManager.LoadJoinEntities(EntityCollection`1 entities) +104
IRacingDatabase.SessionManager.Load(Boolean skipJoins) +205
IRacingDatabase.TournamentManager.LoadJoinEntities(EntityCollection`1 entities) +99
IRacingDatabase.TournamentManager.LoadById(Int64 id) +192
iRacingTournament.Pages.ViewTournamentResults.Page_Load(Object sender, EventArgs e) +112
System.Web.Util.CalliHelper.EventArgFunctionCaller(IntPtr fp, Object o, Object t, EventArgs e) +14
System.Web.Util.CalliEventHandlerDelegateProxy.Callback(Object sender, EventArgs e) +35
System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) +91
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +74
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +2207

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.0.30319.272

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, ik weet het, ik kan er niks aan doen. De connectie met de database gaat soms mis door een brakke MySQL connector. Even opnieuw proberen werkt bij mij altijd prima ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Nu online
Argh?
We are currently working on restoring the service.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ja... dat was niet aangekondigd geloof ik :(

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We w88 op iRacing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom trouwens niet meedoen. Late melding maar ik krijg de Caddy niet op tijd onder de knie in en vind het een gigantische rotbak.. :D Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 20:34:
Ik kom trouwens niet meedoen. Late melding maar ik krijg de Caddy niet op tijd onder de knie in en vind het een gigantische rotbak.. :D Succes allemaal!
Ik denk dat meer mensen daar last van hebben :+ Kom op gewoon mee doen ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op zondag 29 april 2012 @ 20:36:
[...]

Ik denk dat meer mensen daar last van hebben :+ Kom op gewoon mee doen ;)
* BM raises hand

Ik kan er ook geen ritme mee vinden, maar ga het vanavond toch proberen. Met unlimited fast-tows kom je een heel end :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Even wachten nog..................

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
BM schreef op zondag 29 april 2012 @ 20:38:
[...]

* BM raises hand

Ik kan er ook geen ritme mee vinden, maar ga het vanavond toch proberen. Met unlimited fast-tows kom je een heel end :p
That's the spirit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Het werkt allemaal weer. Owh en join teamspeak.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Site is weer up!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
Bleh 3e of 4e ronde door iemand die van gras kwam afgeknalt.. stuk pit in.. 3 rondes later precies hetzelfde :(

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Leuke auto om te rijden, maar damn....... wat een slagschip :p Na 2 rondjes is er echt bijna niet meer mee rond te komen.
In begin paar fouten gemaakt, en wat plekken teruggevallen. Daarna rustig rond blijven rijden en uiteindelijk 6e geworden. Maar dat was niet omdat ik nu sneller was dan degenen achter me.... verre van :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vond het bijzonder leuk moet ik zeggen :D Start ging prima rond mij, erg krap maar ging allemaal goed. Lekker kunnen aansluiten en zelfs weg kunnen lopen van mensen achter me wat me nogal verbaasde... Misschien toch wat te hard gaan pushen want na een tijdje begon ik echt om de bocht dwars te gaan. Ingehaald door Tim en Paul die later allebei nog crashen / eruit gerost worden. Daarna Robbert nog een foutje zien maken en op de 2e plek beland. Leek nog heeeel spannend te worden, ik zag Sebastian al 10 rondjes lang dichterbij komen en met een beetje hoofdrekenen zou hij me op dat tempo precies in het laatste rondje pakken, maar in een na laatste rondje was hij ineens weg, helaas, had leuk kunnen zijn.

Beetje bizar dat ik tweede ben, erg lastige auto maar lekker rustig gedaan en niet veel fouten gemaakt :)

Heb de resultaten doorgegeven, kan iedereen even kijken of het wel allemaal klopt?
http://tournaments.iracin...rnamentResults.aspx?tid=4

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.